Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Ułatwienie szukania herosów

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Szmepa

24192
343
Cześć,
chciałbym poruszyć problem, z którym zmaga się dużo graczy Margonem grających w klanach, czyli szukanie herosów. Będąc w dobrym klanie można szukać herosów nie tylko tych, których można ubić samemu, ale także tych, których można ubić z członkami klanu. Problem jednak pojawia się, gdy respy herosa znajdują się na expowisku z agresywnymi mobami, a takich herosów jest dużo. Przykładowo, szukając Opętanego Paladyna mając 83 poziom, aby dojść do każdego jego respu można wbić kilkanaście procent expa nie atakując żadnych mobów, a szukanie Kochanki na 100/101 poziomie jest wręcz niemożliwe. Podejrzewam, że z innymi herosami jest podobnie, to przykłady, z którymi ja miałem styczność. Według mnie stojąc na e2 z obstawą wbija się wystarczająco dużo expa(często bywa tak, że nawet nie wyjdzie się na plus po cofaniu poziomu), więc proponuję, aby po wejściu na mapę z respami herosa oraz agresywnymi mobami była możliwość włączenia opcji "Szukanie herosa", dzięki temu agresywne moby nie będą atakowały gracza. Po zaatakowaniu moba przez gracza opcja automatycznie wyłączy się na jakiś czas. Jest to pomysł wstępny, zapewne wiele rzeczy można w nim ulepszyć, dlatego proszę, aby własne pomysły pisać pod tematem.
Pozdrawiam
2020.07.06 14:41:48
Ocena: 9
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096284

Erstarik

300364
1040
Szmepa:
Grałem 2 lata na 80lvl i wbijałem 30% lvla dziennie na szukaniu opka, fakt że bieganie po magazynie jest uciążliwe. Mobom powinno sie wyłączyć agresje na tych mapach.
2020.07.06 14:47:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096294

Szmepa

24192
343
Nie tylko na magazynie jest ten problem, on jest na każdym przedziale z herosem, który ma respy na expowiskach:/
2020.07.06 14:48:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096298

Magiczny Maguśś

31625
170
Szmepa:
Też to odczuwam
2020.07.06 14:53:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096309

Agnes Circle

316208
4334
nie chcę Wam psuć nadziei, ale Garmory zapewne oleje cały temat, tłumacząc ,,że no przecież macie opcję odjęcia wyczerpania za SŁ "
2020.07.06 15:15:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096362

Szmepa

24192
343
Miejmy nadzieję, że tak nie będzie
2020.07.06 15:22:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096394

Arrenmus Pattyn

317305
1774
Szukanie kochanki 101 lvlem na centaurach to . Ja chcę szukać herosa a nie expić, tracic czas na walkę z mobami.
2020.07.06 15:56:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096456

Faun

3005832
4495
Szukanie Vapora na 227 to masakra - ilość anuraków do ubicia i expa jest makabrycznie duża (nie mówiąc już o <227).

Ogółem uważam, że na poziomie herosa nie powinienem być atakowany przez żadne potwory wokół, czego przykładem jest Atalia i 157 poziom (wiedźmy mają maksymalnie 155).
2020.07.06 16:00:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096460

Szmepa

24192
343
Pomysł dobry, ale nie sprawdzałby się w każdym przypadku, np. Moby w świątyni mają mniejszy poziom niż opek, a nadal atakują graczy z 83 poziomem
Edytowany 16:23:18 6.7.2020 przez Szmepa
2020.07.06 16:16:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096505

Kristoff

300231
741
Jeśli skupiamy się na "Będąc w dobrym klanie można szukać herosów nie tylko tych, których można ubić samemu, ale także tych, których można ubić z członkami klanu." to może też przyjść do głowy pomysł dodania umiejętności klanowej, która na każdy poziomie dodawała by x lvli do niebycia atakowanym przez mobka.

Przykład:

Umiejętność klanowa "Mistrz skradania" - możliwość przechodzenia obok potworów o poziomie x większym niż normalnie (10 poziomów ulepszenia, każdy poziom dodaje +2 poziomy)

Wtedy 100 lvl na wymaxowanej umce będzie mógł bez walki przejść obok 118 lvla, 227 obok 245, 83 obok 101 i tak na wymaxowanej umce bez problemu 100 lvlem będzie można szukać Kochy, 227 Vapora, 83 Opka, idt.

Opcja zapewni odpływ złota z serwerów oraz doda jakąś użyteczną nowinkę do klanu.

Edit: Panie @Mykfanith poda Pan pomysł dalej?
Edytowany 21:20:35 9.7.2020 przez Mr Kristoff
2020.07.06 17:49:32
MEDAL Ocena: 25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44096682

Arrenmus Pattyn

317305
1774
Mr Kristoff:
Kozak pomysł. Teraz tylko pytanie: jak dużo czasu zajmie implementacja tego systemu o ile administracja zgodziłaby się na takie coś.
2020.07.08 10:06:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44100131

Kristoff

300231
741
Bump
2020.07.16 00:48:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44118109

Kapitan Quentyn

3141145
6287
podbijam
2020.07.27 19:40:24
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44148310

KONTO USUNIĘTE

Szmepa:
to samo atka i oblo
2020.07.28 08:56:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44149162

Atsuyn

500611
1038
Mijają 3 tygodnie od powstania ciekawego tematu i świetnego pomysłu Mr Kristoff`a. Zajrzy tu ktoś z adm?
2020.07.28 20:39:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44150571

Kameolien

281-18
4031
Mr Kristoff:
Nikt by i tak tego nie kupował. Bo większość takich założycieli klanu to straszne sknery, ale pomysł dobry!
2020.07.31 21:52:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44160187

czuga

13182
312
Klany, które nie opierają się na expieniu, może skusiłyby się na wykupieniu tej umiejętnośći, jeśli nie na zwiększeniu liczby członków, błogosławieństw lub ilości otrzymywanych przedmiotów przeklętych.
2020.08.01 02:44:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44160575

Kameolien

281-18
4031
czuga:
Te bloga to tylko do expa one są ussles!
2020.08.01 10:48:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44160818

Kristoff

300231
741
*Pryska airwickiem*
2020.08.16 11:55:22
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44208230

Kameolien

281-18
4031
Odśnieżam
2020.08.29 14:04:01
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44235610

Kristoff

300231
741
Wezmę odśnieżę bo spadł na drugą stronę.
2020.09.08 14:20:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44251015

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
Najstarszy temat bez odpowiedzi. bam
2020.11.14 21:38:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44402558

Magic Zguba

141109
201
Mr Kristoff napisał(a):
[cytat]Jeśli skupiamy się na "Będąc w dobrym klanie można szukać herosów nie tylko tych, których można ubić samemu, ale także tych, których można ubić z członkami klanu." to może też przyjść do głowy pomysł dodania umiejętności klanowej, która na każdy poziomie dodawała by x lvli do niebycia atakowanym przez mobka.

Przykład:

Umiejętność klanowa "Mistrz skradania" - możliwość przechodzenia obok potworów o poziomie x większym niż normalnie (10 poziomów ulepszenia, każdy poziom dodaje +2 poziomy)

Wtedy 100 lvl na wymaxowanej umce będzie mógł bez walki przejść obok 118 lvla, 227 obok 245, 83 obok 101 i tak na wymaxowanej umce bez problemu 100 lvlem będzie można szukać Kochy, 227 Vapora, 83 Opka, idt.

Opcja zapewni odpływ złota z serwerów oraz doda jakąś użyteczną nowinkę do klanu.



Chłop wymyślił wam za darmo idealny system, teraz tylko go wprowadźcie.
2020.11.17 22:15:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44412108

czuga

13182
312
Magic Zguba:
Problem w tym, kto by to chciał maxować, a to raczej chodzi o nie więcej niż 13 lvli ( np. szukanie kochy 101 lvlami, gdy centaury cię biją do 108, raczej niższymi szkoda w ogóle herosa szukać, bo można zaniżać, no chyba, że na jakimś wysokim przedziale, wtedy warto może zrobić wzór, który dostosowuje się do średniej poziomów klanu i z tej średniej oblicza, czy za x pkt masz 10 lvli przewagi, czy 15?). Takie optimum wg. mnie byłoby na 1 poziomie coś koło 5-6 lvli i w miarę ulepszania by to dochodziło do 13-15 lvli przewagi.
2020.11.18 02:05:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44412561

Wróżka Zymbuszka

293756
841
czuga:

Problemem rozwiązania w formie nowej umiejętności będzie to, że wiele klanów już wydało dziesiątki G na ulepszenia. W przypadku dodania takowej umki zapewne niektóre klany wolałyby inaczej rozdać punkty (pozdrawiam klany, które utykają na myszkach pod Nithal, trzymajmy się) czy też zainwestować fundusze. Wydanie sł na reset byłoby jakąś pomyłką, a raczej nikt nie będzie chciał od nowa rozwijać klanów wykupując outy, depozyty, skille. O wiele, wiele lepiej byłoby powiązać to z poziomem klanu (na przykład atakują Cię dopiero mobki, które mają X lvli nad Tobą gdzie X to połowa poziomu klanu) lub dać taki mechanizm poza klany.
2020.11.19 23:39:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44418689

czuga

13182
312
Tarem:
Zostaje zmodernizowani i dodanie nowych skilli klanowych, ale po przekroczeniu jakiejś granicy umożliwienie free resetu pkt, aby móc wszystko wstawić tak, żeby klanowi się to podobało. Tak, jak z umbar umkki, gdzie po większej zmianie dostajemy zwój, który za free resetuje nam um i możemy za free nowe um ustawić, tylko na zasadzie tego, że ilość zrobionych q się nie zmieni.
2020.11.20 07:41:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44418991

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
A nie można normalnie zrobić, żeby te najbardziej przeszkadzające moby nie atakowały?
2020.11.20 18:52:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44420761

Al-Safher

103-28
189
Lol, wyłączyć całkowicie ten chłam, mnie denerwuje chodzenie i jak mnie coś atakuje, jakieś umki klanowe boże swiety, całkowicie wyłączyć agresję. Może innym niepotrzebnie wybijać expa? Wilk syty i owca cała, gość mi nie wybija expa i sobie szuka herosa, on zadowolony bo poszuka i ma spokój a ja bo mobki stoją
2020.11.20 19:04:15
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44420781

Pepsi Zero Cherry

31752
183
bump
2020.11.21 09:42:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44421988

Ronso

2130
2092
Tracking herosów to byłby sztos. Tak jak z questami.
2020.11.24 19:11:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44432054

Szmepa

24192
343
No cóż, temat poruszający spory problem wraz z jego świetnym rozwiązaniem przez Kristoff I I I został zignorowany A szkoda, bo miałem nadzieję, że przy takiej aktywności pozostałych graczy zgadzających się ze mną, otrzymamy chociaż odpowiedź zwrotną. Nadzieja bywa złudna jak widać.
2020.12.10 15:59:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44485461

Beh

300455
628
*Laughs in szukanie braciszka na 120lvlu*

Przypomniało mi się, że kiedyś zauważyłem, że szukając kochanki można sporo mobów ominąć chodząc "wsadem/strzałkami" zamiast map clicka od respa do respa. Pomyślałem wtedy, że zostało to przypadkowo genialnie zrobione - gracze zręcznie omijający moby byli wynagradzani mniejszą ilością expa w zamian za wygodę szukania herosa. Może to jest jakiś pomysł?
2020.12.10 19:21:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44486089

czuga

13182
312
Beh:
Można dodawać alternatywne drogi, ale do tego trzeba będzie zmniejszyć ilość mobów lub zająć więcej miejsca na mapie, co może zmniejszyć ilość mobów. Lepiej nie komplikować sprawy i zrobić już najlepiej ten pomysł z umką klanową.
2020.12.10 20:11:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44486217

Szmepa

24192
343
Beh:
Tak, bardzo dobrze widać to w Smoczych Górach, gdzie da się ominąć wszystko oprócz dwóch elit, ale na centaurach sytuacja wygląda gorzej, ponieważ atakują one z 3 kratek, a trzeba chodzić wytyczonymi ścieżkami.
2020.12.11 17:43:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44488813

Krzyś Wojownik

16332
322
Odśnieżam temat
2020.12.22 12:48:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44524045

Dedziasty

21124
81
Kristoff I I I napisał(a):
[cytat]Jeśli skupiamy się na "Będąc w dobrym klanie można szukać herosów nie tylko tych, których można ubić samemu, ale także tych, których można ubić z członkami klanu." to może też przyjść do głowy pomysł dodania umiejętności klanowej, która na każdy poziomie dodawała by x lvli do niebycia atakowanym przez mobka.

Przykład:

Umiejętność klanowa "Mistrz skradania" - możliwość przechodzenia obok potworów o poziomie x większym niż normalnie (10 poziomów ulepszenia, każdy poziom dodaje +2 poziomy)

Wtedy 100 lvl na wymaxowanej umce będzie mógł bez walki przejść obok 118 lvla, 227 obok 245, 83 obok 101 i tak na wymaxowanej umce bez problemu 100 lvlem będzie można szukać Kochy, 227 Vapora, 83 Opka, idt.

Opcja zapewni odpływ złota z serwerów oraz doda jakąś użyteczną nowinkę do klanu.

Edit: Panie @Mykfanith poda Pan pomysł dalej?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodałbym do tego blokadę atakowania mobów, ponieważ są takie mapki w których żeby przejść na dalszą część expa trzeba ubić mocniejszą grupę.

A drugim dodatkiem byłoby wyłączenie spadającego doświadczenia z mobów. działałoby ono przykładowo 30 minut, (tyle spokojnie wystarcza na herosa), ale wyczerpanie nadal nam leci. Lecz żeby nie było czegoś takiego że nie chcemy po prostu dostawać expa mając wyczerpanie tylko dropić itemy, (chodzi tu o potki z wyczerpem na minus, żeby nie straciły wartości w grze) opcja ta byłaby dostępna 2/3 razy dziennie(i tu już można ustawić względem świata, ponieważ na privach herosy respią się częściej), w dodatku tylko na mapkach, na których respi się heros. ponadto nie można tego wyłączyć, ponieważ niektórzy chcieliby po prostu przejść przez mocniejszą grupę aby expić dalej.
Edytowany 15:26:47 30.12.2020 przez Dedziasty
2020.12.30 15:24:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44545308

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
Heloł, where are you?
2021.02.15 19:47:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44702059

Pan Miomax

21883
492
Dołączam się i odśnieżam temat, jest to uciążliwe do tego stopnia, że czasami dzień po cofnięciu expa muszę to zrobić ponownie (sytuacja z opkiem i magazynierami), tym bardziej, że każde ponowne cofnięcie lvl'a kosztuję więcej.
2021.02.19 13:45:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44711830

Azphelumbra

244273
982
Kristoff:
Uważam, że powyższa propozycja nie przejdzie z prostej przyczyny; cofanie expa jest dobrym źródłem pobierania od graczy SŁ, a wyłączenie opcji ataku przez moby na stałe prawdopodobnie spowoduje o wiele mniejszy wpływ z tego źródła.

Na miejscu administracji rozważyłbym opcję analogiczną do umiejętności "Siła Woli", z tym że tyczyłoby się to umiejętności klanowej "Bez granic". W tej umiejętności mamy póki co możliwość jedynie zdobywania większej ilości doświadczenia (max do 30%, można tę umiejętność dzisiaj wyłączyć).
Ja zaproponowałbym wybór w tej umiejętności: podwyższenie o % zdobywania expa z potworów ALBO OBNIŻENIE zdobywania doświadczenia o ten sam x% (zależne od wykupionego poziomu tejże umiejętności).

Trzeba patrzeć przez pryzmat tego, że skoro administracja się nie wypowiada, to może mieć powód; a możliwe że tym powodem jest zbyt restrykcyjna dla niej propozycja zasugerowana przez Was. W takim razie trzeba spróbować poszukać kompromisu, na który już zdołali przystać (a więc w tym przypadku - umiejętność Siła Woli i możliwość wyboru, jeśli chodzi o aspekt wyczerpania). Moim zdaniem tym kompromisem mogłoby być możliwość wyboru przez gracza, czy chce zdobywać więcej % expa z potworów, czy mniej o ten x%.


-------------------------------------------------------------------------------
Tu odpowiadam na minusy, choć wolałbym otwartą dyskusję ze względu na to, że nie przepadam za edycją postów.

Minus 1: Tyle że nie każdy się na to decyduje, nie można na to patrzeć zero jedynkowo, że Ty tak robisz to musi robić to absolutna większość. To, że Ty nie wydajesz pieniędzy na grę nie oznacza, że ktoś inny tego nie robi.
Minus 2: ¯\_(ツ)_/¯ Rozumiem, że to stwierdzenie dla samego stwierdzenia, pachnie nawet trochę marudzeniem, więc zostawię to bez komentarza
Minus 3: Chyba. No właśnie. Pokaż mi jakieś statystyki, bo tym trybem przypuszczającym mnie nie przekonałeś do swojej racji. Ja wysnułem wniosek na podstawie przesłanek, Ty wysnułeś wniosek na podstawie "chyba"
--------------------------------------------------------------------------------
Maciejss I:
Odnosiłem się do pierwszego postu oraz do wiadomości, która zebrała największe poparcie wśród czytających ten temat. I w sumie do tych, którzy "bumpują" ten temat. A co do Twojej wypowiedzi, cóż, taki schemat rozgrywki, by nie było łatwo i kolorowo. Nie bez powodu większość e2 ma obstawę, to "dodatkowy" exp, który trzeba później cofnąć. Ze względu na to, że herosi to moby występujące solo, ten "dodatkowy" exp twórcy "rozsiali" przy szukaniu właśnie tego rodzaju stwora.
Edytowany 19:08:08 20.2.2021 przez Azphelumbra
2021.02.20 10:58:10
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44713668

Maciejss I

300371
2339
Azphelumbra:
Nie każdego wbijanie paru % przeszkadza ale to że szukając herosa co chwilę coś atakuje i to bardzo denerwuje
2021.02.20 12:45:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44713867

Arrenmus Pattyn

317305
1774
Halo będzie odzew

gracz https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=509862&ps=0#post44096682 podał idealne rozwiązanie zwłaszcza że wycofaliście przeklęte z tytanów i kolosów
2021.03.11 12:50:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44771139

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
Mniej więcej 8 miesięcy temu się wszystko zaczęło. Ach, jak ten czas szybko mija. :}
2021.03.11 19:13:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44772551

Żółw thaumiczny

315144
263
Halo garmory nie udawajcie, że nie widzicie
2021.03.12 23:59:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44777050

Kacper Szef Nexosa

226480
1595
Jeszcze troszkę i będzie roczek.
Nie uciekajcie od tego!
2021.05.05 19:47:51
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44911090

Ne Obliviscaris

30019
253
Osobiście uważam, że większym problemem na ten moment z herosami jest to, że wiele z ich respów znajduje się w takich miejsach, że ktoś randomowo idący na jakąś e2/z miasta do miasta/robiący questa może go "znaleźć" przez co ludzie aktywnie szukający herosów są w w tym momencie poszkodowani biegając za herosem (nie rzadko parę godzin) którego ktoś przypadkowo mógł wybić. Jednak w zamyśle herosów jest to, że "nagradzani" powinni być Ci co ich na naprawdę szukają. Szczególną patologia jest przykładowo heros mroczny patryk. Takie jest moje zdanie.
2021.05.10 00:16:45
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44917790
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Ułatwienie szukania herosów

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0