Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Skalowanie okna walki

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Barlag

317481
1248
Skalowanie okna walki powinno zostać poprawione, lub powinna być możliwość jego wyłączenia/ręcznego ustawienia. Grafiki rozmazują się od skalowania (które wynosi 96.xxxx%), przez co po 10 sekundach patrzenia na rozmazany ekran oczy wysiadają.

Źle: https://i.imgur.com/0ERAa28.png
Dobrze: https://i.imgur.com/IYaHary.png
2020.10.14 21:22:42
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44320862

Killer Frost

317358
1293
Barlag:
A co ma powiedzieć ktoś, kto ma po prostu małego lapka? :v

https://i.imgur.com/Nvnf7fn.png

W tym wypadku nie dość, że grafiki się rozmazują, to jeszcze muszę kupić lornetkę do grania w Margonem na swoim drugim lapku, bo ekran walki staje się mikroskopijny.
2020.10.14 22:24:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44320968

Joan

3001439
3663
Barlag:
Zostało to wprowadzone, ponieważ duże grafiki (np. Hydrokora) wychodziły poza obszar, a postacie dystansowe z naszej drużyny były zakrywane przez log walki. System będzie rozwijany, bardzo chętnie zapoznam się z problemami, najlepiej w formie screenów z konkretnych przypadków.

Killer Frost:
Postacie skalują się wraz z powiększaniem i pomniejszaniem logu walki. Sprawdź proszę która wielkość logu walki w Twoim przypadku jest optymalna.

Rozumiem, dlatego dobrze, że powstał temat i załączasz screeny.

_
Edytowany 00:07:27 15.10.2020 przez Joan
2020.10.14 23:27:17
Ocena: 2
cytuj | ID:44321084

Killer Frost

317358
1293
Joan:
Jeśli mam być szczery, to najmniej boli w oczy gdy mam całkowicie zamknięty log walki. Jednak jaki sens ma on w takim wypadku?

Oto screen: https://i.imgur.com/pwPmqnL.png

___________
Edytowany 23:46:11 14.10.2020 przez Killer Frost
2020.10.14 23:36:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44321094

Bliss

12831
156
Jeszcze jeżeli mogę dodać coś od siebie, to prosiłabym o wsparcie dla dodatku fullscreen margo na si, dosłownie tylko wyskalowanie okna walki oraz wyśrodkowanie map gdy są mniejsze niż pole gry. To coś czego w si bardzo brakuje a nie powinno zabrać dużo czasu.
2020.10.15 10:26:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44321337

Big Milek

315330
455
Joan:
W mojej opinii postacie były za małe, a nagle jeszcze zostały zmniejszone.
Gram na przybliżeniu 80% i widzę zadowalający mnie obszar mapy i nie wyobrażam sobie, aby zwiększać sztucznie przybliżenie, by nagle znowu moby były takie jak przed aktualizacją. Moja postać jest mniejsza od mojego poziomu IQ już nawet. Stan przed tą zmianą był zły, ale ten jest tragiczny. Przecież pole/tło jest ogromne i dużo jest w stanie się w nim zmieścić, a wy jeszcze je zmniejszyliście. Bolą mnie od tego oczy, gdy patrzę na tak maciupką postać. I jak ja mam trafić w nią myszką? Ile jest mobów na tyle ogromnych, aby przysłonić "coś"? Kilka w margonem. A zdecydowana większość walk prowadzona jest z mobami 48x32 (czy ile tam) pikseli.
2020.10.15 10:47:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44321376

bachor

3452086
11187
Killer Frost:
na 24 calach działa git, pondro

swoja droga to nie mozna bylo skalowania wrzuci dla warunku
if(mob.name=="nazwa") itd itd
i wtedy wrzucic tu tylko moby z zbyt duża grafika?
2020.10.15 11:58:11
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44321445

Barlag

317481
1248
bachor:
Skalowanie po nazwie to słaby pomysł, biorąc pod uwagę różne wersje językowe. Ale za to można po prostu sprawdzić wymiary grafiki potworka.

Co do samych laptopów i innych ekranów o małej wysokości, może warto przenieść logi walki na jeden bok, kolejkę tur na drugi i wtedy na środku będzie już miejsce (i jednocześnie będą widoczne potrzebne informacje).
2020.10.15 19:08:52
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44322124

KONTO USUNIĘTE

Hen hej hej.... Istnieje coś takiego, jak faza testowania przed wprowadzeniem do gry? Będąc kucharzem, uważam za niedopuszczalne wydanie pieczonej piersi z kurczaka w sposób niezbadany, a następnie pytanie się ludzi czy się dosmażyło. A jak się nie dosmażyło, to dejcie skrina albo se jedzcie surowe .
Boty my mamy nagrywać, skriny my mamy wysyłać. Cool.
2020.10.16 08:31:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44322784

Kivas

293230
424
Joan:
Ze swojej strony dodam, że tak naprawdę wygląda to komicznie, albo mogę schować okno walki i mieć "normalne" postacie, lub powiększyć okno walki i mieć postacie wyglądające smiesznie. Dodatkowo wydaje mi się, że wczesniej maksymalne powiekszenie okna walki bylo sporo większe niż jest teraz.

Idąc dalej - "ponieważ duże grafiki (np. Hydrokora)" - czyli co w sumie jeszcze? Wyciągacie działo na muchy i zmieniacie coś co przeszkadza tak naprawdę w kilku przypadkach? No bo gdzie jeszcze - kilku innych kolosów, czyli 10 przypadków, może niektórzy tytani i kilka e2.

"postacie dystansowe z naszej drużyny były zakrywane przez log walki" no i ? - wydaje mi się, że jedyna profa która miała z tym problem to był mag przy dawaniu pojedynczego leka - to w sumie i tak bylo prostsze zeby okno walki schowac, dać mu lek i wrocic do normalnej wielkosci

Jak dla mnie zmiana niepotrzebna i mocno na wyrost, bo w dużej większości pozostałych przypadków nic ona nie wnosi i tylko mocno irytuje.
Edytowany 14:12:20 17.10.2020 przez Kivas
2020.10.17 14:11:29
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44325339

KONTO USUNIĘTE

Już lepiej byście zrobili auto-aim na postać rzucającą "wyzywa".
2020.10.17 15:34:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44325513
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Skalowanie okna walki

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0