Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > syf moby które utrudniają rozgrywkę

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Matrinoseq

317257
1435
Witam, kiedy usuniecie/zmienicie moby które utrudniają rozgrywkę, chodzi mi bardziej o zmiany z ich agresywności w pasywność.
1. Bandyci przy tunii, ile razy tam byłem 70 lvlem tyle razy padłem wracając z tunii do thuzal/eder, a to chyba nie tak powinno być
2. Niedźwiedzie w gościńcu bardów. (wbija się 40 poziom i z eder idzie na koboldy, oczywiście na drodze są niedźwiedzie które same cię zaatakują, dzięki temu stracisz 5-10 minut gierki na czas respienia)
3. niedźwiedzie w liściastym. Niby jest skrót po wciśnięciu na minimape jak się idzie z liściastego na sosnowe, ale on daje tyle, że się będziemy respić 6-7 minut idąc takim 50 poziomem na pokątniki lub 40-45 na pszczoły, ponieważ w te niedźwiedzie wlecimy.
4. Moby przed kolosami. Nie wiem jak jest na innych kolosach, ale idąc na sopla 104 poziomem nabijam exp na 2 lub 3 grupach mobów, co jest dosyć uciążliwe.
5. harpie na orlicy. Tu jest fajna zabawa bo wystarczy, żeby była ustawka i jedno konto ustawiło się przy harpi, respi tytan grupa daje ucieczke atakuje harpie i dzięki podziałowi łupów idzie zaatakować tytana, super przemyślane, a jeśli chodzi o agresywność ich to wystarczy, że tank będzie miał niższy niż bodajże 56 i na żółtej w wyścigu 2 klanów na orlicy jej nie zaatakuje, gdyż harpie są agresywne.
6. Grupa 3 wermontów przed Rachminową Jaskinią p.5 - blokują expowisko a ~50 lvle często nie dają sobie rady z ubiciem jej.
Edytowany 22:02:50 17.4.2021 przez Matrinoseq
2021.04.16 20:42:17
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871756

Agnes Circle

316208
4334
fajny zast
2021.04.17 20:49:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873844

Falque

315445
749
Ogólnie nie jestem fanem agresywności mobów, szczególnie jeżeli ktoś aktywie szuka herosów na serwerze publicznym. Exp leci jak głupi.
2021.04.17 20:54:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873858

bachor

3482102
11204
Matrinoseq:
mam gdzies filmik ktorego nie wrzucilem na yt.. pierw padlem na nim przez moby w lisciastym, a potem chcialem sie uleczyc potka z pokatnikow i tez padlem
2021.04.17 21:17:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873905

Kinematograf

23289
220
Grupa 3 wermontów przed Rachminową Jaskinią p.5 - blokują expowisko a ~50 lvle często nie dają sobie rady z ubiciem jej.

http://emargo.pl/mapa/1250/rachminowa-jaskinia-p-4
Edytowany 21:41:36 17.4.2021 przez Kinematograf

Ponadto grupa Imp 92 w grupie z Piekielnym Żarem 117 przy prawym wyjściu.

http://emargo.pl/mapa/1291#gw=1274
Edytowany 17:14:54 19.4.2021 przez Kinematograf
2021.04.17 21:41:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873979

Wężu

13741
666
Może średnia nazwa tematu, ale sam zamysł jest dobry. Przynajmniej raz się zabiłem idąc z Eder na Koboldy w Gościńcu, bo autopathing w grze ignoruje moby i ich agresję. Taka mechanika powinna być używana żeby blokować dostęp do lokacji na określony poziom, lub ułatwiać exp na expowiskach, a nie utrudniać drogę na mapach, które są przejściami.
Irytujące są też wyjątkowo silne grupy ustawiane po środku expowisk. Spotkałem się z tym robiąc quest ZR na Czerwone Orki, gdzie zaraz przed Burkogiem stała grupa 3/4 orków łuczników, znacząco silniejsza od reszty, która blokowała mi dostęp do reszty mobów. Dopiero po wbiciu kilku lvli i zmianie części EQ mogłem zabić tę grupkę, by dostać się do wrogów którzy byli sami, albo w grupie dwóch... jaki w tym sens?
Edytowany 19:01:49 19.4.2021 przez Wężu
2021.04.19 19:00:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44878436

El Rabbito

271435
1190
Matrinoseq:
1. Bandyci przy tunii, ile razy tam byłem 70 lvlem tyle razy padłem wracając z tunii do thuzal/eder, a to chyba nie tak powinno być


Zdaje mi się, że taki jest zamiar. W końcu chodzi tutaj o bandytów, a gra Margonem jest grą fantasy więc poniekąd taki zabieg jest dobry.
2021.04.19 19:31:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44878498

Matrinoseq

317257
1435
daje f5
2021.04.25 16:00:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44890311

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
Khym khym
2021.05.26 15:37:01
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44944642
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > syf moby które utrudniają rozgrywkę

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0