Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Mikstury leczące Mythar

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Alladin Paladin

270102
29
Cześć, kupowałem sobie mikstury w Mythar u medyka obok Aukcjonera.

Są całkiem fajne po 1200hp, ale mają tylko 2 użycia bez możliwości stackowania ich.
Może można by im dać opcje stacka z 6-8 sztuk? Tak jak u tego medyka z doliny Yss gdzie można stackować po 2 sztuki mikstur.
2022.03.09 01:45:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45357938

Layonell

16780
371
Alladin Paladin:
Skoro ruszamy tą kwestię to ja mam inne pytanie.
Po co blokada chyba 20 min na użycie tych potek. Nie rozumiem całkowicie zamysłu blokady czasowej używania tego. Jesli to ma jakiś głębszy sens prosilbym o wyjaśnienie.
2022.03.09 02:03:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45357941

Rousen

3265037
56721
Młody Bob:
Przejrzałem wszystkie mikstury dostępne bezpośrednio u NPC i stosunkowo nieznaczna część posiada taką blokadę. Przypuszczalnie mogły zostać dodane dawno temu w celu przeciwdziałaniu niepożądanych zachowań. W zasadzie tylko jeden rodzaj z trzech ma taką blokadę w Mythar, więc być może w przyszłości coś ulegnie zmianie.
2022.03.09 11:50:37
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45358105

Korano Ligatur

3021547
2020
Młody Bob:
To pozostałość z pierwszych lat Margonem, gdy ogólnodostępne potki przypominały raczej te od Makatary z Ithan. Balansowano w ten sposób ich przydatność i cenę.
2022.03.09 14:43:51
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45358280

Bitababa

31712
218
Młody Bob:Tak jak wspomniane to zostało przez Korano Ligatur, niegdyś Kastor nie był w posiadaniu obecnych mikstur. Do czasu zdobycia 70 poziomu gracz zdany był na używanie mikstur leczących od Makatary, lub szukania innych rozwiązań. Potki z Mythar były lepszą alternatywą, lecz w sam nigdy nie rozumiałem tej blokady, fakt konkurowałoby to wstępnie z dostępnymi lekami u Tunii, lecz tylko częściowo.

Alladin Paladin: Nie skupiałbym się na miejscu Garmory na takich błahostkach. Gracz dostaje wszystko to czego potrzebuje, nikt tych potek nie używa, spełnia to jedynie rolę questową, gdzie potrzebne są nam właśnie ów wywary.

Gdybyś szukał pomocy jak odnaleźć dane mikstury, zajrzyj proszę tu - https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=513016&ps=0#post45154360
Edytowany 15:06:56 9.3.2022 przez Bitababa
2022.03.09 15:05:53
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45358312

Layonell

16780
371
Bitababa:
A w tuzmer kiedy dodali bo pamietam ze były w prawym dolnym chyba te leczące 2k do kupienia.
2022.03.10 14:00:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45359355

Tomasz Kłopot

152112
1181
Odkopuje, czy będzie jakiś rework tych mikstur w Mythar?
2022.05.09 19:34:24
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45444344

Irian Dragonfly

300-5
1979
Chyba Mykfanith już pisał, że będzie zbiorcza aktualizacja dotycząca wszystkich mixów w grze.
2022.05.09 20:54:43
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45444426

Clarion

3013034
3014
Dzięki za poruszenie tematu. To prawda, mikstury w Mythar od dawna już nie pasują do realiów gry, dlatego mikstury w mieście zostaną w przyszłości zaktualizowane.
2022.05.11 23:03:15
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:45446460

Deedo

4993726
2636
Cześć, do gry została zaplanowana aktualizacja mikstur, którą chciałbym przedstawić w tym poście:

1. W każdym mieście uzdrowiciel otrzyma nowy sklep z miksturami.
- Każda mikstura o rzadkości pospolitej będzie miała bazowo 5 użyć z możliwością łączenia się maksymalnie do 15.
- Pojawi się 20 różnych mikstur z leczeniem o wartości: 100, 250, 500, 1k, 2k, 5k, 10k, 20k, 30k, 40k, 50k, 60k, 70k, 80k, 90k, 100k, 125k, 150k, 175k, 200k. Taki zakres wystarczy, aby każda postać w grze miała miksturę odpowiednią dla swojego maksymalnego życia i przy jednokrotnym użyciu mikstury wyleczyła się do 100%.
- Istniejące mikstury zostaną w większości wycofane z oferty handlarzy.

Lista nowych mikstur leczących:









Lista handlarzy:
• Ithan - Makatara
• Torneg - Wysoka kapłanka Gryfia
• Werbin - Uzdrowicielka Hilikio
• Eder - Szalony Etrefan
• Karka-han - Uzdrowicielka Halfinia
• Thuzal - Kapłanka Hiada
• Mythar - Jemenoss
• Nithal - Doktor Limfecjusz
• Tuzmer - Uzdrowiciel Toramidamus
• Agia Triada - Posąg bogini Sahei
• Mirvenis-Adur - Uzdrowiciel Ypsli
• Kwieciste Przejście/Dom Tunii - Tunia Frupotius

2. Wartość prawie wszystkich mikstur zostanie zmieniona.
Wpłynie to bezpośrednio na koszt. Mniejsze mikstury podrożeją, większe znacznie potanieją. Opiszę to na przykładzie kilku mikstur Tunii Frupotius oraz Vascusa:
- Mała pomarańczowa mikstura (10 użyć x 750 leczenia) aktualnie kosztuje ~2.7k. Po zmianach jej najbliższy odpowiednik (5 użyć x 1k leczenia) będzie kosztował ~3.0k Przy dwukrotnym zakupie otrzymamy 10 użyć x 1k leczenia za ~6.0k. W tym przypadku będzie drożej, jednak ta mikstura jest najrzadziej kupowaną w sklepie Tunii, a jej udział w zakupie wszystkich mikstur z gry wynosi mniej niż 0.5%.
- Duża pomarańczowa mikstura (12 użyć x 5k leczenia) aktualnie kosztuje ~54.9k i jest najczęściej kupowaną miksturą w grze. Po zmianach jej odpowiednik (5 użyć x 5k leczenia) będzie kosztował ~15.2k. Przy trzykrotnym zakupie otrzymamy 15 użyć x 5k leczenia za ~45.6k. Finalnie mikstura będzie tańsza nawet przy większej ilości użyć.
- Łagodny purpurowy napar (15 użyć x 6k leczenia) aktualnie kosztuje 73.8k. Jej najbliższy odpowiednik to ten sam z przykładu wyżej.

Zmiany pozwolą wprowadzić mikstury o dużych wartościach przy zdroworozsądkowych cenach. Najbardziej skrajny przypadek to najmocniejsza mikstura (5 użyć x 200k leczenia), której cena będzie wynosiła ~975k. W starym systemie jej koszt to 10.8 mln.

3. Usunięcie mikstur z szablonów łupów zwykłych potworów.
W wielu przypadkach ten proces miał już miejsce wraz z odelicaniem i ogólnym reworkiem expowisk. Część przedmiotów leczących pozostanie w szablonach (głównie chodzi o np. udko, dziczyznę, itp), jednak będą w domyśle traktowane jako żywność, której leczenie wynosi od 1 do 100 pkt.

4. Standaryzacja mikstur pochodzących z potworów o randze min. elita.
Mikstury unikatowe będą posiadały ilość użyć, natomiast heroiczne pełne leczenie. Wartość leczenia wyraźnie w nich wzrośnie.
Przykładowa zmiana:
Niesamowita wilcza mikstura leczy aktualnie max 65k. Nowa mikstura w szablonie Tarmusa będzie leczyć 120k.
Kielich ofiarny leczy aktualnie max 500k. Nowa mikstura w szablonie Marlloth będzie leczyć 800k.

5. Standaryzacja mikstur pochodzących z zadań.
Wszystkie te mikstury będą posiadać pełne leczenie oraz w wielu przypadkach wyraźnie wzrośnie ich łączna wartość leczenia.
Przykładowa zmiana:
Magiczny napój Hektusa (10 użyć x 1k leczenia) zostanie zmieniony w miksturę 40k pełnego leczenia.
Napar z czułkotrącacza (200k pełnego leczenia) zostanie wzmocniony do 360k pełnego leczenia.

6. Zmiany nagród w niektórych zadaniach powiązanych z miksturami.
- Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (23 lvl)
- Ciasto do pizzy dla kucharza Antonia (25 lvl)
- Pizza wędrującego Różanity/Soczysta karkówka z knedlem/Sakiewki szlachcica/Ognisty zestaw (25 lvl)
- Prace gospodarcze w zagrodzie pastucha Mira z Torneg (33 lvl)
- Pomóż druidowi Vincentowi sporządzić niezwykłą miksturę (138 lvl)
- Legenda o diamentowym smoku (70 lvl) - wycofanie sklepu Hobbita i przypisanie nagród w zależności od posiadanej profesji
- Goblińskie kopalnie stoją na skraju upadku (141 lvl)
- Herbata dla opata (163 lvl)

7. Likwidacja mechanik pozwalających lokalnie tworzyć przedmioty leczące.
- Usuniecie sieci maddoków z szablonów łupów tych potworów, wycofanie mechaniki łowisk (co będzie się wiązać ze zmianami w zadaniu dziennym od rybaka Jeremiego - zostanie ono wtedy zresetowane wykonującym)
- Usunięcie nasion ze sklepu druida Lastymera i możliwości wysiewu u Maztenii.

Zmiany są planowane na początek przyszłego tygodnia. W niedalekiej przyszłości pojawi się również standaryzacja talizmanów leczących.
Edytowany 12:04:42 20.5.2022 przez Deedo
2022.05.19 16:14:07
MEDAL Ocena: 23 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:45453435
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Mikstury leczące Mythar

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0