Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Komentarz do listopadowego update 23/11/21

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Joelz

263113
152
Dzień dobry, witam graczy
Zakładam taki zbiorowy temat na uporządkowanie przemyśleń (moich i jeśli ktoś ma ochotę to i waszych) dotyczących najnowszej aktualizacji w przede wszystkim aspekcie mechanicznym - walki pve,pvp. Zdaję sobie sprawę, że znacząca część tych zmian była już omawiana i komentowana przez graczy w temacie dyskusji o świecie experimental, ale z racji, że zmiany ostatecznie weszły na serwery live to zachęcam do podzielenia się konstruktywną krytyką tutaj, może temat znajdzie większy odzew, być może i kogoś z góry zakładając, że zdanie graczy (klientów ładujących sł) jakkolwiek ich obchodzi.

1. Siła mobów
Zdaję sobie sprawę, że buff mobów był potrzebny z racji zwiększenia hp graczy, ale zdecydowanie przesadziliście, zwłaszcza z elitami na expowiskach. Grupy 3,4 stworków, które jeszcze wczoraj nie zabierały mi nawet jednego procenta zdrowia, aktualnie zabijają mnie lub zostawiają w okolicach 20%. Takie same sytuacje występują u wszystkich graczy, w nienajgorszych ekwipunkach, na każdym przedziale levelowym. Skoro tak bardzo forsujecie usprawnienia dla "nowych" graczy (po raz nty zmiana wioski startowej, która nikogo nie obchodzi, rework jakichś goblinów etc.) to jak ci gracze mają sobie poradzić na expowiskach w unikatowym eq zbierając raz po razie bomby na twarz od zwykłych mobów?

2. Obstawa u e2
Jak mniemam dodatkowa obstawa na e2 miała zwiększyć ich trudność w pokonaniu, co rzeczywiście się udało, i to aż za bardzo. Szkoda tylko, że nie pomyśleliście o dodatkowym expie wynikającym z ubicia powiększonej grupy. Przykład: zamiast 0,15% za zbicie tolloka p4, dostaje się 0,27%.

3. Potiony HP
Czemu wraz ze zwiększeniem przyrostu HP u graczy nie zwiększono liczb na miksturach z pełnym lekiem i tych na użycia? Pomijając już fakt obrażeń jakie zbiera się na expowisku/stojąc na e2 wynikający z tego chorego buffa mobów, to sam fakt zwiększenia hp graczy powinien jednoznacznie prowadzić do poprawy mikstur leczących.

4. Umki
Jak narazie ciężko coś powiedzieć tak na świeżo, za mało walk pvp stoczonych, na pewno cieszy zmiana mechaniki bloku oraz ograniczenie losowości (błysk, hp), być może zaktualizuję gdy więcej powalczę, na razie nie było okazji i czasu.

Podsumowując, chcieliście dobrze, wyszło jak zawsze.

Zapraszam do merytorycznej dyskusji, jakichś dłuższych wypowiedzi.

PS. Wiem o istnieniu O Margonem ogólnie + Blog techniczny - kom. lecz tam jakkolwiek wartościowe wypowiedzi giną w spamie pytań o nowe itemy, elity 2 itp, itd. (które zresztą pojawiają się nie bez powodu, jak zwykle gracze pozbawieni są szczegółów)
Edytowany 17:18:57 23.11.2021 przez Joelz
2021.11.23 17:15:17
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193636

Szejkers

7512
23
Jeśli chodzi o e2 uważam że jest spoko, czyli są do ubicia. Problem jest natomiast z elitami. Mojego 28 tropa zabija zakuty goblin i zostaje mu jeszcze sporo hp.. to powinno być do zmiany.
2021.11.23 17:37:13
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193795

Honoratta

31766
309
Bicie regulusa trwa teraz ponad 20 minut bo ma on 700 stałego panca i walka ma ponad 300 tur
tutaj dowód: https://grooove.pl/battle/id,35572853
https://media.discordapp.net/attachments/658707451113111610/912756949353918494/unknown.png
2021.11.23 18:44:07
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45194071

Krojo

1491
80
żenada bijąc trojke dwojke mumi padam bez zbicia jednego mobka DD
2021.11.23 20:57:08
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45194645

Różowy Grejpfrut

12036
350
Bicie Regulusa na małym przedziale to tragedia. Za duży przeskok między dmg-pancerz + wytrwałość. Dodatkowo leczenie nie pomaga a potrafi leknać się nawet 6 razy. Powodzenia na evencie z podwójnym biciem bez ogarniętej grupy. Cały dzień stracony.
2021.11.23 21:46:58
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45194825

Netnurt

316128
523
Zgadzam się, mobki na expie są teraz za trudne do bicia, liczę na odpowiedni balans i hot-fix do końca tygodnia, najlepiej zrobić tak jak było bo było dobrze i nikt nie narzekał
2021.11.24 01:25:47
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45195198

Połtoralitrow

1134
66
Podpisuję się. Zmiana HP nie wpływa w żaden sposób na exp, bo nie wybiera się takiego expowiska co grupki zostawiają 20%.
Wzmocnienie kolosów jest według mnie zupełnie niezrozumiałe. Zmiany pancerza i osłabienie każdej profesji na poziomie umek jest wystarczająca i buffowanie kolosów sprawia, że pal/łowca/trop zadają np. Regulusowi po 200-300 obrażeń i to dopiero po zbiciu pancerza do minimalnych 700.
Już teraz widzę problem ze zmianą pancerza na ustawkach. Wojownik 64 jest w stanie bez problemu osiągnąć 1600 niezniszczalnego pancerza co sprawia, że wliczając bonusy legendarne trzeba ładować kryty bo tylko one mu coś robią.
Nie wiem czy taki był zamysł twórców, ale liczę na hotfix.
Edytowany 16:56:52 24.11.2021 przez Połtoralitrow
2021.11.24 15:51:18
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45195934

Ximi

342201
561
Joelz napisał(a):
4. Umki
Jak narazie ciężko coś powiedzieć tak na świeżo, za mało walk pvp stoczonych, na pewno cieszy zmiana mechaniki bloku oraz ograniczenie losowości (błysk, hp), być może zaktualizuję gdy więcej powalczę, na razie nie było okazji i czasu.



Zapraszam też do tego tematu, tutaj poruszyłem leciutko sprawę umek
2021.11.24 16:30:14
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45196021

Japycz

151103
1134
Exp teraz jest zupełnie trudniejszy, gdyz mobki są tak zboostowane, że na przykład expie moim 106 magiem na góralach ubijam na luzie grupke 4 górali, tak po aktualce nawet jednego nie trące, więc uważam że powinni to troszke zbalansować bardziej...


Pozdro
2021.11.24 16:56:38
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45196074

Sztazi

2698
73
Z E2 też trochę utrudnione grę dla graczy. Osoby bez przedmiotów legendarnych w eq praktycznie nie mają bardzo szansy na ubicie solo. Na zbrojny stoję palem, 4 legendy w eq obecnie bijąc na auto zabiera mi około 30% życia, przed zmianą max 1%
2021.11.24 17:43:53
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45196255

El Rabbito

271485
1359
Połtoralitrow:
Moim tancerzem na 227 zadaję przy dobrym CBK 11k wojowi w secie. On mi zwykłym hitem zadaje 14k. Myślę, że coś poszło nie tak.
2021.11.24 19:33:27
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45196515

Japycz

151103
1134
El Rabbito:
jesli jest tak jak twierdzisz to na 100% cos poszlo nie tak...

Ciąg dalszy do mojego posta wyżej
Więc zwiekszone HP nic nie dało przy tym że te Mobki/Kolosy itp są za mocni poprostu i jednym hitem mogą odebrać ok. 10%, co przy np. mojej turze żeby zbić 10% to z 3 tury minimum potrzebuje... Nieźle..
Edytowany 21:26:06 24.11.2021 przez Japycz
Edytowany 22:58:06 24.11.2021 przez Japycz
2021.11.24 21:19:28
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45196794

akiatoo

31794
1503
Gracze narzekali, że moby za trudne i buhu nie mogą expić. Teraz znowu pełno botów, bo wspaniali twórcy nie potrafią wprowadzić innego anty-bota, niż podbicie statystyk mobom, więc dzisiaj to wycofali.
Jaki był cel zwiększenia siły mobów, a potem znerfienia ich do chyba mniejszego poziomu siły, niż przed jego zwiększeniem?
2021.11.25 13:52:16
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45197715

Domador Anomalia

31670
150
akiatoo:
Ja to ubolewam z tego powodu ze z powodu placzu paru osob to wycofali. Osobiscie nie mialem wiekszych problemow z biciem mobow... Owszem, moze niektore sprawy wymagaly lekkich dociagniec, ale co do e2 i herosow bylo ok.
Edytowany 01:12:01 26.11.2021 przez Domador Anomalia
2021.11.26 01:10:13
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45198704

Damiss

2352066
14526
Domador Anomalia:
Kolego! Trzeba było się za pomysłem wstawić kiedy to był rozszarpywany na kawałki przez te kilka osób. One się sprzeciwiły i wygrały, bo tak działa demokracja. Tak Bóg przykazał w naszym kraju i tak też się stało. Nie ma co rozpaczać, następnym razem wystarczy jawnie się za niego wstawić, a może i razem z tobą wyjdzie z cienia więcej zwolenników.
2021.11.26 03:09:34
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45198737

Tymbark napoj szlahty

7310
26
Domador Anomalia:
Mogę wiedzieć na jakich postacaich nie miałeś problemu, bo jak przejrzałem twój profil to masz 4 może 5 postaci gdzie możesz coś grać w tym 3 full set ze zbrojami, (tak tylko z ciekawości nie chce być wścipski )
2021.11.26 10:07:17
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45198823

Domador Anomalia

31670
150
Tymbark napoj szlahty:
Tymi, ktorymi gram . Z tego co pamietam, zamysl eII zawsze byl taki, by byle Kowalski w unikatach nie przyszedl sobie "solo" bic potworka o wyzszej randze.
2021.11.27 06:29:34
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45200509
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Komentarz do listopadowego update 23/11/21

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0