Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Łowcy

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Aven

3161816
4789
Cześć, za zgodą Zireath postanowiłem napisać poradnik dla Łowcy. Jest on wzorowany na poradnikach już istniejących.

Spis treści:
Ważne informacje dotyczące gry - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043525
Informacje o łowcy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043534
Hero questy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043539
Seria questów początkowych - https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post44973150

Edytowany 21:51:15 2.7.2019 przez Aven
Edytowany 09:30:37 7.6.2021 przez Zireath
2019.07.02 20:07:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043518

Aven

3161816
4789
Ważne informacje dotyczące gry


Komendy chatu
Komendy możemy sprawdzić wpisując na chacie /help.

•@(nick_gracza wiadomość) - chat prywatny do gracza (jeśli gracz ma w nazwie spacje zastępujemy ją tym "_")
•/g wiadomość - chat dla drużyny
•/k wiadomość - chat klanowy
•/r - automatycznie wybiera ostatniego rozmówcę
•/cls - czyszczenie bieżącego czatu
•/cls N - czyści chat (N=* - cały chat, N=1..4 zakładkę)
•/lvl (nick) - Sprawdzenie Lvl'a i profesji Danego Gracza
--------
Komendy dla Nerthus'a i Światów Prywatnych
•/dice X - rzucenie kostką o danej liczbie oczek, nie może ona przekraczać 100 (działa tylko na Nerthusie)
•/me treść - opisanie czynności własnej postaci
•/nar treść - tryb narracji pozwalający na opis sytuacji fabularnej.


Komendy w konsoli
Konsolę otwieramy tyldą "~", znajduje się ona pod Esc.

• equip - wyświetlenie przedmiotów z torby, ze specjalnym numerem do wstawienia na forum lub profil.
• show battle - wyświetlenie ostatniej walki.


Przydatne linki i poradniki.

Jak pisać posty na forum? - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=123&ps=0&quote=641#bottom
Elity i elity II - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381
Dane o herosach, tytanach i kolosach - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034
Gdzie expić? by Pawez - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673
Itemy niezidentyfikowane oraz oczyszczanie itemów - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487022
Krwawe Łaźnie - garść informacji. - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294
Mini poradnik do Margonem - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487727
Roślinki. Owoce. Grzyby. Rzeczy i miejsca Questowe - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201
2019.07.02 20:09:59
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043525

Aven

3161816
4789
Informacje o łowcy


Jeśli usłyszysz świst strzały nad swoją głową możesz być pewny, że masz do czynienia z łowcą. To postać mająca bardzo wysoką zręczność, a jej głównym uzbrojeniem są łuk i strzały. Nosi lekką zbroję i jest bardzo szybki. Mistrzem łowców jest Irminia, piękna łuczniczka, ukryta wśród bezdroży na zachodzie. Początkujący łowca powinien zapoznać się z ofertą Ernesta z Zatopionego Szczytu, Szaragata Czarnego Łowcy z Torneg oraz Huslina w Ithan.
Posługuję się broniami dystansowymi z atakiem od głębokiej rany, trucizny oraz atakiem czysto fizycznym, w komplecie ze strzałami z tymi samymi typami ataku.

Quifty łowcy
Całość znajdziemy pod tym linkiem - https://i.imgur.com/jSeLSEl.jpg


Statystki łowcy
Zręczność
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty zręczności.
2. W zakresie posiadanych punktów zręczności 3-100, każdy dodatkowy punkt zwiększa posiadane SA o 0.02
3. Powyżej 100 punktów posiadanej zręczności każdy kolejny punkt zwiększa posiadane SA o 0.002
4. Wszystkie profesje otrzymują 1 punkt uniku za każde 30 punktów zręczności. Unik ten wyrażony jest w punktach, zatem zależy od poziomu postaci zgodnie z zależnością:
unik(%) = unik(pkt)*20/lvl
5. Tropiciel oraz Łowca mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów zręczności.


PvP i PvE
Broń dystansowa z atakiem od głębokiej rany
PvP:
Połączenie kontrujące profesje z dużą ilością HP, pancerza oraz niskim unikiem. Z ekwipunku przydaję się niszczenie pancerza i unik.
PvE:
Uniwersalne połączenie, na wszystkie typy i ilości stworów.
Broń dystansowa z atakiem od trucizny
PvP:
Skierowana jest kontra profesje, które nie posiadają redukcji spowolnienia oraz władające z dużymi obrażeniami. Najlepiej działają przedmioty z obniżaniem SA, SA oraz HP.
PvE:
Niska skuteczność, nie licząc mobów bez odporności na truciznę(rzadkość).
Broń dystansowa z atakiem czysto fizycznym
PvP:
Zestaw pod profesje z wysokimi wartościami uniku i niskim pancerzem. Z ekwipunku obowiązkowo powinno być obniżanie uniku i unik.
PvE:
Uniwersalne połączenie, na wszystkie typy i ilości potworów.

Skopiowane z tego tematu - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500776

Edytowany 20:13:48 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 20:11:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043534

Aven

3161816
4789
Hero questy

- Wymagany lvl, aby rozpocząć questy (dla wszystkich profesji taki sam): 60
- Hero questy zostały zresetowane, więc jeśli zrobiliście stare to te możecie jeszcze raz wykonać.
- podczas wykonywania zadań otrzymujemy czasowe outfity.

- za każdy wykonany quest otrzymacie, oprócz przedmiotu, doświadczenie -> ok 130k - 160k (światy zwykłe )zależy od poziomu klanu


Quest nr 1

Kim są łowcy? Poznaj ich przeszłość.

Początek questa u Irminii - Zachodnie Rozdroża (6,53)

1. Porozmawiaj z mieszkańcami Ustronia Widzących Drzew. Zacznij od elfki zwanej Ireth (17,21)
2. Kim są łowcy? Poznaj ich przeszłość! Udaj się do Enyi. - Mieszka w domku na drzewie – wejście na (22,40)
3. Poproś starca Tywiana, by opowiedział ci o elfach (1,44) opcje dialogowe 2,1
4. Porozmawiaj z kapłanką Qilue na temat elfich wierzeń. (obok starca) opcja: 3,
5. Być może kapłanka Virgo powie ci coś więcej na temat kultu bogini Aneli. Nithal -> Świątynia Czterech Bóstw(19,25)
6. Zebrałeś wiele informacji dotyczących łowców. Wróć do Irminii.

Odpowiedzi do testu łowcy:
-Aneli
-Talita
-Ireth
-Qilue
-Tellashi
-Tass Zhill
-Tywian
-Bestie podobne do nich samych
-Thuzal
-Akh-Mater
-Są elfami


Rękawice ciemności





Quest nr 2

Udowodnij Irminii, że jesteś dobrym łowcą.

*Poczatek Irminia - mamy zdobyć poroże łosia samotnika
Uwaga! Łoś Samotnik repsi się w różnych miejscach na trasie Eder-Thuzal.
-łosia znajdziemy -> np:Grań Gawronich Piór (83,46); Lazurowe Wzgórze (65,8)(83,32)
- zabija nas.
-wracamy do Irminii (chyba tak to sie odmienia :x)
-jak podejść łosia opowiada nam Yrfan -> Błędny szlak (45,51)
-mówi aby zdobyć 3x zwykłe 1x magiczna skóry kameleona (trzeba w tym zabić 5 młodych kameleonów)
-skóry ogarnie nam werbin, Herfog 28,67
-Herfog potrzebuje kory, znajdziemy ją w namiocie ubogich ludzi (53,94), rozmawiamy z mężczyzną.
-wracamy do Herfoga
-z paczką skór biegniemy do Kamienica Broka (Nithal-37,58)
-czekamy (czy trzeba czekać nie wiem, ja wróciłem do dialogu po około 10 min, poszedłem zjeść)
-zakładamy otrzymany strój:

Płaszcz łowcy


Płaszcz łowczyni


-zabijamy łosia i otrzymujemy rogi łosia (numerki zniknęły, powinno być poroże, zgłosiłem już w temacie o blędach.)
-z porożem wracamy do zleceniodawcy

Nocne podeszwy




Quest nr 3

Odszukaj relikt należący do elfów.

*zaczynamy gdzie zwykle
-odnajdź elfa spoza wioski łowców - Oberon (Thuzal, 61,43)
-Wracamy do Irminii
-szukamy człowieka strażnika, jest nim Obieżyświat w piwnicy Karczmy pod Rozbrykanym Niziołkiem w Ithan (ponówcie z nim rozmowę jeśli nie ma dialogów, to mnie zmyliło)
-Zabij jak najwięcej darhounów, a przede wszystkim ich przywódcę.
Zabij: *Darhoun (0/25)
-przywódca znajduje się w szczelinie - Labirynt Margorii 26,29 (szczelina)
-jest opcja zabicia lub oszczędzenia, ja zabiłem smroda
-wracamy do strażnika do karczmy
-szukamy kolumny którą opisał nam strażnik - Opuszczony Bastion - 37,18
-otrzymujemy emblemat i wracamy do nauczycielki

Nagroda:
Kapelusz nocnego łowcy


Uwaga: Kolumna z portalem może być również:
Agia Triada - (59,23)
Opuszczony Bastion - (37,18)
Kwiecistym Przejściu - (82,63)
Wichrowe Szczyty - (88,25)
Stare Ruiny - (94,5)
Pajęczy Las - (1,9)




Quest nr 4

Podążaj za spadającą gwiazdą...

1. Irminia - Zachodnie Rozdroża (6,53)
2. Starzec Tywian - Ustronie Widzących Drzew (1,44)
3. Salivan Thuzal(93,3)
4. Darandis Stearne Zajazd pod różą wiatrów - kawiarnia
5. Brat Quirino - Klasztor Różanitów - dormitoria(11,15)
6. Strzec Tywian - Ustronie Widzących Drzew (1,44)
7. Irminia - Zachodnie Rozdroża (6,53)


Kolczuga tonącego w mroku




Quest nr 5

Niech gwiazda prowadzi cię nadal.

-początek u naszej elfki
-biegniemy do Tywiana
-musimy dostać się do Ruin Tass Zhil - o pomoc prosimy Salivana, którego odwiedziliśmy już wcześniej.
-przejścia szukamy w Gildii wynalazców, a dokładnie w Opuszczona czytelnia (12,16)
-idziemy w prawo do góry
-na mapie Ruin idziemy na środek mapy, do altany (migające światełka, nie zapisałem koordynatów)
-następny gdy jesteśmy w altanie umieszczamy 3 symbole w ścianie powyżej, dotykamy i otrzymujemy figurkę, z nią wracamy do Tywiana
-Musisz się dostać nocą do Gildii Teologów. Może znajdziesz kogoś, kto cię tam zaprowadzi? Salivan.
-Wróć do Salivana, gdy zapadnie noc. (wątpię żeby godzina miałaś jakieś znaczenie, ale zagadałem do niego po około 15 min, była 15:48.)
-podchodzimy do figury, klikamy drugą opcję
-w sanktuarium zabieramy książkę po prawej stronie na stole i wracamy do starca
-odbieramy nagrodę u zleceniodawczyni

Szybkostrzał cichociemnego


Historia profesji


Edytowany 20:14:08 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 20:11:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043539

Zireath

4011590
1019
SERIA QUESTÓW POCZĄTKOWYCH


Trudne początki.
Questa zaczynamy u Szabrownika Renarda ,
dostajemy:
Otrzymano 7 punktów doświadczenia
oraz
- bronie w zależności od profesji.

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:



Po założeniu przedmiotów rozmawiamy ponownie z Szabrownikiem.

Pierwsze wyzwanie.
Sprawdzamy swoją siłę, zabijając:
Zabij: Pająk piwniczak (0/1)
Wróć do szabrownika Renarda.
Otrzymano 13 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet
Otrzymujesz: Zardzewiała szkatułka



Czas zasięgnąć informacji!
Opuść pomieszczenie.



Czas zasięgnąć informacji!
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z szabrowniczką Anisją -> Ruiny Szabrowników (76,51).
Otrzymano 155 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zapieczętowana butla

Zapieczętowana butla


Pomocny mag.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z magiem Meliornem.
Udajemy się do Maga Meliorna -> Ruiny Szabrowników (71,49).
- Przeszukaj kości i odnajdź różdżkę.
Zdobądź: Stara różdżka (0/1)
-> idziemy do leżących nieopodal kości (71,59) ,
Otrzymujesz: Stara różdżka.
Wróć do maga Meliorna.
Otrzymano 289 punktów doświadczenia
Otrzymano 350 złotych monet
Otrzymujesz: Szkatułka poskromiciela




W międzyczasie wbiliśmy 5 poziom doświadczenia, więc możemy otworzyć Szkatułkę Poskromiciela, w której znajdują się:
ITEM#1818205598.jaruna


Szkatułka poskromiciela II
Małe złoto poskromiciela
Hełm otwarty

Hełm zakładamy od razu.

Krwiożercze gaunty.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Sprawdź, kto tak przeraźliwie krzyczał.
Musimy sprawdzić czyje krzyki słyszeliśmy. Idziemy do Szabrownika Sergiusza -> Ruiny Szabrowników (51,20)
- Porozmawiaj z szabrownikiem Garretem i dowiedz się, co było przyczyną jego Szabrownik Garret -> Ruiny Szabrowników (57,29).
Dostajemy ekwipunek, zakładamy go.
Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


- Udaj się do Groty Gauntów.
Wchodzimy do Groty Gauntów -> Ruiny Szabrowników (54,16). Pozbądź się potworów z jaskini.
Zabij: Młody gaunt jaskiniowy (0/8)
- Odnajdź szabrownika.
Po uporaniu się z Gauntami przeszukujemy martwego szabrownika, dostajemy amulet.
Otrzymujesz: Drogocenny amulet
Otrzymano 429 punktów doświadczenia


- Opuść grotę i porozmawiaj z szabrownikiem Garretem.
Oddajemy amulet Garretowi.

Otrzymano 589 punktów doświadczenia
Otrzymano 500 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowa osłona




Pomoc dla Garreta.
Idziemy do zielarki Flarenii po mieszankę ziół dla Garreta.
Dajemy zioła Garretowi.
Otrzymano 1473 punktów doświadczenia
Otrzymano 650 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowe buty
A do tego przedmiot zależny od profesji

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


Oba przedmioty zakładamy.
ITEM#970590682.jaruna
Idziemy pogadać z Handlarzem Erwinem, dostajemy mały dekokt uzdrawiający.


Udajemy się do Groty Pająków, gdzie mamy zabić:
Zabij: Sieciarz jaskiniowy (0/9)
Zabij: Kolczak zbrojny (0/7)

Zabijamy pająki i wracamy do Erwina.
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 900 złotych monet
Otrzymujesz: Jaszczurza skóra
Otrzymujesz: Rękawice ochronne
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia



Rękawice zakładamy, kupujemy od niego resztę ekwipunku. W zależności od profesji będzie to kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







Pora na otwarcie drugiej Szkatułki Poskromiciela:
ITEM#1411013467.jaruna ITEM#2073475394.jaruna


Nowy ekwipunek gwarantem zwycięstwa.
Po kupieniu ekwipunku u Erwina idziemy do Szabrownika Jacka a potem do alchemika Mirvasa. Idziemy do groty wściekłych psów, gdzie czeka nas kolejne zadanie:
[cytat]Dzikie psy.
Zabij: Wściekły pies (0/16)
Zbieramy rumianek i wychodzimy z groty.
Idziemy spowrotem do Mirvasa

Otrzymano 3978 punktów doświadczenia
Otrzymano 1000 złotych monet


Pierwsze kroki do Alchemii
Dostajemy od Mirvasa receptę na którą klikamy dwa razy. Następnie wchodzimy w okno recept i tworzymy miksturę:
NI:
https://imgur.com/a/HUP25fw
https://imgur.com/a/IUXEh4i

SI:
https://imgur.com/a/RGjH3W2
https://imgur.com/a/dPLZEtx

Pokazujemy miksturę alchemikowi.
Otrzymano 6643 punktów doświadczenia

Zapasy dla koczowników.
Dostarczamy otrzymany od alchemika worek specyfików Ernestowi z Zatopionego Szczytu (Idziemy na zachód)
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 1500 złotych monet
Otrzymujesz: Kościane kolce

ITEM#1781726025.jaruna

W poszukiwaniu nowych zadań.
Idziemy do Starego Fonsa [39,14], tworzymy rękawice i rozmawiamy ponownie.
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet

ITEM#1838578069.jaruna

Nadeszła pora na kolejną Szkatułkę poskromiciela:
ITEM#1953029520.jaruna ITEM#1756025178.jaruna ITEM#502550225.jaruna

Polowanie na Wilczycę.
Wracamy do Ernesta by zmodernizować ekwipunek, w zależności od profesji zakupić musimy kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







potem idziemy na południe do Wilczej Groty a tam:
Zabij: Szary wilk (0/14)
Zabij: Agresywna Czarna Wilczyca (0/1)

Wracamy do Fonsa, tworzymy zbroję
Otrzymano 12483 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet
Otrzymujesz: Okruchy kryształu (zależy od profesji)

+ unikatowa zbroja, zależna od profesji.



Historia zażartych wrogów
Odwiedzamy Vasylisa.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia


Tajniki alchemii.
Po raz kolejny kierujemy się na zachód, tym razem do Victora, zbieramy kwiatki:
Zdobądź: Nagietek (0/1) - [83,38]


Zdobądź: Szałwia (0/1) - [94,31]


Oddajemy kwiatki Victorowi., otrzymujemy kolejną receptę, tworzymy miksturę i chwalimy się zleceniodawcy.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Teleport do Victora




Przeklęte zamczysko.
Wchodzimy do ruin zamku przejść kolejną próbę:
Zabij: Nieumarły mnich (0/8)
Zabij: Nieumarły wojownik (0/8)
Zabij: Nieumarły wiarus (0/8)

Potem odnaleźć mamy komnatę maga Astratusa:
Przeklęty Zamek - sala zgromadzeń ->
Przeklęty Zamek p.1 ->
Przeklęty Zamek p.2 ->
Przeklęty Zamek - komnata Astratusa

Pokonujemy Czarnoksiężnika, zaś po walce otrzymujemy


i wracamy do Victora.
Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Grudki miedzi/




Polowanie na pumy.
Czeka nas niebezpieczna przygoda. Przed tym jednak idziemy do Goszy, stojącego na wsześniejszej mapce(obok Vasylisa). Naszym celem są leżące dwie lokacje na północ Dzikie Pagórki, gdzie mamy zabić:
Zabij: Puma (0/5)
Po zabiciu pum rozmawiamy z Honzą.
Następne zadanie, potyczka z potworem rangi Elita II:
Zabij: Ranna Mushita (0/1)

! Możemy, ale nie musimy wziąć ze skrzynki obok 5szt teleportu na Mushitę !


Wychodzimy i gadamy z Honzą
Otrzymujesz: Butelka z magicznym pyłem


Otrzymujesz: Klucz Mushity



Wracamy do cyganów i zaczepiamy Azę, następnie biegniemy do Victora, tworzymy nowe rękawice.
Otrzymano 20927 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Przewodnik po elitach



Polowanie na herosa.
Rozmawiamy z Victorem, dostajemy się na mapkę z Dominą Ecclesiae, z którą prowadzimy dialog.
Domina znika, wracamy do Victora.
Otrzymano 15673 punktów doświadczenia
Otrzymano 3000 złotych monet
Otrzymujesz: Zwój wykrycia Dominy Ecclesiae
Otrzymujesz: Zwój przywołania drużyny na Dominę Ecclesiae

ITEM#1519836417.jaruna ITEM#1322832075.jaruna



Kogo warto poznać w mieście? (wymaga ukończenia tutoriala),

Qest zaczynamy u Grambera (Stare Ruiny 16,15) i polega on na zapoznaniu się z najważniejszymi NPC'ami w okolicy, dlatego też odwiedzamy kolejno i rozmawiamy:
-Umbar (Torneg 42,56)
-Aukcjoner (Torneg 57,52)
-Wysoka kapłanka Gryfia (Torneg 79,8)
-Szagarat Czarny Łowca (Tornego 15,35)
-Umbar, ponownie (Troneg 42,56)
-Zakonnik Planu Astralnego (Torneg 54,28)
Zakonnik Planu Astralnego daje nam quest zezwolenie na teleportację do Torneg. Możemy go wykonać po drodze, ale nie musimy. Kontynuujemy podróż:
-Kastor (Dom Kastora znajdujacy się w Dolinie Yss 42,61)
-Roan (Ithan 39,51)
-Huslin (Ithan, 12,96)
-Uzdrowicielka Makatara (Ithan 18,15)
-Zakonnik Planu Astralnego (Ithan 56,26)

Nagroda:
28211 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zwój teleportacji do Ithan (x3)



Początek drogi bohatera.
Pomóż włodarzom Margonem:
- Burmistrz Cedrik [Torneg],
- Burmistrz Czemkin [Ithan],
- Burmistrz Hergat [Karka-han],
- Burmistrz Eraster [Eder],
- Zarządca Enolian [Werbin],
- Sołtys Jofus [Wioska Pszczelarzy].

W każdym z miast mamy za zadanie pomóc włodarzom robiąc u nich przynajmniej jeden Quest. Po skończeniu wracamy do Victora.
~700k expa, potka 130k pełne leczenie, certyfikat.



Droga bohatera
Pomóż włodarzom Margonem:
- Presztrek [Mythar, wymagany 40 lvl],
- Burmistrz Filemon Ralgar [Nithal, wymagany 50 lvl],
- Mer Losso Minewit [Tuzmer, wymagany 64 lvl].


Po wykonaniu szukamy osoby która nam opowie historię o bohaterskich czynach, tą osobą będzie Niel w Ithan.
X expa, brak informacji na temat nagród.


W międzyczasie będziemy mieli szansę otworzyć szkatułki poskromiciela wymagajace poziomy 20-50

Przedmioty ze szkatułki - Do uzupełnienia.





Autorzy Poradnika: Hessa, Stenzelowska, Karamazov
2021.06.07 09:22:42
:: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:44973150
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Łowcy

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0