Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Rozmówki ogólne > O Margonem ogólnie + Blog techniczny - kom.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] [5] ... [80] [81] [82]

Szybki Maćko

203521
1539
Co powiecie na spotkanie przy serwerowym ognisku podczas startu nowego świata?
2021.01.24 22:55:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44638821

Eskumuś

19082
55
Kiedy skończy się to wywalanie z gierki co 2min?
2021.01.24 23:35:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44638956

Botowinek

30025
102
Warning: Uwaga! Występują problemy z połączeniem i pracujemy nad ich naprawą. Grasz na własną odpowiedzialność! Naciśnij F5 po 10 sekundach.

Gra mi nawet nie pozwala wziąć na klatę własnych czynów i próby gry na własną odpowiedzialność DD
2021.01.25 00:04:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639024

Chudy Dzieciaczek

258181
138
Margonem – beta gry komputerowej z gatunku MMORPG rozgrywana w przeglądarce internetowej. Została stworzona w 2006 roku przez grupę studentów Politechniki Śląskiej, po 15 latach gra dalej jest w becie, pracuje nad nią kilku wyszkolonych stażystów.
2021.01.25 00:13:52
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639045

woda soda yeyo

13730
96
zaczynacie cos robic czy jeszcze kawe parzycie?


@- nie no wiadomix nie moja sprawa ja tylko gram w ta "gre"
Edytowany 09:23:14 25.1.2021 przez Gilberto Smuggler
2021.01.25 09:06:25
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639281

Sepdeert

2711060
6005


Na jakiej podstawie gra stwierdza, że ten przedmiot nie nadaje się jako składnik ulepszania?

@Matxiuu

Tak, masz rację. Tylko, że ta tarcza była kiedyś na 23 poziom a nie na 15 Nie zauważyłem tego pisząc ten post.
Edytowany 09:38:42 25.1.2021 przez Sepdeert
2021.01.25 09:35:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639347

Matxiuu

427810
1980
Sepdeert:
Chyba da się ulepszać tylko przedmioty powyżej 20 poziomu.

"Każdy przedmiot, którego wymaganie poziomowe jest wyższe lub równe 20 poziomowi i nie jest przedmiotem dostępnym ze sklepu"
Edytowany 09:37:13 25.1.2021 przez Matxiuu
2021.01.25 09:36:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639353

Fatar

3001016
2659
Sepdeert:
Była o tym informacja na blogu.
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=473779&ps=0#post44386966
.
Btw. Kiedy usuną śnieg z miast?
_
Edytowany 10:08:31 25.1.2021 przez Darirru
2021.01.25 09:52:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639406

Brunt

300413
875
Ale, że przed przerwą normalnie można było bić mobki, a teraz znowu 5s zanim walkę zacznie, 3s zanim się skończy na F i kolejne 5s aż się zamknie log walki? Pls, naprawcie to w końcu, a nie psujecie jaskinie na Szczęta.
2021.01.25 10:16:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639540

Roger the Kangaroo

300223
285
Jak zmieniacie mapki z respem złoda to moglbyście dać przy okazji nowe respy
2021.01.25 10:18:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639550

Czerń

3171368
1712
Roger the Kangaroo:
Nie wiem, czy byłeś na tych odświeżonych mapach, ale respy nie są na żadnych kolizjach, ani out of bounds. Gracz normalnie tam dotrze

+ - dobra inaczej to sformułuje. Koordynanty są prawdopodobnie pozostawione bez zmian, ponieważ, pomimo reworku map ich położenie jest takie, jak wyżej wspomniałem. Gracz tam normalnie dotrze ;_;
Edytowany 14:05:56 25.1.2021 przez Czerń
2021.01.25 10:21:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639555

Kradnę Alko

10438
152
Bot na* jarunie utknął po zmianie mapy https://prnt.sc/xlf440
Edytowany 10:24:21 25.1.2021 przez Kradnę Alko
2021.01.25 10:23:31
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639562

Wokan

32098
202
Co z tymi zwojami do zmiany bonusów w ulepszeniu z 4 na 5, wejdzie to w tym roku?
2021.01.25 10:27:57
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639570

Nimtohanuś

334532
2188
Wczoraj była niedziela, to może administracja nie wie, ale od jakichs 24h bez przerwy co 2-3 min wywala grę jak coś.
2021.01.25 10:40:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639595

Stalowe Buty Amuno

30050
63
Darirru napisał(a):

Btw. Kiedy usuną śnieg z miast?


Na ulicach nie ma to niech chociaż tu zostanie
2021.01.25 10:41:31
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639598

Parabol

31697
220
Nimtohan:
Nawet więcej niż 24h. Problemy są od paru dni, a od prawie dwóch dni to już przesada, o północy i 4 nad ranem to już w ogóle lognięcie na inną postać często zajmuje 2/3 minuty, a e2 czasami nie da się zaatakować.
2021.01.25 10:42:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639602

Sonoze

314845
5159
Nimtohan:
Zależy od świata. Telawel wywala, Dream już nie. To wynika chyba z serwerów na których świat jest postawiony.
2021.01.25 10:47:39
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639616

Asixan

320121
253
Nimtohan napisał(a):
Wczoraj była niedziela, to może administracja nie wie, ale od jakichs 24h bez przerwy co 2-3 min wywala grę jak coś.


https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=511401&ps=0#post44639619
2021.01.25 10:51:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639628

Kokosan X

1034
42
Nadal nie naprawili tego komunikatu i konieczności klikania f5 co 10 sekund?
2021.01.25 10:53:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639636

Chudy Dzieciaczek

258181
138
Wokan:
Zwoje te były gotowe w czwartek i działały poprawnie, jednak gracze zaproponowali zmianę działania która prawdopodobnie zostanie wdrożona, dlatego czas oczekiwania się wydłużył.
2021.01.25 11:07:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639666

Deedo

4993699
2581
Wokan:
Mechanizm przelosowania bonusu, który jest na experimentalu wg opinii testerów wymaga zmian, więc zwoje nie zostały wypuszczone na produkcje. Informacje o zmianach można śledzić tutaj https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504474.

Quesi:
Od strony technicznej zwoje działają poprawnie. Problemem dla graczy jest możliwość utraty aktualnego wzmocnienia. Tutaj warto zastanowić się nad innymi rozwiązaniami niż mieć pewność, że narazimy część osób na rozczarowanie.
Edytowany 12:03:57 25.1.2021 przez Deedo
2021.01.25 11:39:21
Ocena: 2
cytuj | ID:44639760

Pspmagister

302551
1914
A kiedy w końcu naprawicie ten śmieszny błąd ze zmianą karty?
2021.01.25 11:40:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639764

Quesi

300289
5702
Deedo:
A można wiedzieć, co dokładnie wymaga zmian? Po prostu dziwi mnie to, bo nie sądziłem, że zmienienie bonusów na inny losowy może być problematyczne/generować bugi.xd
2021.01.25 11:53:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639794

Anima wraz z drużyną

295818
5131
Już ci mówię.
Zwoje można używać tylko na legendach
Zwoj od razu podmienia ci statystykę zamiast dać kolejne 3 warianty. Masz coś słabego w swoim łuku, dajesz reroll, losuje ci np intelekt, musisz znowu robić zwój z heroikow i tak w kółko licząc na szczęście że za 10+ razem spadnie ci to co chcesz
Nie mówiąc już, że szansa na coś fajniejszego niż cechy jest znacznie mniejsza (unik, kryt, jakieś niszczenia)
Edytowany 11:59:19 25.1.2021 przez Anime Mode
2021.01.25 11:57:27
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639809

Quesi

300289
5702
Anime Mode:
Nie wiem, gadałem z ziomkiem co się babrał na expe z tym i normalnie rolował bonusy w heroikach, więc nie wiem, skąd ta informacja. No i błagam, jak można domagać się reworku tego systemu na podstawie tego, że słabo losuje wysoko pożądane bonusy? |:
2021.01.25 12:03:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639832

Jon Targaryen

350138
390
Quesi:
To nie chodzi o to że słabo losuje bonusy. Zwój zmienia ci bon na inny losowy, a miał domyślnie dawać znowu wybór 3 (?) bonów tak jak to jest przy ulepszeniu na 5 poziom.
2021.01.25 12:06:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639838

Kefrusia

2822858
23339
trzeba mieć naprawdę margoniarską pamięć złotej rybki i nieumiejętność wyciągania wniosków, żeby niespełna tydzień po aferze z ulepszeniami pytać się "co jest trudnego, żeby po prostu dodać zwoje do rerollowania"
2021.01.25 12:08:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639846

Big Milek

315330
455
Deedo napisał(a):
Quesi:
Od strony technicznej zwoje działają poprawnie. Problemem dla graczy jest możliwość utraty aktualnego wzmocnienia. Tutaj warto zastanowić się nad innymi rozwiązaniami niż mieć pewność, że narazimy część osób na rozczarowanie.


Rozczarowanie pojawia się w momencie kiedy gracz ulepsza item na +5 i nie ma w jednej z trzech propozycji bonusu, który by chciał mieć. I właśnie dlatego są wprowadzane te zwoje, aby się tego rozczarowania pozbyć. Zwój powinien działać na zasadzie:
- gracz wybiera w itemie np. dodatkowe SA;
- gracz tworzy zwój zmiany bonusu;
- gracz ma ponownie wybór trzech opcji (lub dwóch), a także możliwość zostawienia bonusu obecnego;
- zwój za każdym razem się niszczy po użyciu (nawet jak się statystyki nie zmieni).

@EDIT

Tylko wtedy nie pomińcie okna dialogowego (komunikatu), że użycie zwoju na przedmiocie jest nieodwracalne i się niszczy.
Edytowany 12:21:32 25.1.2021 przez Big Milek
2021.01.25 12:16:09
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639870

Quesi

300289
5702
Big Milek:
No i dziękuję za odpowiedź.

Kefrusia:
glupi jestem, co mam poradzic?
2021.01.25 12:21:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639887

Good Riddance

321629
1558
ta przerwa o 12 juz byla?
2021.01.25 12:26:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639910

Big Milek

315330
455
Daverenci:
Została godzina na 14:00 przesunięta.
2021.01.25 12:30:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639928

Cfaniak

315831
3580
https://imgur.com/a/hHdx9eV

A czy ma ktoś jakieś sensowne wytłumaczenie skąd wynikają takie różnice? Dlaczego w jednym przedmiocie zarówno siła jak i zręczność ma taką samą wartość, natomiast w drugim jest ona różna?
2021.01.25 12:34:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639946

Deedo

4993699
2581
Big Milek:
Takie podejście było brane pod uwagę, ale ma też minusy - wprowadza bardziej skomplikowany mechanizm dla użytkownika. Trzeba uwzględnić przypadki, gdy gracz użyje zwoju i nie dokona wyboru, bo np. utracił połączenie internetowe. Zamiast prostej mechaniki podmiany statu wraz z użyciem zwoju, mamy stan pośredni, gdzie w torbie jest przedmiot z przypisanymi możliwymi statystykami do wyboru. Trzeba takie coś odpowiednio zasygnalizować oraz uświadomić gracza gdzie ponownie ma włączyć okno wyboru. Łatwiej wprowadzić mechanizm oparty na aktualnym z grupy ulepszeń (używam na itemku X -> potwierdzam użycie -> efekt) niż wprowadzać wyjątki.
2021.01.25 12:35:11
Ocena: 2
cytuj | ID:44639948

Big Milek

315330
455
Deedo:
To już łatwiej stworzyć różne gatunki zwojów ulepszeń i każdy dający określone statystyki do wyboru. I jeżeli dla gracza nie podoba się bonusów randomowy jeden z trzech początkowych, to tworzy jeden z iluś tam zwojów ulepszeń (zwój I: siła, zręczność, intelekt; zwój II: cechy, turka, sa; itd.).

Skoro i tak docelowo chcecie gracza uszczęśliwić bonusem, jakiego pragnie to nie ma sensu taka zabawa, bo zaraz się znajdzie gracz, który tym sposobem stworzył już piętnasty zwój zmiany ulepszenia i nadal nie ma tego co chce. To wtedy dopiero będzie rozczarowanie.
2021.01.25 12:41:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639966

Charles Baudelaire

271308
6296
nvm jestem dzbanem
Edytowany 12:52:51 25.1.2021 przez Bałamuciarz
2021.01.25 12:49:59
Ocena: 1
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44639999

Wrilan

3261122
2161
Kefrusia:
Tu akurat opóźnienie wynika z testów jakie były przeprowadzone, poszliśmy w narrację, że jeden losowy bonus zabiera graczowi wybór i nawet nieco utrudnia ulepszenie tej statystyki pożądanej przez gracza.

Big Milek:
Wybór bonusu przed "przeoraniem" itemku jest nieco... bez sensu. Już prędzej opcja przypisania 3 tymczasowych bonusów (nakładanych na przedmiot w momencie kasowania poprzedniego bonusu), a następnie wybór jednego z trzech wyżej ujętych bonusów.
Jest to w trakcie dyskusji, bez testów i opinii się na pewno nie obędzie
2021.01.25 12:51:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640001

Lord Bosper

3233375
9942
Zarządca Świata Prywatnego
Deedo:
"Trzeba uwzględnić przypadki, gdy gracz użyje zwoju i nie dokona wyboru, bo np. utracił połączenie internetowe."

Przy ulepszaniu przedmiotu na 5 poziom w oknie ulepszania mamy do wyboru 3 bonusy i to okno wyświetla się dopóki nie ulepszymy przedmiotu. Gdy gracz utraci połączenie przy użyciu zwoju to opcja wyboru bonusu nadal powinna być dostępna w rzemiośle (dopóki gracz nie wybierze nowego bonusu), chyba nie powinno być problemu z wprowadzeniem takiej opcji skoro już działa przy ulepszaniu przedmiotów. Aktualne rozwiązanie z automatycznym nadpisywaniem bonusu jest prymitywne i ma sens tylko wtedy gdy chcecie ograniczyć graczom możliwość zdobycia docelowych bonusów - jeżeli to pozostanie w takim stanie to byłoby dobrze gdyby chociaż była możliwość pozostawienia aktualnego bonusu w razie gdy nowy bonus okaże się słabszy.

Wrilan:
Przy użyciu zwoju ponownie odblokowywałaby się możliwość wyboru bonusu w rzemiośle, więc wychodzi prawie na to samo (okno które pojawiałoby się po użyciu zwoju nie byłoby "unikalne", czyli takie które znikałoby po utracie połączenia, po prostu byłoby to przekierowanie do rzemiosła) - na pewno byłoby to możliwe do wprowadzenia, ale wiadomo, że nie obeszłoby się bez pracy programisty.
Edytowany 13:22:00 25.1.2021 przez Lord Bosper
2021.01.25 12:59:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640027

Wrilan

3261122
2161
Lord Bosper:
Nie do końca, przy ulepszaniu przedmiotu na 5 poziom jeśli nie wybierzesz bonusu to przedmiot nie wskoczy Ci na 5 poziom.
2021.01.25 13:00:59
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640030

Slavcio

217318
633
Deedo:
W takiej sytuacji zrezygnujcie z tworzenia zwojów, gdyż one tylko komplikują sytuację. Wszystko powinno być zawarte w rzemiośle w zakładce ulepszanie. Wybierasz item z maksymalnym poziomem ulepszenia i pod napisem "Osiągnięto maksymalny poziom ulepszenia!" powinien znajdować się przycisk, który służy do ponownego wylosowania statystyki. Oczywiście przy tym zamieszczona stosowna informacja o koszcie usługi. Klikam przycisk, potwierdzam w dialogu i w tym momencie z itemu zostaje zdjęty dodatkowy bonus, a na widoku mamy listę z radio buttonami (tak jak to jest przy ulepszeniu z 4 na 5) z czterema opcjami, gdzie pierwszą z nich jest poprzednia wybrana statystyka, a 3 kolejne stanowią nowo wylosowane.

Jeśli ktoś zapłaci za usługę przelosowania statystyk i niczego nie wybierze - jego strata, będzie miał słabszy item. Widok z listą wylosowanych statystyk już macie, tylko w takiej sytuacji będą się wyświetlać 4 statystyki, a nie 3. Zapamiętywanie wylosowanych statystyk do przedmiotu też już macie, tylko w takiej sytuacji trzeba zapamiętać 4 statystyki, a nie 3. Komplikujecie tylko sytuację jakimiś zwojami.
2021.01.25 13:22:16
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640098

Grenuś

31060
245
Tak troche odbiegnę od tematu. Mam rozumieć, że wojownik teraz może otrzymać z bonusu absorbcję?

https://imgur.com/a/mPdluIC
2021.01.25 13:30:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640120

Rated

338978
686
Grenuś:

Bon kompletnie bezużyteczny, tą abse da się zdjąć jednym hitem. Ulepszanie powinno być zreworkowane tak, że profa fizyczna nie może otrzymywać bonów pod magiczne (abs, intelekt. etc), i tak samo w drugą stronę, profy magicznie nie mogą dostać bonów na fizyczne (siła, blok w łapach na tropa). W itemach stricte na maga nie powinno się dać wylosować obniżki uniku, bo po co?

@+ Still osoba mogłaby wylosować te bony z pierwszej belki lub drugiej, które mają największe prawdopodobieństwo na wylosowanie. Dostanie upragnionego bonu i tak byłoby ciężkie. W tym momencie jak stracisz kase na rerollowanie to zostajesz z absą na tarczy dla woja tak jak w wyżej prezentowanym przykładzie. c;

@down Tak, oczywiście. Dlatego to ulepsanie powinno być zrobione stricte pod każdą profe
Mag - (-obnizanie uniku, -siła, -skf, nie bede wszystkich wymienial)
Trop - (-blok, -siła)
Woj (- intelekt, -skm, -zrecznosc, - absy)
etc, pod kazda profe

_
Edytowany 14:05:55 25.1.2021 przez Rated
2021.01.25 13:38:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640147

Charles Baudelaire

271308
6296
Rated:
no nie no ale takiemu palowi to sila sie akat przydaje
2021.01.25 13:48:03
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640188

Beh

300428
587
Big Milek napisał(a):
Daverenci:
Została godzina na 14:00 przesunięta.

Z tego co widzę wiadomość na czacie zniknęła jeszcze około 13. Możliwe, że przerwa może w ogóle się nie odbyć ze względu na ostatnie poprawki i ewentualne znalezione błędy.
2021.01.25 13:58:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640233

Witamin

397457
248
Beh:
O godzinie 14:45 odbędzie się przerwa techniczna związana z aktualizacją silnika gry.

Szach mat kolego.
2021.01.25 14:18:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640297

Zikki

220358
1238
Może w końcu zniknie ten durny komunikat przez który dostawałem szału prawie cały weekend
2021.01.25 14:45:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640415

Pan Ksiądz

338657
5924
Akaza:
• [FIX] Naprawiono błąd zmniejszający stabilność działania gry.

to to?
2021.01.25 14:46:47
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640427

Łowca Q

30251
401
O godzinie 14:45 odbędzie się przerwa techniczna związana z aktualizacją silnika gry.

oby w końcu nie wywalało po 5 minutach
2021.01.25 14:47:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640446

Vegetto Jr

317125
1569
Co to za mapa Ciemnica Szubrawców bo nie kojarze? Niby ją odświeżyli.
2021.01.25 14:49:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640479

woda soda yeyo

13730
96
Vegetto Jr:
ta co sie na szczeta idzie
2021.01.25 14:49:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640481

Pspmagister

302551
1914
Administracja dalej daje koszyczki za znalezienie poważnego błędu czy już nie?
2021.01.25 14:50:39
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44640500

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Rozmówki ogólne > O Margonem ogólnie + Blog techniczny - kom.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0