Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Permanentny limit miejsc na poczcie

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Fandrael

261889
6170
Jak w temacie, proponowałbym zastanowienie się nad wprowadzeniem mechanizmu ograniczenia nieograniczonego miejsca dostępnego na poczcie, poprzez wykorzystanie Aukcjonera. Pomysł ma swoje minusy i plusy, jednak w mojej opinii znacznie ograniczyłoby to funkcjonalność botów, które wykorzystują pocztę jako nieskończony depozyt unikatów z expa, które potem w nielegalny sposób są wykorzystywane do ulepszania przedmiotów. Temat do dyskusji.
2022.03.28 00:18:59
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45380830

gram na telefonie

13321
84
Dużo graczy chomikuje na poczcie śmieci z expa żeby je sprzedać podczas eventu 90%.
Jeżeli by to wprowadzić to jak zwykle przez boty, ucierpią uczciwi gracze.
2022.03.28 02:56:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45380891

Kot Jeremi

30064
114
Fandrael:
Po pierwsze łatwo to obejść będzie dla botów, po drugie tylko szkodzisz zwykłym graczom, bo te unikaty albo sellasz po prostu, bo ich cena jest teraz giga wysoka albo jak mowisz zostawiasz, tylko jest tyle innych rozwiązań do przechowywania unikatów, nawet wsadzać do depa i raz dziennie je wyjmować itd.
Skutek będzie widoczny tylko dla zwykłego gracza, jak z kapuchą
2022.03.28 09:48:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45380982

Fandrael

261889
6170
Wojownik Ataku:
Jedyne obejście, które widzę, to wykupienie przez randomowego bota wszystkich zakładek depozytu, co samo w sobie jest dosyć kosztowne. Obecnie system depopoczty jest moim zdaniem zdecydowanie zbyt łatwym rozwiązaniem dla wielu graczy, by stackować nielimitowaną ilość przedmiotów na poczcie. Wolnych miejsc zakładek w depozycie jest 7 (nie licząc KB), więc około 800 miejsc na przedmioty z expa, które tak jak mówisz, można wyjmować. Biorąc pod uwagę, że na poczcie limit miejsc nie ma znaczenia, wydaje mi się, że są takie instancje, że unikaty czy inne przedmioty z expa, można na niektórych pocztach botów liczyć w tysiącach, jeśli nie więcej.

gram na telefonie:
Dużo graczy, to znaczy jaki ich procent? Wydaje mi się, że skala graczy, którzy rzeczywiście działają w ten sposób jest minimalna, biorąc pod uwagę aktywność botów na prawie każdym expowisku na zwykłym świecie. Jeżeli chodzi o privy, proponowałbym po prostu możliwość ustawienia przez ZŚP określonego limitu miejsc na poczcie, lub możliwość pozostawienia obecnego rozwiązania dla tych światów.

Jeżeli uprzeć by się przy obecnym rozwiązaniu dla poczty, proponowałbym ustawienie górnego limitu możliwych do wystawienia aukcji dziennie. Co prawda, również uderzyłoby to w normalnych graczy, jednak jeżeli ktoś rzeczywiście ściga się z botami na expowisku, by wydropić parę przedmiotów, które potem sprzedaje na minieve, to takie rozwiązanie byłoby łatwiejsze do zaakceptowania i w dłuższej perspektywie powinno również ograniczyć napływ złota na serwery (pomijając fakt obecnego farmienia złota przez boty, prócz dropu unikatów na sell). W tym wypadku zwykły gracz mógłby wykorzystać w pewnym stopniu aukcjonera do stackowania przedmiotów, jednak z pewnością spowolniłoby to proceder nielegalnego ulepszania przedmiotów.
2022.03.28 12:03:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45381136

Dedacz botow

254-28
172
Polecałbym Ekipie Garmory Zwiększyć ilość na poczcie do 1000 lub 2000 myślę że dużo osób by chowało itemki na event
2022.03.28 13:20:40
Ocena: -1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45381284

Queen

3200
111
Może zamiast wprowadzania czegoś, co wymaga znacznej pracy, przy ujmowaniu szarym graczom, wypada zrobić coś konstruktywnego, co bezpośrednio uderzyło by w boty?
Dla mnie sprawa jest jasna:
-Wprowadzenie śledzenia czasu gry gracza, nikt nie gra przecież bez przerwy 200 godzin, przykładowo.
-Postawienie na expowiskach moby, których nie da się fizycznie zaatakować, lecz które w systemie gry występują.

Margonem jest grą kultową, tak samo jak jej elementy, stare i przestarzałe. Gracze już przywykli do pewnych rzeczy, ruszanie poczty nie ma większego sensu. Jest to pewnego rodzaju element wykorzystywania błędu? Tak bym to nazwał, każda gra ma takowy, poza tym czy to faktycznie ujęło by botom? Z tego co wiem, są takie, które bezpośrednio aplikują zdobycze na aukcję.
Powołując się na dotychczasowych przykładach, każda mała zmiana w grze, która uderzała w boty, po dosłownie godzinach, czasami 2 dniach miała już odzwierciedlenie w aktualizacji botów. Captcha jako przykład, największe utrudnienie dla botów, wprowadzenie i szybka kontra po dosłownie kilkudziesięciu godzinach.
Do czego zmierzam? Takie małe, malutkie zmiany nie są niczym, co bociarzom zaszkodzi. Albo grubo albo w cale. Zmienianie czegoś na poczet walki z botów to głupota, gracze muszą się przyzwyczajać do nowych elementów, które też ich ranią.
Fandrael: Tyle mam do powiedzenia, temat uważam za bezsensowny i nie przemyślany. Może na początku, gdy zaraza ta się szerzyła, jeszcze gdzieś z tyłu głowy miałbym dobre myśli. Pamiętać jednak trzeba, że kalendarzyk Garmory jest bardzo napięty, a termin wprowadzenia czegoś nowego znalazłby się pewnie między dwoma sezonami kuferków, pod koniec roku.
Pozdrawiam.
2022.04.04 00:30:24
Ocena: 1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45396384

Fandrael

261889
6170
Queen:
Dział "Dyskusje techniczne" wskazuje swoją nazwą na dyskuję, więc nie każdy pomysł, który jest tutaj proponowany, musi się w 100% podobać każdemu od samego początku. Nie takie było moje zamierzenie. Tak jak napisałem w pierwszym poście, temat jest do dyskusji i powinien służyć jako zwrócenie uwagi na problem, który istnieje. Wydaje mi się, że w chwili obecnej, "wykorzytywanie błędu", o którym piszesz, jest w zdecydowanej większości wykorzystywane przez właśnie boty, nie normalnych graczy. Stąd też wzięła się moja propozycja, by w jakiś sposób temu zaradzić. Początkowo postulowany przeze mnie pomysł nie jest idealny, na co sam zwróciłem uwagę. Wydaje mi się, że w zasadzie chyba lepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie górnego limitu wystawianych na aukcję przedmiotów przez jednego gracza, którego górny limit byłby kwestią dogadania się.

Ewentualnie kolejna propozycja, nad którą myślałem, to ustawienie skalowania się ilości pobieranego złota za wystawienie kolejnej aukcji od ilości wystawionych aukcji. Drugi pomysł uderzałby zwłaszcza w portfel botów, a jedyne jego rozwiązanie, które widzę w chwili pisania tego posta, to zakładanie kolejnych kont-botów, w celu przesyłania na inne konta przedmiotów, w celu wystawienia ich na aukcję, po niższych cenach.

@Edit:
Przykład: dla osoby grającej uczciwie, wystawienie powiedzmy 10-20 aukcji dziennie nie wiązałoby się ze zbyt wielkim kosztem. Nie jestem pewien ile obecnie dokładnie kosztuje wystawienie aukcji, ale z pewnością są to grosze. Proponowałbym po prostu, żeby od konkretnej, ustalonej ilości wystawionych aukcji, koszt wystawienia kolejnej był już jednak czymś, z czym gracz powinien się liczyć. Z pewnością zmniejszyłoby to proceder depopoczty, ponieważ osoba mająca bota musiałaby się zastanowić, czy wystawiać na aukcję przedmioty, za powiedzmy 1,2,3 lub więcej m.
Edytowany 15:41:48 4.4.2022 przez Fandrael
2022.04.04 15:37:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45397255

Devil may cry

334526
648
Fandrael:
Osobiście ja używam poczty w taki sposób, jeżeli to ma być w jakikolwiek przez Ciebie podany sposób ograniczone bo boty to wykorzystują na swoją korzyść i muszą cierpieć na tym też uczciwi gracze to chcę w ramach kompromisu dużo więcej zakładek depo do wykupienia. Moim zdaniem to nie jest rozwiązywanie problemów z botami i dodam że pomysł podany przez Ciebie mi się nie podoba. To tak jakbym Ci teraz wmawiał że ulepszanie przedmiotów powinno być zablokowane do czasu zlikwidowania botów/wprowadzenia Antybota. Gracze którzy grają na botach i wykorzystują do tego krzaki mają 1000000x większą szansę na szybsze ulepszenie przedmiotów niż normalny gracz nie wspomagający się żadnymi nielegalnymi dodatkami z yt (xD) i to jest niesprawiedliwie.
Edytowany 09:54:09 8.4.2022 przez Devil may cry
2022.04.08 09:39:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45404066

Fandrael

261889
6170
Devil may cry:
Nigdzie nie napisałem, że jest to rozwiązanie problemu botów. Napisałem, że będzie to znaczne ograniczenie ich funkcjonalności, kosztem (wydaje mi się) garstki graczy, którzy wykorzystuję pocztę w wymieniony przeze mnie sposób. Temat nie dotyczy w zupełności problemu botów, tylko problemu depopoczty, do którego odniosłeś się w niewielkiej frakcji poprzez odpowiedź na mój pierwszy post w temacie i jego tytuł. Jeśli możesz to przeczytaj mój trzeci post w temacie i odnieś się do pomysłów, które tam zaproponowałem.
2022.04.08 15:51:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45404582
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Permanentny limit miejsc na poczcie

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0