Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Halloween 2021

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [11] [12] [13]

Anrod Kastus

427199
1926
Dobry, zamierzam poprowadzić całościowo temat. Jak tylko pojawią się informacje będę uzupełniał.


Na panelu technicznym możemy przeczytać:
• Event przeznaczony jest dla postaci posiadających minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 04.11.2021 r. Wtedy kilku praorków odwiedzi Karka-han i pozostanie tam aż do 11.11.2021 r.
Do lokacji eventowej dostaniecie się poprzez Palisadę na Halloweenowej Orczej Wyżynie (59,39) obok Werbin, powrót do margonemskiej cywilizacji umożliwi Wam zaś Droga do Werbin na Halloweenowych Kurhanach Zwyciężonych (95,26). Darmowy przedmiot teleportujący możecie odebrać w oknie aktualności.
• Krainę odwiedziło 4 eventowych herosów z poziomami: 50, 120, 160, 250.
• Loterię znajdziecie w oknie aktualności (3 specjalne kuferki) lub tradycyjnie w sklepie u Ducha pradawnego orka na Halloweenowych Kurhanach Zwyciężonych (37,34).
• Questy fabularne dodawane będą systematycznie, po wprowadzeniu zadań otrzymacie stosowne informacje z naszej strony,
• Przedmioty z loterii możecie wymienić na złote samorodki u Evadora na piętrze Baraków w Ithan.
• Uważnie czytajcie dialogi końcowe, bowiem w questach istnieje możliwość wyboru wariantów nagród nie zawierających punktów doświadczenia.
• Pierwsze zadanie z głównej linii fabularnej zleci Wam Jarek z Werbin, a zadanie poboczne rozpoczniecie przy Biuletynie w tym samym mieście.
• Barter umożliwiający utrwalenie strojów z bieżącego eventu znajdziecie u Ducha pradawnego szamana na Halloweenowych Kurhanach Zwyciężonych (34,37), a ten pozwalający na modyfikację golema u Pradawnego orka warlocka na współrzędnych (43,45).
• Wraz z rozpoczęciem wydarzenia wystartował kalendarz eventowy, który pozwoli Wam na codzienny odbiór waluty używanej przez praorków.

Życzymy udanego straszenia!

Ze szkieletorów możemy zlootać neutralne części szkieletów z 1 czaszki, kręgosłupu, żeber i 2 rąk i nóg możemy stworzyć strój u Ducha pradawnego wojownika(41,40):
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/spec/m_haloween01.gif


Questy:

https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=513020&ps=0#post45155858



Herosi:

https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=513020&ps=0#post45155861



Loteria:


Kuferek 99 SŁ



Kuferek 399 SŁ




Kuferek 1299 SŁ






Z jajek:



Grafiki golemów:
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c1u0-1a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c2u0-1a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c3u0-1a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u0-1a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c5u0-1a.gif

*Ulepszenia:
Łańcuchy- https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u1-1a.gif
Ostrze - https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u2-1a.gif
Kryształy -https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u3-1a.gif

*2 akcja specjalna:
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u0-2a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u1-2a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u2-2a.gif
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/pets/events/h21-ork-c4u3-2a.gif

*Analogicznie każdy golem niezależnie od koloru ma możliwość ulepszenia i dodania drugiej akcji specjalnej


Sklepy:


Duch pradawnego szamana, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (34,37)
Sprzedaje stroje za SŁ
Orczy kolaborant i orcza kolaborantka
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out3m.gif - męski - 5000SŁ
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out3k.gif - damski - 5000SŁ
Pisk
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out2m.gif - 5000SŁ
Cuella de Mons
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out2k.gif - 5000SŁ
Kościany wojownik i kościana wojowniczka
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out1m.gif - męski - 3500SŁ
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out1k.gif - damski - 3500SŁ
Werbiński gwardzista
https://micc.garmory-cdn.cloud/obrazki/postacie/paid/h21-ork-out4.gif - 3500SŁ

Pradawny mistrz miecza, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (31,43)
Sprzedaje ekwipunek za walutę

Pradawny ork szaman, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (29,39)
Sprzedaje broń pomocniczą za walutę

Pradawny ork wojownik, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (25,38)
Sprzedaje tarcze i broń pomocniczą za walutę

Pradawny ork łowca, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (36,43)
Sprzedaje strzały za walutę.

Pradawny ork warlock, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (43,35)
Sprzedaje miksturki oraz teleporty za złoto.

Duch pradawnego wojownika, Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (41,40)
Sprzedaje teleporty za walutę.

___________________________________
Edytowany 19:55:57 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 15:40:55 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 15:44:43 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 15:47:01 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 16:17:01 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 21:35:14 24.10.2021 przez Anrod Kastus
2021.10.21 11:07:49
MEDAL Ocena: 26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155529

Anrod Kastus

427199
1926
Questy:

W każdym zadaniu istnieje możliwość odebrania z lub bez punktów doświadczenia.
Exp zależny od poziomu postaci.


Questy fabularne:


Quest 1. "Nieznane zagrożenie"

1. Rozpoczynamy Questa w Werbin u Jarka (31, 19).
2. Udajemy się do Mury - kwatera główna (45, 45). - Automatyczny dialog.
3. Rozmawiamy z Strażnikiem który stoi przed posterunkiem na mapie Halloweenowa Orcza Wyżyna (90, 33).
4. Wchodzimy do budynku obok (Posterunku) i rozmawiamy z Kapitanem Haroldem.
5. Schodzimy do piwnicy - automatyczny dialog po podejściu do Kapitana
6. Ponownie rozmawiamy z Kapitanem
7. Wychodzimy z Posterunku i rozmawiamy z Strażnikiem przed Posterunkiem.
Zostaliśmy przeteleportowani na mapkę i rozmawiamy tam z Zastępcą kapitana (3.13).
8. Teraz do Neprona (12.10). Rozmawiamy z nim dwa razy.
9. Teraz do Jeźdzca obok nas.
10. Okazuje się, że było trzęsienie ziemi. Biegniemy do Nadsztygara Paratok Werbin (56, 39).
11. On posyła nas do Wiedźmy Amry (2, 12).
12. Czekamy 1-2 minuty i kończymy zadanie.
Nagroda:
x3



Quest 2. Wyprawa na ziemie wroga


Kontynuacja - "Nieznane zagrożenie"
1. Zadanie zaczynamy u Kapitana Harolda na mapce Halloweenowa Orcza Wyżyna w Posterunku.
2. Po rozpoczęciu zadania udajemy się do piwnicy w której rozmawiamy z znajdującym się tam Strażnikiem.
3. Dostajemy strój i musimy się przebrać po czym porozmawiać z Strażnikiem przed Posterunkiem.


4. Przenosiny na inną mapkę. Musimy ustawić się w szeregu (porozmawiać na (7, 12)).
5. Automatyczny dialog.
6. Po automatycznych dialogach podchodzimy do żołnierza na (19, 14).
7. Teraz mamy porozmawiać z Nepronem (6, 8).
8. Po rozmowie z Nepronem idziemy do Zastępcy kapitana (14, 6).
9. Zostajemy przeniesieni i znów automatyczny dialog.
10. Teraz musimy zbadać orcze obozowisko. Podchodzimy do czerwonego orka na (18, 12).
11. Pojawia się Cień. Po naszym ruszeniu się odpala się automatyczny dialog.
12. Rozmawiamy z czerwonym orkiem na (17,15).
13. Znów zostajemy przeniesieni. Rozmawiamy z Nepronem obok nas.
14. Podchodzimy do krat na (4, 11), po przejściu przez kraty przechodzimy do innego pomieszczenia.
15. Robimy kilka kroków w dół i mamy automatyczny dialog.
16. Po raz kolejny zostajemy przeniesieni. Podchodzimy do orków wyżej (20, 29) i rozmawiamy z jednym z nich.
17. Po rozmowie z orkami do sali wpada Neapron, więc teraz rozmawiamy z nim.
18. Zostajemy przeniesieni, rozmawiamy z Neapronem w łóżku.
19. Znów zostajemy przeniesieni. Podchodzimy do Kapitana i mamy automatyczny dialog.
Kończymy zadanie
Nagroda:
x18

x3

Doświadczenie opcjonalnie

Autor opisu - Uwaga dzieci bania

Quest 3. Groza z dawnych lat


1. Zadanie zleca Dowódca Bejkadus - Werbin (45, 45) -> Mury kwatery głównej.
2. Udajemy się do Wiedźmy Amry - Werbin (2, 12).
3. Amra posyła nas do Jarena - Ithan (54, 56) -> Baraki -> p.1 (2, 29).
4. Od Jarena do Estotelesa.
Dojście od Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Zburzona Twierdza -> Nawiedzony Jar -> Mroczny Przesmyk -> Morczna Pieczara p.1 - lewa -> Mroczny Przesmyk -> Morczna Pieczara p.1 - sala 2 -> Mroczny Przesmyk -> Morczna Pieczara p.0 -> Siedziba Maga
5. Zostajemy przeniesieni ma mapkę i znów rozmawiamy z Estotelesem.
6. Po rozmowie mamy przeszukać kufer - Kufer (9, 10).
7. I wracamy do Estotelesa.
8. Zostaliśmy przeteleportowani do Werbin. Biegniemy do zleceniodawcy (Dowódcy Bejkadusa).
9. Teraz na Halloweenowa Orczą Wyżyne (na lewo od Werbin) do Palisdy, żeby przez most (57, 40).
http://prntscr.com/1x6ao5z
10. Mamy przeszukać Wyrwe -> Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych -> Wyrwa (5, 41).
11. Rozmawiamy z Cieniem.
12. Wróciliśmy do Werbin. Udajemy się do Maga Reina -> Werbin (0, 17) i czekamy chwile.
13. Wracamy na Orczą Wyżynę i przechodzimy znów przez Palisade.
14. Do Wyrwy -> Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych -> Wyrwa (5, 41).
15. Automatyczny dialog, po dialogu mamy podążać za cieniami do przejścia (7, 1).
http://prntscr.com/1x6azsi
16. Po przejściu rozmawiamy z Itriosem, a po rozmowie wychodzimy z groty.
17. Wracamy do Dowódcy Bejkadusa i kończymy zadanie.

Nagroda:
x3





Autor opisu - Uwaga dzieci bania

Quest 4. Szara intryga.


1. Zadanie zleca Dowódca Bejkadus - Werbin -> Mury - kwatera główna
2. Udajemy się do smoka -> Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (6, 41) -> Wyrwa.
3. Wychodzimy z groty, teraz udajemy się do Wrót na mapce eventowej (34, 28) -> Zabieramy perłę z "Leża Czarnej Perły Życia" (2, 8).
4. Opuszczamy skarbiec, po przejściu mamy automatyczny dialog. Mamy zbliżyć się do rozmawiającej że sobą Królowej i jej Strażnika.
5. Po ich rozmowie uciekamy w dół. Po przejściu z Sali Królewskiej do Siedziby Orków i zrobieniu kilku kroków w dół mamy automatyczny dialog.
6. Udajemy się do Fursharaga Pozeracza Umysłów (7, 12), który nas wypuszcza z Nawiedzonych Komnat.
7. Wracamy do smoka oddać perłę - Wyrwa.
8. Wracamy do zleceniodawcy - Dowódca Bejkadus.
9. Na prośbę dowódcy udajemy się do Wiedźmy Amry (2, 12).
10. Wracamy znów do Dowódcy.
11. Mamy być szybsi od orków, wracamy do Wyrwy aby orkowie nie zdołali przedostać się do smoka - Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (6, 40) - Wyrwa.
12. Automatyczny dialog x2 - po dialogach rozmawiamy z: Nepronem potem z Magiem Reinem.
13. Zostajemy przeniesieni. Automatyczny dialog z dowódcą, po dialogu rozmawiamy z Nepronem.
14. Wracamy do dowódcy i kończymy zadanie
Nagroda:
x3




Autor opisu - Uwaga dzieci bania


Quest 5. Podróż w nieznane


1. Zaczynamy u Dowódcy Bejkadusa [Mury - kwatera główna 11,6]
2. Wyrwa [Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych - 8,40]
3. Itrios
4. Wychodzimy z jaskini
5. Dowódca Bejkadusa [Mury - kwatera główna 11,6]
6. Wysoka kapłanka Gryfia [Torneg 79,8]
7. Kapłan Martel [Święty zagajnik-> Kaplica Światłości Kapłan Martel 14,5]
8. Kapłan Asvald [Święty zagajnik 72,48]
9. Kapłan Larpagon [Nithal 82,25]
10. Grób [Zachodnia piwnica światynna p.1 9,6]
11. Po odrodzeniu, klikamy na grób i wychodzimy z niego
12. Wracamy do głównego pomieszczenia świątyni
13. Dialog Automatyczny
14. Kosz ofiarny 15,10
15. Portal
16. Przenosi nas na mapę Bogaty pałac- korytarz
17. Seria dialogów automatycznych
18. Wychodzimy ze świątyni
19. Wracamy do Itriosa
20. Wychodzimy z jaskini
21. Wracamy do Dowódcy Bejkadusa
Koniec

Nagrody:

x3





Autor opisu - Hefn


Quest 6, Rozstrzygnięcie przeszłości.



1. Zadanie zleca Dowódca Bejkadus - Werbin -> Mury - kwatera główna
2. Dialog automatyczny
3. Kapitan Harold - Eventowa orcza wyżyna -> Posterunek straży Werbin(6,7)
4. Dialog automatyczny
5. Wracamy do zleceniodawcy - Dowódca Bejdakus - dialog automatyczny po wejściu na mapę
6. Mag Rein - na tej samej mapie
7. Czekamy 2 minuty (nie da się przelogować)
8. kończymy dialog i zaczynamy dialog automatyczny x2
9. Teleportuje nas i zabijamy 5 orków
10. Mag Rein - ta sama mapa(18,27)
11. Nepron (stoi obok, a właściwie już nie stoi)
12. Mag Rein - (18,27)
13. smok Itrios - (42,14)
14. Teleport i dialog automatyczny i znowu teleport
15. Smok Itrios - (42,14)
16. Dialog automatyczny x2
17. Duch Neprona (39,12)
18. Dowódca Bajdakus - (36,25) i kończymy questa

Nagroda:



x5

Autor opisu - Kip

[cytat]QUEST 7: Pieśń nad pieśniami.

1. Bard Taliesin - Werbin(34,27)
2. Dialog automatyczny x2
3. Bard Taliesin - Werbin(34,27)
4. Dialog automatyczny x2
5. Bard Taliesin - Werbin(34,27)
6. Dialog automatyczny x3 (znowu)
7. Znowu Bard
8. Dialog automatyczny
9. Znowu Bard
10. Teleport i idziemy do góry mapy - dialog automatyczny
11. Idziemy w stronę smoka - dialog automatyczny x2
12. Bard Taliesin - Werbin(34,27)
13. Idziemy w lewy górny róg mapy - dialog automatyczny x2
14. Bard - i dialog automatyczny x2
15. Znowu Bard i znowu dialog automatyczny x1
16. Idziemy do góry mapy - dialog automatyczny
17. Idziemy na koordy (13,5) i dialog automatyczny x3
18. Bard Taliesin - mapa(15,6)
19. Dialog automatyczny
20. Znowu Bard
21. Idziemy do góry i dialog automatyczny
20. Idziemy na koordy (35,19) i kontynuujemy dialog x2
21. znowu do góry mapy x2 aby aktywować następne dialogi.
22. OSTATNI RAZ rozmawiamy z Bardem - Bard Taliesin - Werbin(34,27) i Kończymy questa
Nagroda:


x2








[cytat]Questy poboczne:


Quest 1. "Zlecenie brody warte"


1. Zadanie rozpoczynamy u Biuletynu w Werbin (31, 13) po czym giniemy.
2. Po odrodzeniu robimy krok/dwa i mamy automatyczny dialog.
3. Rozmawiamy z Krasnoludami znów krok/dwa i automatyczny dialog.
4. Kolejny raz automatyczny dialog.
5. Otrzymujemy "Białe pióro" i znów automatyczny dialog.
6. Udajemy się do Karczmy pod Fioletowym Kryształem w Werbin (29, 14) -> Bianka (21, 8).
7. Wracamy do Krasnoludów Magazyn Krasnoludów (41, 31) -> Odo Lotnobrody (3, 14).
8. Idziemy do Włości Rodu Kruzo - Werbin (61, 54) -> Brama Pólnocy (36, 1) -> Włości Rodu Kruzo.
Przechodzimy przez bramę (51, 38) i mamy automatyczny dialog.
9. Podchodzimy do Kraty (63, 28)
10. Teraz do Skrzynie (14, 17) -> Słoje (22,17) -> Skrzynie (15,17) -> Kraty (6, 20)
11. Wracamy do Krasnoludów i dostajemy "Runiczny manuskrypt" i "Tajemniczna szkatułke"
12. Udajemy się do Czarownicy Farweli Werbin (24, 61). Oddajemy jej manuskrypt.
13. Wracamy do Krasnoludów.
14. Mamy do odebranie dwie paczki w Werbin
Jalen -> Dom Jalena i Tafii (44, 17) -> Jalen (9, 6),
Ginder -> Dom Gindera (35, 11) -> Ginder (4, 10).
15. Po odebraniu paczek wracamy do Krasnoludów
16. Teraz z powrotem do Czarownicy Farweli (24, 61).
17. Ponownie do Krasnoludów
18. Udajemy się do Karczmy pod Fioletowym Kryształem (29, 14) -> Karczmarza Flata (19, 6).
19. Karczma pod Fioletowym Kryształem p.1 -> Drzwi do izby numer 7 (2, 14).
20. Automatyczny dialog i giniemy.
21. Automatyczny dialog i kończymy zadanie.
Nagroda:
x2



Quest 2. Nadzieja umiera ostatnia


Kontynuacja – „Zlecenie brody warte”
Pamiętajcie, że zadanie poprzednie dało się skończyć w dwóch wersjach Prawda/Kłamstwo. Te ukończenie jest bodajże po Kłamstwie.

1. Zadanie zaczynamy u Lingwena w Posiadłości Kruzo – sala główna (6, 11).
2. Udajemy się do naszych wcześniejszych zleceniodawców. -> Werbin -> Magazyn Krasnoludów -> Odo Lotnobrody.
3. Zostajemy przeniesieni i musimy pójść do naszej maty (9, 13). Czekamy z 5minut i ponownie rozmawiamy z matą.
4. Teraz zaglądamy do kufra (10, 7). Rozwiązujemy mini gierkę.
5. Wychodzimy z pomieszczenia i udajemy się do Lingwena w posiadłości Kruzo.
6. Mamy przynieś worki na skarb. Włości rodu Kruzo (35, 29) -> Posiadłość Kruzo – magazyn worki leżą w magazynie np: (17, 12) i (16, 14). Po zebraniu wracamy do Lingwena.
7. Zostajemy przeniesieni i mamy automatyczny dialog. Po dialogu przechodzimy na kolejną mapkę - Orcze terytorium.
8. Po przejściu podchodzimy do Skały (8, 12) i znów przechodzimy na kolejną mapkę – Orcze terytorium.
9. Podchodzimy do stosu kości (17, 20) – Mamy poczekać aż strażnicy znikną z przejścia.
Nie wiem czy tutaj trzeba czekać czy rozmawiać z kośćmi. Ja osobiście poczekałem i kliknąłem na kości gdzieś tak po 2 minutach i strażnicy sobie poszli.
//Tutaj trzeba po prostu poczekać z 2minuty i znów wejść w interakcje.

10. Znów przechodzimy przez przejście (5, 4).
11. Podchodzimy do Skały na (17, 30).
12. Teraz mamy trzy podejrzane skały do wyboru wybrałem najpierw (18, 20) i nic się nie stało wiec poszedłem do (21, 16), i zostałem przeniesiony. Z ostatnią już nie wszedłem w interakcje (23, 16).
Tutaj mamy po prostu losowość, możemy przy pierwszej skale już się przedostać.
13. Po przeniesieniu schodzimy w dół pomieszczenia. Zatrzymujemy się przy wąski przejściu (14, 17) przez, które się przeciskamy. Schodzimy cały czas w dół i przechodzimy przez przejście.
14. Po przejściu przez przejście robimy krok i mamy automatyczny dialog. W trakcie rozmowy tablica na ścianie pęka. Podchodzimy do wazonów (12, 10).
15. Zostaliśmy przeniesieni do skarbca, podchodzimy do magicznej poświaty (12, 16). Zostaliśmy odepchnięci.
16. W pomieszczeniu pojawiają się krasnoludy od których dostajemy manuskrypt i znów podchodźmy do magicznej poświaty, tym razem się udaje i poświata znika.
17. Robimy kilka kroków kierunku złota i mamy automatyczny dialog. Po dialogach podchodzimy do Złota praorków (13, 10).
Dostajemy taką zagadkę „Gdy władca burz się śmieje, ropucha rechocze… Gdy ork atakuje, przeciwnik panikuje… Co zaś, gdy smok zaryczy, się dzieje?”
Były trzy opcje, wybrałem opcje drugą – „Trzęsie się ziemia?”.
18. Zostałem przeniesiony do izby ze skarbem. Mamy automatyczny dialog wybrałem opcje pierwszą.
Mamy tutaj dwie opcje wybrałem przekazanie Klucza Lingwenowi. Zaraz zrobię opcje drugą zobaczę czy czymś się różni.
Opis na dole co się wydarzy po wybraniu opcji "Zachowaj złoto dla siebie".

19. Idziemy oddać klucz. Udajemy się do Posiadłości Kruzo do Lingwena.
Kończymy zadanie
Nagroda:
x15

x2
+ 80000 Złota, a doświadczenie opcjonalnie

UWAGA! Zadanie ma dwie fabuły w zależności od tego co wybraliśmy wczoraj. W jednej współpracujesz z Lingwenem, a w drugiej śledzisz Lingwena z Krasnoludami. Zadanie odrobinę się różni w dwóch wersjach, ale nagrody są identyczne.
UWAGA! Jeżeli po przeniesieniu do izby ze skarbem wybierzemy opcje "Zatrzymaj złoto dla siebie" zostaniemy aresztowani. Okaże się, że to zwykły sen i rozpoczniemy zadanie praktycznie od początku.

Autor opisu - Uwaga dzieci bania


Quest 3. Aurea Terra


1. Zadanie zleca Idropus -> Werbin (51, 66).
2. Wchodzimy do domu Idropusa (obok zleceniodawcy). -> p.1 przechodzimy przez dialog wyżej -> Podróżnik Orf.
3. Idziemy na Wrzosowiska (pod Werbin), a tam do:
//Trzeba odwiedzić każde dzikie zwierzę po kolei, ponieważ musi wyglądać to na śledzenie zwierzęcia.
- Dzikie zwierzę (18, 8), na lewo od wejścia,
- Dzikie zwierzę (39, 17), pod wejściem,
- Dzikie zwierzę (34, 51), dróżką w dół,
- Dzikie zwierzę (16, 65),
- Głęboki staw (10, 76).
4. Zanurkowaliśmy na dno stawu, wchodzimy w interakcje z:
- Wodorostami/Piaszczystym dnem/Beczką na kordach:
- (10, 7), (6, 11), (1, 8),(3, 14), (10, 13), (9, 8).
// W którymś w końcu musi się znajdować ta soczewka. Po każdej próbie znów musimy zanurkować na dno.
5. Wracamy do Podróżnika Orfa w domu Idropusa.
6. Zostaliśmy przeteleportowani do zleceniodawcy Orfa. Automatyczny dialog.
7. Po dialogu podchodzimy do Astronoma przekazać soczewkę, chwile czekamy.
8. Po ponownej rozmowie z Astronomem wchodzimy schodami do góry i zaczynamy dialog z Orfem.
9. Zostaliśmy przeniesieni na dół, podchodzimy do Astronoma i zaczynamy z nim rozmawiać.
10. Dostaliśmy Złoty eliksir, który mamy wypić. Po wypiciu zostaliśmy przeteleportowani na Aurea Terra.
11. Po naszym kroku rozpoczyna się automatyczny dialog po, którym dostajemy Worek na złoto i mamy się rozglądnąć:
- Złoto (8, 11)
12. Wchodzimy do jaskini (3, 4).
13. Automatyczny dialog, po dialogu rozmawiamy z Orfem.
14. Rozglądamy się po pomieszczeniu, podchodzimy do Okna (13, 7).
15. Wchodzimy do Złotej sypialni (0, 8), automatyczny dialog.
16. Zostaliśmy przeniesieni przed sypialnie. Próbujmy wrócić do sypialni, ale to nic nie daje.
17. Teraz za zadanie mamy wybicie Ożywione posągi 0/6.
18. Po pokonaniu posągów, rozmawiamy z zjawą. Zjawą przeteleportuje nas do Baszty.
19. Podchodzimy do Orfa, po czym staramy się wejść schodami na górę.
20. Automatyczny dialog, którym kończymy zadanie.
Nagroda:
Doświadczenie opcjonalnie
x2



Autor opisu - Uwaga dzieci bania

Quest 4. Oficer i szaleniec.



1. Hugon (Piwnica zbrojowni [Werbin -> Mury -> Zbrojownia -> Piwnica])
2. Osmin (Baszta Nietoperza [Zbrojownia -> Mury Wschodnie])
3. Hugon
4. Kowal Granihmotos (Brama Północna Kuźnia)
5. Czarownica Farawelia (Werbin 25,62)
6. Czekamy około 2 min
7. Hugon
8. Zażywamy mapę Hugona
9. Drzewo 2x (6.18)
10. Ćma
11. Gawron
12. Dialog automatyczny
13. Karczmarz Flat (Karczma Werbin) - kupujemy piwo
14. Osmin (Baszta Nietoperza [Zbrojownia -> Mury Wschodnie])
15. Skrzynia (Baszta Koci Łeb)
16. Dialog automatyczny
17. Tolka
18. Skrzynia
19. Osmin
20. Dialogi automatyczne
21. Osmin i czkeamy
22. Dialogi automatyczne
23. Osmin - Koniec questa

Nagroda:

x2



Autor opisu - Bzyczku


Kip napisał(a):


QUEST 5 (poboczny): Danse macabre!

1. Kurhan - Halloweenowe Kurhany Zwyciężonych (26,56)
2. Pradawny ork wojownik - mapa eve (25,38)
3. Pradawny ork warlock - mapa (43,35)
4. Pradawny ork łowca - mapa (37,42)
5. Pradawny ork szaman - mapa (29,39)
6. Kurhan - mapa (26,56)
7. Pradawny mistrz miecza - mapa (31,43)
8. Teleport -> gąszcz x4 (podążamy mapą)
9. czekamy około 1.5 minuty
10. Trzciny (12,12)
11. Wracamy trasą na dół mapy
12. Rozmawiamy z Gąszczem (8,20) potem dalej w dół mapy
13. Rozmowa z ostatnim gąszczem kończy questa

Nagroda:


x2


Po zakończeniu questów udajemy się do dowódcy Bajdakusa - Werbin -> Mury - kwatera główna.
otrzymujemy:
-> 365 dni kamyk ma blokadę depozytu

x3





.

Edytowany 13:59:53 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 14:00:59 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 14:16:41 22.10.2021 przez Hessa
Edytowany 16:41:20 23.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 16:44:56 23.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 13:43:45 25.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 13:46:15 25.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 01:32:41 27.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 19:20:22 27.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 14:47:34 28.10.2021 przez Anrod Kastus
2021.10.21 13:49:34
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155858

Anrod Kastus

427199
1926
Herosi:


Barkul Czempion Hordy - 50lvl

30 min - 2h 20min / 10 min - 45 min

Opuszczony Bastion
Zburzona Twierdza
Świszcząca Grota p.2
Świszcząca Grota p.3
Nawiedzony Jar
Stare Wyrobisko p.5
Mroczny Przesmyk

Zachodnie Rozdroża
Góry Zrębowe
Cienisty Bór
Barwna Jaskinia p.1
Barwna Jaskinia p.2
Las Dziwów
Złowrogie Bagna
Warczące Osuwiska
Wilcza Nora p.1
Wilcza Nora p.2
Wilcza Skarpa







Nagdug Pogromca Cieni - 120 lvl

45min - 3h 20min / 15min - 65 min

Błędny Szlak
Zawiły Bór
Iglaste Ścieżki
Dolina Centaurów
Ostępy Galopu
Selva Oscura
Gadzia Kotlina

Złudny Trakt
Orcza Wyżyna
Osada Czerwonych Orków

Wyjący Wąwóz
Babi Wzgórek
Wyjąca Jaskinia
Góralska Pieczara p.3
Góralska Pieczara p.2
Góralska Pieczara p.1
Góralskie Przejście
Niedźwiedzie Urwisko
Grota Halnego Wiatru p.2

Korsarska Nora - sala 6
Ukryta Grota Morskich Diabłów
Ukryta Grota Morskich Diabłów - skarbiec
Ukryta Grota Morskich Diabłów - siedziba
Ukryta Grota Morskich Diabłów - arsenał
Ukryta Grota Morskich Diabłów - korytarz








Kreshan Syn Mroku - 160 lvl

1h - 4h 15min / 20min - 1h 25min

Nawiedzone Kazamaty p.1
Nawiedzone Kazamaty p.2
Nawiedzone Kazamaty p.3
Nawiedzone Kazamaty p.4
Nawiedzone Kazamaty p.5
Nawiedzone Kazamaty p.6
Nawiedzone Komnaty p.1
Nawiedzone Komnaty p.2

Wiedźmie Kotłowisko
Upiorna Droga
Sabatowe Góry
Tristam
Splądrowana kaplica
Ograbiona świątynia
Splugawiona kaplica
Dom Atalii
Opuszczone więzienie
Dom Amry
Dom nawiedzonej wiedźmy
Dom Adariel
Dom starej czarownicy
Dom czarnej magii
Magazyn mioteł
Lochy Tristam

Ruiny Tass Zhil
Błota Sham Al
Przeklęty Grobowiec
Tajemne Przejście
Przedsionek Grobowca










Ethras Tkacz Koszmarów - 250lvl

1h 10min - 5h / 25min - 1h 40 min

Potępione Zamczysko
Zachodnie Zbocze
Plugawe Pustkowie
Jęczywąwóz
Pogranicze Wisielców
Potępione Zamczysko - korytarz wejściowy
Potępione Zamczysko - lochy zachodnie
Potępione Zamczysko - lochy wschodnie
Potępione Zamczysko - sala ofiarna
Potępione Zamczysko - korytarz zachodni
Potępione Zamczysko - korytarz wschodni
Potępione Zamczysko - zachodnia komnata
Potępione Zamczysko - wschodnia komnata
Wieża Szlochów p.2
Wieża Szlochów p.3

Niecka Xiuh Atl
Dolina Chmur
Altepetl Mahoptekan
Topan p.2
Topan p.3
Topan p.5
Topan p.6
Topan p.7
Topan p.8
Topan p.9
Topan p.10






Edytowany 19:42:57 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 20:27:18 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 20:42:32 21.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 17:03:28 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 17:04:21 22.10.2021 przez Anrod Kastus
Edytowany 16:46:39 23.10.2021 przez Anrod Kastus
2021.10.21 13:54:35
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155861

Dominajka

3011
78
50 na privach:
10min - minimal
45min - max
2021.10.21 13:58:56
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155862

Onarr

300-20
13

Edytowany 14:12:14 21.10.2021 przez Karta Pick
2021.10.21 14:00:06
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155864

Prestige

317561
4506
Już znalazłem samemu.
Edytowany 14:09:44 21.10.2021 przez Prestige
2021.10.21 14:04:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155867

Hornekk

26512
47
Karta Pick:
Garmory po przeczytaniu twojej wiadomości juz zmienia bonus i statystyki bo nie chcesz takiego
2021.10.21 14:04:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155869

Armier

30247
1852
2021.10.21 14:10:04
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155873

Kinematograf

232124
301
Administracjo Garmory, czy na koniec eventu będzie kuferek za wszystkie wykonane zadania.
2021.10.21 14:10:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155875

Czerniakk

3086
370
2021.10.21 14:16:54
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155881

Kłamczuch

317249
1133
Joan:
W poprzednich eventach podawaliście ile maksymalnie będzie można zdobyć z eventu. Jest opcja żebyś podał ile to będzie na tym evencie ?
2021.10.21 14:17:13
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155882

Quentyn

3141126
6303
lega 50 ht była?
2021.10.21 14:21:40
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155884

Metasatti

1093
1101
Jestem w ciemności i żaden dialog się nie odpala
2021.10.21 14:29:04
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155890

Quentyn

3141126
6303
Metasatti:
to otworz oczy, pozdrawiam
2021.10.21 14:29:24
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155891

ronaldinjo gauczo

30047
637
ma ktoś staty strzał łowca 50?
2021.10.21 14:35:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155896

Sakakibara Takao

255328
997
z aktualności
2021.10.21 14:38:23
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155900

Dziondzior

317111
414


niestety nie zlapana na 33%
2021.10.21 14:38:30
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155901

derneta

190218
2680
Loteria za 1299



2021.10.21 14:55:44
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155913

staskot

31725
111
Gdzie zrobić strój z potworów eve
2021.10.21 15:10:19
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155933

Vis Laud

3169
98
powiedzcie mi, że jest błogo za walute tylko jestem ślepy
2021.10.21 15:17:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155941

Furiatek

378150
747
Vis Laud:
ni ma
2021.10.21 15:17:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155942

Kool Shen

317304
594
Wiadomo ile będzie waluty ogólnie z Questów i kalendarza?
2021.10.21 15:39:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155952

Upo Upo Bayuu

314131
838
nw czy była
2021.10.21 15:40:41
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155953

Kokosan X

1104
67
Gdzie jest Haloweenowa Orcza Wyżyna?
2021.10.21 15:41:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155954

Talibs

29517
182
Kokosan X:
lewo od werbin, w aktualnosciach masz tp na mape
2021.10.21 15:42:38
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155955

Nissaquś

30061
584
Cześć, chciałem się zapytać czy będą bronię za złoto jak co event?
Bo na tą chwilę nic nie mogę znaleźć ...
Chyba ,że nie widzę
2021.10.21 15:44:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155958

Forgotten Trailer

345189
1493
Nissaquś:
bronie za zloto sa na wielkanoc, gwizdke i wakacje
2021.10.21 15:46:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155959

Metasatti

1093
1101
Robi się coś z części szkieleciaków?
2021.10.21 15:50:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155967

Talibs

29517
182
Metasatti:
strój
2021.10.21 15:52:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155970

Susuneto

4912
75
1300sł wydane i tylko to...
2021.10.21 15:55:22
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45155971

Beh

300564
746

ostatnie chyba
2021.10.21 16:23:54
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156010

Kacper z Bogdańca

107132
477
Talibs:
Gdzie się go robi?
2021.10.21 16:29:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156014

Uwaga dzieci bania

300225
1293
Kacper z Bogdańca:
Ducha pradawnego wojownika(41,40)
https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=513020&ps=1#post45155683
2021.10.21 16:31:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156020

Trissiene

1028
11
Jest na mapce eventowej sklep z broniami za złoto?
2021.10.21 16:39:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156037

Losotu

3003
5
Trissiene napisał(a):
Jest na mapce eventowej sklep z broniami za złoto?

Bronie eventowe za złoto są w wakacje, wielkanoc i boże narodzenie.
Edytowany 16:41:56 21.10.2021 przez Losotu
2021.10.21 16:41:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156040

Papcev

31148
77
nie wiem, czy były aczkolwiek dodaję
dobra już widzę, że są
Edytowany 16:56:36 21.10.2021 przez Papcev
2021.10.21 16:53:49
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156061

Angry

300242
3259
Te golemy mozna na cos przepalic jak sie ma powtorki?
2021.10.21 17:23:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156138

Trissiene

1028
11
Angry:
Jedynie za samorodki możesz wymienić
2021.10.21 17:26:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156145

Suaby Ziemniak

31625
330


50
2021.10.21 17:30:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156154

Tibris Waleczna

1003
12
odebrałam klucz od karczmarza ale nie moge wejsc do izby? ktoś też tak miał?
2021.10.21 17:56:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156192

Uwaga dzieci bania

300225
1293
Tibris Waleczna:
A wchodzisz do izby przez drzwi czy rozmawiasz z NPC tak jakby w ścianie?
Jeżeli wchodzisz to robisz źle i musisz rozmawiać z NPC.

Tibris Waleczna:
Spoko
Edytowany 17:59:54 21.10.2021 przez Uwaga dzieci bania
2021.10.21 17:57:59
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156196

Tibris Waleczna

1003
12
Uwaga dzieci bania napisał(a):
Tibris Waleczna:
A wchodzisz do izby przez drzwi czy rozmawiasz z NPC tak jakby w ścianie?
Jeżeli wchodzisz to robisz źle i musisz rozmawiać z NPC.

Super dzięki za pomoc, nie zauważyłam tego
2021.10.21 17:59:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156197

siwyman

30012
65
Zapraszam na nagranie z wykonania zadania "Nieznane zagrożenie." https://www.youtube.com/watch?v=tQX-YdjIKWc
2021.10.21 18:04:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156208

Brexit

3166
132
Cześć, ile jest dziś dostępnych Q eventowych?
2021.10.21 18:04:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156209

Uwaga dzieci bania

300225
1293
Brexit:
Dwa, jeden fabularny jeden poboczny.
Edytowany 18:06:06 21.10.2021 przez Uwaga dzieci bania
2021.10.21 18:05:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156213

Gotuu

201-1
351
Brexit:
Jeden główny, jeden poboczny i trzeci nam się zaczyna pod oddaniu jajka i jest oczekiwanie 5 dni tylko niewiem czy to traktować jak quest.
2021.10.21 18:06:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156214

Sztifuś

39844
133
Gotuu:
jakiego jajka?
2021.10.21 18:07:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156216

Gotuu

201-1
351
Sztifuś:
Jajo golema z jednego z questów wystarczy je oddać do npca na mapce eventowej
2021.10.21 18:09:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156218

La Commune

312401
2332
Gdzie kupie broń za złoto?
2021.10.21 18:12:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156223

Gotuu

201-1
351
La Commune:
Nie ma na tym evencie
2021.10.21 18:13:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45156224

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Questy i solucje > Halloween 2021

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0