Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Konkursy, spotkania, rekrutacje ŚP > [Nerthus] Wrota krainy stoją otworem

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Shalley

342200
319
Salve, andare, witajcie!




We współpracy z Administracją Margonem uruchomiona została rekrutacja na świat Nerthus.

Nerthus nie jest światem publicznym ani światem prywatnym, jest światem fabularnym. Obowiązują na świecie zasady klimatycznego pisania, niemile widziane są nowoczesne słowa widoczne na chacie świata publicznego, jak: pvp, moby, lega, outfit, loot/drop etc. Zamiast tego stosować na czacie należy zamienniki: pojedynek, potwory, przedmioty legendarne, odzienie, zdobycz/łup etc. Za pomocą kart postaci gracze mogą odbywać przygody osadzone w fabule Margonem, prowadzone przez Narratorów i Radę Fabularną świata Nerthus. Jest to również świat z małą ilością graczy, a więc wszyscy uciekający od zgiełku serwerów publicznych powinni znaleźć miejsce dla siebie, prosimy jednak o uważne zapoznanie się ze zmianami świata w linku poniżej.

Wszystkie ważne informacje na temat funkcjonowania świata (oraz zmian w stosunku do innych serwerów) można znaleźć w tym temacie - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487189. Prosimy o uważne zapoznanie się z nimi przed złożeniem podania.

W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do wątku zewnętrznego - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=464177.

Rekrutacja jest alternatywą do zakładania postaci poprzez konfigurację.


Zasady rekrutacji



1. Wymagane jest założenie postaci na dowolnym świecie publicznym, o nicku pokrywającym się z tym zawartym w formularzu (dostępny poniżej). Postać musi być nieużywana (tzn. nie można nią opuścić lokacji "Rozgrabione Ruiny").
2. W temacie należy złożyć podanie w postaci formularza:


- Nick i świat przenoszonej postaci:
- Cel gry: fabularna, mechaniczna (można wybrać jedną lub dwie opcje)
- Kilka słów o sobie:
- Przykładowa Karta Postaci: (prosimy o zapoznanie się z systemami w punkcie poniżej)
- Prace dodatkowe: (opcja dodatkowa dla wszystkich; maksymalnie trzy, dowolnego rodzaju; wymagana tematyka fantasy)


3. Rozpatrywane są podania graczy, których reputacja wynosi przynajmniej 10 punktów.
4. Posta z podaniem nie wolno edytować. Zgłoszenia edytowane nie będą brane pod uwagę!
5. Podania rozpatrywane są w comiesięcznych turach. Można składać je pomiędzy 1 dniem miesiąca, godz. 00:01 a 25 dniem miesiąca, godz. 23:59. Rada Fabularna ma czas ogłosić wyniki rekrutacji do ostatniego dnia miesiąca, godz. 23:59. Wyjątkiem mogą być przyczyny losowe, poprzedzone odpowiednią informacją w tym temacie. Po ogłoszeniu wyników, lista przyjętych graczy zostaje opublikowana oraz wysłana Administracji Margonem.
6. Przenoszeniem postaci nie zajmuje się Rada - zajmuje się tym Administracja Margonem.
7. Sprawdzaniem zgłoszeń zajmuje się Rada Fabularna świata Nerthus.


Postanowieniem Administracji Margonem i Rady Fabularnej świata Nerthus, zasady rekrutacji mogą ulec zmianie. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie przedstawiona wraz z publikacją wyników i obowiązuje od następnej tury.



Systemy działające na świecie Nerthus:


- System Magii: - https://drive.google.com/file/d/1Kso0Wser_XLUkP8ctQlde1BHmjET_8wT/view
- Mechanika rdzenia Kosmosu: https://drive.google.com/file/d/19a_8at2OGe5sN6R7eHU_pPz8uFFHKxVF/view
- System Umiejętności: https://drive.google.com/file/d/1unbzAAIIsFaVC4SfIPOnnBx1tGLO7kK5/view



FAQ


1. Tworzenie postaci - główne zasady:
Musi być to nowo utworzona postać na dowolnym świecie zwykłym publicznym (Aether, Aldous, Berufs, Brutal, Classic, Fobos, Gefion, Hutena, Jaruna, Katahha, Lelwani, Majuna, Perkun, Tarhuna, Telawel, Tempest, Zemyna, Zorza), którą, po utworzeniu nie można opuścić lokacji "Rozgrabione Ruiny". Poza tym, nick postaci musi być klimatyczny - musi być to imię, lub imię i nazwisko, na przykład:
- Aevenien
- Villentre Vearee
- Firrael aep Sande (gdzie “aep” stanowi integralną część nazwiska ze sztucznego języka fantasy)
- Matthias z Broundox (gdzie “Broundox” oznacza ród postaci)
etc.

Nie można natomiast nadawać w nicku postaci tytułów, wszelkiego rodzaju przydomków i przymiotników. Nie można też tworzyć postaci o nickach anglojęzycznych. Poniżej przedstawiamy niewłaściwe nicki:
- Always the Best
- Waleczny Huendbi
- Palek Pomarańczek
- xXłowcaXx
etc.

2. Przykładowa karta postaci:
Karta postaci opisuje najważniejsze elementy odgrywanej przez gracza postaci. Musi wpisywać się w świat gry, która oparta jest na klimacie fantasy. Warto tworzyć postać w oparciu o świat gry Margonem, tzn. korzystać ze stworzonych religii (np. Akhmater, Sahea), lokacji (np. Thuzal, Nithal)...
Sugerujemy podejrzenie kart postaci graczy świata Nerthus - najczęściej znajdują się one na ich profilach.
Podstawowy wzór karty postaci:

Imię i nazwisko:
Rasa:
Profesja:
Charakter:
Ekwipunek:
Umiejętności:
Historia:


3. Prace dodatkowe
Jeżeli czujesz, że Twoje zgłoszenie wypada kiepsko na tle innych, bądź masz talent, który - jak sądzisz - ułatwi Ci dostanie się na świat - masz możliwość załączenia prac absolutnie dowolnego rodzaju - wymóg to tematyka fantasy. Prace mogą dotyczyć Waszej postaci, uniwersum Margonem, czy po prostu fantastyki. Utalentowane osoby również są w cenie, nawet, jeżeli chcą tylko expić. Zamieścić można maksymalnie trzy prace.

4. Limit 20 postaci przenoszonych co miesiąc
Jest to ograniczenie narzucone odgórnie przez Administrację - nie mamy na nie wpływu. Postaci są przenoszone na świat po opublikowaniu w tym temacie listy osób zakwalifikowanych. Proszę pamiętać, że przenosiny odbywają się niezależnie od publikacji listy w temacie. Postaci są przenoszone najczęściej w najbliższym dniu roboczym.

5. Czy któryś wybór - mechaniczny lub fabularny - jest faworyzowany?
Nie. Nerthus to świat fabularno-kulturalny, więc witamy na nim również zwykłych graczy, chcących pograć mechanicznie, a nie odnajdujących się na zwykłych serwerach publicznych. Prosimy pamiętać, że niezależnie od wyboru, wszystkich graczy Nerthusa obowiązują te same zasady zachowania klimatu.

6. Nie dostałem się w poprzedniej turze rekrutacji. Czy mogę spróbować jeszcze raz?
Oczywiście. Nie ma limitu prób.

7. Skład Rady Fabularnej świata Nerthus:
Materios Dragonius - https://new.margonem.pl/profile/view,125880#char_2516,nerthus
Nanare(Lorrie) - https://www.margonem.pl/profile/view,5596571#char_18389,nerthus
Anward - https://www.margonem.pl/profile/view,5699334#char_13438,nerthus

Do zobaczenia na szlaku!
Edytowany 16:08:48 9.2.2022 przez Shalley
2021.04.27 09:46:14
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44893795

Miły Jeżyk

16110
46
- Nick i świat przenoszonej postaci: Timo Torikka (Aether)
- Cel gry: Fabularna oraz mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Mam na imię Miłosz i liczę sobie 20 lat. Interesuję się różnymi rzeczami, lecz w moim życiu przeważa sport. Aktualnie uczęszczam na AWF oraz pracuję jako ratownik na basenie. Jestem osobą wyrozumiałą, towarzyską lecz lubię też spędzać czas sam, jednym słowem jestem ambiwertykiem.
Karta postaci:
Imię i nazwisko: Timo Torikka (nadały mu to imię elfy, które zasugerowały się tym, że mały Timo lubił się samemu włóczyć
Rasa: Człowiek lecz wychowany przez elfy
Profesja: Włóczykij, jeszcze poznaje samego siebie
Wiek: około 19 lat
Charakter: Miły, cierpliwy, skromny, młody chłopak. Ciekawski świata, uwielbia wędrować Czasami jest mu ciężko opanować emocję po tym co przeszedł. Wiedza to jego odskocznia od rzeczywistości. Kocha uczyć się nowych rzeczy, umiejętności. Przeczesując krainę, szuka swojego powołania oraz samego siebie. Lubi poznawać nowe persony podczas swoich podróży, jest bardzo pomocny, mógłby pomóc komuś własnym kosztem. Mimo to, że lubi poznawać nowych ludzi to jest osobą nie za bardzo ufną.
Ekwipunek: Jego ulubioną bronią jest łuk, na ten moment uczy się używać magii do tej broni dystansowej. Lubi nosić lekkie ubrania, ponieważ te pozwalają mu na szybsze i wygodniejsze poruszanie się, są przyjemniejsze do treningu oraz dzięki nim jest zwinniejszy. Często nosi ze sobą opatrunki, aby móc w każdej chwili komuś pomóc.

Umiejętności: Bardzo dobrze posługuje się łukiem oraz strzałami. Uczy się używać magii łączonej z bronią dystansową. Jest dobrym medykiem, potrafi operować bandażami, ale również umie podstawowo użyć magii do leczenia. Jest zwinny oraz szybki, potrafi jak małpa wejść bez problemu na każde drzewo oraz został nauczony tropienia. Nauczony jest podstawowych umiejętności, typu gotowanie, szycie, rzeźbienie itp.

Historia: Gdy był niemowlakiem, jego rodzina postanowiła wyruszyć na szlak w poszukiwaniu kupców. Podczas podróży, gdzieś w okolicach orlej grani, cała rodzina postanowiła rozbić obóz. Późnym wieczorem pogoda się bardzo mocno pogorszyła, zebrały się chmury, zaczęły uderzać pioruny. Dzieciaki już spały, lecz nie którym błyskawice nie dawały w spokoju spać. W pewnym momencie pojawiła się postać w pelerynie i kapeluszu, posiadała również bransolety, które były łudząco podobne do kajdan. Gdy tajemnicza postać zaczęła odmawiać dziwne modły, ów bransolety zaczęły świecić oślepiającym blaskiem. W tym samym momencie na niebie ukazała się przerażająca postać, nikt nie wie czym była ani kim. Po całej akcji, zginęli wszyscy oprócz jednego niemowlaka, którego rodzice schowali nieopodal w krzakach. Następnego dnia, o poranku pewna starsza pani elf, która poszła na zbiór potrzebnych jej kwiatów i ziół, usłyszała płacz w krzakach, natychmiast zabrała małego do swojej wioski. Wioska ta była zamieszkiwana tylko i wyłącznie przez elfy. Elfy zdecydowały, że gdy tylko nasz bohater dorośnie, będzie musiał opuścić wioskę. Elfy w tym czasie nauczyły małego Tima, podstawowej magii leczenia, posługiwania się łukiem. Timo chciał udowodnić, że jest jednym z nich, lecz jego magia była za słaba. Doprawdy nadrabiał łucznictwem. Ba! Był jednym z najlepszych łuczników w wiosce. Gdy powoli nadchodził czas odejścia Tima z wioski, jego wybawicielka postanowiła mu opowiedzieć jego własną historie. Po tym co usłyszał, nasz bohater sam postanowił wyruszyć w podróż, pomagając ludziom w potrzebie. Teraz podróżuje po świecie Margonem, zdobywając coraz większe doświadczenie, jednocześnie szukając odpowiedzi na temat mordercy jego rodziny. Jednak nie wie, że za śmiercią jego bliskich nie stoi jedna osoba, a coś bardziej większego i potężniejszego.
2022.04.20 17:56:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45423097

Nanare

23152
291
Dzień dobry,
Oto lista graczy zakwalifikowanych do przeniesienia ich postaci na świat Nerthus w rekrutacji z kwietniowej:

Nick, Świat, Link do profilu
Timo Torikka (Aether) https://www.margonem.pl/profile/view,8853049#char_222236,aether

W umieniu Radnych świata Nerthus :

Lorrie Materios Dragonius Anward
2022.04.26 17:08:17
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45431687

Iramakeo

10-49
25
2022.05.03 17:23:22
:: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45438304

Mroczny Paladyn

104-1
7
siema nazywam sie sebastian i chcialbym sie dostac na wasz serwer
2022.05.21 00:24:24
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45454712

King Egbert

2982
10
- Nick i świat przenoszonej postaci: Ernuim (Aether)
- Cel gry: fabularna jak i mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Nazywam się Wojciech, mam 19 lat. Interesuje się grami, jak większość piłką nożną oraz wojskiem. Aktualnie uczęszczam do szkoły, posiadam wspaniałą kobietę oraz prowadzę służbę w wojsku. Osobą jestem z natury miłą, wyrozumiałą i towarzyską.

Imię i nazwisko: Ernuim Żelaznoboki (imie nadane przez ojca kowala, którego wychowały wikingowie i wilki)
Rasa: Człowiek wiking, a więc pół Bóg pół człowiek
Profesja: Miejski kowal, czerpiący nauki od ojca
Wiek: Wieku swojego nie poznał nigdy dotychczas, lecz stwierdzić można, że 18 lat posiada
Charakter: Miły, cierpliwy, skromny, młody chłopak. Ciekawski świata. Wiedza to jego odskocznia od rzeczywistości. Kocha uczyć się nowych rzeczy, umiejętności. Kocha swoją pracę, jak i jedynego niezastąpionego ojca z którym na codzien pracuje.
Ekwipunek: Kocha swojego rodzaju szable, miecze, topory i halabardy. Sam je tworzy, czym się szczyci otwarcie. Ciężka płatowa zbroja, do tego lekkie buty. Nie nosi ze sobą zbyt wiele, ponieważ to jego miecz jest mu tylko potrzebny.

Umiejętności: Bardzo szybko, sprawnie jak i dokładnie potrafi zadawać ciosy swoim ofiarom. Świetnie sprawuje się w roli kłusownika, co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym wojownikiem. Zastawia świetne pułapki.

Historia: Od małego wychowywał go tylko ojciec. Matka zginęła z rąk króla Anglii (w sporze Wikingów z Anglią).Od małego nie ma łątwo, ciężkie klimaty oraz jeszcze młody wiek sprawiały wiele problemów. Żeby mieć trzeba było zarobić. Tata pracował ciężko, lecz nie starczało na 2 osoby, więc syn pomagał ojcu i pracował razem z nim. Jako kowal fascynowały go różnego rodzaju miecze. Lubił się nimi bawić, tworzyć oraz walczyć. Pewnego dnia spotkał księcia, syna króla Haralda, który zobaczył ruchy Ernuim'a i zaproponował mu wspólny trening następnego dnia o poranku. Ernuim zgodził się bez wahania. Wstał rano, poszedł na trening i zastał księcia. Trening poszedł mu wspaniale, co docenił młody książe i polecił go swojemu ojcowi. Ernuim dostał się do głownej gwardii miasta. Zmieniło to go nie do poznania. Koniec pracy kowala ( choć czasami sobie dłubał), codzienne treningi i poranne i wieczorne, nabrał pokory i odpowiedzialności.
Po roku służby przyszedł czas na wojne z Anglią. Ernuim się zgodził i pojechali na swych koniach. Bitwa była ciężka lecz zwyciężona. Ojciec był dumny, a najważniejsze, że syn odciążył go od ciągłej pracy. Teraz prowadzi czynną służbę, którą się cieszy, docenia i ciągle uczy.
2022.05.23 00:12:33
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45457396

Fennek

9419
31
- Nick i świat przenoszonej postaci: Fenfin, świat Fobos
- Cel gry: fabularna i mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Dzień dobry, jestem Norbert. Tak jak pewnie wielu tutaj, lubię wszelkie gry planszówkowe i komputerowe. Margonem kojarzę jeszcze z dawnych lat, ale konto z braku nieaktywności niestety przepadło. Na samym Nerthusie nigdy nie miałem okazji się znaleźć, także chciałbym zobaczyć, jak to od środka wygląda. W grach w stylu D&D nie miałem nigdy okazji brać udziału, ale samym tematem się interesuję i rozumiem większość memów. Tak z charakteru: miły, spokojny, trochę mogę lecieć z czarnym humorem.


Imię: Fenfin
Rasa: wilkołak półkrwi
Profesja: aktualnie włóczykij, marzy o zostaniu paladynem

Wygląd: człowiek z wilczymi cechami
• Wzrost: 124cm,
• Włosy: szare, krótkie
• Oczy: lewe niebieskie, prawe zielone
• Uszy: wysoko osadzone, jak u wilka
• Ogon: krótki, puszysty
• Zęby: kły minimalnie dłuższe niż u zwykłego człowieka
Brak wpływu cyklu księżyca na wygląd.

Charakter:
Spotkał się z różnymi reakcjami na swój wygląd: strach, litość, rozbawienie, czy też nawet niektórzy rozklejali się nad jego słodkością. W obawie przed którąkolwiek z tych reakcji, w obcym miejscu stara się ukrywać swój wygląd pod płaszczem, dodatkowo nieświadomie skrywa swe wilcze cechy magią iluzji (bardzo słaba magia, którą każdy może przejrzeć, jeżeli tylko się przypatrzy).
Pogodny gdy jest wśród znanych, przyjaźnie nastawionych do niego ludzi. Gotów jest nieść im wszelkiego rodzaju pomoc, niekoniecznie zważając na konsekwencje czy legalność takowych działań. Praktycznie zawsze zakłada, że intencje innych osób są szczere, można więc go łatwo wykorzystać.
Z podziwem patrzy na wszelkich zbrojnych: rycerzy, wojowników, paladynów... Na widok pełnych, ciężkich zbroi zdarza mu się nadmiernie ślinić (szczególnie, gdy widzi jakąś zbroję pierwszy raz). Irytuje miejskich strażników ciągłymi pytaniami o ich uzbrojenie.
Uwielbia lasy i łąki, dostrzega też urok bagiennych środowisk. Czuje się nieswój w bardzo małych pomieszczeniach w mieście.
Cykl księżyca ma wpływ na jego zachowanie. Podczas pełni staje się bardziej pobudzony, praktycznie cały czas macha wtedy ogonem. W takim stanie zdarza mu się oznaczać teren, obsikując pobliskie obiekty (niekoniecznie zważając, czy przebywa aktualnie w lesie, czy karczmie).

Ekwipunek:
• zwykły łuk i strzały
• czarny płaszcz z kapturem


Umiejętności:
WALKA
Ofensywne:
• Walka z użyciem broni dystansowej: łuk [1/5]

MAGIA
Potencjał magiczny [5/5]
Szkoły:
• Iluzja [1/5]
Specjalizacje:
• Rdzeń: Magia
• Elementy niższe: Ziemia

PRZYSTOSOWANIE
• Skradanie się [1/5]

NAUKA
• Zielarstwo [2/5]
• Zoologia [1/5]

ATRYBUTY OGÓLNE
• stalowy żołądek - wykazuje większą tolerancję na jedzenie, które niekoniecznie nadałoby się dla ludzi (surowe mięso zwierząt/potworów)
• wyostrzony słuch i węch - wilcze cechy, pomagają na polowaniach i przy zbieraniu roślin; hałas i nieprzyjemne zapachy stają się jednak o wiele bardziej dokuczliwe


Historia:
Jako małe dziecko został znaleziony przez mieszkańców Mythar w Lesie Dziwów. Maluszek wyglądał nadzwyczaj słodko, z uszkami niczym u szczeniaka. Miejscowi uzdrowiciela wiedzieli jednak, że wilkołak, nawet jako dziecko, może stanowić zagrożenie. Najbliższa pełnia była więc pewnego rodzaju zbrojnym oczekiwaniem na przemianę, do której całe szczęście nie doszło - w przeciwnym wypadku młody zapewne zostałby stracony. Specyficzne cechy malca uznano więc jedynie za wynik posiadania wilkołaka w rodzinie, prawdopodobnie dalszego przodka. Nowym mieszkańcem Mythar postanowiła zaopiekować się Minia, nadając mu imię Fenfin.
Chociaż wężowy lud zaakceptował wilkołakowatego w wiosce, on sam czuł, że niekoniecznie tu pasuje. Był odmieńcem, nieważne czy za normę przyjąć wężowy lud, czy też zwykłych mieszkających tu ludzi. Często wymykał się więc poza wioskę, zwiedzając pobliskie bagna. Z jakiegoś powodu nadzwyczaj dobrze dogadywał się z gnomami, gdzie razem z młodszymi przedstawicielami tego gatunku dokuczał Kwaśnemu Torfowi. Mytharczykom niekoniecznie podobało się spoufalanie ich obywatela z gnomami, jednak Minia, opiekunka wilkołaka, bardzo na tych kontaktach zyskała. Gnomy, mimo początkowego wycofania, bardzo chętnie wymieniały się z nią wiedzą na temat roślin i medykamentów. Sam Fenfin też zdobył trochę wiedzy zielarskiej, a czuły węch pozwalał bezproblemowo znajdywać w lesie znane już kwiaty i zioła.
Minia nie chciała się tu jednak zatrzymywać. Od gnomów dowiedziała się już praktycznie wszystkiego, czego mogła się tu nauczyć. Pragnąc dalej rozwijać swoje umiejętności, postanowiła szukać nowych miejsc do zdobywania wiedzy. Fenfin, nie widząc dla siebie miejsca w wiosce bez Minii, wyruszył w podróż razem z nią (podobno gnomy dalej mają im to za złe). Wkrótce po wyjściu z wioski napotkali małą grupę poszukiwaczy przygód, zmierzających do północnych miast. Zaoferowali oni swą eskortę, trochę ze szlachetności, trochę z zaciekawienia małym wilkołakiem. Olbrzymie wrażenie zrobiły na Fenfinie umiejętności nowych towarzyszy, którzy w ramach krótkiego wypadu po jedzenie potrafili ubić niedźwiedzia, kilka bazyliszków, a przy okazji zabić wywernę i zabrać jej jaja, które okazywały się nadzwyczaj miłym dodatkiem do mięsa. To chyba wyznacza też początek obsesji Fenfina na punkcie wszelkich zbrojnych.
Odwiedzając kolejne miasta, Minia wymieniała się wiedzą z kolejnymi uzdrowicielami. Wspólna podróż trwała aż do Torneg, gdyż zrządzeniem losu do Minii nadeszła oferta od burmistrza Cedrika - poszukiwał on nowego zielarza dla miasta. Nowym domem Fenfina i Minii stała się więc chatka w Leśnej Przełęczy. Nowe otoczenie było pełne wszelkiej zwierzyny, co pozwoliło rozwinąć wilkołaczkowi podstawowe umiejętności łowieckie. Cóż, nie było to wiele, ale potrafił ustrzelić jelenia z kilku metrów. Nadal chętnie pomagał zielarce, ale jeszcze chętniej przebywał w pobliskiej karczmie, słuchając historii poszukiwaczy przygód.
Koniec końców, po kilku miesiącach już nie taki mały wilczek postanowił opuścić Leśną Przełęcz. Zamierzał zdobyć doświadczenie, pełen ekwipunek, po czym ostatecznie trafić do Karka-han, miasta, gdzie jak dowiedział się od innych, mieści się zakon najszlachetniejszych rycerzy - paladynów. Minia podobno także tymczasowo opuściła chatkę, obierając sobie za cel Zakon Różanitów - miejsce pełne wiedzy medycznej.
2022.05.24 05:28:47
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45458226

traper jan

4918
35
- Nick i świat przenoszonej postaci:Rebecca Nurse [Majuna]
- Cel gry: mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Cześć, jestem Jan, mam 22 lata, pracuję za granicą w firmie zajmującą się tworzeniem sejfów, jestem tam odpowiedzialny za dbanie o maszyny. Poza pracą lubię przebywać na świeżym powietrzu, często hamakuję w lesie i czytam książkę, gdy nie ma pogody zazwyczaj oglądam seriale lub filmy. Z charakteru jestem spokojnym i miłym gościem, przynajmniej tak mi się wydaje.
2022.05.25 03:42:06
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45459233

Mismaliss

470
1
Nick i świat przenoszonej postaci: Luis Garmito (Lelwani)
- Cel gry: fabularna jak i mechaniczna
- Kilka słów o sobie: Nazywam się Leszek, mam 18 lat. Interesuje się muzyką oraz ją tworzę w wolnym czasie gram w gry oraz montuję filmy. Aktualnie uczęszczam do szkoły jestem na etapie zakończenia jej. mam wspaniałą dziewczynę z którą spędzam czas jestem Osobą jestem miłą, lubię pomagać, jestem gadatliwy i wyrozumiałą oraz lubię być towarzyski.

Imię i nazwisko: Luis Garmito (imię nadane przez matkę która była krawcową kowala, którego wychowały wikingowie i wilki)
Rasa: Człowiek wychowany w biedzie ale z szacunkiem, wysoka kultura
Profesja: człowiek, wychowany w biedzie
Wiek: wiek swój to 24 lata,
Charakter: Miły, cierpliwy, skromny, młody chłopak. który chce spędzać dużo Ciekawski świata. Wiedza to jego odskocznia od rzeczywistości. Kocha uczyć się nowych rzeczy, umiejętności. Kocha swoją pracę, pracuję na chwilę obecną u makiny z ithan nie za dużo zarabia ale na chleb starcza.
Ekwipunek: głównie ma swój miecz który jest specjalny na swój sposób Kocha swojego rodzaju szable, miecze, topory i halabardy. pomaga je tworzyć Unil z ithan, do tego posiada zbroje ze skóry, do tego lekkie buty. Nie nosi ze sobą zbyt wiele, ponieważ to jego miecz jest mu tylko potrzebny.

Umiejętności: Bardzo szybko, sprawnie jak i dokładnie potrafi zadawać ciosy swoim ofiarom. Świetnie sprawuje się w roli kłusownika, co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym wojownikiem. Zastawia świetne pułapki.

Historia: Od małego wychowywała go tylko matka ponieważ ojciec zmarł gdy miał 3 lata więc nic nie pamięta z dzieciństwa zostały mu tylko zdjęcia pamiątkowe które nosi zawsze w kieszeni od zbroi.
2022.05.27 21:53:49
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45461866
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Konkursy, spotkania, rekrutacje ŚP > [Nerthus] Wrota krainy stoją otworem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0