Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

Forum Margonem > Konkursy, spotkania, rekrutacje ŚP > [Astraja][21.05.2022] Rekrutacja

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] [5] [6]

Azarito Vip

8610
105
Siemanko, mam na Imię Mateusz. Mam 18 lat i chodzę do 3 klasy mechanicznej w Grudziądzu.
Jak już możecie się domyślać mieszkam w Grudziądzu od urodzenia, na co dzień interesuję się sportami tj.
-Jazda na rowerze (rekord 100km),
-Boks (3 razy w tygodniu).

Dlaczego Astraja? Chciałbym zagrać na ŚP jak za dobrych dawnych lat. Niestety to moje drugie konto, ponieważ moje główne zostało ukradzione..
W Margonem gram od 2017 roku i jak widać - nie nudzi się.
Mam nadzieję, że moje podanie zostanie pozytywnie rozpatrzone, pozdrawiam Azar.
Discord: Azarito Vip#8881
Edytowany 00:40:13 13.5.2022 przez Jesteś moją nawigacją
2022.05.13 00:39:34
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45447424

Shimozi

31717
352
Witam Serdecznie Administrację,

Na wstępie coś o mnie. Nazywam się Szymon, za tydzień kończę 18 lat. Na co dzień uczęszczam do szkoły średniej o kierunku Ekonomicznym, w czym pokładam plany na przyszłość. Na ogół jestem osobą miłą, spokojną, przyjazną, lubiącą poznawać nowe mi osoby. Dlaczego akurat Astraja? Podoba mi się system panujący na owym świecie, mała ilość graczy, którzy są dla siebie mili i pomocni. Co aktualnie na innych światach ciężko jest osiągnąć i każdy robi sobie pod górkę. Co chciałbym osiągnąć? Na pewno, tak jak już wspomniałem chciałbym poznać nowe osoby, jak i czerpać przyjemność z gry co ostatnio staję się co raz trudniejsze.
Jeżeli chodzi o postacie to chciałbym wbić na jednej z postaci topke, a na reszcie jakieś niższe przedziały dopasowane pod świat.
Z góry dziękuje za poświęcony czas i wyczekuje gorąco wyników, pozdrawiam!

Discord: Shimozi#7788
Edytowany 02:28:11 13.5.2022 przez Shimozi
2022.05.13 02:21:11
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45447439

Edgee