Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > Główny poradnik paladyna

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Khazurek

3303548
6544
Spis treści tematu:


https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921241 - Ogólnie o paladynie
https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post44973148 - Seria questów początkowych
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921247 - Quest w Akademii Wojskowej
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921249 - Hero Quest


Poradniki i inne pomoce:

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=453382 - ABC questów
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673 - Gdzie expić?
• Elity:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696116 - (1-49)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696118 - (50-99)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696121 - (100-149)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696125 - (150-199)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696129 - (200+)
• Elity II:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696134 - (1-50)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696138 - (51-100)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696140 - (101-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696142 - (151-200)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696145 - (201-250)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696149 - (251-300)
• Herosi:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228262 - (1-100)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228273 - (101-200)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228280 - (201-300)
• Tytani:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228332 - (1-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228355 - (150-300)
• Kolosi:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41781556 - (1-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post42304354 - (150-300)
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201 - Zbiór roślin
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294 - Krwawe Łaźnie

Aktualizacji dokonuje Zir.
________________________________________
Edytowany 09:32:59 7.6.2021 przez Zireath
2019.05.22 19:46:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42918351

Khazurek

3303548
6544
Ogólnie o paladynie:


Paladyn jest to hybryda wojownika z magiem. Posiada duży pancerz, leczenie turowe oraz atak od żywiołu. Bardzo przydatny na tytanach i kolosach, bezproblemowo się nim expi oraz ubija elity.

W grze wyróżniamy 3 żywioły którymi paladyn walczy. Są to:

• Ogień - broń z ogniem posiada największy współczynnik ataku oraz dodatkowo obniża unik przeciwnika. Jest to więc idealna broń na łowców oraz tancerzy.

• Zimno - broń z zimnem posiada spowolnienie przeciwnika. Jest wymagana do walk z tytanami i kolosami ponieważ dzięki niej można używać umiejętności do zamrożenia. Jest też idealna do walk w pvp z magami oraz tropicielami.

• Błyskawice - broń z błyskawicami posiada obrażenia losowe z określonej puli oraz obniża pancerz przeciwnika. Jest to idealna broń na wojowników i paladynów.

Tankowanie/atak/support:

Tankowanie - Paladyn poprzez posiadanie tarczy ma możliwość zablokowania ataku przeciwnika dodatkowo posiada duży pancerz, odporności magiczne oraz leczenie turowe. Dlatego jest najlepszym wyborem do skupienia uwagi silnego przeciwnika jak kolos czy tytan. Może też skupić uwagę kilku celów w grupowych walkach pvp.

Atak - Paladyn posiada 2 rodzaje ataków czyli fizyczny + atak od danego żywiołu. Więc z powodzeniem może śmiało atakować każdy typ przeciwnika.

Support - Paladyn poprzez leczenie grupowe oraz aury świetnie sprawdza się przy wspomaganiu grupy na tytanach/kolosach oraz grupowych walkach pvp.


Umiejętności paladyna:


http://i.imgur.com/HGTi4iD.png?1

Pchnięcie mrozu - zwiększa obrażenia od zimna, dodaje szanse na zamrożenie, zwiększa spowolnienie z broni od zimna. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od zimna.

Gorące uderzenie - zwiększa obrażenia od ognia, dodaje podpalenie przeciwnika, obniża unik przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od ognia.

Gniew bogów - Najlepiej jej używać jeśli uzbieraliśmy 3 pkt kombinacji. Zwiększa obrażenia oraz szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Porażający cios - Niszczy pancerz przeciwnika, zwiększa obrażenia od błyskawic. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od błyskawic.

Moc sprawiedliwych - Zwiększa posiadaną manę oraz energie. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Sprawność fizyczna - Zwiększa na stałe posiadane życie. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/yfFoaXE.png?1

Szybki atak - Zwiększa szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Wrodzona szybkość - Zwiększa na stałe szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Aura szybkości - Zwiększa szybkość ataku wszystkich członków grupy na 6 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk z tytanami/kolosami i ustawek pvp.

Skupienie na celu - Obniża na stałe unik przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Błogosławiona ochrona - Zwiększa na stałe blok z ekwipunku oraz zmniejsza obrażenia od głębokiej rany. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Parowanie- Zwiększa na stałe atak fizyczny, dodaje szansę na zablokowanie ataku przeciwnika od broni białej. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/3lLr8Qi.png?1

Prowokujący okrzyk - Skupia uwagę przeciwników na naszej postaci. Obowiązkowa umiejętność do tankowania.\

Strażnik boskich mocy - Odzyskuje cześć energii po zadaniu ciosu krytycznego. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Świetlista osłona - Przywraca trochę życia, zwiększa pancerz oraz szybkość ataku. Najlepiej używać gdy posiadamy wszystkie pkt kombinacji. Obowiązkowa umiejętność do tankowania.

Cios krytyczny - Zwiększa na stałe szanse na cios krytyczny. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Srebrzysty blask - Leczy osobę wskazaną przez nas. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Odnowa mocy - Odnawia część posiadanej energii i many. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.


http://i.imgur.com/OrOwS9F.png?1

Mistrzostwo walk - automatycznie wykonuje daną akcje w szybkiej walce. Obowiązkowa umiejętność do expienia/walk z elitami.

Hart ducha - Zwiększa na stałe atak oraz odporność na truciznę. Zmniejsza wszelkie spowolnienia. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Fala leczenia - Leczy wszystkich członków grupy. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Krytyczna moc ognia - Zwiększa obrażenia od ognia. Obowiązkowa umiejętność do broni od ognia.

Krytyczna moc błyskawic - Zwiększa obrażenia od błyskawic. Obowiązkowa umiejętność do broni od błyskawic.

Krytyczna moc zimna - Zwiększa obrażenia od zimna. Obowiązkowa umiejętność do broni od zimna.


http://i.imgur.com/XLR4QEC.png?1

Krytyczne uderzenie - Zwiększa obrażenia fizyczne oraz siłę krytyka. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Przeszywające uderzenie - Spowalnia przeciwnika oraz zwiększa nasz atak po zadaniu ciosu krytycznego. Obowiązkowa umiejętność dla każdej broni.

Tarcza słońca - Zwiększa posiadany pancerz oraz leczenie turowe na 5 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Wzmocniony pancerz - Zmniejsza niszczenie pancerza. Obowiązkowa umiejętność dla każdej broni.

Stabilność mocy - Zwiększa niszczenie many i energii. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Rozpraszający cios - Osłabia atak przeciwnika, zwiększa na stałe nasz atak. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/MumGNcZ.png?1

Aura ochrony - Zwiększa pancerz oraz odporności magiczne na 6 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Trwałość mocy - Osłabia niszczenie many i energii przez przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Witalność - Zwiększa posiadane życie oraz odporności magiczne. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Przywrócenie energii - Odzyskuje cześć energii wybranej postaci. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Błogosławieństwo mieczy - Zwiększa atak od broni białej dla wszystkich członków grupy na 5 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Porażająca tarcza - Spowalnia przeciwnika, który nas atakuje oraz zadaje mu obrażenia. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.


http://i.imgur.com/VtvFgJY.png?1

Strach - Zmniejsza obrażenia od graczy. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Końskie zdrowie - Zwiększa posiadane życie oraz zwiększa moc leczenia z miksturek. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Płatnerstwo - Zwiększa posiadany pancerz. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Źródło potęgi - Zwiększa obrażenia zadawane potworom. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Kula światłości - Zadaje obrażenia przeciwnikowi oraz niszczy manę i energie. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Aura życia - Zwiększa odporność na truciznę oraz życie wszystkim sojusznikom. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.
_________________________________________________
Edytowany 06:56:04 6.7.2019 przez Khazurek
Edytowany 07:59:31 7.9.2020 przez Zireath
2019.05.23 17:27:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921241

Khazurek

3303548
6544
Quest w Akademii Wojskowej:


Opis:
Questa rozpoczynamy u Burmistrza Filemona Ralgara, który znajduję się w gabinecie burmistrza(10,5) w ratuszu Nithal. Wysyła nas on do Hektusa Wyrwidęba, który nauczy nas drogi wojownika. Biegniemy więc do Akademii Wojskowej odnajdujemy nauczyciela. Jest on na poziomie pierwszym na koordynatach (25,15).



Wpierw musimy zdać egzamin teoretyczny, aby to zrobić udajemy się do Aleksandra Werdena(5,7). W rozmowie z nim dowiadujemy się, że czeka nas 9 pytań. Żeby zdać egzamin musimy odpowiedzieć na przynajmniej połowę pytań. W razie jakichkolwiek problemów zawsze można powtórzyć egzamin za kwotę 5000 sztuk złota.
Odpowiedzi nie będą zamieszczane. Pytania nie są trudne i każdy da rade odpowiedzieć.
Po zakończeniu testu rozmawiamy z Aleksandrem i dowiadujemy się jak nam poszło. Jeśli udało nam się zdać otrzymujemy:



Następnie udajemy się do Hektusa, który gratuluje nam zdania testu oraz wysyła nas na egzamin praktyczny. Aby go zacząć biegniemy do worka treningowego(11,8) gdzie musimy zacząć trenować walkę. Zdejmujemy uzbrojenie i piąstkujemy worek.



Gdy otrzymujemy informację, że wystarczająco długo trenujemy udajemy się do Zachodniej Rubieży gdzie musimy zdać uderzenia na worku treningowym(73,33). Po udanej próbie wracamy do nauczyciela. Kolejną próbą jest wbicie drewnianego miecza w środek kukły. Otrzymujemy odpowiednią broń:



Zakładamy go, a następnie udajemy się do kukły(14,5).



Gdy otrzymamy informację o dobrze odbytym treningu biegniemy do Hektusa. Przedstawia on nam jak wygląda ostatnia próba. Następnie wychodzimy z Akademii i kierujemy się do kukły(76,30) w Zachodniej Rubieży, gdzie mamy ją przebić mieczem. Po zdanym egzaminie wracamy do nauczyciela. Pozostało nam tylko ostatnie zadanie do przejścia. Hektus wysyła nas do lochów przez które musimy przejść.



Wybijamy wszystkie potwory i kierujemy się do portalu. Następnie musimy porozmawiać z nauczycielem. Gratuluje on nam wykonanego zadania i dostajemy w nagrodę:


Video solucja: https://www.youtube.com/watch?v=6aLys0ovpyg
Edytowany 17:58:09 14.6.2019 przez Khazurek
Edytowany 17:58:28 14.6.2019 przez Khazurek
2019.05.23 17:28:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921247

Khazurek

3303548
6544
Hero Quest:


Wymagane jest ukończenie questa Praca dla zielarza.

Quest I: Świątynna posługa

Questa zleca Van Saur(23,25) w Przybytku Zakonu Białej Róży. Oferuje on nam zostanie paladynem poprzez wykonanie kilku zleceń dodatkowo oferuje cześć uzbrojenia w nagrodę.



Paladyn wysyła nas do świątyni w Świętym Zagajniku, gdzie mamy wykonać polecenia kapłana. Rozmawiamy z Martelem(14,5) który daje nam habit i wysyła do wioski pszczelarzy po zapas czerwonych świec.




Gdy dotrzemy na miejsce odszukujemy Zbigniewa(74,51) a następnie z nim rozmawiamy i otrzymujemy zestaw świec.



Wracamy do kaplicy i oddajemy kapłanowi świece. Martel zostawia nam kilka świec i wysyła do świątyni w Torneg abyśmy je tam zapalili. Na miejscu rozmawiamy z Akolitą Grzesiem(17,9) po czym wracamy do kapłana.



Rozmawiamy z Martelem, tłumaczy nam on na obowiązkach paladynów. Mówi, że paladyni powinni pomagać biednym i ubogim dlatego wysyła nas w wędrówkę i nakazuje pomóc potrzebującym. Znajdziemy ich w Namiocie ubogich ludzi w Dolinie Yss(7,60). Wchodzimy do środka i rozmawiamy z Ubogim Mężczyzną(7,5). Prosi on nas o lekarstwo dla swojego dziecka. W tym celu udajemy się do zielarki przebywającej w Leśnej Przełęczy.



Gdy wejdziemy do chatki rozmawiamy z zielarką. Tłumaczymy sytuacje i kupujemy miksturę z mandragory. Z miksturą wracamy do biedaka, oddajemy mu miksturę i wracamy do kapłana. Martel chwali nas za spełnienie dobrego uczynku i odsyła do zleceniodawcy, który informuje nas, że ukończyliśmy pierwszy etap w drodze do zostania pełnoprawnym paladynem. W nagrodę otrzymujemy:



Quest II: Odzyskaj relikwię bogini Gerdeth

Gdy jesteśmy gotowi na kolejny etap rozmawiamy z Van Saurem. Wysyła nas on do kapłana Setlana(25,10).



Mówi on nam, że skradziono relikwie bogini Gerdeth. Musimy przepytać strażników czy coś widzieli. Biegniemy do Yurgena(86,15) i wypytujemy go o nocną wartę.



Strażnik mówi, że słyszał jedynie pohukiwanie sów za świątynią. Więc idziemy to sprawdzić. Kierujemy się do połamanych gałązek(73,1) gdzie znajdujemy strzały gnolli. Biegniemy poinformować o tym kapłana. Musimy ubić plugawe bestie, więc biegniemy do Wioski Gnolli. Po wybiciu wszystkich bestii kierujemy się do Chaty Gnolli.



Po rozmowie z gnollami zabijamy je i przeszukujemy skrzynie. Gdy odnajdziemy relikwie wracamy do kapłana. Setlan dziękuje nam i odsyła nas do Van Saura. Otrzymujemy nagrodę:



Quest III: Zdejmij klątwę z hełmu Niezwyciężonego

Gdy jesteśmy gotowi podjąć kolejne zadanie rozmawiamy z Van Saurem. Biegniemy do biblioteki miejskiej. Rozmawiamy z bibliotekarką(18,14).



Musimy zapoznać się z księgozbiorem paladynów. Udajemy się do paladyńskich kronik(4,3), które czytamy. Następnie biegniemy do Nemery. Podejmujemy się wyzwania zdjęcia klątwy z hełmu. Dowiadujemy się od bibliotekarki gdzie możemy go odnaleźć. Biegniemy więc na spotkaniem ghulom w Zapomnianym grobowcu. Szukamy hełmu, respi się on losowo w całym grobowcu.



Zdobyliśmy hełm lecz niestety nie wiemy jak zdjąć klątwę. Musimy udać się do mistrza i zapytać o radę. Wysyła nas on do magów z Thuzal. Odszukujemy Stefanie Melahill(3,12).



Dowiadujemy się od niej, że aby zdjąć klątwę musimy odnaleźć kogoś kto jest wzorem cnót żeby oddał dobrowolnie kilka kropel krwi. Następnie trzeba zmówić modlitwę za intencje przeklętych dusz. Takim kimś może być Van Saur. Więc biegniemy do siedziby paladynów. Informuje on nas, że nie jest godzien ale mówi, że nam się uda zdjąć klątwę. Udaje nam się to i dostajemy nagrodę:



Quest IV: Pielgrzymka do Klasztoru na Skale

Gdy już jesteśmy gotowi na kolejne zadanie rozmawiamy z mistrzem. Wysyła nas do Nithal, gdzie mamy złożyć ofiarę z wina pod posągiem Enizeasza w Świątyni Czterech Bóstw. Kupujemy zwykłe wino np. u Syntii w Torneg.



Składamy ofiarę, następnie mamy się udać pieszo do klasztoru w Agii Triadzie. Żeby móc wejść na teren klasztoru musimy porozmawiać z Różanitą w Lesie Zadumy(19,27) od którego otrzymujemy klucz.





Udajemy się do klatki płn-zach i kierujemy się na górę aż natrafimy na cele opata. Rozmawiamy z Miłobratem(3,11).



Musimy teraz złożyć ofiarę bogini Sahei z róży. Udajemy się do wirdyniarza(11,13) gdzie znajdujemy róże demaceńską. Gdy już mamy kwiat biegniemy do posągu bogini.



Następnie mamy zdobyć 6 kryształów. Znajdują się one w tunelu pod skałą. Gdy już zdobędziemy 6 sztuk wracamy do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Quest V:Zdaj egzamin z wiedzy o Zakonie Białej Róży

Gdy jesteśmy gotowi na kolejną próbę rozmawiamy z Van Saurem. Musimy dowiedzieć się wszystkiego o zakonie i bogach a następnie zdać test wiedzy. Udajemy się zatem do Kaplicy Zakonu w Świętym Zagajniku. Wpierw rozmawiamy z kapłanem Setlanem(25,10).



Następnie udajemy się do drugiego kapłana Martela(14,5).



Kolejną osobą do której się udamy będzie paladyn Arturos(21,22).



Następnie biegniemy do drugiego paladyna Raistlina(3,21).



Gdy już wiemy wszystko o świątyni i osobach w niech przebywających musimy odnaleźć kapłana Olorina i porozmawiać z nim. Udajemy się zatem do siedziby paladynów w mieście.



Następnie udajemy się do Sir Williama(23,13) i rozmawiamy z nim.



Kolejną osobą do której się udamy jest Ardon(5,7).



Teraz nadeszła kolej abyśmy dowiedzieli się czegoś o Sir Graunsheimie(2,5).



Następnie biegniemy do Dariusa(3,22), który opowie nam o paladynach.



Kolejnym paladynem, który nam o sobie opowie jest Layonel Lodowa Łuska(14,29).



Gdy już wiemy wystarczająco dużo udajemy się do Nemery w bibliotece. Bibliotekarka przenosi nas do biblioteki zakonu gdzie podchodzimy do arkuszy egzaminacyjnych(14,5) i rozpoczynamy test.

1.Od kogo wywodzą się paladyni?
- od Hlikosa
2.Gdzie znajduje się kaplica Pani Światła?
- Święty Zagajnik
3.Kto cofa doświadczenie za Smocze Łuski?
- Sir Graunsheim
4.Kto sprzedaje hełmy i zbroje za punkty honoru?
- Sir William
5.Co trzyma w dłoni wizerunek boga Enizeasza?
- Złoty Puchar
6.U kogo można kupić za złoto ekwipunek paladyna?
- Ardon
7.U kogo można oduczyć się umiejętności?
- Dalhar
8.Jaka ofiara jest najmilsza Enizeaszowi?
- Wino lub Butelka wina
9.Który z kapłanów jest opiekunem Wiecznego Ognia?
- Kapłan Olorin
10.Kto jest mistrzem Zakonu Białej Róży?
- Van Saur
11.Kto jest najwyższym kapłanem paladynów?
- Kapłan Setlan
12.Kto to jest Pani Światła?
- Gerdeth
13.Którego boga symbolem jest Wieczny Ogień?
- Gerdeth
14.Pod jaką postacią Gerdeth ukazuje się śmiertelnikom?
- Białego Łabędzia
15.Wymień imiona kapłanów z Kaplicy Światłości.
- Martel i Setlan
16.Kto błogosławi przedmioty?
- Sir William


Po zdanym teście udajemy się do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Quest VI: Udowodnij, że zasługujesz na miecz!
Rozpoczynamy ostatnie zadanie. Rozmawiamy z mistrzem od którego dowiadujemy się, że ktoś ukradł głownię miecza. Musimy ją odzyskać więc udajemy się do kowala, który ją stworzył. Biegniemy zatem do Bramy Północy gdzie wchodzimy do kuźni. Rozmawiamy z Kowalem Granihotemsem(8,5).



Kowal jest przekonany, że głownię ukradła konkurencja oraz informuje nas, że sprawca był niskiej postury oraz silny jak byk. Udajemy się zatem do krasnoludzkiego kowala, który znajduję się w Przedmieściach KH. Rozmawiamy z Thorgrimem(17,11).



Informuje on nas, że kradzieży nie dokonał żaden krasnolud z okolić KH. Swoje podejrzenia kieruje na pobratymców z Margorii.. Musimy więc udać się do Kowala Ziraka(41,36).



Mówi on nam, o skarbcu w którym może przebywać miecz. Pozostaje nam tylko zdobyć klucz, który zdobędziemy z krasnoludzkich kowali. Wyruszamy więc zapolować na krasnoludy. Gdy już zdobędziemy klucz udajemy się do drzwi skarbca(54,15).



Następnie podchodzimy do miecza w skale(7,6), który próbujemy wyciągnąć.



Rozpoczyna się minigierka, którą przechodzimy i otrzymujemy miecz. Wracamy do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Gdy już wykonamy wszystkie questy możemy dumnie nosić paladyński ekwipunek:









Edytowany 16:49:04 10.7.2019 przez Khazurek
Edytowany 16:49:43 10.7.2019 przez Khazurek
2019.05.23 17:28:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921249

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Archiwum do Moderowanie i dyskusje o forum przez moderatora: Kyla.
2019.07.01 15:50:31 ID:43039003

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Moderowanie i dyskusje o forum do Profesje przez moderatora: Zireath.
2019.07.13 09:16:13 ID:43071872

Zireath

4181668
1072
SERIA QUESTÓW POCZĄTKOWYCH


Trudne początki.
Questa zaczynamy u Szabrownika Renarda ,
dostajemy:
Otrzymano 7 punktów doświadczenia
oraz
- bronie w zależności od profesji.

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:



Po założeniu przedmiotów rozmawiamy ponownie z Szabrownikiem.

Pierwsze wyzwanie.
Sprawdzamy swoją siłę, zabijając:
Zabij: Pająk piwniczak (0/1)
Wróć do szabrownika Renarda.
Otrzymano 13 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet
Otrzymujesz: Zardzewiała szkatułka



Czas zasięgnąć informacji!
Opuść pomieszczenie.



Czas zasięgnąć informacji!
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z szabrowniczką Anisją -> Ruiny Szabrowników (76,51).
Otrzymano 155 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zapieczętowana butla

Zapieczętowana butla


Pomocny mag.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Porozmawiaj z magiem Meliornem.
Udajemy się do Maga Meliorna -> Ruiny Szabrowników (71,49).
- Przeszukaj kości i odnajdź różdżkę.
Zdobądź: Stara różdżka (0/1)
-> idziemy do leżących nieopodal kości (71,59) ,
Otrzymujesz: Stara różdżka.
Wróć do maga Meliorna.
Otrzymano 289 punktów doświadczenia
Otrzymano 350 złotych monet
Otrzymujesz: Szkatułka poskromiciela




W międzyczasie wbiliśmy 5 poziom doświadczenia, więc możemy otworzyć Szkatułkę Poskromiciela, w której znajdują się:
ITEM#1818205598.jaruna


Szkatułka poskromiciela II
Małe złoto poskromiciela
Hełm otwarty

Hełm zakładamy od razu.

Krwiożercze gaunty.
Quest rozpoczyna się automatycznie.
- Sprawdź, kto tak przeraźliwie krzyczał.
Musimy sprawdzić czyje krzyki słyszeliśmy. Idziemy do Szabrownika Sergiusza -> Ruiny Szabrowników (51,20)
- Porozmawiaj z szabrownikiem Garretem i dowiedz się, co było przyczyną jego Szabrownik Garret -> Ruiny Szabrowników (57,29).
Dostajemy ekwipunek, zakładamy go.
Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


- Udaj się do Groty Gauntów.
Wchodzimy do Groty Gauntów -> Ruiny Szabrowników (54,16). Pozbądź się potworów z jaskini.
Zabij: Młody gaunt jaskiniowy (0/8)
- Odnajdź szabrownika.
Po uporaniu się z Gauntami przeszukujemy martwego szabrownika, dostajemy amulet.
Otrzymujesz: Drogocenny amulet
Otrzymano 429 punktów doświadczenia


- Opuść grotę i porozmawiaj z szabrownikiem Garretem.
Oddajemy amulet Garretowi.

Otrzymano 589 punktów doświadczenia
Otrzymano 500 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowa osłona




Pomoc dla Garreta.
Idziemy do zielarki Flarenii po mieszankę ziół dla Garreta.
Dajemy zioła Garretowi.
Otrzymano 1473 punktów doświadczenia
Otrzymano 650 złotych monet
Otrzymujesz: Stalowe buty
A do tego przedmiot zależny od profesji

Wojownik:


Paladyn:


Mag:


Tropiciel:


Łowca:


Tancerz ostrzy:


Oba przedmioty zakładamy.
ITEM#970590682.jaruna
Idziemy pogadać z Handlarzem Erwinem, dostajemy mały dekokt uzdrawiający.


Udajemy się do Groty Pająków, gdzie mamy zabić:
Zabij: Sieciarz jaskiniowy (0/9)
Zabij: Kolczak zbrojny (0/7)

Zabijamy pająki i wracamy do Erwina.
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 900 złotych monet
Otrzymujesz: Jaszczurza skóra
Otrzymujesz: Rękawice ochronne
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia



Rękawice zakładamy, kupujemy od niego resztę ekwipunku. W zależności od profesji będzie to kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







Pora na otwarcie drugiej Szkatułki Poskromiciela:
ITEM#1411013467.jaruna ITEM#2073475394.jaruna


Nowy ekwipunek gwarantem zwycięstwa.
Po kupieniu ekwipunku u Erwina idziemy do Szabrownika Jacka a potem do alchemika Mirvasa. Idziemy do groty wściekłych psów, gdzie czeka nas kolejne zadanie:
[cytat]Dzikie psy.
Zabij: Wściekły pies (0/16)
Zbieramy rumianek i wychodzimy z groty.
Idziemy spowrotem do Mirvasa

Otrzymano 3978 punktów doświadczenia
Otrzymano 1000 złotych monet


Pierwsze kroki do Alchemii
Dostajemy od Mirvasa receptę na którą klikamy dwa razy. Następnie wchodzimy w okno recept i tworzymy miksturę:
NI:
https://imgur.com/a/HUP25fw
https://imgur.com/a/IUXEh4i

SI:
https://imgur.com/a/RGjH3W2
https://imgur.com/a/dPLZEtx

Pokazujemy miksturę alchemikowi.
Otrzymano 6643 punktów doświadczenia

Zapasy dla koczowników.
Dostarczamy otrzymany od alchemika worek specyfików Ernestowi z Zatopionego Szczytu (Idziemy na zachód)
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 1500 złotych monet
Otrzymujesz: Kościane kolce

ITEM#1781726025.jaruna

W poszukiwaniu nowych zadań.
Idziemy do Starego Fonsa [39,14], tworzymy rękawice i rozmawiamy ponownie.
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet

ITEM#1838578069.jaruna

Nadeszła pora na kolejną Szkatułkę poskromiciela:
ITEM#1953029520.jaruna ITEM#1756025178.jaruna ITEM#502550225.jaruna

Polowanie na Wilczycę.
Wracamy do Ernesta by zmodernizować ekwipunek, w zależności od profesji zakupić musimy kilka z przedmiotów dostępnych w ofercie handlarza:







potem idziemy na południe do Wilczej Groty a tam:
Zabij: Szary wilk (0/14)
Zabij: Agresywna Czarna Wilczyca (0/1)

Wracamy do Fonsa, tworzymy zbroję
Otrzymano 12483 punktów doświadczenia
Otrzymano 2000 złotych monet
Otrzymujesz: Okruchy kryształu (zależy od profesji)

+ unikatowa zbroja, zależna od profesji.



Historia zażartych wrogów
Odwiedzamy Vasylisa.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia


Tajniki alchemii.
Po raz kolejny kierujemy się na zachód, tym razem do Victora, zbieramy kwiatki:
Zdobądź: Nagietek (0/1) - [83,38]


Zdobądź: Szałwia (0/1) - [94,31]


Oddajemy kwiatki Victorowi., otrzymujemy kolejną receptę, tworzymy miksturę i chwalimy się zleceniodawcy.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Teleport do Victora




Przeklęte zamczysko.
Wchodzimy do ruin zamku przejść kolejną próbę:
Zabij: Nieumarły mnich (0/8)
Zabij: Nieumarły wojownik (0/8)
Zabij: Nieumarły wiarus (0/8)

Potem odnaleźć mamy komnatę maga Astratusa:
Przeklęty Zamek - sala zgromadzeń ->
Przeklęty Zamek p.1 ->
Przeklęty Zamek p.2 ->
Przeklęty Zamek - komnata Astratusa

Pokonujemy Czarnoksiężnika, zaś po walce otrzymujemy


i wracamy do Victora.
Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Grudki miedzi/




Polowanie na pumy.
Czeka nas niebezpieczna przygoda. Przed tym jednak idziemy do Goszy, stojącego na wsześniejszej mapce(obok Vasylisa). Naszym celem są leżące dwie lokacje na północ Dzikie Pagórki, gdzie mamy zabić:
Zabij: Puma (0/5)
Po zabiciu pum rozmawiamy z Honzą.
Następne zadanie, potyczka z potworem rangi Elita II:
Zabij: Ranna Mushita (0/1)

! Możemy, ale nie musimy wziąć ze skrzynki obok 5szt teleportu na Mushitę !


Wychodzimy i gadamy z Honzą
Otrzymujesz: Butelka z magicznym pyłem


Otrzymujesz: Klucz Mushity



Wracamy do cyganów i zaczepiamy Azę, następnie biegniemy do Victora, tworzymy nowe rękawice.
Otrzymano 20927 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Przewodnik po elitach



Polowanie na herosa.
Rozmawiamy z Victorem, dostajemy się na mapkę z Dominą Ecclesiae, z którą prowadzimy dialog.
Domina znika, wracamy do Victora.
Otrzymano 15673 punktów doświadczenia
Otrzymano 3000 złotych monet
Otrzymujesz: Zwój wykrycia Dominy Ecclesiae
Otrzymujesz: Zwój przywołania drużyny na Dominę Ecclesiae

ITEM#1519836417.jaruna ITEM#1322832075.jaruna



Kogo warto poznać w mieście? (wymaga ukończenia tutoriala),

Qest zaczynamy u Grambera (Stare Ruiny 16,15) i polega on na zapoznaniu się z najważniejszymi NPC'ami w okolicy, dlatego też odwiedzamy kolejno i rozmawiamy:
-Umbar (Torneg 42,56)
-Aukcjoner (Torneg 57,52)
-Wysoka kapłanka Gryfia (Torneg 79,8)
-Szagarat Czarny Łowca (Tornego 15,35)
-Umbar, ponownie (Troneg 42,56)
-Zakonnik Planu Astralnego (Torneg 54,28)
Zakonnik Planu Astralnego daje nam quest zezwolenie na teleportację do Torneg. Możemy go wykonać po drodze, ale nie musimy. Kontynuujemy podróż:
-Kastor (Dom Kastora znajdujacy się w Dolinie Yss 42,61)
-Roan (Ithan 39,51)
-Huslin (Ithan, 12,96)
-Uzdrowicielka Makatara (Ithan 18,15)
-Zakonnik Planu Astralnego (Ithan 56,26)

Nagroda:
28211 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Zwój teleportacji do Ithan (x3)



Początek drogi bohatera.
Pomóż włodarzom Margonem:
- Burmistrz Cedrik [Torneg],
- Burmistrz Czemkin [Ithan],
- Burmistrz Hergat [Karka-han],
- Burmistrz Eraster [Eder],
- Zarządca Enolian [Werbin],
- Sołtys Jofus [Wioska Pszczelarzy].

W każdym z miast mamy za zadanie pomóc włodarzom robiąc u nich przynajmniej jeden Quest. Po skończeniu wracamy do Victora.
~700k expa, potka 130k pełne leczenie, certyfikat.



Droga bohatera
Pomóż włodarzom Margonem:
- Presztrek [Mythar, wymagany 40 lvl],
- Burmistrz Filemon Ralgar [Nithal, wymagany 50 lvl],
- Mer Losso Minewit [Tuzmer, wymagany 64 lvl].


Po wykonaniu szukamy osoby która nam opowie historię o bohaterskich czynach, tą osobą będzie Niel w Ithan.
X expa, brak informacji na temat nagród.


W międzyczasie będziemy mieli szansę otworzyć szkatułki poskromiciela wymagajace poziomy 20-50

Przedmioty ze szkatułki - Do uzupełnienia.





Autorzy Poradnika: Hessa, Stenzelowska, Karamazov
2021.06.07 09:21:02
cytuj | ID:44973148
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > Główny poradnik paladyna

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0