Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Paladyna

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Aven

3161870
4819
Cześć, za zgodą Zireath postanowiłem napisać poradnik dla Paladyna. Jest on wzorowany na poradnikach już istniejących.

Spis treści:
Ważne informacje dotyczące gry - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042691
Informacje o paladynie - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042697
Hero questy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042700
Seria questów początkowych - https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=496492&ps=0#post44973152

_
Edytowany 16:42:47 2.7.2019 przez Aven
Edytowany 09:29:26 7.6.2021 przez Zireath
2019.07.02 16:38:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042685

Aven

3161870
4819
Ważne informacje dotyczące gry


Komendy chatu
Komendy możemy sprawdzić wpisując na chacie /help.

•@(nick_gracza wiadomość) - chat prywatny do gracza (jeśli gracz ma w nazwie spacje zastępujemy ją tym "_")
•/g wiadomość - chat dla drużyny
•/k wiadomość - chat klanowy
•/r - automatycznie wybiera ostatniego rozmówcę
•/cls - czyszczenie bieżącego czatu
•/cls N - czyści chat (N=* - cały chat, N=1..4 zakładkę)
•/lvl (nick) - Sprawdzenie Lvl'a i profesji Danego Gracza
--------
Komendy dla Nerthus'a i Światów Prywatnych
•/dice X - rzucenie kostką o danej liczbie oczek, nie może ona przekraczać 100 (działa tylko na Nerthusie)
•/me treść - opisanie czynności własnej postaci
•/nar treść - tryb narracji pozwalający na opis sytuacji fabularnej.


Komendy w konsoli
Konsolę otwieramy tyldą "~", znajduje się ona pod Esc.

• equip - wyświetlenie przedmiotów z torby, ze specjalnym numerem do wstawienia na forum lub profil.
• show battle - wyświetlenie ostatniej walki.


Przydatne linki i poradniki.

Jak pisać posty na forum? - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=123&ps=0&quote=641#bottom
Elity i elity II - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381
Dane o herosach, tytanach i kolosach - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034
Gdzie expić? by Pawez - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673
Itemy niezidentyfikowane oraz oczyszczanie itemów - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487022
Krwawe Łaźnie - garść informacji. - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294
Mini poradnik do Margonem - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487727
Roślinki. Owoce. Grzyby. Rzeczy i miejsca Questowe - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201

Edytowany 19:43:47 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:40:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042691

Aven

3161870
4819
Informacje o paladynie


"Siedzibą dostojnych paladynów jest ratusz w mieście Karka-han. Ci święci wojownicy władają jednocześnie mieczem i tarczą, oprócz potężnych zbroi posiadają zdolności magiczne. Paladyni przede wszystkim rozwijają siłę, ale potrzebny jest im również intelekt. Mistrzem tej profesji jest van Saur zlecający zadania dla śmiałków z wysokości swojego tronu. Początkujący paladyn powinien wprawiać się w walce mieczem, jak zwykły wojownik, a dopiero później rozwijać swój intelekt, by móc skorzystać ze sprzedawcy przedmiotów dla paladynów w Ratuszu w Karka-han. Posługują się broniami jednoręcznymi z atakiem od ognia, błyskawic i zimna, połączonymi wespół z tarczą."

Quifty paladyna
Całość znajdziemy pod tym linkiem - https://i.imgur.com/bDiPIAw.png


Statystyki paladyna
Siła
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty siły.
2. Każdy punkt siły zwiększa posiadane zdrowie o 5 punktów.
3. Powyżej 20 poziomu zwiększa siłę ciosu krytycznego fizycznego według wzoru:
Siła krytyka fizycznego = (siła / połowa poziomu gracza)%
4. Zbroje na paladyna, wojownika oraz łączone (paladyn oraz wojownik) posiadają natywną statystykę zwiększającą liczbę punktów życia w zależności od posiadanej siły. Zależność na dodatkowe życie, którego źródłem jest ten przelicznik przyjmuje zawsze postać:
hp = lvl*0.1*siła
5. Paladyn, Wojownik oraz Tancerz ostrzy mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów siły.


Intelekt
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty intelektu.
2. Zwiększa maksymalną wartość absorpcji jaką postać może zgromadzić. W ogólności wzór ten ma postać:
absorpcjamax = 7*intelekt
3. Powyżej 20 poziomu zwiększa siłę ciosu krytycznego magicznego według wzoru:
Siła krytyka magicznego = (intelekt / połowę poziomu gracza)%
4. Paladyn, Mag oraz Tropiciel mogą odblokować umiejętność zwiększającą posiadaną manę za każdy punkt intelektu.
5. Paladyn, Mag oraz Tropiciel mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów intelektu.


PvP i PvE
Broń jednoręczna z atakiem od błyskawic+tarcza
PvP:
Błyskawice skierowane są głównie do walk z profesjami posiadającymi duże wartości życia i pancerza. Z ekwipunku powinniśmy zadbać o wysokie wartości bloku, życia i niszczenia pancerza, jeśli to możliwe.
PvE:
Mogą być ubierane pod ekspowisko, jeśli dane potwory nie posiadają odporności na nasz żywioł i są w niewielkich grupach.
Broń jednoręczna z atakiem od ognia+tarcza
PvP:
Ogień świetnie sprawdza się na postacie ze sporym SA, dużą wartością uniku i niskimi odpornościami na ten żywioł. Ubierając ogień chcemy jak najszybciej wyelminować przeciwnika, skupiając się jedynie na trafieniu i zadaniu jak najwyższych obrażeń. W ekwipunku powinny znaleźć się przedmioty z obniżką uniku i SA.
PvE:
Jeśli moby nie dysponują odpornościami na ten atak, możemy go stosować ze skutecznością na mniej licznych przeciwników, zwłaszcza takich z niższym pancerzem.
Broń jednoręczna z atakiem od zimna+tarcza
PvP:
Zimno ze względu na swoje spowolnienie powinno być ubierane pod profesje nie posiadająe redukcji spowolnienia i zamrożenia, czyli przede wszystkim profesje magiczne. Jesteśmy wtedy w stanie zablokować im możliwość zdominowania nas liczbą swoich ataków.
PvE:
Zimno pod ekspowisko jest dosyć uniwersalnym wyjściem, sprawdza się dobrze na wiele typów mobów, jeśli nie mają ogromnych wartości odporności na ten żywioł.

Skopiowane z tego tematu - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500776

Edytowany 11:17:15 3.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:41:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042697

Aven

3161870
4819
Hero questy


- Wymagany lvl, aby rozpocząć questy (dla wszystkich profesji taki sam): 60
- Hero questy zostały zresetowane, więc jeśli zrobiliście stare to te możecie jeszcze raz wykonać.
- podczas wykonywania zadań otrzymujemy czasowe outfity.

- za każdy wykonany quest otrzymacie, oprócz przedmiotu, doświadczenie -> ok 130k - 160k (światy zwykłe )zależy od poziomu klanu

Paladyn


Quest nr 1

Świątynna posługa

1. Van Saur Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25)
2. Kapłan Martel Święty Zagajnik => Kaplica Światłości (12,5).
w tym momencie otrzymujemy outfit:
Habit paladyńskiego akolity


Habit paladyńskiej akolitki


3. Zbigniew Wioska Pszczelarzy(74,51).
4. Znwowu do Kapłana Martela.
5. Wysyła nas do Torneq do Zakonu Białej Lilii do Akolity Grzepcia Zakon Białej Lilii - kaplica(18,9).
6. Znowu powrót do kapłana.
7. Musimy pomóc biednym ludziom. Idziemy do Ubogiego Dolina Yss(53,94) => Namiot ubogich ludzi (7,5).
8. Poszukaj zielarza, który sprzeda ci lekarstwo dla dziecka.
9. Idziemy do Zielarki w Leśnej Przełęczy(trzeba mieć skończonego questa od Kowelina "praca dla zielarza"
10. Za 1k kupujemy miksturę
11. Wracamy do ubogich ludzi
12. Wracamy do Kapłana
13. Wracamy do Van Saura i koniec questa

Złote rękawice kolcze


Jeżeli nie mamy habitu założonego, a porozmawiamy z kapłanem, będziemy musieli się pomodlić do ołtarza obok(5minut).



Quest nr 2

Odzyskaj relikwię bogini Gerdeth

1. Zaczynamy u Van Saura. Idziemy do kaplicy światłości(25,10) do Kapłana Setlana.
2. Rozmawiamy z Yurgenem Swięty Zagajnik(86,15).
3. Idziemy do połamanych gałązek(73,1) i znajdujemy strzały gnolla.
4. Wracamy do Kapłana Setlana.
5. Otrzymujemy zadanie zabicia gnolli.
Zabij: Gnoll wojownik (0/5)
Zabij: Gnoll łowca (0/5)
Zabij: Gnoll łucznik (0/5)
Zabij: Gnoll strażnik (0/5)
Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/5)
6. Po zabiciu gnolli idziemy do Chaty Gnolli we Wiosce Gnolli
7. Rozmawiamy z pierwszym gnollem, zabijamy go a reszta ucieka
8. Szukamy skrzynki i po mini-gierce zdobywamy relikwie
9. Wracamy do kapłana Setlana, a następnie do Van Saura po nagrodę

Złote buty rycerskie






Quest nr 3

Zdejmij klątwę z hełmu Niezwyciężonego

1. Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Idziemy do Bibliotekarki Nemary Karka-han -> Biblioteka miejska(18,14).
3. Powołujemy się na Van Saura i przenosi nas do Biblioteki Zakonu Białej Róży.
4. Czytamy księgę na kordach (4,3) i rozmawiamy z Bibliotekarką.
5. Wyruszamy na poszukiwania hełmu do Zapomnianego Grobowca.
6. Hełm znajduje się na mapie Zapomniany Grobowiec(respi losowo) np: p.4(13,53), (55,28). Podnosimy go i idziemy do Van Saura.
7. Wysyła nas do Stefanii Melahill Gildia Magów(3,12).
8. Z informacjami wracamy do mistrza, zdejmujemy klątwe i kończymy questa.
204424 expa

Skrzydlata przyłbica


UWAGA! Gdy zabieramy hełm z grobowca - Nie zakładamy hełmu! gdyż w efekcie będziemy chcieli zabić swojego mistrza i dostaniemy mniej doświadczenia i taki o to hełm.

Skrzydlata zmatowiała przyłbica






Quest nr 4

Pielgrzymka do Klasztoru na Skale

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Musimy złołóż ofiarę z wina pod posągiem Enizeasza w Świątyni Czterech Bóstw.
Wino możemy kupić np . u Flata Karczma pod Fioletowym Kryształem(10,17).
3. Z winem idziemy do Świątynia Czterech Bóstw(5,14) i składamy ofiarę.
4. Udajemy się na pielgrzymkę do klasztoru na Skale.
5. Rozmawiamy z Opatem Agia Triada => Klasztor Różanitów - cela opata(3,11).
6. Idziemy po różę demasceńską, rosnącą w Klasztorze Różanitów - wirydarz.
7. Musimy złożyć różę obok Posągu Bogini Sahei Klasztor Różanitów - świątynia(26,6).
8. Otrzymałeś błogosławieństwo Sahei!
Zdobądź: Zamglony kryształ (0/6)
Kryształy znajdują się w:
Tunel pod Skałą p.3 (10,2), (11,13)
Tunel pod Skałą p.2 (49,40), (39,81)
Tunel pod Skałą p.1 (20,6), (20,48)
9. Wracamy do Van Saura.

Ochrona wiary






Quest nr 5

Zdaj egzamin z wiedzy o Zakonie Białej Róży

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Udajemy się do Kaplica Światłości w Świętym Zagajniku.
3. Rozmawiamy tam z Kapłanem Setlanem.
4. Rozmawiamy z dwoma paladynami w świątyni:
Arturosem (21,22)
Raistlinem (3,21).
5. Teraz do Kapłana Olorina Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(18,18).
6. Zagadujemy do stojącego obok Sir Williama.
7. Idziemy do Ardona i Sir Graunsheimema stojących także w Przybytku Zakonu Białej Róży.
8. Teraz rozmawiamy z Dariusem, a potem Layonel Lodowa Łuska.
9. Idziemy do Bibliotekarki Nemary.
10. Przenosi nas do Biblioteka Zakonu Białej Róży, gdzie mamy rozwiązać test(14,4).
11. Test zawiera pytania o paladynach, kapłanach, bogach i o tym, czym zajmują się osoby w Przybytku Zakonu Białej Róży. Po poprawnym rozwiązaniu testu wracamy do Van Saura.

1.Od kogo wywodzą się paladyni?
- od Hlikosa
2.Gdzie znajduje się kaplica Pani Światła?
- Święty Zagajnik?
3.Kto cofa doświadczenie za Smocze Łuski?
- Sir Graunsheim
4.Kto sprzedaje hełmy i zbroje za punkty honoru?
- Sir William
5.Co trzyma w dłoni wizerunek boga Enizeasza?
- Złoty Puchar
6.U kogo można kupić za złoto ekwipunek paladyna?
- Ardon
7.U kogo można oduczyć się umiejętności?
- Dalhar
8.Jaka ofiara jest najmilsza Enizeaszowi?
- Wino lub Butelka wina
9.Który z kapłanów jest opiekunem Wiecznego Ognia?
- Kapłan Olorin
10.Kto jest mistrzem Zakonu Białej Róży?
- Van Saur
11.Kto jest najwyższym kapłanem paladynów?
- Kapłan Setlan
12.Kto to jest Pani Światła?
- Gerdeth
13.Którego boga symbolem jest Wieczny Ogień?
- Gerdeth
14.Pod jaką postacią Gerdeth ukazuje się śmiertelnikom?
- Białego Łabędzia



136283 expa
Magiczna zbroja płytowa


autor questów 1-5: Poro Raider



Quest nr 6

Udowodnij, że zasługujesz na miecz!

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Idziemy do Kowala Granihotemsa Brama Północy(23,57) => Kuźnia na Rozstajach(8,5).
3. Idziemy do Kowal Thorgrim Przedmieścia Karka-han (7,14)
4. Idziemy do Kowal Zirak Kopalnia Margorii (41,35)
5. Zabijamy NPC Krasnoludzki Kowal aż wypadnie nam klucz
6. Idziemy do skarbca - Kopalnia Margorii (54,16)
7. Podchodzimy do Miecz w skale
8. Po wygraniu mini-gierki otrzymujemy miecz z którym wracamy do Van Saura po nagrodę

Ostrze sprawiedliwych


Historia profesji

Edytowany 11:17:52 3.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:42:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042700

Zireath

4181668
1072
SERIA QUESTÓW POCZĄTKOWYCH


Trudne początki.
Questa zaczynamy u Szabrownika Renarda ,
dostajemy:
Otrzymano 7 punktów doświadczenia
oraz
- bronie w zależności od profesji.

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:



Po założeniu przedmiotów rozmawiamy ponownie z Szabrownikiem.

Pierwsze wyzwanie.
Sprawdzamy swoją siłę, zabijając:
Zabij: Pająk piwniczak (0/1)
Wróć do szabrownika Renarda.
Otrzymano 13 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet
Otrzymujesz: Zardzewiała szkatułka



Czas zasięgnąć informacji!
Opuść pomieszczenie.



Czas zasięgnąć informacji!
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z szabrowniczką Anisją -> Ruiny Szabrowników (76,51).
Otrzymano 155 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zapieczętowana butla

Zapieczętowana butla


Pomocny mag.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z magiem Meliornem.
Udajemy się do Maga Meliorna -> Ruiny Szabrowników (71,49).
- Przeszukaj kości i odnajdź różdżkę.
Zdobądź: Stara różdżka (0/1)
-> idziemy do leżących nieopodal kości (71,59) ,
Otrzymujesz: Stara różdżka.
Wróć do maga Meliorna.
Otrzymano 289 punktów doświadczenia
Otrzymano 350 złotych monet
Otrzymujesz: Szkatułka poskromiciela




W międzyczasie wbiliśmy 5 poziom doświadczenia, więc możemy otworzyć Szkatułkę Poskromiciela, w której znajdują się:
ITEM#1818205598.jaruna


Szkatułka poskromiciela II
Małe złoto poskromiciela
Hełm otwarty

Hełm zakładamy od razu.

Krwiożercze gaunty.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Sprawdź, kto tak przeraźliwie krzyczał.
Musimy sprawdzić czyje krzyki słyszeliśmy. Idziemy do Szabrownika Sergiusza -> Ruiny Szabrowników (51,20)
- Porozmawiaj z szabrownikiem Garretem i dowiedz się, co było przyczyną jego Szabrownik Garret -> Ruiny Szabrowników (57,29).
Dostajemy ekwipunek, zakładamy go.
Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


- Udaj się do Groty Gauntów.
Wchodzimy do Groty Gauntów -> Ruiny Szabrowników (54,16). Pozbądź się potworów z jaskini.
Zabij: Młody gaunt jaskiniowy (0/8)
- Odnajdź szabrownika.
Po uporaniu się z Gauntami przeszukujemy martwego szabrownika, dostajemy amulet.
Otrzymujesz: Drogocenny amulet
Otrzymano 429 punktów doświadczenia


- Opuść grotę i porozmawiaj z szabrownikiem Garretem.
Oddajemy amulet Garretowi.

Otrzymano 589 punktów doświadczenia
Otrzymano 500 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowa osłona




Pomoc dla Garreta.
Idziemy do zielarki Flarenii po mieszankę ziół dla Garreta.
Dajemy zioła Garretowi.
Otrzymano 1473 punktów doświadczenia
Otrzymano 650 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowe buty
A do tego przedmiot zależny od profesji

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


Oba przedmioty zakładamy.
ITEM#970590682.jaruna
Idziemy pogadać z Handlarzem Erwinem, dostajemy mały dekokt uzdrawiający.


Udajemy się do Groty Pająków, gdzie mamy zabić:
Zabij: Sieciarz jaskiniowy (0/9)
Zabij: Kolczak zbrojny (0/7)

Zabijamy pająki i wracamy do Erwina.
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 900 złotych monet
Otrzymujesz: Jaszczurza skóra
Otrzymujesz: Rękawice ochronne
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia



Rękawice zakładamy, kupujemy od niego resztę ekwipunku. W zależności od profesji będzie to kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







Pora na otwarcie drugiej Szkatułki Poskromiciela:
ITEM#1411013467.jaruna ITEM#2073475394.jaruna


Nowy ekwipunek gwarantem zwycięstwa.
Po kupieniu ekwipunku u Erwina idziemy do Szabrownika Jacka a potem do alchemika Mirvasa. Idziemy do groty wściekłych psów, gdzie czeka nas kolejne zadanie:
[cytat]Dzikie psy.
Zabij: Wściekły pies (0/16)
Zbieramy rumianek i wychodzimy z groty.
Idziemy spowrotem do Mirvasa

Otrzymano 3978 punktów doświadczenia
Otrzymano 1000 złotych monet


Pierwsze kroki do Alchemii
Dostajemy od Mirvasa receptę na którą klikamy dwa razy. Następnie wchodzimy w okno recept i tworzymy miksturę:
NI:
https://imgur.com/a/HUP25fw
https://imgur.com/a/IUXEh4i

SI:
https://imgur.com/a/RGjH3W2
https://imgur.com/a/dPLZEtx

Pokazujemy miksturę alchemikowi.
Otrzymano 6643 punktów doświadczenia

Zapasy dla koczowników.
Dostarczamy otrzymany od alchemika worek specyfików Ernestowi z Zatopionego Szczytu (Idziemy na zachód)
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 1500 złotych monet
Otrzymujesz: Kościane kolce

ITEM#1781726025.jaruna

W poszukiwaniu nowych zadań.
Idziemy do Starego Fonsa [39,14], tworzymy rękawice i rozmawiamy ponownie.
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet

ITEM#1838578069.jaruna

Nadeszła pora na kolejną Szkatułkę poskromiciela:
ITEM#1953029520.jaruna ITEM#1756025178.jaruna ITEM#502550225.jaruna

Polowanie na Wilczycę.
Wracamy do Ernesta by zmodernizować ekwipunek, w zależności od profesji zakupić musimy kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







potem idziemy na południe do Wilczej Groty a tam:
Zabij: Szary wilk (0/14)
Zabij: Agresywna Czarna Wilczyca (0/1)

Wracamy do Fonsa, tworzymy zbroję
Otrzymano 12483 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet
Otrzymujesz: Okruchy kryształu (zależy od profesji)

+ unikatowa zbroja, zależna od profesji.



Historia zażartych wrogów
Odwiedzamy Vasylisa.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia


Tajniki alchemii.
Po raz kolejny kierujemy się na zachód, tym razem do Victora, zbieramy kwiatki:
Zdobądź: Nagietek (0/1) - [83,38]


Zdobądź: Szałwia (0/1) - [94,31]


Oddajemy kwiatki Victorowi., otrzymujemy kolejną receptę, tworzymy miksturę i chwalimy się zleceniodawcy.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Teleport do Victora




Przeklęte zamczysko.
Wchodzimy do ruin zamku przejść kolejną próbę:
Zabij: Nieumarły mnich (0/8)
Zabij: Nieumarły wojownik (0/8)
Zabij: Nieumarły wiarus (0/8)

Potem odnaleźć mamy komnatę maga Astratusa:
Przeklęty Zamek - sala zgromadzeń ->
Przeklęty Zamek p.1 ->
Przeklęty Zamek p.2 ->
Przeklęty Zamek - komnata Astratusa

Pokonujemy Czarnoksiężnika, zaś po walce otrzymujemy


i wracamy do Victora.
Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Grudki miedzi/




Polowanie na pumy.
Czeka nas niebezpieczna przygoda. Przed tym jednak idziemy do Goszy, stojącego na wsześniejszej mapce(obok Vasylisa). Naszym celem są leżące dwie lokacje na północ Dzikie Pagórki, gdzie mamy zabić:
Zabij: Puma (0/5)
Po zabiciu pum rozmawiamy z Honzą.
Następne zadanie, potyczka z potworem rangi Elita II:
Zabij: Ranna Mushita (0/1)

! Możemy, ale nie musimy wziąć ze skrzynki obok 5szt teleportu na Mushitę !


Wychodzimy i gadamy z Honzą
Otrzymujesz: Butelka z magicznym pyłem


Otrzymujesz: Klucz Mushity



Wracamy do cyganów i zaczepiamy Azę, następnie biegniemy do Victora, tworzymy nowe rękawice.
Otrzymano 20927 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Przewodnik po elitach



Polowanie na herosa.
Rozmawiamy z Victorem, dostajemy się na mapkę z Dominą Ecclesiae, z którą prowadzimy dialog.
Domina znika, wracamy do Victora.
Otrzymano 15673 punktów doświadczenia
Otrzymano 3000 złotych monet
Otrzymujesz: Zwój wykrycia Dominy Ecclesiae
Otrzymujesz: Zwój przywołania drużyny na Dominę Ecclesiae

ITEM#1519836417.jaruna ITEM#1322832075.jaruna



Kogo warto poznać w mieście? (wymaga ukończenia tutoriala),

Qest zaczynamy u Grambera (Stare Ruiny 16,15) i polega on na zapoznaniu się z najważniejszymi NPC'ami w okolicy, dlatego też odwiedzamy kolejno i rozmawiamy:
-Umbar (Torneg 42,56)
-Aukcjoner (Torneg 57,52)
-Wysoka kapłanka Gryfia (Torneg 79,8)
-Szagarat Czarny Łowca (Tornego 15,35)
-Umbar, ponownie (Troneg 42,56)
-Zakonnik Planu Astralnego (Torneg 54,28)
Zakonnik Planu Astralnego daje nam quest zezwolenie na teleportację do Torneg. Możemy go wykonać po drodze, ale nie musimy. Kontynuujemy podróż:
-Kastor (Dom Kastora znajdujacy się w Dolinie Yss 42,61)
-Roan (Ithan 39,51)
-Huslin (Ithan, 12,96)
-Uzdrowicielka Makatara (Ithan 18,15)
-Zakonnik Planu Astralnego (Ithan 56,26)

Nagroda:
28211 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zwój teleportacji do Ithan (x3)



Początek drogi bohatera.
Pomóż włodarzom Margonem:
- Burmistrz Cedrik [Torneg],
- Burmistrz Czemkin [Ithan],
- Burmistrz Hergat [Karka-han],
- Burmistrz Eraster [Eder],
- Zarządca Enolian [Werbin],
- Sołtys Jofus [Wioska Pszczelarzy].

W każdym z miast mamy za zadanie pomóc włodarzom robiąc u nich przynajmniej jeden Quest. Po skończeniu wracamy do Victora.
~700k expa, potka 130k pełne leczenie, certyfikat.



Droga bohatera
Pomóż włodarzom Margonem:
- Presztrek [Mythar, wymagany 40 lvl],
- Burmistrz Filemon Ralgar [Nithal, wymagany 50 lvl],
- Mer Losso Minewit [Tuzmer, wymagany 64 lvl].


Po wykonaniu szukamy osoby która nam opowie historię o bohaterskich czynach, tą osobą będzie Niel w Ithan.
X expa, brak informacji na temat nagród.


W międzyczasie będziemy mieli szansę otworzyć szkatułki poskromiciela wymagajace poziomy 20-50

Przedmioty ze szkatułki - Do uzupełnienia.





Autorzy Poradnika: Hessa, Stenzelowska, Karamazov
2021.06.07 09:23:06
cytuj | ID:44973151
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Paladyna

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0