Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Konkursy, spotkania, rekrutacje ŚP > [Nerthus] Wrota krainy stoją otworem

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Shalley

342198
314
Salve, andare, witajcie!




We współpracy z Administracją Margonem uruchomiona została rekrutacja na świat Nerthus.

Nerthus nie jest światem publicznym ani światem prywatnym, jest światem fabularnym. Obowiązują na świecie zasady klimatycznego pisania, niemile widziane są nowoczesne słowa widoczne na chacie świata publicznego, jak: pvp, moby, lega, outfit, loot/drop etc. Zamiast tego stosować na czacie należy zamienniki: pojedynek, potwory, przedmioty legendarne, odzienie, zdobycz/łup etc. Za pomocą kart postaci gracze mogą odbywać przygody osadzone w fabule Margonem, prowadzone przez Narratorów i Radę Fabularną świata Nerthus. Jest to również świat z małą ilością graczy, a więc wszyscy uciekający od zgiełku serwerów publicznych powinni znaleźć miejsce dla siebie, prosimy jednak o uważne zapoznanie się ze zmianami świata w linku poniżej.

Wszystkie ważne informacje na temat funkcjonowania świata (oraz zmian w stosunku do innych serwerów) można znaleźć w tym temacie - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487189. Prosimy o uważne zapoznanie się z nimi przed złożeniem podania.

W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do wątku zewnętrznego - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=464177.

Rekrutacja jest alternatywą do zakładania postaci poprzez konfigurację.


Zasady rekrutacji



1. Wymagane jest założenie postaci na dowolnym świecie publicznym, o nicku pokrywającym się z tym zawartym w formularzu (dostępny poniżej). Postać musi być nieużywana (tzn. nie można nią opuścić lokacji "Rozgrabione Ruiny").
2. W temacie należy złożyć podanie w postaci formularza:


- Nick i świat przenoszonej postaci:
- Cel gry: fabularna, mechaniczna (można wybrać jedną lub dwie opcje)
- Kilka słów o sobie:
- Przykładowa Karta Postaci: (prosimy o zapoznanie się z systemami w punkcie poniżej)
- Prace dodatkowe: (opcja dodatkowa dla wszystkich; maksymalnie trzy, dowolnego rodzaju; wymagana tematyka fantasy)


3. Rozpatrywane są podania graczy, których reputacja wynosi przynajmniej 10 punktów.
4. Posta z podaniem nie wolno edytować. Zgłoszenia edytowane nie będą brane pod uwagę!
5. Podania rozpatrywane są w comiesięcznych turach. Można składać je pomiędzy 1 dniem miesiąca, godz. 00:01 a 25 dniem miesiąca, godz. 23:59. Rada Fabularna ma czas ogłosić wyniki rekrutacji do ostatniego dnia miesiąca, godz. 23:59. Wyjątkiem mogą być przyczyny losowe, poprzedzone odpowiednią informacją w tym temacie. Po ogłoszeniu wyników, lista przyjętych graczy zostaje opublikowana oraz wysłana Administracji Margonem.
6. Przenoszeniem postaci nie zajmuje się Rada - zajmuje się tym Administracja Margonem.
7. Sprawdzaniem zgłoszeń zajmuje się Rada Fabularna świata Nerthus.


Postanowieniem Administracji Margonem i Rady Fabularnej świata Nerthus, zasady rekrutacji mogą ulec zmianie. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie przedstawiona wraz z publikacją wyników i obowiązuje od następnej tury.



Systemy działające na świecie Nerthus:


- System Magii: - https://drive.google.com/file/d/1Kso0Wser_XLUkP8ctQlde1BHmjET_8wT/view
- Mechanika rdzenia Kosmosu: https://drive.google.com/file/d/19a_8at2OGe5sN6R7eHU_pPz8uFFHKxVF/view
- System Umiejętności: https://drive.google.com/file/d/1unbzAAIIsFaVC4SfIPOnnBx1tGLO7kK5/view



FAQ


1. Tworzenie postaci - główne zasady:
Musi być to nowo utworzona postać na dowolnym świecie zwykłym publicznym (Aether, Aldous, Berufs, Brutal, Classic, Fobos, Gefion, Hutena, Jaruna, Katahha, Lelwani, Majuna, Perkun, Tarhuna, Telawel, Tempest, Zemyna, Zorza), którą, po utworzeniu nie można opuścić lokacji "Rozgrabione Ruiny". Poza tym, nick postaci musi być klimatyczny - musi być to imię, lub imię i nazwisko, na przykład:
- Aevenien
- Villentre Vearee
- Firrael aep Sande (gdzie “aep” stanowi integralną część nazwiska ze sztucznego języka fantasy)
- Matthias z Broundox (gdzie “Broundox” oznacza ród postaci)
etc.

Nie można natomiast nadawać w nicku postaci tytułów, wszelkiego rodzaju przydomków i przymiotników. Nie można też tworzyć postaci o nickach anglojęzycznych. Poniżej przedstawiamy niewłaściwe nicki:
- Always the Best
- Waleczny Huendbi
- Palek Pomarańczek
- xXłowcaXx
etc.

2. Przykładowa karta postaci:
Karta postaci opisuje najważniejsze elementy odgrywanej przez gracza postaci. Musi wpisywać się w świat gry, która oparta jest na klimacie fantasy. Warto tworzyć postać w oparciu o świat gry Margonem, tzn. korzystać ze stworzonych religii (np. Akhmater, Sahea), lokacji (np. Thuzal, Nithal)...
Sugerujemy podejrzenie kart postaci graczy świata Nerthus - najczęściej znajdują się one na ich profilach.
Podstawowy wzór karty postaci:

Imię i nazwisko:
Rasa:
Profesja:
Charakter:
Ekwipunek:
Umiejętności:
Historia:


3. Prace dodatkowe
Jeżeli czujesz, że Twoje zgłoszenie wypada kiepsko na tle innych, bądź masz talent, który - jak sądzisz - ułatwi Ci dostanie się na świat - masz możliwość załączenia prac absolutnie dowolnego rodzaju - wymóg to tematyka fantasy. Prace mogą dotyczyć Waszej postaci, uniwersum Margonem, czy po prostu fantastyki. Utalentowane osoby również są w cenie, nawet, jeżeli chcą tylko expić. Zamieścić można maksymalnie trzy prace.

4. Limit 20 postaci przenoszonych co miesiąc
Jest to ograniczenie narzucone odgórnie przez Administrację - nie mamy na nie wpływu. Postaci są przenoszone na świat po opublikowaniu w tym temacie listy osób zakwalifikowanych. Proszę pamiętać, że przenosiny odbywają się niezależnie od publikacji listy w temacie. Postaci są przenoszone najczęściej w najbliższym dniu roboczym.

5. Czy któryś wybór - mechaniczny lub fabularny - jest faworyzowany?
Nie. Nerthus to świat fabularno-kulturalny, więc witamy na nim również zwykłych graczy, chcących pograć mechanicznie, a nie odnajdujących się na zwykłych serwerach publicznych. Prosimy pamiętać, że niezależnie od wyboru, wszystkich graczy Nerthusa obowiązują te same zasady zachowania klimatu.

6. Nie dostałem się w poprzedniej turze rekrutacji. Czy mogę spróbować jeszcze raz?
Oczywiście. Nie ma limitu prób.

7. Skład Rady Fabularnej świata Nerthus:
Argetus - https://www.margonem.pl/profile/view,4738068#char_16041,nerthus
Materios Dragonius - https://new.margonem.pl/profile/view,125880#char_2516,nerthus

Do zobaczenia na szlaku!
Edytowany 16:08:32 19.11.2021 przez Shalley
Edytowany 16:08:51 19.11.2021 przez Shalley
2021.04.27 09:46:14
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44893795

Karendar

300100
108
Witajcie!
Sierpniowa tura właśnie dobiegła końca, a o to lista osób które się dostały:

Nick: Torkatem
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9504993#char_1633765,katahha
Świat: Kataha

Nick: Kemarnn
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9509499#char_1633770,katahha
Świat: Kataha

Nick: Rygnus
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9088269#char_147932,aether
Świat: Aether

Nick: Niso
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,8960526#char_148861,aether
Świat: Aether

Nick: Bellator ab inferno
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9088371#char_1334883,hutena
Świat: Hutena

Nick: Eddie Brock
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9490874#char_333530,fobos
Świat: Fobos

Pozdrawiamy i gratulujemy. Osobom którym nie udało się dostać w turze sierpniowej, życzymy powodzenia w następnej .

Rada Nerthusa

Argetus
Karendar
Materios Dragonius
2021.09.01 01:14:31
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45103952

Konto do Usunięcia

7533
80
---
Edytowany 21:24:14 9.10.2021 przez Konto do Usunięcia
2021.09.03 16:26:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45107034

Kardii Kozaczek

3001
12
Nick i świat przenoszonej postaci:Retusik,Jaruna
-Cel gry fabularny
Cześć nazywam się Kuba mam 21lat. Interesuje się sportem różnego rodzaju .
Typu piłka nożna, siatkówa , koszykówka,biegi.
Uczę się w gastronomii a wolnych chwilach dorabia w piekarni. Uwielbiam zapach ciepłego chleba. Często jedzie na rowerze po górach Karkonoszach. Pochodzę z woj Dolnośląskoego. Bez problemu podejmuje współpracę i nowa znajomość z chęcią spróbował bym grania na Nerthus.
Miłego dnia pozdrawiam <3
2021.09.08 21:03:02
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45112145

Vlk Romanov

23854
215
-> Nick i świat przenoszonej postaci: Rzyrkunka, Aether
-> Cel gry: fabularna i mechaniczna

-> Kilka słów o sobie:
Kiedyś nie pomyślałbym, że chciałbym grać na świecie fabularnym, bo za dzieciaka liczyło się dla mnie tylko to ile mam przedmiotów i złota, ale teraz myślę że byłaby to naprawdę fajna odskocznia.
Czasami bawię się w wcielanie w typowego początkującego gracza, potocznie mówiąc "nooba", jakich za dawnych czasów było wielu, i piszę do losowych ludzi w miastach jakieś durne teksty o tym żeby pożyczyć mi kasę lub zgrupować się na wilki.
Co prawda styl pisania jakiego używam do tej roli raczej na Nerthusie nie przejdzie, ale frajdę sprawia mi sama możliwość takiego roleplayu

-> Karta Postaci:
Imię i nazwisko: Brak danych, nazywany Rzyrkunka
Rasa: Człowiek
Profesja: Tropiciel
Charakter: Ciekawski, nieogarnięty, w głębi serca pogodny i tolerancyjny
Ekwipunek: Łuk, strzały, łachmany
Umiejętności: Dobry strzelec, znakomity tropiciel i łowca zwierzyny,
Historia:
Porzucony przez rodziców, wychowywał się samotnie wśród leśnych zwierząt. Doświadczenia te sprawiły, że różni się od większości ludzi i czasami zrobi lub powie coś nieodpowiedniego. Najbardziej lubi spędzać czas razem z różnymi istotami lasu, jednak próbuje także poznawać świat ludzi.
Ludzie nazywają go Rzyrkunka, ponieważ często widuje się go ze swoim przyjacielem, który siedzi na jego ramieniu lub za nim biegnie - z kuną.
2021.09.10 09:58:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45113365

Tango Laribe

10913
35
Nick i świat:Tango Major/Katahha
Cel gry: fabularna i mechaniczna
Kilka słów o sobie: Moje Imię Mateusz,mam 20lat interesuje się grami komputerowymi tworzę różnego rodzaje grafiki, na co dzień jestem pracownikiem budowlanym mam kilka zainteresowań Np: motoryzacja,sport,Informatyka.
Imię i nazwisko - Tango Laribe
Rasa - Człowiek
Profesja - Czarodziej
Wzrost - 190
Wiek - 20 lat
Waga - 77 kg
Charakter: Jego charakter ma dużo pozytywnych stron takich jak: Asertywność
Bezinteresowność (altruizm)
Dokładność
Dobroduszność
Empatia
Gościnność
Grzeczność
Komunikatywność
Lojalność
Obowiązkowość
Pomysłowość
Pracowitość
Punktualność
Ekwipunek: W dzień chodził w białej szacie trzymając Orb który otrzymał od mistrza żywiołów, jego długa peleryna tarzała się po ziemi lecz zawsze pozostawała biała.
Umiejętność -Posługiwanie się magią,umiejętność walki Orbem.
Historia: Major Urodził się w mieście o nazwie Watelko, jest to małe miasto,jest sierotą, wychował się u mistrza Magi razem z swoimi bracmi,siostrami adopotowanych przez niego. w wieku pełnoletności odszedł od mistrza podążając swoimi ścieżkami, na drodze napotkał kąpana tancerza ostrzy, razem z nim podążał krok w krok po ogromnej krainie.
2021.09.23 11:00:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45127621

Zabawka Lanota

30011
34
- Nick i świat przenoszonej postaci:Lanot, Aether
- Cel gry: fabularna i mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Mam na imię Łukasz mam 17 lat, lubię grać w gry komputerowe, w piłkę nożną oraz chodzić na spacery czy jeździć rowerem

Imię i nazwisko:Lanot
Rasa:Człowiek
Profesja:Tropiciel
Charakter:Przyjacielski, pomocny, cierpliwy, rzetelny
Ekwipunek:Solidny łuk i kołczan strzał
Umiejętności:Zwinny, dobrze uczony, wyborny strzelec
Historia:Lanot urodził się w małej wiosce która słynęła z łowiectwa tam też nauczył się korzystać z łuku oraz stał się jednym z najlepszych strzelców w wiosce, pewnego dnia wyruszył na poszukiwanie nowych przygód tak też trafił na szlaki margonem.
2021.09.24 19:22:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45129193

kiebasa

3151
13
Nick i świat przenoszonej postaci:Retusik,talefelu
-Cel gry fabularny
Cześć nazywam się Kuba mam 21lat. Interesuje się sportem różnego rodzaju .
Typu piłka nożna, siatkówa , koszykówka,biegi.
Uczę się w gastronomii a wolnych chwilach dorabia w piekarni. Uwielbiam zapach ciepłego chleba. Często jedzie na rowerze po górach Karkonoszach. Pochodzę z woj Dolnośląskoego. Bez problemu podejmuje współpracę i nowa znajomość z chęcią spróbował bym grania na Nerthus.
Miłego dnia pozdrawiam <3
2021.09.25 15:16:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45129843

Karendar

300100
108
Witajcie!
Wrześniowa tura właśnie dobiegła końca, a o to lista osób które się dostały:

Nick: Rzyrkunka
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,8686722#char_153650,aether
Świat: Aether

Nick: Lanot
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,6914926#char_158411,aether
Świat: Aether


Pozdrawiamy i gratulujemy. Osobom którym nie udało się dostać w turze wrześniowej, życzymy powodzenia w następnej .

Rada Nerthusa

Argetus
Karendar
Materios Dragonius
Edytowany 20:07:24 5.10.2021 przez Karendar
2021.10.01 15:22:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45136251

Rezadann

11424
123
- Nick i świat przenoszonej postaci: Tanavemi, Classic
- Cel gry: fabularna oraz mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Mam na imię Dominik mam 19 lat, interesuję się Piłką ręczną, Grami komputerowymi i sportami walki


Imię i nazwisko: Tanavemi
Rasa: Gnom
Profesja: Mag
Charakter: Zaciekły lecz przyjacielski, pomocny, lojalny.
Ekwipunek: Długa laska mieniąca się na niebiesko, Czarna szata z kapturem w żółte gwiazdy.
Umiejętności: Potężne zaklęcia obronne na które pozwala jego wysoka inteligencja.
Historia: Tanavemi urodził się W ukrytej wiosce gnomów. Nie miał łatwego życia, gdy był jeszcze dzieckiem jego wioska została spalona przez Gnolle przez co musiał wraz z rodziną przenieść się na bagna w mythar. Tam był szkolony i uczony zaklęć, głownie obronnych przez wielkiego maga Figlida.
2021.10.02 19:30:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45137562

Sir Vexo

1971
103
- Nick i świat przenoszonej postaci: Lember, Classic
-Cel gry fabularny
- Kilka słów o sobie: Mam na imię Kamil aktualnie mam 21 wiosen, interesuję się piłką koszykowa filmami grami oraz autami

Imię i nazwisko Lember
Rasa Skrzat
Profesja Tancerz ostrzy
Charakter zły żądza zemsty troskliwy
Ekwipunek Płonące Ostrza Chaosu na łańcuchach Ranny przykryte starymi szatami
Umiejętności Ognisty wir przyciąganie się do przeciwników wspinaczka
Historia Lember urodził się w małej wiosce w której panowała wojna od dziecka byli szkoleni na wojowników pewno dnia żołnierze wrogiego oddziału porwali mu brata w rządzie zemsty lember chce uwolnić brata
2021.10.03 22:00:43
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45139126

Młodszy Zyz

31398
745
Nie wiedziałem że nie może być edytowane bo na szybkości robiłem nie czytając wymagań
Edytowany 15:57:50 6.10.2021 przez Młodszy Zyz
2021.10.04 09:57:21
Ocena: -4
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45139335

W Heisenberg

106-4
2

Edytowany 08:35:09 9.10.2021 przez W Heisenberg
2021.10.07 02:25:34
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45141530

Suminos

10944
466

Edytowany 15:20:10 12.10.2021 przez Suminos
2021.10.09 12:55:38
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45143499

Faust Cladis

14825
55
Nick i świat przenoszonej postaci: Faust Cladis, Tempest.
Cel gry: Mechaniczna.
Kilka słów o sobie: Nazywam się Gracjan, mam 20 lat. Obecnie pracuję jako ochroniarz, interesuje się airsoftem, mangą i anime.
Karta postaci:

Imię i nazwisko: Faust Cladis
Rasa: Człowiek
Profesja: Najemnik/Poszukiwacz przygód.
Charakter: Faust jest szorstkim, cynicznym wojownikiem, mającym ponury pogląd na życie. Nie ufa ludziom i trzyma się na uboczu. Wyznaje zasadę iż cel uświęca środki.
Ekwipunek: Miecz dwuręczny, ciężka zbroja płytowa, czarny płaszcz, torba podróżna, zestaw wytrychów.
Umiejętności:
Walka mieczem dwuręcznym 3/5, zastosowanie zbroi ciężkich 2/5, walka wręcz 1/5, używanie kuszy 1/5, otwieranie zamków 1/5.
Historia: By pokryć dług, jego rodzice sprzedali go jako niewolnika. Został kupiony przez zarządcę kopalni z okolic Karka-han skąd uciekł po kilku latach niewoli. Po ucieczce zaciągnął się do grupy najemników, gdzie nauczył się walczyć. Obecnie podróżuje po świecie i zarabia na życie jako najemnik.


Witam podanie nie jest aktualne. Przepraszam za zawracanie głowy i życzę miłego dnia.
Edytowany 23:27:06 18.10.2021 przez Fyrnguir Etleast
2021.10.17 06:35:27
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45151587

Finnroth

14911
14
- Nick i świat przenoszonej postaci: Finnroth, świat Fobos
- Cel gry: mechaniczna, może fabularna
- Kilka słów o sobie: Cześć, jestem Dawid, interesuję się szeroko pojętym majsterkowaniem. Do gry w Margonem wróciłem po kilku latach, pechowo poprzednie konto przepadło po tym czasie. Może uda mi się znaleźć kogoś ze starych znajomych.
- Przykładowa Karta Postaci:

Imię i nazwisko: Finnroth Filverel
Rasa: Elf
Profesja: Myśliwy
Charakter: Finnroth wydaje się osobą zdystansowaną i nieufną, jednak po bliższym poznaniu wiele zyskuje. Jest samotnikiem, jednak jeśli znajdzie odpowiednich kompanów będzie wiernym towarzyszem, któremu można ufać. Kocha naturę, wyznaje zasadę, by brać z niej tylko tyle, ile potrzeba.
Ekwipunek: Piękny, zdobiony łuk, który otrzymał od ojca po pierwszym udanym polowaniu, skórzany kołczan ze strzałami, płaszcz w kolorze zlewającym się z leśnym otoczeniem, torba, w której znajdują się niezbędne na polowaniu rzeczy, nóż do skórowania
Umiejętności: Walka z użyciem broni dystansowej: łuk- 2/5, Skradanie się: 2/5, Akrobatyka: 2/5, Jeździectwo: 1/5, Garbarstwo: 1/5, Zielarstwo: 1/5, Wędkarstwo
Historia: Urodził się w niewielkiej osadzie leśnych elfów, ale nigdy nie planował zostać tam na zawsze. Ciągnęło go w świat, toteż gdy osiągnął odpowiedni wiek, opuścił rodzinne strony i ruszył odkrywać nieznane.
2021.10.20 09:28:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45154536

Orlpar

11311
28
- Nick i świat przenoszonej postaci: Orlpar, Classic
- Cel gry: mechaniczna
- Kilka słów o sobie:
Cześć, Jestem Orl i mam 25 lat. Chciałbym zacząć grę na Nerthusie, ponieważ pociąga mnie jego mechanika i niska populacja. Jako zastępca już od dawna mam z nim styczność i jest bez wąpienia moim ulubionym światem.
Tematyka fantasy nie jest mi obca, a przeciwników wyzywam od paskudnych ścierwojadów lub innych poczwar. Wydzieranie z łap grasujących po krainie przeraz wyjątkowo poteżnego ekwipunku to moje hobby.
Poza grą artystyczna ze mnie duszyczka, szczególnie muzykalnie.

- Karta Postaci:

Imię i nazwisko: Orlpar
Rasa: Człowiek
Profesja: Wojownik
Charakter: Praworządny neutralny
Ekwipunek: Gniew Beroga Astrona, Zbroja władcy mroku
Umiejętności:
- Walka bronią sieczną: topór dwuręczny
- Zoologia
Historia:
Orlpar urodził się, wychował i niemal całe życie spędził w Ithan. Poza miasto wybył jedynie na czas pobierania nauk walki u Aberyta z Karka-han. Z wykształcenia wojownik, z zawodu rzeźnik.
Ze względu na bliskość Orkowej twierdzy do Ithan, Orlpar od młodego przygotowywany był do obrony ludzkich ziem przed potencjalnymi najazdami. Chodziły słuchy, że dziadek Orla wojował swego czasu z minotaurami, czego dowodem miał być oddany w spadku ciężki topór
. Piękna to historia, jednak odbity w rękojeści sygnet Unila każe traktować ją z przymrużeniem oka.
Za młodu Orlpar marzył o skompletowaniu i dostarczeniu Podłemu Zbrojmistrzowi materiałów niezbędnych do stworzenia Zbroi władcy mroku. Cel ten jednak, odkładany z roku na rok, został zaniechany. Miejsce legendarnego pancerza zajmuje wątpliwej jakości podróbka wykonana przez taniego lokalnego kowala.
Przez wiele lat wojna jednak nie nadeszła. Topór spełnia jedynie rolę siekierki do drewna, a młody wojownik zmuszony został do przekwalifikowania się na bardziej pożyteczny zawód. Rozczarowany lokalnym rzemiosłem i nieskory do migracji, zajął się ubojem i obróbką królików i zajęcy.

2021.10.25 21:25:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45161272

Seheree

1251
1
Nick i świat przenoszonej postaci: Sethere, Aether
Cel gry: fabularna, mechaniczna
Kilka słów o sobie: płeć męska

Karta Postaci:
Imię i nazwisko: Sethere
Rasa: Człowiek, Berserker.
Profesja: Najemnik, Łowca Nagród

Cechy wyglądu i charakter: 33 lata, wysoki i dobrze zbudowany dzięki płynącej w nim zimnej krwi ludzi z północy. Ciemne krótkie włosy i krótka broda. Oczy zielone z domieszką brązowych plamek. Twarz i ciało zapełnione bliznami.
Nie ma określonego celu w życiu oraz wyższych wartości. Żyjący z dnia na dzień, pragnący awanturniczego życia, przygód i krwi, uwielbiający krótkie znajomości z kobietami, kochający błyskotki i dobra materialne. Jest dwureligijny, matka opowiadała ma u wielkim bogu Secie, którego była kapłanką, ojciec natomiast o bogach ludów północy.

Ekwipunek: Jego głównym uzbrojeniem, które najczęściej wykorzystuje jest łuk wykonany z drewna cisowego, zdobiony wypalonymi runami, wykonany ze stali damasceńskiej Kris ze złotą rękojeścią, używany podczas walki w zwarciu oraz przy skrytobójczych zleceniach oraz taktyczny kastet.
Naramienniki, rękawice, buty oraz pancerz został wykonany przez najlepszego hirońskiego płatnerza, którzy z mistrzowskim kunsztem połączył niekrepujące ruchów właściwość skóry z chromowanymi elementami stalowymi dającymi wytrzymałość, dodatkową ochronę i ładny wygląd. Całość przykrywa zasłaniająca twarz maska i peleryna z kapturem koloru ciemnozielonego wykonana z elanckiego sukna
Na szyi zawieszony ma wykonany ze złota łapacz snów centralnie umieszczoną piramidą z szmaragdowym okiem. Na palcu nosi stary sygnet rodowy, a ręce oplatają złote bransolety.

Umiejętności:
•Walka z użyciem broni dystansowej: Długi łuk[3/5]
•Walka bronią sieczną: Krótki miecz [1/5]
•Walka z pomocą broni pomocniczej: [2/5]
•Akrobatyka [1/5]
•Znajomość i zastosowanie zbroi średnich [1/5]
•Skradanie się [3/5]
•Medycyna [1/5]

Historia:
Dziecko dowódcy sił zbrojnych berserkerów i kapłanki Seta porwanej podczas plądrowania świątyni. Posiadał przyrodniego brata. W dzieciństwie matka opowiadała mu dużo o ludach z południa ich wierzeniom i kulturze. Po śmierci ojca, władzę przejął jego przyrodni brat, który skazał go na wygnanie.
2021.10.25 22:37:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45161381

Call me Gucio

10032
144
Nick i świat przenoszonej postaci:Who is Gucio, Tarhuna
- Cel gry: fabularna i mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Mam na imię Kacper mam 18 lat, pasjonuje się piłką nożną, oraz uczę się w kierunku operatora maszyn skrawajacych. Jestem pomocny i miły dla ludzi, szybko nawiązuje z ludźmi kontakt przyjacielski.
Imię i nazwisko:Who is Gucio
Rasa:Człowiek
Profesja:Tancerz Ostrzy
Charakter:Przyjacielski, pomocny, cierpliwy, spokojny, mily
Ekwipunek: Niezawodne ostrze i zbroja demonow
Umiejętności:Zwinny, dobrze wyuczony tancerz
Historia:Who is Gucio urodził się w małej wiosce która słynęła z mnichów. Został wysłany do klasztoru Shaolin, tam też nauczył się korzystać z wrodzonych umiejętności oraz stał się jednym z najlepszych mnichów w historii mnichów, pewnego dnia wyruszył na poszukiwanie nowych przygód tak też trafił do Margonem, w ktorym upieksza i rozwija swoje umiejetnsoci.
Edytowany 17:57:29 26.10.2021 przez Call me Gucio
2021.10.26 17:56:28
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45162015

Apocallypto

4110
23
- Nick i świat przenoszonej postaci: Apocallypto, Classic
- Cel gry: mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Damian, w wolnych chwilach pomiędzy pracą, a nauką lubię robić questy.
- Przykładowa Karta Postaci:
Imię i nazwisko: Apocallypto (Łapa Jaguara)
Rasa: Człowiek
Profesja: Tancerz Ostrzy
Charakter: Nieufny, ostrożny, opanowany
Ekwipunek: Kozik i finka
Umiejętności: Bezszelestny, precyzyjny
Historia: Apocallypto inaczej nazywany Łapa Jaguara urodzony w małej plemiennej osadzie, gdzie nauczył się władać nożami. Kiedy dorósł opuścił wioskę, a teraz szuka swojego miejsca, nowych umiejętności i poznaje świat.
2021.10.26 21:04:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45162303

Karendar

300100
108
Witajcie!
Październikowa tura właśnie dobiegła końca, a o to lista osób które się dostały:

Nick: Tanavemi
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9538642#char_1433311,classic
Świat: Classic

Nick: Finnroth
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9587488#char_342620,fobos
Świat: Fobos

Nick: Orlpar
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,5632107#char_1434761,classic
Świat: Classic

Nick: Apocallypto
Profil: https://new.margonem.pl/profile/view,9610712#char_1434817,classic
Świat: Classic

Pozdrawiamy i gratulujemy. Osobom którym nie udało się dostać w turze październikowej, życzymy powodzenia w następnej .

Rada Nerthusa

Argetus
Karendar
Materios Dragonius
2021.10.31 01:07:36
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45166762

Pokasz-stupki

130-2
3
Nick i świat przenoszonej postaci: meaowhoweq, aether
- Cel gry: fabularna

- Kilka słów o sobie: Nazywam się Michał mam 16 lat, interesuje się siatkówką, dobrym serialem oraz w wolnej chwili zajmuję
się grafiką komputerową

- Przykładowa Karta Postaci:

Imię i nazwisko: Gothard Vertius XXIII

Rasa: Człowiek

Profesja: Paladyn

Charakter: Niezłomny wojownik z krainy margonem, jest ostatnim członkiem legendarnego klanu paladynów który został
napadnięty przez orczą hordę. Charakteryzuje go nienawiść do orków oraz chęć zemsty - pomszczenia poległych towarzyszy.

Ekwipunek:
Złoty miecz który uwielbia czyścić ze świeżej orczej krwi, Zbroja wykuta przez samego mistrza w mirvenis-adur, brylantowy
sygnet nasączony krwią jego zmarłych towarzyszy, oraz charakterystyczny dla palladynów hełm wykonany z chartowanej
stali wykuty przez samego zbrojmistrza z andarum

Umiejętności:
Potrafi płynnie posługiwać się mieczem z tarczą, opanował palladyńską magie ognia oraz zimna do perfekcji

Historia:
Gothard został mianowany na dowódce klanu palladynów gdzie został nadany mu tytuł Vertiusa XXIII był on bardzo roztropny
w swoich decyzjach lecz pewnego dnia Gothard postanowił wyruszyć ze swoją hordą na tereny zburzonej twierdzy w poszukiwaniu
bogatego łupu, nagle jego wojska zostały osaczone przez orczych wojowników palladyni nie mieli szans na obrone przez co
orkowie przeprowadzili tam prawdziwą czystke, Gothardowi jako jedynemu udalo się ucieć i planuje teraz zebrać
drużyne i spowrotem wyruszyć na orczę ziemie
2021.11.03 21:30:46
Ocena: -2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45170976

X Slasher X

191-1
56
Nick i świat przenoszonej postaci: Turbo Kaśka, aether
- Cel gry: fabularna

-Kilka słów o sobie; Mam na imię Tomek mam 17 lat chodziłem do klasy lekkoatletycznej przez 4 lata od 5 roku życia gram w tenisa ziemnego,

Rasa: Człowiek
Profesja: Paladyn
Charakter: przewidywalny, nieufny, ostrożny,
Ekwipunek: Legendarny miecz robina z locksley
Umiejętności: Porywczy, szybki
Historia: Robin urodzony w małej wiosce nikt się nigdy nie spodziewał że ten Paladyn będzie władał piorunami i rozrzucał grozę
2021.11.04 11:07:13
Ocena: -3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45171257

Kal-Azaar

3315
17
Nick i świat przenoszonej postaci: Bravil Rekton, Aether
-Cel gry: Fabularna

Kilka słów o sobie: Nazywam się Mateusz i przez dłuższy czas rozglądałem się za możliwością uczestniczenia w sesjach rp w uniwersum osadzonym w fantastyce.

- Przykładowa Karta Postaci:
Imię i nazwisko: Bravil Rekton
Rasa: Człowiek
Profesja: Hydromanta
Charakter: Pomocny, ciekawy świata i trochę zagubiony mężczyzna. Wszystko czego potrzebuje ma w rodzinnym mieście jednak w głębi serca potrzebuje pragnie czegoś innego. Roztropny, chętnie wesprze przyjacielską radą lub pomocną dłonią, jednak nie ma co liczyć na pożyczenie od niego pieniędzy.
Ekwipunek:
Broń:
Stalowy topór -
Stalowy sztylet -

Pancerz:
Kolczuga -
Skórzany kaftan -
Skórzane ćwiekowane buty -

Odzienie:
Akrylowa biała koszula
Skórzana tunika
Skórzany pas
Skórzane ćwiekowane buty

Umiejętności: Umiejętności: 15/15
Magia
[5/5 - 5 pkt] Potencjał Magiczny

Szkoły
[2/5 - 3 pkt] Zniszczenie
[1/5 - 1 pkt] Przywrócenie

Specjalizacje
Rdzeń: Magia
Element Wyższy: -
Element Niższy: Woda, Elektryczność

Atrybuty
Pozytywne: Pewny siebie
Negatywne: Łatwowierny
Walka
[2/5 - 3 pkt] Walka bronią sieczną - Topór
[1/5 - 1 pkt] Pancerze średnie

Przystosowanie
[1/5 - 1 pkt] Tresura

Dodatkowe
[4/5 - Darmowe] Pływanie i nurkowanie
[3/5 - Darmowe] Gotowanie
[3/5 - Darmowe] Wędkarstwo
[2/5 - Darmowe] Gra hazardowa - Kości

Języki
[5/5 - Natywny] Skeltvorski - Mowa i pismo
[5/5 - 1 pkt] Wspólny - Mowa i pismo

Historia:
W dzieciństwie odkrył w sobie talent magii zniszczenia i zapragnął zwiedzić świat jak to robią inni magowie. Dołączył więc do marynarki Skeltvor, gdzie szkolił się na bojowego maga wykorzystując każdą szansę na rejsy na inne kontynenty. W wieku 23 lat zrezygnował z służby co wywołało niemałe zdziwienie z strony jego rodziny, w końcu gdzie indziej miałby wykorzystać swoje wyjątkowe umiejętności? Powód tej decyzji był prosty, zaczęło go to po prostu nużyć. Jego całe życie było związane z wodą, dużo pływał, używał zaklęć związanych z wodą, często jedyne co mógł zjeść to owoce morza. Zapragnął wtedy dotknąć chmur a kiedy dostrzegł wywerny dosiadane przez jeźdźców zwanych Blerkyjinrauth wiedział już co jest jego następnym celem. Obecnie czas spędza na tym że: pływa, karmi dzikie gryzonie, rozkoszuje się pięknem lasów, obserwuje majestatyczne bestie dosiadane przez tajemniczych wojowników, czasami wstąpi pomóc w karczmie żeby zarobić trochę grosza.
2021.11.04 22:57:27
Ocena: 5 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45171992

Hinoski

30027
323
Nick postaci przenoszonej: Errdil, Fobos

Cel gry: Fabularna

Kilka słów o sobie: Mam na imię Dawid, mam 20 lat. Jestem studentem pierwszego roku na uczelni morskiej. Od zawsze moją ulubioną częścią gry było konwersowanie z innymi graczami na dosłownie wszystkie tematy, zachowując przy tym klimat gry.

Karta postaci:
Imię: Errdil
Rasa: Elf
Profesja: Łucznik
Charakter: Odważny, pomocny, spokojny, cierpliwy, zdecydowany, przyjacielski
Ekwipunek: Lekka szata, długi łuk, kołczan strzał i ostry sztylet
Umiejętności: Bezszelestny chód, kamuflaż, niesamowicie wyostrzone zmysły węchu, słuchu i wzroku
Historia: Errdil jest elfem urodzonym w elfiej wiosce Lathorn. Jest synem jednego z kapłanów wioski i tamtejszej medyczki. Od małego był wychowywany, aby w przyszłości zostać kapłanem Akh-Mater. Gdy miał 14 lat, czyli 2 lata przed ceremonią zostania kapłanem, jego wioska została napadnięta przez inną elfią cywilizację. Errdil był jedną z niewielu osób, które uszły z życiem. Dzięki instynktowi przetrwania, Errdil szybko nauczył się polować i szybko stał się najlepszym łucznikiem na kontynencie. Aktualnie ma 20 lat i przebywa w mieście przyjmując najróżniejsze zlecenia łowieckie, a wieczory spędza w karczmie w gronie poznanych w mieście przyjaciół.
2021.11.05 22:22:12
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45172987

krol sk

704
23
Nick postaci przenoszonej: Traw, Aether

Cel gry: Mechaniczna

Kilka słów o mnie. Mam na imię Adrian, mam 18 lat. Chodzę do trzeciej klasy technikum budowlanego, lubię słuchać muzyki, a czas wolny spędzać wędkując.

Karta postaci:

Imię: Traw
Rasa: Człowiek
Profesja: Paladyn
Charakter: Cierpi na zaburzenia osobowości, antyspołeczny, nierespektuje norm, brak empatii, brak zrozumienia dla innych, brak troski o siebie i innych, brak poczucia lęku oraz działanie bez zastanowienia.
Ekwipunek: Zawsze w dużym kapturze, który przysłania jego twarz, ubrany w ciemną luźną bluze z kapturem, a na niej skórzana stara kurtka, pod którą chowa siekierę, którą lata temu dostał od ojca. Kolejną część jego ekwipunku stanowi gruby skórzany pas z sakiewką na niewielki sztylet, stare jeansowe spodnie i buty z metalowym czubem.
Umiejętności: Potrafi sam poradzić sobie w każdych warunkach, poruszać się nie zauważony, wspinać po drzewach, przez bardzo długi czas wstrzymywać powietrze pod wodą, ze znalezionych roślin i ziół potrafi robić wywary lecznicze na różne choroby z którymi się spotkał. Umie przyrządzić mięso z upolowanej zwierzyny, rozpalać ogień bez zapalniczki.
Historia: Traw urodził się w niewielkiej wsi na terenie dzisiejszejszej Kenii. Jego ojciec pracował w rzeźni i szkolił syna tak, by za kilka lat ten przejął jego posade. Na swoje 17 urodziny dostał od ojca sztylet, z wygrawerowanymi jego inicjałami.
Ojciec był dla Trawa bardzo surowy. Codzienne kłótnie/awantury. Pewnego dnia ojciec rzucił się na syna, a ten w samoobronie zabił ojca i uciekł z miejsca zdarzenia.
Od tamtej pory ukrywa się w lasach, żyje w samotności bez kontaktu ze światem, stał się introwertycznym psychopatą kanibalem, który bez wahania zabije wszystko co się rusza, choroby psychiczne i samotność doprowadziły go do takiego stanu, że nawet sprawianie bólu samemu sobie daje mu przyjemność.
Lasy w których koczował po czasie zostały przeznaczone pod wycinkę, znaleziono tam wiele ciał i starych juz wyschniętych ludzkich kości.
Sprawdza tych zbrodni nie został odnalezniony do dziś, prawdopodobnie szuka dla siebie nowego miejsca w którym zazna spokój i będzie mógł żyć w samotności. Szedł i szedł aż zobaczył starą drewnianą tabliczkę, z wyrytym napisem ''Welcome to Nerth..''.
Dalej nie mogłem go szpiegować, radził bym uważać mieszkańcom tego miejsca na tego człowieka, nie wiadomo czy kiedyś nie wyjdzie z lasu.
2021.11.28 16:05:54
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45202907
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Konkursy, spotkania, rekrutacje ŚP > [Nerthus] Wrota krainy stoją otworem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0