Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] ... [33] [34] [35] [36]

Knoop

300323
267
Irian Dragonfly:
Patrzę na te rękawice i nie mogę się dopatrzeć przewagi driadowych nad eventowymi. U paladyna jestem w stanie zrozumieć potrzebę many w pewnych sytuacjach kosztem SA i pancerza.
Natomiast w przypadku wojownika eventowe są lepsze pod każdym względem. Wojownik dysponuje nadmiarową energią a szczątkowy unik jest w większości przypadków redukowany przez szczątkowe obniżanie u innych profesji. Nigdy bym nie porównywał SA i slowa na topce zwłaszcza u wolnych profesji. Wojownik powinien redukować przewagę SA przyspieszając siebie a nie spowalniając przeciwnika. Dodatkowo SA jest premiowane przez błyskawiczny i szarżę. Eventówka ma dodatkowo troszkę więcej pancerza i 2.5k hp (co po wliczeniu or i dotyków daje średnio drugie tyle).
2022.04.05 17:58:45
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45399809

Mawr Aep Ceallach

2441110
2567
Może niepopularna opinia, ale ja np. nie uważam że legendy eventowe powinny być silne, powinny być sytuacyjne ale nie powinno być sytuacji gdzie legenda z eventu bije wszystko inne na łeb przez ileś lat (tak jak było z legami z kongów i wieloma innymi), natomiast nie rozumiem pewnych dysproporcji, czemu łapy 240 h/t są tak mega dobre (świetne rozdane staty, bonus też OK), a niektóre inne legendy są wręcz beznadziejne?
2022.04.05 18:38:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45399932

Irian Dragonfly

300-5
1979
Knoop:
Śpieszę z wyjaśnieniami.

WOJOWNIK:
100 panca więcej w eventowych = nic
0.3 SA otrzymane ze zręki (driadówki mają cechy) redukuje różnicę między łapkami do 0.3, którą jak nadrobi obniżka SA, która też niekiedy działa dużo mocniej (wtedy w ogóle te Driadowe dużo lepsze)
HP w eve za unik, okej, fajnie, ALE w driadowych masz 29 energii więcej, cały bonus
I dużo lepszą odporność
a i unik może wejść, gdy ktoś nie zzeruje i pal licho to HP
Mówiąc, że wojownik ma za dużo energii - na pewno nie w walkach ze mną, paladynem, gdzie 2 razy w ciągu walki używa przywrota.

PALADYN:
Traci 250 pancerza za absorbcję.
Dostaje kolejną legę łączoną z wojem, gdzie... nie ma jak z tego zrobić seta.
Również traci odporność (14%!) na błyski, która się przydaje w walce z magiem, tropem i palem (niektórzy magowie dalej biją 2x ogień, ale to tam...)
W driadowych ma cechy zamiast siły - zyskuje siłę ataku magicznego i manę oraz znowu zredukowana jest różnica SA.
W driadowych zamiast kolejnego bonusu w energię, której paladynowi chyba nigdy na topce nie brakuje przez to jak niefajne legi dostaje, dostaje on podwójny bonus w manę, czyli ogrom, ogólnie z 200 many na Driadowych zyskuje, a to nie jest mało.
Jedyna sytuacja, gdzie palkowi eny zabraknie to bijąc maga zimnem i mając 10/10 szybki.
Tu również nie widzę przewagi eventowych. Radzę raczej przyjrzeć się temu jak bardzo szuka on many.
_
Edytowany 19:57:15 5.4.2022 przez Irian Dragonfly
2022.04.05 19:56:47
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45400185

Sarth

28231
204
Mawr Aep Ceallach:
Może i nie powinny być o 100% lepsze niż ogólnodostępne legendy ale powinna być moim zdaniem większa różnica wezmę na przykład buty 180 na tancerza ostrzy z tego eventu, moim zdaniem bonus w niszczenie przy obronie na tancerza ostrzy jest bezużyteczny, brakuje w nich na pewno zręczności albo wszystkich cech, grając długi czas tancerzem ostrzy trudno mi znaleźć sytuacje gdzie mogę używać tych butów. Chyba tylko dla ilości S.A bym je nosił, ale głównie wolał bym używać tych z Gvaru i w końcu wymienić je na te z Łowki, które biją na głowę wszystkie inne buty. Moim zdaniem jak by miały inny bonus (KO/CBK/Klątwę) oraz pozamieniane statystyki np odporności na truciznę i niszczenie energii miały zmienione na zręczność i skf były by o wiele lepsze warte biegania za nimi i by były wtedy zbliżone do tych z łowki i by ich nie przewyższały i to moim zdaniem było by dobrym rozwiązaniem, aby te legendy były w jakimś stopniu użyteczne ale nie były tak jak ty mówisz 100x lepsze niż legendy dostępne poza eventami.
Edytowany 15:30:33 9.4.2022 przez exentric
2022.04.09 15:28:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45406058

Kenui

321301
954
marshin

mozna sie spytac jaki jest zamysl dawaniu lowcy oslepek, 160, 130. 90 naszyje oslepki z ostatnich eve, czy to proba wprowadzanie na kazdy przzedzial mozliwosci noszenia na lowcy oslepki? pytanie tylko po co i dlaczego w eve itemach jak one niby nie zapelniaja dziur w itemach. ps to nie prawda



odpowiedz mnie dosc zszokowala, moze jakis wiekszy post o tym jak itemy zostaly zrobione do tego eventu i ogolnie jak tworzycie je. Wy, osoby co tworza itemy wiecie jak wyglada gra, legi eve dominuja na kazdym przedziale, wiec warto byloby wytlumaczyc w jaki sposob sa one robione, jak patrze na ostatnie legi na lowce, gram od 2013 glownie lowcami i widze jak zmienialy sie itemy na ta profe
Edytowany 17:35:44 11.4.2022 przez Kenui
2022.04.09 16:23:55
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45406214

Bitababa

31712
217
https://prnt.sc/NbzoZSeGGwZs
Jest to przedmiot tylko na Wojownika, wobec czego można prosić o zmianę zręczności na chociażby siłę? Wojownik na tych przedziałach nie ma zbyt wiele niszczenia pancerza więc też można by zastąpić tym bonusem zręczność.

Redgen okej ale to jest jak dawanie łowcy intelektu rozumiem zręczność daje SA ale nie jest to bazowa cecha tej profesji
Edytowany 22:01:43 20.4.2022 przez Bitababa
2022.04.20 18:36:04
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45423174

Zaharen

390126
1047
Witam taki oto naszyjnik, rozumiem lega eventowa (taka perełka), ale wydaje mi się, że szkoda aby przy dzieleniu p/w był potrzebny ten bonus w unik w momencie gdzie każdy naszyjnik legendarny na tym przedziale posiada o 1 bonus w SA więcej. Jakaś dyskusja? Zapraszam.
2022.04.26 18:05:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45431757

Mabel osiem sześć

10341
86
Zaharen:

Problem jest w mecie pod sa a nie w legenedzie z bonem pod sa za mało

pozdrawiam.





Tutaj już inny temat, zgaduje że przy robieniu balansu i testowaniu go dużo sprowadza się do matematyki i potem obliczeń ile średnio kto wygrywa etc, czy podczas robienia takich rzeczy dochodzi się do momentu gdy wylicza się ile pojedynczy bon w itemie(lub całym secie) wpływa na walkę?

Przykładowo masz dwóch wojowników każdy identyczny ekwipunek tylko jeden z nich ma bonus w SA więcej i później podczas testowania sprawdza się że woj z bonem w sa wiecej ma 0,05% wr więcej.
Kolejny test tylko teraz woj na bonus w unik i nagle wr zwiększa się o 0.02% i czy w tym momencie nie powinno to świadczyć że bon w unik jest po prostu słabszy i powinien zostać zbuffowany? no ew sa osłabiony by każdy bonus w grze posiadał mniej więcej taki sam wskaźnik zmiany wygranych.

Ofc domyślam się że każdy bonus działa inaczej pod inna profesje ale tutaj jeśli przy każdej możliwości zawsze najwięcej daje SA już coś jest nie tak.




Przy okazji gdzieś tam w głowie mi się pojawił pomysł na rework niszczenia many/eny zamiast jakiegoś śmiesznego "podczas otrzymania ciosu obniż mane/ene" to zmienić to tak jak wyglądała stara obniżka SA

Czyli maksymalnie stakowanie go z 2 itemków/1itemku i błoga

Energia/mana była by zabierana albo

a)Podczas wykonywania mojej tury
b)Podczas wykonywania tury przeciwnika

Zależy co występowało by rzadziej by nie faworyzował bonus profesji wolnych.

Do tego zrobić bonus z powrotem bonusem "lepszej kategorii" uelitarnić go by legendy które go maja nie były już nic nie warte
Edytowany 08:17:13 27.4.2022 przez Mabel osiem sześć
2022.04.27 08:10:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45432232

Knoop

300323
267
Mabel osiem sześć:
Sam sobie zaprzeczyłeś. Proponujesz powrót destów do bonusu "lepszej kategorii", ale jednocześnie uważasz, że SA jest zbyt silne i trzeba to zmienić. Różnica w siłach bonusów jest pożądana oraz ich ilość może określać klasę przedmiotu.
Gracze mają dziwną mentalność jeśli chodzi o desty. Oczekują od jednego, dwóch (a jeśli mają 3 to już wygrana z automatu powinna być) bonusów aby miały znaczący wpływ na całą walkę. Bo jeśli przeciwnik nie atakuje ciągle zwykłym ciosem to znaczy, że bonusy w przedmiocie są zmarnowane, prawda? Nie. IMO desty powinny zostać w aktualnej formie, aż do reworku stamin. Natomiast wyrzucone całkowicie powinny zostać redukcje destów w umiejętnościach.
2022.04.27 08:53:02
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45432238

Crucible

85178
156
Mabel osiem sześć napisał(a):

Przykładowo masz dwóch wojowników każdy identyczny ekwipunek tylko jeden z nich ma bonus w SA więcej i później podczas testowania sprawdza się że woj z bonem w sa wiecej ma 0,05% wr więcej.
Kolejny test tylko teraz woj na bonus w unik i nagle wr zwiększa się o 0.02% i czy w tym momencie nie powinno to świadczyć że bon w unik jest po prostu słabszy i powinien zostać zbuffowany? no ew sa osłabiony by każdy bonus w grze posiadał mniej więcej taki sam wskaźnik zmiany wygranych.

Ofc domyślam się że każdy bonus działa inaczej pod inna profesje ale tutaj jeśli przy każdej możliwości zawsze najwięcej daje SA już coś jest nie tak.


SA jest najbardziej uniwersalnym bonusem w tej grze, na dodatek jednym z podstawowych, więc to dosyć oczywiste, że zapewnia największą przewagę. Nie przemawia do mnie argument równania siły bonusów - a już na pewno biorąc pod uwagę twój mierny argument uniku na wojowniku - zwłaszcza tych niszowych o konkretnych warunkach działania. Wzmacnianie tego "słabszego" bonusu aby mógł konkurować z e.g SA jest niemożliwe, a ponadto jakakolwiek próba doprowadzałaby do niezdrowych sytuacji, w których stackowanie tych bonusów zapewni horrendalną przewagę z czapy. Klasy siły bonusów to nic złego, pomagają definiować siłę przedmiotów i balansować według zdrowszych schematów.

Co do destów, nie powinny one odzyskać dawnego blasku - osoby z chociażby dwoma itemkami w secie były zbyt exodia, toksyczna rozgrywka - ale powinny zostać przebudowane razem z systemem stamin od zera. Osłabienie destów bez nerfu w istniejące juz mechanizmy kontrujące niszczenia (przeklęte + umki) było błędem i pokazuje, że ta zmiana weszła zbyt pochopnie. Propozycja odbierania stamin podczas wykonywania ciosu lub cyklicznie co turę wydawałoby się zdrowszym konceptem, mniej zależnym od SA i nie wiem dlaczego nie był rozważany, a jeśli był to chętnie się dowiem, jeśli jakiś tester z Dev chciałby podzielić się wiedzą dlaczego nie został wprowadzony
Edytowany 14:12:30 29.4.2022 przez Icarax
2022.04.28 12:43:46
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45433432

Bitababa

31712
217
Czemu niektóre przedmioty allprof są często nierównomiernie korzystne względem innych profesji?
Przykład:

2x unik, gdzie są profesje które tego uniku nie używają i jest to po prostu marnowanie bonusu. Jakoś nikt w przedmiotach allprof nie dał nigdy 2x obniżania uniku. Przykładów takich jest dużo, wypadałoby coś z tym zrobić.
Przedmioty na każdą profesję zawsze będą nierównomierne, każdy wie - powinny zostać usunięte ale tak nie będzie. To chociaż zadbajcie o balans dla każdej profesji.

Wracając do jednej z poprzednich wypowiedzi. Skoro są tak wielkie braki bonusów na przedziałach, to z jakiej racji na przedziałach przedmioty ogólne doublują bonusy. Przykład - karmazyn (naszyj łapki), tarmus łapki - złodziej pierścień
Edytowany 00:20:37 1.5.2022 przez Bitababa
2022.05.01 00:17:48
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45435415

Xanari

318130
1796
Bitababa:
idac takim tokiem myslenia w kazdym itemie m/t powinno byc 0 uniku bo tylko tropiciel z niego korzysta a statystyki maja byc usefull dla wszystkich profesji mogacych zalozyc te lege!!! lega na fizyczne (b,h,w) rowniez nie powinna miec uniku bo wojownik traci bonusy. pomimo tego ze lega jest na all profy to zawsze sie patrzy na statystyki zeby ocenic na ktora profe tak na prawde warto ja zakladac, mozna na kazda, ale nie na kazdej bedzie dobra
2022.05.01 15:33:47
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45435745

Irian Dragonfly

300-5
1979
Xanari:
To skoro nie na każdą się nadaje do noszenia, to po co robić takie legi? Trochę nie rozumiem, przykładowo mamy pierki eventowe mt, pw, bh, są to itemy wyższej rangi, powinny być bardzo dobre. Wrzuć 2x unik w pierek dla mt a już robisz z niego item dla tropa. Itemy pal/woj są regularnie robione tak, że dla paladyna zawsze są średnie. Pokaż mi kiedy ostatnio zrobiono jakąś dobrą legendę eventową dla paladyna (jego sytuację najlepiej znam i śledzę, bo nim gram). Tymczasem woj, który nigdy nie ma tego problemu, bo staty w itemie pal/woj zawsze są rozłożone idealnie dla niego...

Jeśli tak to ma wyglądać to usuńmy całkowicie dzielenie itemków dla różnych profesji, bo jedyne do czego to prowadzi, to do zmniejszenia użyteczności danego przedmiotu i patologii, anomalii.
2022.05.01 15:59:28
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45435765

Bitababa

31712
217
Xanari: Nie czytasz uważnie tego co piszę. Nie mam problemu by były pojedyncze bonusy, które nie pasują dla którejś z profesji. Przykładowo w pierku ze złoda jest obniżka uniku, z której Mag nie korzysta. Trzeba chodzić na kompromisy. Nie narzekałem, że w tym pierścieniu na unik, tylko że przydzielone są tam aż 2 bonusy. Zamiast tego można władować coś, co się nie powtarza, coś z czego każda profesja by korzystała.
Irian Dragonfly:
Nie ma sensu w robieniu legend ogólnych, ponieważ zawsze znajdzie się profesja, która dostanie statystyki, których mieć nie powinna. Idealny przykład Woja i Maga, którzy na niskich lvlach z legend allprof zyskują chociażby znacznie więcej SA, niż bazowo powinni mieć.
Co do statystyk z itemów eve Pal/Woj - Nie do końca się zgodzę. Fakt duża ilość CK oraz siły dużo lepiej leży Wojownikowi. Ale patrz z innej strony, przedmioty dla tych dwóch profesji często posiadają blok, gdzie Wojownik nie zawsze z niego korzysta a Paladyn już tak. Od wielu lat nie ma legend eventowych dla pojedynczych profesji co jest bardzo złe, lecz wymaga to dużo więcej pracy. Nie usuniesz łączeń przedmiotów, gdyż wymagałoby to całkowitej przebudowy gry. Jeżeli faktycznie coś robić, to tylko z legendami podstawowymi, które faktycznie psują balans gry. Trzeba pamiętać, że nie z każdymi legendami jest ten problem, idealny przykład E2 Gobbos - 2 hełmy gdzie jeden łączony 3 profesje spełnia idealnie swoje zadanie i nie można na niego narzekać. Zaś drugi hełm tylko uzupełnia braki w bonusach.

Ludzie rozwodzą się dziesiątkami zdań nad umiejętnościami, gdzie nie są one tak tragiczne. Problem zawsze leżał w przedmiotach. Dla mnie nie do pomyślenia jest, że profesja która posiada redukcję spowolnienia ma możliwość ubrania się w 6/7 przedmiotów z dodatkowym obniżeniem SA. Gdzie możliwość powinna taka być tylko dla profesji, które nie posiadają takowej redukcji, z dołączeniem do tego Paladyna. Jasno widać, że osoby tworzące przedmioty nie mają bladego pomysłu na te profesje i tylko odbębniają w godzinach pracy główne założenia niedoświadczonej osoby.
2022.05.01 17:22:48
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45435840

Irian Dragonfly

300-5
1979
Bitababa:
No właśnie nie. Itemy woj/paladyn miewają blok, jednak nie tak często. A nawet gdy mają, to wojownik korzysta z niego zawsze. To nie jest mag, że unik i obniżka uniku to dla niego zmarnowane bonusy, tylko po prostu będzie z niego korzystał na innym zestawie i tak jest z każdym itemem, każdą statystyką, pewne z nich są lepsze w pewnych sytuacjach, ale wciąż są dobre i potrzebne, a nie jak unik i jego obniżka na magu - bezużyteczne. Tymczasem to o czym ja mówię, to to, że itemy łączone z wojownikiem to milion siły, siła kryta, energia (której potem w setach się ma po 300 paladynem, a potrzebne realnie jest max 200) i inne rzeczy dla wojownika, zaś łączone z magiem to intelekt, siła krytyka magicznego i inne jego cechy, gdzie ani pierwszy, ani drugi item tak naprawdę nie jest tak dobry dla paladyna, jak dla tej drugiej profesji.

Przykłady:


No i hit:
- kiedy rework tytanówek?

Tymczasem itemy, które mają sens na paladynie:
- a dlaczego są tak dobre? Bo są tylko dla paladyna.

Teraz proszę się przyjrzeć przedmiotom eventowym, które wkleiłem i popatrzeć na nie z perspektywy nie paladyna, ale drugiej profesji, która może je założyć. Trochę lepsze, co?
_
Edytowany 17:46:19 1.5.2022 przez Irian Dragonfly
2022.05.01 17:39:12
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45435844

Bitababa

31712
217
Bonusy w broniach

Każda profesja posiada broń główną, która ma przydzieloną odpowiednią ilość bonusów względem rangi przedmiotu. Nie zrozumiałym dla mnie jest, czemu obniżanie odporności magicznych, niszczenie pancerza nie jest podstawowym bonusem w broniach głównych, takim co nie wlicza się do reszty rozkładanych bonusów. Nawet na logikę, jak uderzanie mieczem może nie wpływać na trwałość zbroi. Poza orężami rzadko występuje obniżanie odporności, lub niszczenie pancerza. Są nawet przypadki, gdzie bronie główne wcale nie posiadają niszczenia pancerza/odporności. Jasno wyłania się bezużyteczność wszelkich broni z wyjątkiem tych z licytacji.
2022.05.02 23:13:40
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45437721

Adalion

26923
87
Bitababa:

Problem polega na tym, że na niszczeniu nie każda profesja korzysta w równym stopniu.
Dodatkowo każdy przedmiot z licytacji, oraz większość eventowych posiada odpowiednie niszczenia, przez co są grywalne. Jest to specjalna przewaga tych przedmiotów nad resztą (e2, herosi, kolosi)

Niby można by zrobić coś takiego, ale jak to widzisz?

1. Każda profa dosaje niszcze pancerza do broni (co z magiem, który niewiele korzysta, co z tancem który ma de facto 2x bronie)
2. Mag dostaje niszczenie odp, reszta nieszczenie panca (jak ma licytki to i tak ma, więc po co więcej?, jak nie ma to i tak szansa że to się przyda jest średnia bo odp są zardzewiałą mechaniką)
3. Profesje fizyczne dostają 2x niszczenie panca, pal/trop dostają 1x niszcz panca + 1x niszczenie odp, mag dostaje 2x niszczenie odp (totalnie za mocne)

Wszystkie te opcje wyglądają jakoś średnio, może dlatego że to moje pomysły, a może dlatego że kwestii bazowych niszczeń nie da się zbalansować.

@- szkoda z wami gadać, sami bez pomysłów, jedynie krytyka. Nie dziwie się, że ta gra się rozpada.
Edytowany 21:16:40 9.5.2022 przez Adalion
2022.05.09 17:25:33
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45444132

Krzakuwrr

16054
179
Adalion:
mag niszczy relatywnie dużo panca z błysków kolego
2022.05.10 18:12:19
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45445144

Bitababa

31712
217
Nie chciałem spamić o tych broniach, jakiś czas temu wpadłem na relatywnie ciekawy pomysł, jak zaspokoić potrzeby graczy, jednocześnie nie marnując każdej broni. Tak jak wspomniałem, wiele przedmiotów, poza samą bronią nie posiada niszczenia pancerza. Jeżeli sama broń tego nie posiada, to jest to już tragedia.
Jaki jest mój pomysł?
Każda profesja, z wyjątkiem maga zależnie od rangi przedmiotu powinna dostawać konkretną liczbę niszczenia pancerza, np.
Dla Wojownika 50 poziom, przedmiot:
Zwykły 2
Unikatowy 4
Heroiczny 6
Legendarny 8
Trzeba skalować odpowiednio. Samo niszczenie pancerza uważam, nie powinno być jednym z bonusów do wykorzystania do danego przedmiotu, jeżeli chodzi oczywiście o broń.
Dla Maga również trzeba coś przygotować, lecz nie w kontekście niszczenia pancerza, tylko niszczenia odporności. Tutaj wystarczy zadbać o to, by każda broń z rangą *heroiczny* posiadała te niszczenie odporności. Niszczenie pancerza w broni to głupota, jeżeli mag posiada możliwość niszczenia pancerza przez umiejętności.
2022.05.11 09:09:08
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45445752

Irian Dragonfly

300-5
1979
Bitababa:
Niszczenie pancerza nie jest konieczne, to po 1, bo profesje, dla których jest niezbędne i tak mają je z UM (na błyskach, czy woj z 2h, tanc z zadziora), a niszczenie odporności to temat do dyskusji dopiero jak rewolucje przejdą same odporności oraz bonus ochrona żywiołów. Wydaje mi się, że to nie jest dobry czas na ruszanie niszczenia odporności, które w sumie zostało zbalansowane i została nieco poprawiona sytuacja odporności dzięki temu, że w nowym systemie ulepszania nie zostaje ono powiększone, tylko zostaje na 1%. Nie wydaje mi się, by którakolwiek profesji obecnie cierpiała z braku niszczenia pancerza czy odporności, a jeśli już to drugie ruszać, to po zmianach odgórnych.
2022.05.11 09:47:51
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45445769

Dance Macbre

25329
22
https://margohelp.pl/przedmioty/52986 -> https://margohelp.pl/przedmioty/53368
Dlaczego?

Aktualnie ogólnodostępne różdżki od ognia na 190lvlu:
-unikatowa na 190lvl o ile nadal istnieje - https://margohelp.pl/przedmioty/52985 (?)
-taka potężna nóżka - https://margohelp.pl/przedmioty/6562
-najbliższa hero różdżka od ognia jest na 173lvl z SK - https://margohelp.pl/przedmioty/52606
2022.05.11 13:41:00
Ocena: 7 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45445901

Bitababa

31712
217
Irian Dragonfly: No dobra to wg cb co ma zrobić paladyn wojownik i inne profesje na low lvlu, które w heroicznych broniach nie eventowych, w których nie mają żadnego niszczenia. Wojownik nie tylko posługuję się 2h by niszczenia pancerza wcale nie musiał posiadać.
Edytowany 15:40:23 11.5.2022 przez Bitababa
2022.05.11 15:39:40
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45445970

Mawr Aep Ceallach

2441110
2567
Dance Macbre:
Generalnie taki 190 jest tragiczny jeśli chodzi o ogólnodostępne bronie
Uni 1r na tanca:
fizyk 190, gr 185, truta 171
Hero 1r na tanca:
fizyk i truta 177, gr 171
Uni pomocki na tanca:
fizyk 181, truta 171, gr 177
Hero pomocki na tanca:
fizyk 184, truta 177, gr 171

Łowca:
uni łuki:
gr 188, truta 181, fizyk 177
hero łuki:
truta 184, gr 177, fizyk 171

Trop:
uni łuki:
ogień 188, zimno 177, błyskawice 173
hero łuki:
zimno 184, ogień 177, błyskawice 175


Generalnie jest sporo żywiołów, które jedyne ogólnodostępne są na 15-20 poziomów niżej, co jest, moim zdaniem, nieakceptowalne, bo tworzy olbrzymią przepaść między posiadaczami itemków eventowych na taki 190 (z licyt/eve), a tymi którzy muszą korzystać z przedmiotów na np. 171 czy 177 poziom


Bronie są najbardziej kluczowym elementem ekwipunku i o ile np. różnica między hełmem na 190, a hełmem na 170 będzie niewielka, o tyle różnica 20 poziomów w broniach jest już kolosalna. Moim zdaniem powinny być ogólnodostępne bronie unikatowe/heroiczne z każdym żywiołem co ~10 poziomów, na niższych przedziałach nawet częściej, tak żeby gracz na np. 190 lvlu nie musiał czekać rok na licyty żeby kupić broń za 2g, tylko mógł nosić normalną broń na 180+, a nie kisić się z uniaczem na 171. Nie mówiąc już o tym, że spora część broni wymienionych przeze mnie jest z Tytana, więc ciężko je nazwać ogólnodostępnymi, bo nie da się ich kupić, a bicie tytana, umówmy się, nie jest dostępne dla każdego i zazwyczaj zdominowane przez 1-2 klany
2022.05.11 17:44:45
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45446085

Zgubi Dubi Doo

167156
270
Witam, do moich uszu doszły niepokojące informacje, że hełm fizyczny z gnoli ma mieć fo, mam nadzieję, że to fejk i dodaliście tam po, ale gdyby jednak to nie był fejk i serio jest tam fo to uprzejmie przypominam, że macie jeszcze pare h na naprawienie tego błedu.


I kiedy niby ten helm z koba zostanie dodany? W 2024? To jest potrzebne na teraz.
Edytowany 09:33:23 18.5.2022 przez Zgubi Dubi Doo
2022.05.18 07:19:33
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45451926

Bitababa

31712
217
Od 2 mscy było wiadomo, że pierki zmienią poziom z 65 do 64, co za tym idzie wpisują się w niższy przedział, na którym jest już ogólnodostępna krytyczna osłona, co za tym idzie mam pytanie. Czemu fizyczny pierścień z gnoli dalej ma KO?


Jest już KO z butów z kobolda. Niż dawać powtarzający się bonus może należy dać coś czego nie ma. Mamy:
Hełmy: Woj, Tanc-Da, Łowca KO, FO
Pierścienie: KO, FO[t], CBK
Naszyjniki: OR, CBK
Rękawice: Woj-Oś Łowca Tanc-KL
Buty: CBK, KO, OR[t], KL
[t]-tytan
Przedział liczę 50-64

Dla Woja mamy:
DA, 2KO, FO, 3CBK, 2OR, OŚ, KL
Dla Łowcy są:
3KO, 2FO, 3CBK, 2OR, 2KL,
Dla Tancerza:
DA, 2FO, 2KO, 3CBK, 2OR, 2KL
Jak widzimy Ko jest wystarczająco nigdzie zaś nie widać PO, a zapowiedź PO z Kobolda, która może kiedyś będzie to żart. Eliminować CBK do 70 lvla całkowicie, zastępować tym syfem brakujące legbunusy.

Jan Słyszałeś o czymś takim jak myślenie i braki na przedziałach?
Krzakuwrr To tak działa, że na przedziale nie ma PO a ludzie się martwią, że im KO zabiorą jak niektóre profesje aktualnie mają 3x KO. Ten bonus nie jest na tym poziomie aż tak ważny, by musiał mieć więcej niż 1 odnośnik w jakimś przedmiocie. W przyszłości proszę bardzo. Na ten moment PO i nawet doublowanie innych bonusów takich jak DA dla woja czy chociażby KL dla Łowcy lest ważniejsze. KO z kobolda świetnie wykonuje swoje zadanie. Jeżeli nosić KO to tylko pod Maga. Buty te mają 2 bonusy w LT wobec czego uważam, że są bardzo dobre. Dla mnie temat zamknięty. Jeżeli bawić się w jakieś KO to w dalszym rozwoju gry. I jeszcze raz usuwajcie te CBKI z low lvlów, to jakaś pomyłka i marnowanie bonusów, zwłaszcza na 50.
Edytowany 19:07:07 18.5.2022 przez Bitababa
Edytowany 21:22:57 18.5.2022 przez Bitababa
2022.05.18 17:16:10
Ocena: -2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45452396

The Possessed

33186
142

1x Cios krytyczny --> 1x Unik
2022.05.18 20:44:38
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45452758

Cheoptycohutyrn

303148
96
Poruszając jeszcze zmiany gnolli chciałbym się zapytać co się stało z tym przedmiotem https://margohelp.pl/przedmioty/1708
W logu zmian statystyk przedmiotów nie zostały one uwzględnione i nie ma ich też wypisanych w blogu technicznym w nowym szablonie z elit.
Czy oznacza to, że nie da się ich już w żaden sposób dostać czy to po prostu przeoczenie?
2022.05.18 22:14:40
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45452941

Jan Nachtigall

210264
1593
Bitababa:
1. Item z tytana nie stoi na równi pod względem łatwości zdobycia z innymi itemami, tytan jest monopolizowany przez 1-2 klany na serwer, e2 może bić, no, trochę więcej osób - nie wrzucaj tak radośnie itemów z tyta do spisu "powszechnie dostępnych legend" bo to nie są "powszechnie" dostępne itemy. Są na przedziale, powinny być na nim najmocniejsze, ale to nie znaczy, że pisanie o nich jako o zwykłym zamienniku na równi z jakimś cbk kob na kiju ma sens.

Część z tych itemów o których mówisz to dodatkowo itemy z kolosa - również życzę powodzenia w zdobywaniu, mi się hełmu FO z regu nie udało jeszcze, a biję od wprowadzenia.

2. Nie wiem jak mam dyskutować ze stwierdzeniem "cbk do 70 to syf", skoro popierasz to(chyba?) wyłącznie swoim widzimisię, więc może spróbuję tak - cbk do 70 nie jest syfem, dzięki za uwagę. Rozwinę, jeśli Ty też rozwiniesz.

3. Wiem, że PO nie ma, boli mnie to niesamowicie jak walczę paladynem vs mag z zimnem/cokolwiek z GR, ale to nie znaczy, że musimy NA SIŁĘ to wepchnąć w jakiś item. Nie przekonuje mnie argument, że buty z kobolda spełniają zadanie i po co tego KO więcej - ano po to, żeby umożliwić jakieś zmienianie eq, kombinowanie, mówi to Panu coś Panie Ferdku? PO jest bonusem potrzebnym, nie ma go na 64 praktycznie nigdzie, ale wpychając je do tego pierka znowu będziemy odbijać w kierunku jedynego słusznego builda, a to zabija jakąkolwiek kreatywność w tworzeniu eq. Zupełnie szczerze - już wolę to KO(inb4 bo Twój pal dostał PO - nom ciekawe kiedy takie dostane na swoją postać x d), niech coś się dzieje pod kątem zmieniania eq, niech ludzie mogą założyć jakieś inne buty niż te chodaki śmierdzące. Tak, PO brakuje i nie powinno brakować, NIE, wepchnięcie go teraz na siłe do tego pierka na fizyczne nie rozwiąże problemu, bo prędzej czy później musimy i tak umożliwić wybór w umiejscowieniu jednakowych legbonów w różnych częściach eq.

Bitababa napisał(a):

Krzakuwrr To tak działa, że na przedziale nie ma PO a ludzie się martwią, że im KO zabiorą jak niektóre profesje aktualnie mają 3x KO.

A konkretnie jedna profesja - łowca. Nie rozdmuchuj na siłę problemu przez sugerowanie, że jest ich więcej.
2022.05.18 22:58:56
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45453015

Bitababa

31712
217
Jan Nachtigall: CBK w tym dziale jest akurat rozwinięty i to nie tylko przeze mnie. Z 50 poziomu faktycznie ma zniknąć. Proces ten ma mieć na względzie wykorzystanie przedziału w zaopatrzenie innymi bonusami. Gra ucieka od bezmyślnego DMG. Fakt mogą występować CBKi ale nie w takiej skali. Przejrzyj ilość CBKów począwszy od 45 poziomu do tego 64.
Panie Ferdku, na wszystko będzie pora, skoro jest faktycznie KO, które ubiera się na tych poziomach głównie pod Maga, to po co ładować kolejne, skoro jest zapotrzebowanie na coś innego, czego faktycznie nie ma. Ja rozumiem w przyszłości będzie. Tylko, że w przyszłości będą zbroję all bonus, gdzie każdy wpakuje sobie PO, który jest zazwyczaj najcięższym bonusem do zdobycia, poprzez właśnie takie braki i problem zaniknie.
Problem jest taki, że gra opiera się od lat na założeniu, że dobry graczy nie będzie ubierał się jedynie w legendy ogólnodostępne.

Tak z innej beczki zastanawia mnie jedno. Skoro tak naruszyli właśnie przedział 64, to czemu nie rozwiązali od razu problemu z przedziałem od 50-64. Temat ten ciągnie się już kilka stron, przedmioty zostały wymienione, wraz z zamysłem zmian. Gdyby do tego doszło, raczej nikt by się aktualnie nie skarżył na jakiekolwiek braki.
Dalej podtrzymuję, iż KO jest błędnym bunusem w tym pierścieniu. W przyszłości fakt ma sens, zwłaszcza, że równoważy naszyjnik CBK z 63, który idealnie wpasuję się w przedział.
Kolejny absurd Łowca, który posiada 3x KO. Jeżeli po tym fakcie ktoś dalej uważa, że wszystko zmierza w dobrą stronę, to chyba powinien opuścić temat ów dyskusji.
2022.05.18 23:27:48
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45453042

God Syndrome

21047
159
Bitababa:
Ja dalej jestem zdania, że ty powinnieneś całkowicie odpuścić sobie na dłuższą chwilę DT. Chcesz totalnie niepotrzebnie i na siłę wepchnąć PO do pierścienia który ma bardzo przyjemne statystyki aktualnie właśnie pod KO, nie wspominam nawet że większość legowców zaopatruje się w pierki eventowe których uzbierała się spora ilość, właśnie oni musieliby wrócić do pierka z e2 z tego względu że przeciwnik z legendami ogólnodostępnymi miałby z nimi przewagę z racji tego PO. Co do samego 50-64 to rework gnolli był wymuszony przez nas graczy, ponieważ już był dawno temu obiecywany a i tak zajęło im parę mies wprowadzenie w życie konceptów, wyobrażasz sobie ile czasu by zajęło wprowadzenie tego z przedziałowym reworkiem?

No i na koniec zostawiłem sobie najgorsze kocopoły, absurd łowca z 3x KO? Ja mało grałem łowcą i tylko na 70 dlatego wbiłem sobie na margohelpa i ja naprawdę nie widzę sensu nawet w statach założenia przez łowcę 3x ko, łowca bez eventówek na 64 raczej jest mierny, musi mieć zaczepienie w jakimś itemie z kolosa/z eventu bo inaczej ciężko ogarnąc potrzebne mu bonusy tym bardziej że łowek nigdy nie był topową profa na tych lvlach.

Póki co wszystko zmierza w dobra stronę tylko wolno, patche które w innych grach zajmują 2 tyg w Margonem zajmują 3-4 miesiące i to jest ogromny problem ale nadal nie jest to argument do wpychania bonusów na siłę.
2022.05.19 00:00:28
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45453070

Hypercube

300797
3308
Niektóre błogosławieństwa posiadają wymagany poziom, przez co nie skalują się one wraz z poziomem postaci: https://i.imgur.com/u0BVkXI.png (kolorem szarym zapisane są wartości tych bonusów dla poziomu 300). Pomijając już samą kwestię istnienia tej mechaniki, czy można takim błogosławieństwom usunąć wymóg poziomu?
Edytowany 14:52:37 22.5.2022 przez Hypercube
2022.05.22 14:08:52
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45456144
Początek strony Strona: [1] [2] [3] ... [33] [34] [35] [36]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0