Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Mechanika gry

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Bitababa

31711
236
Witam, znalazłem pewne nieścisłości w opisie mechaniki gry, które wypadałoby zmienić usunąć.

2.4. Typy stałej redukcji obrażeń
Kolejność redukowania obrażeń:
Pancerz -> Blok -> Absorpcja -> Odporność (Ochrona Żywiołów) -> Krytyczna Osłona -> Fizyczna Osłona


Blok nie jest stałą redukcją obrażeń tylko losową, co jest uwiecznione w punkcie 2.6. i wyklucza logicznym myśleniem blok z punktu 2.4.

2.6. Bonusy losowe występujące podczas obrony
Blok
1. Szansa na wystąpienie dodatkowej redukcji obrażeń podczas obrony.
2. Redukuje najpierw obrażenia fizyczne, a następnie obrażenia magiczne.
3. Redukcja obrażeń występuje przed redukcją przez pancerz.
4. Procentowa szansa na blok wynosi 20*blok/oplvl[%], gdzie oplvl to poziom przeciwnika.
5. Wartość zablokowanych obrażeń wynosi 30% wartości ataku przeciwnika.
6. Maksymalna szansa na blok w walce może wynosić 50%.
7. Niweluje efekt przebicia (blok przebicia nie jest już losowany).


Dodatkowo chciałbym skłonić do chwili namysłu co do aktualnej mechaniki przewagi nad innym graczem, począwszy od bloku -
2.6. Bonusy losowe występujące podczas obrony
Blok
Procentowa szansa na blok wynosi 20*blok/oplvl[%], gdzie oplvl to poziom przeciwnika.

Gdzie wzór jasno mówi, iż przewaga nawet 1 poziomu nad wrogiem, który stosuje blok jest już niesprawiedliwa, a gdzie uczciwość, jak niektóre przedziały są bardziej rozległe poziomowo. Przykład 70 i 76 poziom. 6 poziomów jest już kluczowe, zwłaszcza dodając aspekt ciosu krytycznego oraz siły krytycznej. -

2. Atrybuty postaci
2.1. Statystyki główne
2. Każdy poziom powyżej 5 poziomów przewagi nad przeciwnikiem daje +3 punkty procentowe do szansy na cios krytyczny oraz +10 punktów procentowych do siły ciosu krytycznego (max 300%).
3. Każdy poziom poniżej 5 poziomów w stosunku do przeciwnika osłabia szansę na cios krytyczny o 3%.


Proszę sobie wyobrazić przedział 50-64, obydwa skrajne poziomy dzielą wiele bonusów ujemno-dodatnich statystyk. gdzie obydwa te poziomy szukają tego samego herosa (Złodziej50-63(od 50 ponieważ legi są na 50 poziom))
Fakt, przewaga musi występować, ale nie w tak wielkiej skali, którą odczuwa się na tym samym przedziale. Jeżeli statystyki przewagi mają występować to w sposób taki, by nie zakłócało to porządku przedziału. Przedziały zmienne są co 13 poziomów, wobec czego przewaga powinna zaczynać się od +14 poziomów. Przykład Orlicy, gdzie 64 poziom miałby tylko +3%ck, +10%sk, a 50 poziom tylko -3% ck.
Edytowany 15:33:18 8.3.2022 przez Bitababa
2022.03.08 15:10:22
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45357138
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Mechanika gry

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0