Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Aktualności > Ważna informacja dotycząca danych

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2]

Ekipa Garmory

300593
451
Po dalszej analizie incydentu z uzyskaniem dostępu do panelu administracyjnego gry Margonem przez osoby nieuprawnione z przykrością informujemy, że atakujący uzyskali dostęp do narzędzi administracyjnych gry i pobrali informacje dotyczące wszystkich kont aktywnych oraz usuniętych (w szczególności podane loginy, numery telefonów i adresy profili FB) i postaci w grze oraz historię wszystkich udanych i nieudanych prób transakcji z płatnościami na kontach aktywnych i usuniętych (historia transakcji , składa się z: identyfikatora użytkownika w grze, nazwy kanału płatności, kwoty doładowania, czasu rozpoczęcia i potwierdzenia oraz stanu zakończenia transakcji, w przypadku transakcji dokonanych za pomocą SMSa w historii znajduje się także numer telefonu). Poinformowaliśmy o zaistniałej sytuacji Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Działamy w porozumieniu z działem prawnym i ustalamy procedurę dotyczącą osób, które nie posiadają konta w Margonem.

Wyciekły informacje dotyczące ciasteczek autoryzujących konto, aby informacje te nie zostały użyte do nieuprawnionego dostępu i manipulacji bezpośrednio na Waszych kontach, wszystkie konta zostały wylogowane z gry celem wygenerowania nowych wartości ciasteczek, których atakujący już nie są w stanie poznać po załataniu punktu służącego do nieuprawnionego dostępu.


Z poziomu narzędzi administracyjnych nie ma dostępu do haseł, które i tak są zakodowane wielokrotnie funkcją hashującą, dlatego ryzyko utraty hasła jest bardzo niskie. Niemniej jednak każdemu zalecamy używanie haseł generowanych losowo i przechowywanych w bezpiecznych portfelach haseł (np. KeePassXC).

Bardzo prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na maile podszywające się pod Margonem, które mogą do Was przychodzić z podejrzanymi linkami. Atakujący mogą próbować wykorzystać informacje o Waszym koncie, aby przekonać Was do kliknięcia w złośliwy link (np. sugerujący zmianę hasła) w celu okradzenia konta. Pamiętajcie, że sami z siebie nigdy nie wysyłamy do Was żadnych próśb o podanie hasła. W podobny sposób atakujący mogą próbować wykorzystywać informacje o numerach telefonu i profilu FB.


Przypominamy, że do kontaktu w sprawach związanych z kontem służy Panel Kontaktowy. Jeżeli ktoś zauważy, że informacja o jego koncie została wykorzystana, to prosimy o wysłanie zgłoszenia z opisem całej sytuacji.

Wszystkie narzędzia administracyjne zostały całkowicie odcięte od normalnego dostępu z zewnątrz.
W ostatnich dniach odczuliście z tego powodu niedogodności – wiele elementów rozgrywki polegało na specyficznym sposobie komunikacji z narzędziami administracyjnymi, które zostały priorytetowo odcięte, a elementy gry na bieżąco dostosowywane do zaistniałej sytuacji.

Atakujący uzyskali również dostęp do kodu źródłowego narzędzi administracyjnych oraz znacznej części kodu strony głównej (www.margonem.pl).
W związku z powyższym u ekipy zajmującej się utrzymaniem istniejącego oprogramowania oraz wdrażaniem nowego zmieniają się w trybie natychmiastowym priorytety.

Aktualna strona główna przechodzi właśnie dodatkowy audyt mający na celu odnalezienie potencjalnych słabych punktów i ich zabezpieczenie.
Bez względu na to, jak bardzo ufamy ekipie poprawiającej zabezpieczenia i tak strona główna zostanie zastąpiona jej nową wersją tak szybko, jak to tylko możliwe bez utraty istotnych funkcjonalności.

Nowe narzędzia administracyjne, pisane zgodnie z nowoczesnymi standardami, są od jakiegoś czasu w fazie testów. Przyspieszymy ich wdrożenie, aby jak najszybciej pozbyć się starych, które pomimo odseparowania od świata wciąż mogą być celem ataków kombinowanych wymierzonych w osoby przy nich pracujące.

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby pogodzić konieczność natychmiastowych zmian z komfortem graczy, a za wszystkie dodatkowe utrudnienia w ostatnich i nadchodzących dniach bardzo, bardzo przepraszamy.
Edytowany 18:22:20 16.4.2021 przez Ekipa Garmory
2021.04.16 18:21:59
Ocena: -10
cytuj | ID:44871507

Kethanos

303217
747
Ekipa Garmory:
nikogo nie interesuje że po raz kolejny popełniacie te same błędy. Zamiast przepraszać weźcie sie za robote i zabezpieczenia, 15 lat ta gra z bety wychodzi.
2021.04.16 18:27:27
Ocena: 13 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871520

Xur

307213
1880
A w rekompensacie dostaniecie od nas błogosławieństwa za jedyne 700sł. Tak bedzie, nie zmyślam
2021.04.16 18:29:23
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871528

Aresto Momentum

26599
398
Proponowałbym zmianę nazwy newsa na Ważna informacja dotycząca wycieku danych, bo aktualny nie przedstawia sedna problemu i może zostać zignorowany.
2021.04.16 18:34:35
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871539

Googhed

271191
1092
Ekipa Garmory:
Nie pierwszy raz owa sytuacja ma miejsce!
Co my jako gracze mamy sobie pomyśleć? Jak ktokolwiek ma się czuć bezpieczny?! Każecie podawać swoje dane by zabeczpieczać swoje konto, po czym ktoś kto może sobie złapać Wasze śmieszne zabezpieczenia ma dostęp do moich danych? Do mojego fb? Do moich transakcji? Jako poważna firma, którą staracie się reprezentować, poleciłbym zainwestowanie w pracowników, którzy mogliby ją kontrolować cały czas, na zmiany, na pewno Was na to stać. A nie stoicie w miejscu. Przez tyle czasu męczyliście się z botami!!!!!!
LUDZIE!!! To są nasze PRYWATNE DANE, ktore to WY kazaliście podać by zabezpieczyć konto. MOJE KONTO W TEJ GRZE nie jest ważniejsze od MOICH DANYCH PRYWATNYCH!!!!!!
Zróbcie coś z tym do cholery, bo to już nawet śmieszne nie jest. Błędy naprawiane godzinami, powolne działania, 0 konkretów... Aż grać się odechciewa!
2021.04.16 18:40:34
Ocena: 9 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871551

sentesys

31427
38
ale koks! gratki dla osob ktorym sie to udalo <3

PS. pewnie wystarczylo uzycie mocy obliczeniowej tostera KEKW
Edytowany 18:42:45 16.4.2021 przez sentesys
2021.04.16 18:40:41
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871552

koloski

31720
163
Oj tam, tylko narzekacie, że gra słaba twórcy nic nie umieją, za dużo botów. Nie chcecie to nie grajcie. Hejterzy tylko hejtują...
2021.04.16 18:42:46
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871559

Mad Meister

29650
145
Covid sie na serwery przerzucił. A może to ta sieć 5g?
2021.04.16 18:47:02
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871571

Pan Karton

130-11
481
Do atakujących:

Jeżeli nie my, gracze, to może Wam się uda zmotywować szanowną administracje do podjęcia kroków przeciw botom, bo to jest kpina, że bot dostaje bana z inicjatywy gracza, a nie admina.

Pozdrawiam serdecznie
2021.04.16 19:10:18
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871633

Matrinoseq

317258
1433
Googhed napisał(a):
Ekipa Garmory:
LUDZIE!!! To są nasze PRYWATNE DANE, ktore to WY kazaliście podać by zabezpieczyć konto. MOJE KONTO W TEJ GRZE nie jest ważniejsze od MOICH DANYCH PRYWATNYCH!!!!!!


nie dziw się, że twoje dane są droższe niż konto skoro latasz w unikatach

//edit
skoro konto nie jest warte twoich danych to po co je tam wrzucałeś?
Edytowany 19:20:45 16.4.2021 przez Matrinoseq
2021.04.16 19:18:12
Ocena: -4 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871643

P-Gandalf-S

284220
1475
Ale serio dajecie się wykiwać 16 latkowi?
2021.04.16 19:33:15
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871666

Arszus

145178
1024
co za różnica kto ma dane, jak zostawiacie je wszędzie : D
2021.04.16 19:38:47
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871672

Mocny-Trop

33122
628
Błędy i jeszcze raz błędy, tak trudno zatrudnić dobrego technika, teraz jest masę ludzi którzy ogarniają i mają doświadczenie.. A tu proszę dane wychodzą?
2021.04.16 19:52:56
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871686

Nexwer

240144
655
Ale że 16 latek wykiwał potężną firmę która niby zarabia ponad 3 miliony złotych rocznie.
Człowiek uczy się na błędach ale wam to nie wychodzi za dobrze
Edytowany 19:58:04 16.4.2021 przez Nexwer
2021.04.16 19:56:49
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871692

Walter Disney White

271551
10578
Przygotowałem nawet komentarz na ten temat, ale żadne słowa nie wyrażą tego lepiej od:
2021.04.16 19:57:36
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871697

Stenzel

328107
374
Ekipa Garmory:


1. Po tamtej akcji mogliście sobie odpuścić tropicieli herosów i przyjrzeć się dokładniej zabezpieczeniom aby zapobiegać czemuś takiemu a nie zajmować się tym po fakcie.

2. Działamy w porozumieniu z działem prawnym i ustalamy procedurę dotyczącą osób, które nie posiadają konta w Margonem.

Tylko dla tych osób? Przypominam że doszło do poważnego wykroczenia, czyli kradzieży danych. Czy wy myślicie że odpowiednią karą za to byłoby zablokowanie konta w grze, gdzie to by jeszcze bardziej ich zmobilizowania do takich przestępstw?

3. Od dłuższego czasu zajmujecie się bóg wie czym zamiast tym co powinniście. Olewacie graczy na panelu, w niektórych przypadkach utrudniacie innym grę. Spodziewam się, że z aktywności cudzych multikont dostajecie dodatkowe zarobki chociażby za aktywność na stronie internetowej ale takim czymś zamykacie sobie drogę do prawdziwego zarobku, gdyż gracze nie będą wydawać PLN na grę pełną wad oraz (światy publiczne) niegrywalną. Po naprawieniu zabezpieczeń strony, o ile takie coś istnieje skoro włamano się poprzez brute force to może zajęlibyście się większą aktywnością moderatorów oraz panelu kontaktowego, żeby poprawiać rozgrywkę zamiast udawać.


Pozdrawiam.
2021.04.16 20:32:37
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871751

Podbrudnikow

30031
589
Stenzel:
Co do tropicieli herosów.
Zakładam, że każdy pracownik ma przydzielone zadania. Są pracownicy, którzy zajmują się zabezpieczeniami, a są tacy, co zajmowali się w tym wypadku tropicielami herosów.
To, że Ci od zabezpieczeń się nie popisali, nie znaczy, że reszta pracowników(niekoniecznie znająca się na zabezpieczeniach) ma nic nie robić i czekać aż zabezpieczenia wrócą do normy.
2021.04.16 21:06:57
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871801

Pan Karton

130-11
481
Stenzel:
Co do 3 punktu, to się podpisuję.
Zgłaszam regularnie filmiki z botami na panel i zwykle musze czekać tydzień, jak nie więcej, aby się dowiedzieć, że chłopaki trafiają pod obserwacje. x D
Dodam, że zgłaszam głównie boty z ogników, więc taki cwaniak sobie nazbiera itemów, prześle i nie zaboli go to tak jakby stracił konto, które expi jakoś wyżej.

Niżej załaczam screeny z datami:

https://prnt.sc/11j8bqi 7 dni na odpowiedź
https://prnt.sc/11j8ehx 8 dni
https://prnt.sc/11j8kgj 6 dni



Ocenę pozostawiam Wam.
Edytowany 21:25:04 16.4.2021 przez Pan Karton
2021.04.16 21:16:52
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871826

Smutny Wieśniak

316270
927
Pan Karton:
"Czas odpowiedzi wynosi zwykle do 7 dni roboczych, jednak w uzasadnionych przypadkach może ulec wydłużeniu. Po otrzymaniu odpowiedzi otrzymasz powiadomienie na stronie głównej Margonem. Powielanie pytań FAQ może skutkować blokadą konta. Nie zakładaj nowego zgłoszenia w sprawie, która została już przez Ciebie poruszona, a nie uzyskałeś/łaś jeszcze odpowiedzi od MG - to nie przyspieszy procedury rozpatrzenia Twojego zgłoszenia!"
Edytowany 21:47:51 16.4.2021 przez Smutny Wieśniak
2021.04.16 21:47:38
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871902

Pan Karton

130-11
481
Smutny Wieśniak:
Ah, źle zabrzmiałem. Chodziło mi o fakt, że jest to zdecydowanie za wolno, jeśli chodzi o efektywną walkę z botami. Co do samej zasady, to nie mam co się kłócić, bo zgłoszeń jest od groma, to wiadome.
2021.04.16 22:06:54
:: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871969

Aved

321156
158
Trochę śmiesznym jest post Achai z 1 kwietnia (w odpowiedzi na post Fauna), w którym zapewnia, że atakujący nie miał dostępu do narzędzi MG oraz, że żadne dane osobowe nie wyciekły. Straszne mydlenie oczu poprzez zapewnianie, że wszystko jest w porządku, wówczas gdy sprawa nadal nie została dokładnie domknięta i zweryfikowana.
2021.04.16 22:28:29
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44871991

sjpra

31684
759
Cieszę się, że po ostatniej sprawie, prawnie zobowiązani czy też nie, jednak ładnie wyjaśniliście problem. Jest to w końcu krok, o który wiele osób pisze, a jednak wiele osób woli kija w szprychy wsadzać.
2021.04.16 22:35:30
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872008

Podbrudnikow

30031
589
sjpra:
Dobrze, że szczerze przyznali o co chodzi, a nie ukrywali tego. Trzeba to docenić. W dzisiejszych czasach przyznać się do błędu jest bardzo trudno.
2021.04.16 23:16:29
Ocena: -3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872083

Filipowskyy

21242
629
//del
Edytowany 00:06:52 17.4.2021 przez Filipowskyy
2021.04.17 00:05:56
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872174

Maki`

364414
1032
Tak to wyglada jak sie leci tanim kosztem. Firma odpowiada za bezpieczenstwo danych osobowych czyli w kazdym przypadku karadzierzy danych osoboowych odpowiada firma nie hacker. Po takie wtopie to tam prezes chyba ze stolka leci za tak zle podejmowane decyzje w sprawie ochroby danych osobowych


PS: ktos sobie to zrobil dla beki pokazac ze sie da a oni wielkie halo robia
2021.04.17 10:16:34
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872382

Zawisza z Grabowa

402329
827
Ekipa Garmory:
Prosiłbym o zmianę nazwy tematu Ważna informacja dotycząca danych --> Ważna informacja dotycząca wycieku prywatnych danych, celem zwrócenia uwagi i jasnego przekazu, osoba czytająca nagłówek "ważna informacja dotycząca danych" może nie zrozumieć, ze chodzi akurat o wyciek jej prywatnych danych, którym raczej będzie zdecydowanie bardziej zainteresowana niż jakimiś tam danymi.


Prosiłbym też o możliwie jasną i precyzyjną informacje odnośnie udostępnienia graczom możliwości zmiany loginu, jeżeli loginy wyciekły (a o tym zostaliśmy poinformowani) taka zmiana umożliwi znacznie lepsze zabezpieczenie konta (no chyba że 2FA ma wejść już na dniach i da się to załatwić szybciej niż samą zmianę loginu)


Jeżeli nie możecie udostępnić nam takich informacji i/lub zmienić nazwy tematu prosiłbym o niepozostawianie próśb bez jakiejkolwiek odpowiedzi.


Za wszystkie udzielone informacje dziękuję w imieniu swoim i zainteresowanych graczy
2021.04.17 10:56:02
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872415

Slavcio

217317
632
Ekipa Garmory:
Jesteście w ogóle w stanie wytłumaczyć, dlaczego wyciekły również dane usuniętych kont? Usunięcie konta to u Was po prostu ustawienie flagi 'disabled' na '1', czy może zachowaliście się jak Morele, które to "usuwało" konta dodając prefix "USUNIETY_" do adresu email? Z jakiego okresu wyciekły dane kont usuniętych - od początku istnienia tej gry? Czy jeśli ktoś grał w tę grę np. 10 lat temu, jego dane również wyciekły? Jeśli tak - dlaczego nie dopełniliście obowiązku (art. 34 Rozporządzania RODO) i nie poinformowaliście nikogo o wycieku danych drogą mailową? Przecież, jeśli ktoś już od lat nie gra, a nadal przetwarzaliście te dane, macie obowiązek o tym poinformować. Na forum gry taka osoba na pewno nie zajrzy. Z jakiego konkretnie dnia nastąpił wyciek? Czy jeśli zmieniałem adres email lub numer telefonu - wyciekła cała historia zmian czy tylko stan na dzień X (którego nie podaliście)?
2021.04.17 12:12:17
Ocena: 8 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872518

Ave-Secre

16657
555
I po co wam były fale banów Teraz wszystko wycieka
2021.04.17 14:01:51
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44872741

Wężu

13741
666
No to może teraz przy okazji wprowadzicie wymóg połączenia z numerem telefonu, powiedzmy od 50 lvla. Nie dość że nie zabezpieczycie gry przed botami, to nawet naszych danych nie możecie upilnować.
2021.04.17 16:03:21
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873132

Kacper Szef Nexosa

221454
1492
Czy tylko mi jacyś nieznajomi dzwonią? ;x
2021.04.17 20:04:25
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873728

Agnes Circle

316200
4272
Frozen Mandalorian:
do mnie od dwóch dni wydzwaniają jakieś czuby
ale to dlatego że nie zapłaciłem rachunku za telefon
2021.04.17 20:07:57
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873740

Sofie

3001048
2645
Ekipa Garmory:

Jak już ktoś wyżej napisał, bardzo dobrym pomysłem i wyciągnięciem ręki w stronę graczy po takiej utracie danych byłoby dodanie możliwości zmiany loginu. Login celowo pewnie nie jest nickiem którejś z naszej postaci, a czymś całkiem innym po to, żeby pomóc nam chronić bardziej swoje konto, skoro już ktoś je poznał, możliwość zmiany chociaż czasowa mogłaby trochę wyrównać nasze szanse w ochronie konta.

Jeśli nie da się zrobić tego technicznie, bądź programiści mają inne priorytety, to chociaż umożliwić graczom opcję zmiany na losowy wybrany przez administrację po np napisaniu na panel kontaktowy. Wiem, że to pewnie sporo roboty ale mogłoby to chociaż trochę być rekompensatą w takiej sytuacji.
2021.04.17 20:52:44
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873853

Kirinek

317207
4472
Może skoro już wyciekły dane to może jako rekompensate wprowadźcie jednorazową zmianę loginu/maila/zablokowanego maila bez ponoszenia kosztów?


A no tak, za zmianę zablokowanego maila trzeba płacić...
2021.04.17 20:55:23
Ocena: -2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873859

Enrique Iglessias

318786
3434
Odnoszę wrażenie, że zabezpieczenia Margonem są tak samo skuteczne jak obostrzenia covidowe w Polsce, czyli praktycznie wcale.
2021.04.17 21:03:07
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44873874

Ave-Secre

16657
555
Dobra ale nie będę się męczył z frajerami w życiu prywatnym bo jacyś kretyni nie dopilnowali zabezpieczeń, sprawę kieruję do sądu, RODO trzeba respektować
Ponad Milion PLN są warte wasze dane osobowe, pamiętajcie dzieci
2021.04.18 01:48:07
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44874409

Arcymistrz Iluzji

224160
94
Ekipa Garmory:
Dziękuję za informację. Wiem, że na ówczesną chwilę wszelkie zabezpieczenia były na najwyższym poziomie i po prostu ktoś znalazł sposób, by się włamać. A włamać się chciał, miał określone zamiary i nie wyrządził większych szkód dzięki Waszej szybkiej reakcji. Wierzę też, że ta sytuacja czegoś Was nauczyła i jest to doświadczenie, które pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój gry. Wiem też, że prawdopodobnie gra nie wzniosłaby się na wyższy etap rozwoju, gdyby nie ten i przeszłe/przyszłe ataki. I nie oszukujmy się, w świecie ograniczonych możliwości możliwe jest włamanie się nawet do Pentagonu, więc uszy do góry! To na pewno nie ostatni atak.

Oczywiście jest mi w jakiś tam sposób przykro, że podane przeze mnie dane są teraz w rękach nieznanych sprawców o nieznanych mi zamiarach, ale wierzę, że jeśli spotka mnie z tego tytułu jakieś nagabywanie, to tylko wzmocni ono moją asertywność (kiedy powiem sobie "nie" i nie wejdę w żaden link lub nie odpowiem prowodyrom w taki, czy inny sposób). Czym to się jednak różni od gry, w której zdarzają się gracze równie nieżyczliwi, nagabujący, obrażający innych i próbujący okraść innych w taki czy inny sposób?

Porzućmy nadzieję na lepszą przeszłość. Sprawom, które miały miejsce nie da się już zapobiec. Sprawa została już przez Was zgłoszona, zajmujecie się łataniem luk i testami nowych narzędzi administracyjnych. Nie wiem jak reszta graczy, niemniej uznałem że warto pozmieniać hasła i zwiększyć zabezpieczenia, to jedyne co ja sam mogłem zrobić. Wiem też, że jeśli pojawią się kolejne informacje w tej sprawie, to zostaniemy powiadomieni oraz że potrzeba czasu, a przy tym cierpliwości, by przekonać się o tym, że będzie lepiej, a będzie jeszcze nie raz. Wsio.
2021.04.19 09:25:36
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44876901

Ivelios

310115
2112
Pozew zbiorowy ktoś coś ?
2021.04.19 20:32:03
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44878640

Koloid

316112
909
Ivelios:
Jeśli gracze poniosą jakiekolwiek straty finansowe to takowy pozew, jest tylko kwestią czasu. Na "ich" miejscu jak najszybciej gasiłbym pożar spod przysłowiowego tyłka, bo potem może być troszeczkę za późno.
2021.04.19 21:01:11
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44878685

Motaflomo

220418
1747
To żeście się popisali jak zawsze zresztą Zamiast skupiać się na tym co dla was najważniejsze czyli SŁ i itemy za nie to zajmijcie się tym czym potrzeba, bo prawada jest taka, że zrobicie coś na tzw. owal się i po problemie najlepszy przykład ten wasz cały śmieszny AntyCapch jako antybot.

Koloid
Przecież oni mogą pójść z torbami

bachor
To jest ich "antybot" LoL - nick mówi sam za siebie
Edytowany 21:36:22 21.4.2021 przez Motaflomo
2021.04.20 13:07:02
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44879936

sir pro tropexx

30028
560
Dlatego od kilku lat już nie gram w tą grę .
2021.04.24 12:43:13
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44888257

kolodziejes

16555
286
Rozumiem, że osoba odpowiadająca za tak słabe zabezpieczenia wyleciała z roboty z dyscyplinarką? Czy udajemy, że nic się nie stało i czekamy na pozwy? Pozdrawiam
2021.04.28 15:26:09
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896175

Pan Brat

25282
401
Orientuje się ktoś jakie konsekwencje prawne może ponieść Garmory po wniesieniu (grupowego) pozwu? Za tak nieudolne zarządzanie bazą prywatnych danych jestem skłonny się pociągać po sądach, jeśli w ogóle są do tego podstawy. Wyprowadźcie mnie proszę jeśli jestem w błędzie.
2021.04.28 15:32:35
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896206

Gladi Maruda

33529
133
Pan Brat napisał(a):
Orientuje się ktoś jakie konsekwencje prawne może ponieść Garmory po wniesieniu (grupowego) pozwu? Za tak nieudolne zarządzanie bazą prywatnych danych jestem skłonny się pociągać po sądach, jeśli w ogóle są do tego podstawy. Wyprowadźcie mnie proszę jeśli jestem w błędzie.


Podpinam się pod temat. Jeżeli jest ktoś tutaj kto siedzi troszkę bardziej w prawie polskim to chętnie dowiedziałbym się co można zrobić a obecną sytuacja;]
2021.04.28 15:41:47
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896250

Hacker Fordon

18646
474
Dostałem właśnie SMS niby od Gemory ktoś coś?
2021.04.28 15:56:12
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896318

Brad Bellick

328319
1447
Hacker Fordon:
Nie wchodź w ten link bo to scam
2021.04.28 15:56:37
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896319

Serena

228142
124
Hacker Fordon:
Wiadomość nie jest scamem, to oficjalny sms od firmy.

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=511404&ps=64#post44896283
2021.04.28 15:57:28
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896327

Nicely

244140
712
Pan Brat:
Tak, jak najbardziej. Mówią o tym przepisy RODO. Administrator strony (w tym przypadku Garmory) jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych użytkowników. Jeśli zostanie udowodniona szkoda spowodowana wyciekiem danych, jak najbardziej możesz się starać o niemałą rekompensatę finansową.
2021.04.28 15:57:45
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896329

The Nomix

18015
1033
Nie chcę już mieć tutaj konta, proszę o zwrot moich pieniędzy!
2021.04.28 16:06:11
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896361

Policjant Banan

316273
1871
A co to za smsy od garmory na telefony ?
2021.04.28 16:12:28
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896389

Erasmuss

8324
1035
Wiem ze można było uzyskać dostęp nawet do transakcji sprzed kilku lat, także ofiarą mogły paść nawet wasze stare numery telefonów, więc jeśli posiadacie stare telefony na których były transakcje w margonem to pilnujcie treści sms jakie na takie telefony przychodzą. Lepiej poza tym kliknąć ten link na forum margonem niż w SMS z prostego powodu, oszuści mogą tu spokojnie wejść i podrobić link by przypominał ten od Garmory, także nie klikajcie linków w smsach od Garmory tylko na forum bo tutaj jest bezpieczny link .
2021.04.28 16:16:09
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44896405
Początek strony Strona: [1] [2]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Aktualności > Ważna informacja dotycząca danych

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0