Bitababa
|
Witam, w tym roku będziemy mieli przyjemność zmierzenia się już z IV ostatnią falą kolosów -
I - 30, 70, 110, 150, 190, 230, 270 II - 40, 80, 120, 160, 200, 240, 280 III - 50, 90, 130, 170, 210, 250, 290 IV - 60, 100, 140, 180, 220, 260, 300
Czy w następnych latach wiadomo już coś o projektach kolosów, czy proces zostanie odtworzony? Osobiście nalegałbym na zupełnie nową odsłonę kolosów, które miałyby zupełnie inną formę. Przede wszystkim dzieliłyby się one na dwa warianty: a) klanowe b) indywidualne Zamysł polegałby na walce z bardzo silnymi potworami, które w każdej grupie miałyby indywidualne drogi. Dla klanowej - 20 wyzwań; 20 stworów, które stopniowo mocą rosłyby w siłę. Zaś dla indywidualnej walki ilość nieograniczona, z ograniczeniem 1 wyzwania na dzień. Tutaj również stopniowanie siły potwora, * do pewnego momentu, tak by w ostatnich dniach eventu, nie okazało się, że kolos będzie nie do pokonania.
*Kolos klanowy, byłby przypisany dla całego klanu, a nagrody byłyby dostępne dla każdego gracza, który chociaż raz wziął udział w pokonaniu stwora.
*Nagrody - Z każdego pokonanego kolosa klanowego wypadałyby punkty, które następnie można by było wymieniać na skrzynki, w których znajdowałyby się części do craftingu danego przedmiotu; części powinno być bardzo dużo, wyjaśnienie w dalszej części. Nagrody można będzie odbierać tylko w jednym klanie na daną postać. Jako że klany są często rozległe na wielu przedziałach, potwór będzie możliwy do bicia na każdym lvlu, z tym, że będzie on działał na zasadzie Marzanny. Który będzie zyskiwał na silę, wraz z każdym pokonaniem stwora.
- Z każdego pokonanego kolosa indywidualnego wypadałyby runy od unikatowej po legendarną, które będą niezbędne do dokończenia składania przedmiotu. Event trwa średnio nieco ponad 30 dni. W tych 30 dniach, gracz mógłby uzyskać potencjalnie +- 30 przedmiotów/postać.
Zamysł sam uważam za ciekawy, wymagałby na prawdę wiele pracy, lecz efekt końcowy byłby niesamowity. Współpraca klanu, która dawałaby podstawę do składania przedmiotów byłaby super. Ale problem legend zdobywanych przez boty byłby mocno ograniczony, gdyż ostatecznie to siła pojedynczego gracza oznaczałaby większą szansę na zdobywanie lepszych przedmiotów. Edytowany 11:47:32 13.5.2022 przez Bitababa |
2022.05.13 11:41:20 |
Ocena: 4
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447583 |
|
|
Adalion
|
Bitababa:
Wstępnie pomysł bardzo dobry, ale pozostaje kwestia niezbędnego wysiłku ze strony twórców aby przedsięwzięcie mogło wejść w życie.
W ostatnim czasie zaangażowanie twórców w nowe rozwijające grę inicjatywy jest minimalne, zamiast tego coraz bardziej pracuje się nad rozwojem oferty premium (Sezony kuferków, loterie, eventy stricte pod wydawanie SŁ).
Zdecydowanie jestem zwolennikiem rozwoju segmentu PvE nawet do poziomu ekstremum, gdzie potwory byłyby bardzo silne i tylko wąskie grono graczy z elitarnym ekwipunkiem oraz wiedzą z zakresu mechaniki byłyby w stanie spełnić swoje ambicje. Oczywiście można by poziom trudności zróżnicować, a jako nagrodę zapewniać X waluty niezbędnej do kupna/tworzenia przedmiotów, gdzie X byłby zależny od poziomu trudności.
Moim zdaniem bardzo ważnym jest aby udostępnić graczom odpowiedni poziom wyzwania PvE, które pozwoliłoby ożywić grę, jednocześnie forma wyzwań połączona w jakiś sposób z kolosami, może nawet jakimś elementem zagadek (np. te memory śmieszne), wydaje się bardzo atrakcyjna. |
2022.05.13 15:10:36 |
Ocena: 0
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447707 |
|
|
Kinematograf
|
Bardzo podoba mi się ten temat.
Jednakże mam problem z biciami klanowymi. U nas na Fobosie kolosi są ponad podziałami i bijemy dla przykładu takiego Regulusa z osobami z przyjaznych, wrogich, neutralnych klanów jak i bez nich. Podobnie jest na kolosach wakacyjnych, więc zebranie wszystkich w klan specjalnie pod kolosa wakacyjnego byłoby trudne. Edytowany 16:58:11 13.5.2022 przez Kinematograf |
2022.05.13 16:30:01 |
Ocena: 1
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447758 |
|
|
Bitababa
|
Kinematograf: W pełni rozumiem, sam mam podobny problem. Z drugiej strony kogo to będzie interesowało. Wiele gier stawia właśnie na zespoły graczy w klanach, gdzie właśnie tam odbywa się główna rozgrywka. Byłby to dobry kopniak do zespolenia wielu klanów, co więcej do dalszych ulepszeń systemów klanowych. To jest tylko wstępny pomysł, wiadomo - będzie miał swoje mankamenty. Chodzi tu po prostu o reformę, zejścia z rutyny kolosów. Tak jak wiele lat byli tytani, tak teraz są kolosi, a w przyszłości może jeszcze coś innego. Trzeba podrzucać pomsły, przecież nic innego zrobić nie możemy. |
2022.05.13 18:21:39 |
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447848 |
|
|
Knoop
|
A ja bym właśnie poszedł w aktywność indywidualną. Chciałbym się podjąć jakiegos trudniejszego wyzwania i nie być uzależnionym od większej ilości osób, typu słabe eq albo nieumiejętne posługiwanie się umiejętnościami. |
2022.05.13 19:10:46 |
Ocena: 3
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447897 |
|
|
Bitababa
|
Knoop: Ja myślę, że szersza ścieżka bohatera powinna powstać również poza eventem. Wiele questów mogłoby być podsumowywanych właśnie czymś takim. Np. 30 zadań z silnymi potworami, które odblokowywują się po skończeniu danego questa lub danej lini fabularnej. Na prawde pomysłów jest bardzo dużo, jeżeli za nieco ponad rok ponownie otrzymamy tą samą formułe kolosów - będę zawiedziony. |
2022.05.13 19:56:20 |
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45447961 |
|
|
Angry
|
A co z tym, że profesje są sobie nie równe jeżeli chodzi o walki z mobkami? Taki paladyn ma problem aktualnie żeby herosa solo zbić bo walka nie wyłania zwycięzcy 
Co do klanowych walk, to można po prostu uwzględniać też sojusze czy coś.
Ogólnie pomysł git, wątpię że zostanie zrealizowany ze względu na potencjalną dużą ilość pracy :c |
2022.05.15 13:26:18 |
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45449306 |
|
|
Mykluor
|
Angry: Siła moba mogłaby być dostosowana do profesji gracza.
W ogóle mało jest aktywności dla jednego gracza, mogliby na przykład wprowadzić do gry coś w rodzaju zamkniętej e2 z zablokowaną możliwością grupowania się (tak jak na łaźni). |
2022.05.15 15:50:56 |
Ocena: 1
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:45449468 |
|
|
Mykfanith
|
Bitababa: Cześć. Podczas kolejnych edycji wydarzenia wakacyjnego, zgodnie z zapowiedzią sprzed 4 lat, cykl poziomowy kolosów eventowych zostanie powtórzony. Kwestia poziomów nie ulega tutaj zmianie, a podczas najbliższego wydarzenia formuła kolosów będzie taka sama jak w poprzednich latach. W sprawie Wakacji 2023 i dalej - na ten moment jest trochę za wcześnie, by poruszać ten temat. Aktualnie skłaniamy się ku kontynuowaniu kolosów w standardowym wydaniu, gdyż kolosi wakacyjni już w aktualnej formie stanowią dużą (główną) eventową atrakcję. Dzięki jednak za przedstawione pomysły - do rozważań być może wrócimy bliżej 2023 roku. |
2022.05.17 00:21:31 |
Ocena: 2
:: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:45450945 |
|
|
Mykfanith
|
Hej, malutka aktualizacja co do tematu. Zmiana może jest drobna, jednak postanowiliśmy poinformować Was o tym wcześniej. Od najbliższych Wakacji (2022) dopuszczamy możliwość występowania w szablonach kolosów eventowych ekwipunku legendarnego dedykowanego pod dane profesje (do tej pory były to wyłącznie przedmioty all prof). Przedmioty z taką specyfiką dostępne będą już podczas najbliższego wydarzenia wakacyjnego. |
2022.05.19 16:12:21 |
Ocena: 14
:: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:45453433 |
|
|