Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Skittle

352357
515
Śmiertelny Kambek:
no ale co ty chcesz kombinować? niszczenie aktualnie nosi się tylko dlatego ze jest w itemku, który daje ci brakujący legbon albo jakies inne ciekawe staty, mimo wszystko przez niszczenia wiekszość itemów jest osłabiona, najbardziej cierpią na tym legi z tytanów, które kiedyś przez niszczenia byly itemkami z wyższej półki, a teraz wypadają podobnie jak legi z e2, a czasem nawet gorzej. co z tego ze da się je upchać w eq jak nadal wychodzi na to, ze zamiast niszczen można ubrać duzo innych korzystniejszych statystyk?

można stwierdzić że aktualnie niszczenie działa tak samo jak unik u wolnych profesji(w,p,m) po zmianie przeliczników, niby jest, ale nie znam osoby która z tego celowo korzysta
Edytowany 06:32:11 27.10.2021 przez Skittle
2021.10.27 06:25:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45162591

Kinematograf

232118
396
- zmienić z "neutralne" na "naszyjniki". Powód - ładnie wygląda, dlatego ja jak i wielu innych graczy chce go nosić.
Edytowany 15:32:52 27.10.2021 przez Kinematograf
2021.10.27 15:32:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45162992

Barkozo

350631
1727
Irian Dragonfly:
Akurat dobrze dobrane eq pod niszczrkę i użycie skilli, daje radę.
https://margohelp.pl/zestaw/itemki/504,47184,50063,49251,45359,39210,48666,50060
+ w broni niszczenie i błogo

przykładowa walka
https://grooove.pl/battle/id,35103873
prawda, że woj miał 4 da, ale przez połowę walki jestem zmuszony bić zwykłym atakiem

tu walka da 1:1
https://grooove.pl/battle/id,35039926
2 ck i 1 pomocniczy
2021.10.27 15:49:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45163004

Norbek

300440
4411
- proponował bym nerf tej zbrojki, zdecydowanie zbyt silna tak samo ta na 227 dla maga, kompletne przez to dominuje przedział.

A tak na serio, zbroja na 244 jest skrajnie słaba, mag na tym poziomie i tak dysponuje sporą szansą na ck, zabranie tych 2% i wsadzenie tego w hp plus zmiana śmiesznych wszystkich cech na inta sprawi że jak kolwiek będzie ona się do czegoś nadawać. Plus ta odporność na zimno, czemu nie na ogień? Nie wiem.


Przedmiot ten potrzebuje zmian, może nie koniecznie wszystkiego co napisałem ale choć jednej statystyki.

@ - Ta a co? Masz tam jakichś śmieszków co cie z zimna w pvp bija czy co
Edytowany 21:14:05 29.10.2021 przez Norbek
2021.10.28 00:07:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45163705

Szejkers

7610
34
Usunąć zakaz wkładania do depo - wielu graczy zostaje na przedziale 40-48 i ta szkatułka po prostu wadzi, bo zajmuje miejsce. Są tam tylko drobiazgi więc nie rozumiem dlaczego w ogóle ten zakaz jest

@edit: Nie da się jej X'ksować


Edytowany 13:11:45 29.10.2021 przez Szejkers
2021.10.29 12:46:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45164862

Shoterd

190166
565
Irian Dragonfly napisał(a):
Niszczenie totalnie nic nie daje. Tancerz i wojownik przy krytyku przywracają sobie tyle energii, że nawet na nie nie zwracają uwagę. Reszcie profesji robi to taką różnicę, że aż żadną. Jak sam powiedziałeś "jak nie wychodzi to zmieniaj az wyjdzie" - dlatego przestałem polegać na niszczeniach energii i many, bo są bezużyteczne i teraz mi wychodzi lepiej. Nikt tu nie płacze, jest normalna dyskusja o bonusach przedmiotów. Każdy zrobił coś, żeby nie tracić na tych zmianach - ludzie przestali nosić niszczenia, bo i tak nie mają znaczenia. Zaproponowałem Ci - ułóż set na topkę, w którym niszczenia odegrają rolę. Taki challenge, potem się mądruj.

Rolą niszczeń jest przyśpieszenie procesu wyzerowania zasobów. Znaczy to mniej więcej tyle, że straty, jakie poniesie przeciwnik, będą widoczne wyłącznie w momencie, kiedy nie będzie miał czym dysponować (przełoży się to na liczbę kluczowych umiejętności w walce, będzie mniejsza). Prawdopodobnie nikt nie dostanie gwarancji, że pojedyncze niszczenie odegra swoją rolę w każdej sytuacji, ale jeśli mówimy o przypadku, gdzie walki mogą trwać nawet kilka tur, to jestem przekonany, że gwarancji nie otrzymasz na pewno, i to już nie tylko na pojedyncze niszczenie, ale również na wielokrotne. Jak można oczekiwać od destów skuteczności, kiedy wobec destrukcyjnego wpływu ulepszarki, wyzerowanie zasobów może być niemożliwe?

Ale to, że niszczenia były zbyt silne akurat nie podlega wątpliwości ...

Dodam tylko, że ich siłę na poprzedniej mecie można przedstawić w sposób miarodajny. Bo jeśli zaledwie podwójne niszczenie wymagało od przeciwnika średnio 2-3krotnego przywrócenia zasobów (a więc zmarnowania tury), to znaczy, że miało siłę statystycznej klątwy, bonusu legendarnego. I mówię tylko o podwójnym.
Edytowany 13:42:26 1.11.2021 przez Shoterd
2021.11.01 13:39:12
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45168438

Irian Dragonfly

300-5
1979
Shoterd:
Okej, fajnie, nikt nie przeczy, że było silne, ale nie wiem po co lałeś tyle wody. Skoro sam przyznajesz, że nie ma co oczekiwać efektów w krótkich walkach, bo nie ma kiedy ich odczuć, to może powiesz mi kiedy odczujemy je w długich walkach, skoro niszczenie turowe słabnie? I będę ubierał podwójne niszczenie, aby powiedzmy statystycznie ukraść przeciwnikowi pół tury? Skoro bonus pojedynczy jest niewidoczny, to coś jest z nim nie tak, to trochę paranoja, że mam składać całe EQ (co nie jest możliwe ze względu na to, że EQ legendarne musisz dobrać przede wszystkim bonusami legendarnymi) pod niszczenia, żeby je w ogóle zauważyć.
2021.11.01 16:37:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45168611

Shoterd

190166
565
Irian Dragonfly napisał(a):
Okej, fajnie, nikt nie przeczy, że było silne, ale nie wiem po co lałeś tyle wody. Skoro sam przyznajesz, że nie ma co oczekiwać efektów w krótkich walkach, bo nie ma kiedy ich odczuć, to może powiesz mi kiedy odczujemy je w długich walkach, skoro niszczenie turowe słabnie? I będę ubierał podwójne niszczenie, aby powiedzmy statystycznie ukraść przeciwnikowi pół tury? Skoro bonus pojedynczy jest niewidoczny, to coś jest z nim nie tak, to trochę paranoja, że mam składać całe EQ (co nie jest możliwe ze względu na to, że EQ legendarne musisz dobrać przede wszystkim bonusami legendarnymi) pod niszczenia, żeby je w ogóle zauważyć.


Wyraźnie napisałem, że skutki niszczeń będą widoczne wyłącznie po wyzerowaniu zasobów. Co oczywiste, zasoby ubywają nie tylko w wyniku niszczeń, ale głównie w wyniku użycia umiejętności - nie ma więc znaczenia, że po 10 turach nie odnotujesz kolejnej redukcji zasobów u przeciwnika, bo ciągłość walki doprowadzić musi do wyzerowania. Czy pojedynczy bonus musi być niewidoczny? Wszystko zależy od tego, jak bardzo zapowiedziana zmiana w hp wpłynie na długość walki. Na ten moment dyskusja o sile tego bonusu wobec wszechobecnej patologii stworzonej przez ulepszarkę nie ma najmniejszego sensu. Zauważ też, że nie każda profesja i nie każdy przedział jest w stanie sobie pozwolić na przywrócenie zasobów z umiejętności, a jedne profesje są bardziej zależne od umiejętności niż inne - skutki wyzerowania są więc ogólnie rzecz mówiąc dużo poważniejsze niż strata 1 tury. Ty powinieneś walczyć o nerf umiejętności, które powodują te dysproporcje.
2021.11.01 18:05:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45168708

Leśny Prezes

399132
184
Witam

Czy kiedykolwiek bd zmieniany bonus legendarny w tym naszyjniku ze silvy na dotyk anioła?

Patrząc obiektywnie, nie ma żadnego sensownego dotyku anioła do 244 na bh. Buty z marioli bardziej pod sektę są, naszyj z maddoksa na all profy, pierek z 225 ciężki do zdobycia jak i hełm z magulca. W odległej przyszłości i tak nie zanosi się żeby była nowa e2 stricte pod maguę z dotykiem anioła dla bh.
2021.11.08 21:33:49
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45175964

Invalid User

315102
146


Łowca na przedziale 300 nie ma żadnego ogólnodostępnego płomiennego oczyszczenia, zatem można w celu zdobycia tego bonusu zrobić to samo, co w przypadku naszyjnika ze stworzyciela 144 cbk. Wtedy dorzucono tam do wisiorka profesję tropiciel. Jakby do tego naszyjnika dorzuciło się łowcę, to mamy po środku profesji profesję wojownik oraz tancerz ostrzy, a nie samego wojownika - zatem wypadałoby trochę zmienić statystyki w następujący sposób :
1% ck -> SA
1x siła -> unik

Zachęcam do poruszenia dyskusji
Edytowany 16:17:51 12.11.2021 przez Invalid User
2021.11.12 16:16:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45180014

Xanari

318130
1796
Invalid User:
Jakby w tym naszyju byl sam tanc i woj to moze by jeszcze przeszlo, ale z palem nie widze szansy ze dorzuca tam jeszcze lowce. Z dodatkowym bonusem w SA wliczajac jeszcze obnizke ten naszyj bylby zbyt dobry dla pala i woja, wiec to tez raczej nie przejdzie i najwazniejsze pytanie, po co komus PO na lowcy? Lowca to najszybsza profesja w grze, PO po prostu bedzie za rzadko wchodzic z uwagi na mniejsza liczbe atakow przeciwnika aby bylo jakkolwiek uzyteczne i nawet z taka zmiana w SA ktora zaproponowales ten naszyjnik by nie byl porownywalny do naszyja z tana +5 ktory masz, wiec nie wiem w ogole po co ci taka zmiania jest potrzebna.
2021.11.12 16:48:31
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45180117

Invalid User

315102
146
Xanari:
Dlaczego 4 bonusy w SA na pala/woja to za dużo skoro naszyjnik z tanrotha na pw ma ich aż 5. Wliczając do tego obniżkę SA to jest to słabszy bonus w porównaniu do zwykłego SA, ponieważ prawie wszystkie profesje mają redukcję spowalniania.
Przechodząc do sensu PO na łowcy jest to bardzo pożyteczny bonus, gdyż prawie każdy wojownik / tancerz ostrzy oraz łowca łowcę bije najczęściej od gr. W takich walkach bez PO obrażenia od głębokiej rany mogą wynosić nawet ponad połowę wszystkich obrażeń, które się otrzymuje wliczając w to też obrażenia od kombinacji.
Co do uzyskania takiego PO ogólnodostępnego tak, mam naszyj z tanro na +5, ale też mógłbym w zależności od tego z kim walczę korzystać z tego z vaenry, jakby dodali do niego łowcę. Poza tym z wprowadzeniem ogólnodostępnego PO dla łowcy nie myślę tylko o sobie, a także o reszcie osób z moją profesją.
2021.11.13 17:54:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45181437

Pieszczkokspvp

317535
3377
Invalid User:
W momencie gdy każda profesja ma dużo itemów z PO do wyboru lepiej jest już używać fizyka niż gr która nie zdąży się rozpędzić.

@+ A, zapomniałem dodać, wybacz. Walka łowca vs łowca opierają się na tym kto zrobi mniej uników, a z uwagi na fakt, że PO jest dla łowców mało to gr ma swoje zastosowanie.
Akurat do naszyjnika można by było dodać łowcę, ale bez dodawania kolejnego bonusu w SA kosztem innego, ponieważ jest to dobry item z dobrze rozłożonymi statystykami.
Edytowany 01:59:30 14.11.2021 przez Pieszczur
2021.11.13 21:37:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45181688

Knoop

300323
267
Invalid User:
Ilość bonusów w sa często determinuje siłę przedmiotu oraz rangę moba, z którego spada. Nie porównuj elity2 z tytanem, gdzie swoją drogą itemmaker musiał być pijany wrzucając 5x sa do przedmiotu pw.
2021.11.14 11:42:31
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45182079

Drrozdzik

313251
2944
Nieważne.
Edytowany 22:21:27 17.11.2021 przez Drrozdzik
2021.11.17 22:12:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45186279

taboretem w siostrę

173109
115


KO->CBK

Rękawice niby spoko, ale brakuje CBK na przedziale dla maga i tropa. Mag tylko z klaty 83, a trop z naszyja 84 nie ukrywając jest słaby(chyba, że statystyki ulegną zmianie bo klapek ulepszył naszyj 84cbk na +5 nie wiem :x), ale mag trochę traci bo nie ma ogólnodostępnego FO, a tak można zrobić klate 83 FO i ubrać łapki z cbkiem i się nie martwić o braku cbk.




CBK->PO/OŚ

Co do hełmu 83 to jest deficyt w ogólnodostępnych przedmiotach z tym bonusem. Mamy buty oś i mamy buty PO. Brak możliwości zdobycia OŚ i PO jednocześnie. I nie mówcie tutaj o legendach eventowych bo taki zwykły szary gracz ma małe szanse na ich zdobycie. Zmiana na plus przez to, że woj nadal ma cbk z pierka 84, a jak w rękawicach z wyznawcy zmienić bonus z KO na CBK pal też będzie miał do niego dostęp.


Jak się mylę to pokażcie mi, że jest inaczej.
2021.11.18 00:20:18
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45186399

God Syndrome

21047
159
taboretem w siostrę:
Nie do końca rozumiem sens posiadania cbk na tropicielu na lvl 85, w sensie rozumiem że jak walnie to walnie ale nie jest to najpotrzebniejszy bonus. Co do obu mag jako KO posiada te łapy a trop ewentualnie naszyj 84. Nwm czy zauważyłeś ale KO też jest tutaj bonusem bardzo rzadkim więc osobiście nie widziałbym sensu zmiany bonu. Co do argumentu z FO, KO jest dużo bardziej uniwersalnym bonusem.

Co do hełmu nawet nie chce mi się komentować. Zakładasz, że woj ma założyć pier z czachy który daje minimalne SA do tego chciałbyś całkowicie zmienić gameplay z tym itemem zakładając swoje wcześniejsze "zmiany". Generalnie właśnie myślę, że szarak szybciej skorzysta z tego CBK niż z po/oś które w takim hełmie bez stat defensywnych są bardzo pod set innych legend.
2021.11.18 15:41:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45186764

Sexktanciusz Sekiusz

15137
20
taboretem w siostrę :
Z perspektywy maga, taka zmiana zupełnie nie ma sensu. Mag ma CBK w zbrojce a KO zupełnie żadnego. Pozdrawiam.
2021.11.18 22:45:19
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45187230

Bagbak

317194
885
Ktoś wie czemu ta broń nie ma żadnych obrażeń? Czy to taki jedyny item w grze?

Edytowany 22:08:43 21.11.2021 przez Bagbak
2021.11.21 22:08:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45190940

Kageeboshi

322878
3572
Bagbak:
Kojarzę że jest też jakaś pomka od maga z baraków na chyba 35 co nie ma dmg
2021.11.21 22:53:19
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45191007

Innse

317595
4555
Atalia:


Braciszek:


Wydaje mi się, że mikstura od Atalii jest strasznie słaba w porównaniu do Brata, wymagany poziom + 2.5x mniej leka.
Edytowany 16:59:03 22.11.2021 przez Prestige
2021.11.22 16:56:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45191498

Qsoko

230811
1829
Kolia słonecznych promieni: usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę, usunięcie leczenia????????
zero leczenia turowego na 85 tancu, wezcie ogarnijcie sie

to zabierzcie z niego zręczność lub ck jakieś, a nie leczenie turowe? w czym problem? lub oddajcie pełne ulepszenie z niego i ulepsze sobie or z goplany i po problemie
Edytowany 19:22:39 23.11.2021 przez Qsoko
2021.11.23 13:10:31
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45192637

Sirragenh

180194
90
Dlaczego wraz z usuwaniem ujemnych bonusów w odp na truciznę nie usunięto dodatnich bonusów w tą odporność np. w chlubie z tolloków?

@Marshin w takim razie ujemne odpy nie były dla celowego wzmocnienia itemów?
Edytowany 18:01:04 23.11.2021 przez Sirragenh
2021.11.23 15:35:10
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193051

Knoop

300323
267
Sirragenh:
ujemne odpy były skutkiem sylwestra
2021.11.23 18:06:38
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193903

Norbek

300440
4411
~To był lokalnie zbyt mocny przedmiot. Gdzie był za mocny? W ekwipunku graczy. Dlaczego nerficie jedyny sensowny naszyjnik nie eventowy ( dobra wisior z gopy jeszcze to mamy szalone 2). Ja w pełni zgadzam się że tanc z zadziorem był zbyt mocny i nerfu potrzebował ale nie leży się kopiącego halo karthus.

@minus
jak ty amator jakiś to co się wypowiadasz
Edytowany 18:47:59 23.11.2021 przez Norbek
2021.11.23 18:20:28
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193962

Quesi

300371
5877
Norbek:
Jak to gdzie był za mocny? Spójrz na jego stare statystyki i dostaniesz odpowiedź, dlaczego był za mocny. Walczyłeś kiedyś z tancerzem, który kręcił ~700/800 lt?XD

@
Najwyraźniej były ku temu słuszne powody, sam grając tancerzem skłaniałem się ku temu, że ta profesja powinna dostać srogiego nerfa, bo była po prostu zbyt niezbalansowana.
Edytowany 18:33:24 23.11.2021 przez Quesi
2021.11.23 18:24:02
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45193985

Slavcio

217351
651
Zmiany porządkowe, tymczasem nadal jest nierówny podział bonusów między łukami a pozostałymi broniami. Przedmioty z licytacji, 210lvl.

https://i.imgur.com/Mgon0Ab.png

Kontra w broniach dla paladyna nie jest liczona jako bonus, tymczasem przebicie pancerza w łukach na łowcę oraz tropiciela owszem. Z tego powodu paladyn ma rozdanych 7 statystyk (niszczenie, cechy, życie, mana, obniżka, 2x sa) + kontra, a łowca ma rozdanych 7 bonusów licząc z przebiciem (skf, zręczność, obniżka uniku, 2x przebicie, 2x sa)

Zarówno kontra, jak i przebicie nie powinny być traktowane jako rozdany punkt statystyki, ponieważ nie można ich zastąpić żadnym innym bonusem, gdyż przedmiot wtedy stanie się bezużyteczny. Dodatkowo występują one tylko i wyłącznie w broniach głównych.

https://i.imgur.com/fr3FEyH.png

W różdżce od ognia postanowiono zrezygnować z bonusu na obniżanie odporności, by móc rozdać dodatkowy punkt (zapewne w cios krytyczny). Gdyby analogiczna sytuacja miała miejsce z przebiciem np. zamiana statystyki na punkt procentowy ciosu krytycznego, łuk byłby do niczego. To sprawia, że przebicie (tak jak kontra) powinno być traktowane tako podstawowa rzecz w broni, nieuwzględniana w rozdanych punktach.

Edit
Zmieniłem numery do itemów z experimentala, bo nie działały

@Marshin
Jeśli kontra jest liczona jako bonus, to paladyn ma w broniach 1 bonus więcej względem reszty. Niszczenie pancerza + kontra + cechy + życie + mana + niszczenie odporności + 2x SA daje 8, a reszta ma 7. Mimo wszystko, traktowanie przebicia i kontry jako rozdana statystyka to niesprawiedliwość, bo w żadnym itemie nie zastąpicie kontry lub przebicia inną statystyką, gdyż są zbyt istotne w przedmiotach. Przebicie to charakterystyczny element w łukach, tak jak kontra w broni u paladyna. Niczym innym nie zastąpisz tego tak, by item nadal był atrakcyjny - w przeciwieństwie do niszczenia odporności (patrz różdżka od ognia, o której pisałem)

Niemniej, nadal uważam, że się po prostu mylisz - https://i.imgur.com/weoQLLD.png
Broń z łowczyni na wojownika - ck, skf, siła, 2x obniżenie uniku, 2x sa - 7
Broń z łowczyni na paladyna - cechy, lek turowy, obniżanie uniku, 2x obniżanie odporności, 2x sa - 7, z uwzględnieniem kontry 8
Edytowany 18:33:47 26.11.2021 przez Slavcio
2021.11.26 16:29:50
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45199578

Qsoko

230811
1829
https://margohelp.pl/przedmioty/3213
a ten przedmiot nie jest przesadzony? czemu w nim znajduje się leczenie turowe, ogromne sa, ogromna zręczność, ogromna energia???
Edytowany 17:00:48 26.11.2021 przez Qsoko
2021.11.26 17:00:36
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45199655

Innse

317595
4555
https://imgur.com/a/Cs2HHNN
Jak on się tu znalazł - nie wiem!

+Dodałem go max tydzień temu.
Edytowany 23:18:49 26.11.2021 przez Prestige
2021.11.26 17:27:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45199699

Marshin

821848
3110
Slavcio:
Kontra jest bonusem nadawanym (1 bonus: 1-50%, 2 bonusy - 51-60%). Natywnym (darmowym) bonusem jest niszczenie odporności. Wystrzegałbym się tak wczesnemu buffowaniu broni w pełni fizycznych, bo jeszcze w żadnej aktualizacji nie były one tak silne.
2021.11.26 22:46:59
cytuj | ID:45200313

Saheuto

319129
405
Marshin:
https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=411913&ps=0#post27165916

czy bylibyscie w stanie udostepnic aktualna taka rozpiske?
2021.11.27 12:46:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45200757

Slavcio

217351
651
Marshin:
Czyli nawet nie przyjrzałeś się temu, o czym pisałem, tylko uczepiłeś się o rzekomym buffowaniu broni w pełni fizycznych, bo z ich wykorzystaniem pokazałem 2 przykłady, że paladyn ma 1 bonus więcej.

Dobrze, trzeci raz, bronie z licytacji 210lvl
Paladyn - niszczenie pancerza, kontra, cechy, życie, mana, niszczenie odporności, 2x, SA - razem 8
Mag - niszczenie pancerza, intelekt, życie, mana, niszczenie odporności, 2x sa - razem 7
Tropiciel - niszczenie pancerza, cechy, życie, mana, przebicie, 2x sa - razem 7

Zatem możesz wyjaśnić mi, jak to jest, że paladyn posiada 1 bonus więcej względem reszty? Broń maga i paladyna mają rozdane statystyki identycznie (z wyjątkiem cechy-intelekt) + paladyn ma do tego bonus do kontry.
Twoja odpowiedź o darmowym bonusie w niszczenie odporności nie ma najmniejszego sensu, ponieważ oba te przedmioty mają ten bonus, mimo to paladyn nadal ma 1 statystykę więcej.
Edytowany 20:45:00 28.11.2021 przez Slavcio

@Niżej

Zatem, z jakiego właśnie powodu to paladyn ma niszczenie odporności za darmo? Przecież porównując te 3 profesje to paladyn w najmniejszym stopniu korzysta z obrażeń magicznych, więc dlaczego ma to mieć za darmo? Dlaczego w ogóle ktokolwiek ma tę umkę jako darmową
Edytowany 21:40:15 28.11.2021 przez Slavcio
2021.11.28 20:43:20
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45203797

Lagranżjan

30013
72
Slavcio napisał(a):
Marshin:
Dobrze, trzeci raz, bronie z licytacji 210lvl
Paladyn - niszczenie pancerza, kontra, cechy, życie, mana, niszczenie odporności, 2x, SA - razem 8
Mag - niszczenie pancerza, intelekt, życie, mana, niszczenie odporności, 2x sa - razem 7
Tropiciel - niszczenie pancerza, cechy, życie, mana, przebicie, 2x sa - razem 7
Edytowany 20:45:00 28.11.2021 przez Slavcio


Obniżenie odporności u maga nie jest bonusem natywnym/darmowym. W broniach paladyna jedno niszczenie odporności masz za darmo, a na drugie możesz mieć wydany bonus, więc paladyn ma:
niszczenie pancerza, kontra, cechy, życie, mana, 2x SA - razem 7

https://i.imgur.com/weoQLLD.png
Tutaj paladyn ma rozdany jeden bonus do niszczenia odporności - dlatego obniża o 2%
Broń z łowczyni na wojownika - ck, skf, siła, 2x obniżenie uniku, 2x sa - razem 7
Broń z łowczyni na paladyna - cechy, lek turowy, obniżanie uniku, 1x obniżanie odporności, 2x sa, kontra - razem 7
Edytowany 21:19:31 28.11.2021 przez Lagranżjan
2021.11.28 21:19:18
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45203858

Spaj

19420
299
Mamy gdzieś listę zmienionych lasek? Laska z pata i z razia zyskały obrażenia od ognia, w logu nic nie widać o zmianach.
2021.11.29 18:10:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45205012

Łersoł I love you

10218
36
Spaj:
Oczywiście, że jak zawsze nie mamy
2021.11.29 19:50:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45205266

Londes

323149
825
Witam,
Prędzej nie zagłębiałem się za bardzo w statystyki tego przedmiotu ale jak na fakt iż zbroja jest składana to w żaden możliwy sposób nie zachęca do tego by ją złożyć. Tu jest tak wiele do zmiany, że nawet nie będę się rozpisywał co wyrzucić, a co dodać...



Na 210 dużo prędzej jestem skłonny pochylić się ku zbroi 190. Jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy jest tylko taka, że do 190 potrzebuję więcej kamyków i dla tego jest lepsza.

2021.11.30 00:02:06
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45205725

Sumarbrandr

30056
53
Siaem,

Dobrym posunięciem byłby całkowity rework maski z aliasa, bo aktualnie jest to przedmiot, który jest prawie, że niegrywalny i niemożliwy do wpasowania w większość ekwipunków na 53(a o 59 już nie wspomnę), przez trzy czynniki, zbroje 40 i 58 których zdecydowana większość ma dotyk, ogólnie sporą ilość dotyków w itemach na przedział no i bardzo średnie statystyki, które po ostatniej zmianie z odpornością (jeśli ktoś się nie orientuje, to chodzi usunięcie sztucznie stworzonego bonusu w cechy przez ujemny bonus w odporność) wypadają bardzo słabo i jedyne co ma ten hełm wyróżnia od innych, to krytyk, który aktualnie nie jest ważnym bonusem na tym przedziale, oraz statystyki do walki z magiem, czyli leczenie turowe i hp co mogłoby go wyróżniać, ale maska z gobbosa posiada również te 2 statystyki w prawie takich samych ilościach oraz większą ilość sa, obniżkę sa i kryta , wraz z lepszym bonusem do walki z magiem, czyli oż. Ogólnie przez w/w czynniki w hełmie powinien zostać zmieniony bonus z dotyku na jakiś inny, którego nie ma w tak dużej ilości jak chociażby ko, fo lub oślep. Oraz zmianę 1 statystyki kryta na sa, lub 2 kryta na sa oraz cechy lub obnizke uniku/krytyka.

Pozdrawiam

Przedmioty do porównania i wyciągnięcia wniosków:




+Marshin w sumie to kazdy do tego dazy, wiec raczej cala gra powinna byc robiona pod mete
Edytowany 15:46:37 2.12.2021 przez Puffln
2021.11.30 12:11:40
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45206067

Pieszczkokspvp

317535
3377
Puffln:
Ten hełm potrzebuje zmiany już od dosyć dawna.

ck-> obniżka sa
ck-> hp/przywracanie hp
jeszcze ewentualna zmiana ck->obniżka uniku, ale wtedy trzeba pamiętać, że mag zakładając ten hełm traci jeden bonus więc raczej średnia opcja.


A co do tych łapek z pirata:



Item ogólnodostępny defensywny i to bardzo dobry, ale czy konieczne jest to obniżanie odporności w momencie gdy w legendzie jest fizyczna osłona? Raczej profesje na które używane są te łapki nie mają jakoś dużo odporności i te 1/2% które jest w broniach wystarcza w zupełności. Może zmiana obniżki odpo -> ck/skm?

@Skittle W sumie racja, więc może faktycznie zamiast ck/skm dobrą opcją byłaby mana. Niby nie dużo, ale aktualnie w dłuższych walkach zrobiłoby swoje.
Edytowany 08:48:51 1.12.2021 przez Pieszczkokspvp
2021.11.30 16:04:53
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45206489

Dagerar

317365
2744
2x unik w pierku mp to celowy zabieg czy jakiś bład?
2021.12.14 13:39:14
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45233143

Uchiha Ashiell

30045
144


Dlaczego ten przedmiot nie posiada SA?
2021.12.25 18:48:36
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45254930

Actros

1002
17
Moją jedyną propozycją jest zmiana lvl-owa pierka legi z kozuga z 65 na 64 była by to spora zmiana na dobre, bądź polepszenie pierścienia ze złodzieja pierścień po za tym że ma CBK niczym innym nie zachwyca.
2022.01.05 16:30:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45272825

legenda mokiego trwa

317113
832
Actros napisał(a):
Moją jedyną propozycją jest zmiana lvl-owa pierka legi z kozuga z 65 na 64 była by to spora zmiana na dobre, bądź polepszenie pierścienia ze złodzieja pierścień po za tym że ma CBK niczym innym nie zachwyca.

Kilka razy juz było pisane,ze aktualnie nie obniza pierkow 65 do 64
2022.01.05 17:39:29
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45272931

cyfrowe pieniąszki

141-2
47
legenda mokiego trwa:
Rework gnoli jest już przepowiadany od X czasu. Obniżenie o 1lvl nie wpłynęło by znacząco na statystki. Powyżej 79 itak nikt go nie uzywa wiec nie wiem skąd taka decyzja.
Edytowany 19:31:57 5.1.2022 przez cyfrowe pieniąszki
2022.01.05 18:22:46
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45272996

Kinematograf

232118
396
Actros:
Ale wiesz, że jest już zapowiedziana e2 na ~55 która, będzie miała owe pierścienie?
2022.01.06 18:13:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45274594

Zeeno

316145
1964


Jeśli czujesz się czasem bezużyteczny pomyśl o tym błogosławieństwie.

Życie jest ujemne, tylko z niewiadomego powodu na forum widać jako dodatnie.
Zdecydowanie najsłabsze błogo ze wszystkich błóg z kolosów w grze.
Edytowany 20:13:42 7.1.2022 przez Zeeno
2022.01.07 17:49:59
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45275934

Pepper Raisin

9027
210
Spaj:
Nie
2022.01.08 23:44:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45278217

Marshin

821848
3110
Actros:
Ale wiesz, że jest już zapowiedziana e2 na ~55 która, będzie miała owe pierścienie?

Owe pierścienie najprawdopodobniej znajdą się w szablonie elit 47-50 i będą posiadały odpowiadające im poziomy.
 
 
cyfrowe pieniąszki:
Rework gnoli jest już przepowiadany od X czasu. Obniżenie o 1lvl nie wpłynęło by znacząco na statystki. Powyżej 79 itak nikt go nie uzywa wiec nie wiem skąd taka decyzja.

Obniżenie o 1 poziom jest istotne z tego względu, że przedmiot będzie dostępny na przedziale Orlicowym, co zwiększy dysproporcję siły między poziomem 60 a 64 (zatem osoby szukające Złodzieja będą miały znacznie mniejsze szanse w walkach pvp z osobami, które dobiły 64). Osoba projektująca Gnolle celowo ustaliła poziom 65 dla wszystkich przedmiotów, by ten wyprzedzał oblegany wówczas przedział Orlicy, nie zamierzam tego zmieniać.
Sam rework Gnolli obejmie troszkę więcej zmian, zostaną dodane nowe przedmioty legendarne (po 2 dla każdej elity), w miejscach gdzie to konieczne znikną ujemne bonusy do uniku/życia/leczenia oraz udostępnione zostaną bronie wraz z broniami pomocniczymi dla każdej profesji na poziom 65. Wraz z nowym szablonem zwiększy się zatem szansa na przedmiot legendarny, która dotychczas była absurdalnie niska. 

@Lirro:
Obecna konwencja wymusza maksymalnie 3-poziomową różnicę między potworami a przedmiotami w ich szablonie, a maksymalna liczba przedmiotów legendarnych przypadających na szablon elity II i herosa to 3. W konsekwencji na ten moment nie ma niestety miejsca lokalnie na dzielone przedmioty legendarne, w przypadku dołożenia kolejnej atrakcji na poziom 52-60 priorytet w uzupełnieniu posiadają właśnie pierścienie.

@Koserowy:
Chętnie wrzucę legendę z PO do szablonu Gnolli.

 
Edytowany 21:54:59 10.1.2022 przez Marshin
2022.01.10 11:46:40
Ocena: 0
cytuj | ID:45280303

God Syndrome

21047
159
Marshin:
Czyli rozumiem, że olewaliście temat gnolli przez tyle lat ze względu na dysproporcje pomiędzy graczami celowo zostającymi się na złodzieju i graczami którzy celowo wbijali 64 po najlepsze eq na orlice (mówię tu o obniżeniu pierków do 64) gdzie analogicznie nie obniżacie itemów z 84 na 83 żeby ludzie wbijający specjalnie na łaźnie 85 mieli większe szansę z graczami stricte pod kica? Czy ty jesteś normalny?
2022.01.10 17:54:19
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45280732

Urashiki Otsutsuki

183268
864
God Syndrome:
Moim zdaniem była to zwyczajna nieprzemyślana wymówka robiona na szybko, byleby gracze odkleili się od problemu.
Marshin:
Obniżenie o 1 poziom jest istotne z tego względu, że przedmiot będzie dostępny na przedziale Orlicowym, co zwiększy dysproporcję siły między poziomem 60 a 64 (zatem osoby szukające Złodzieja będą miały znacznie mniejsze szanse w walkach pvp z osobami, które dobiły 64).

To sam powiedz, co szkodzi takiemu graczowi zrobić sobie inną postać? Jedna opóźniona zmiana tu goni drugą, teraz wyodrębnia się coraz więcej mniej i bardziej popularnych przedziałów, zresztą zapraszam tu: https://forum.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=513201 . Temat nie został poruszony przez administrację, a częściowo rozwiązałby tą dysproporcję. Jak chce, niech przebije sobie postać na 64 i zrobi sobie drugą np. na 49 lub 53 i też zbije Złodzieja z kolegami z przedziału.
Osoba projektująca Gnolle celowo ustaliła poziom 65 dla wszystkich przedmiotów, by ten wyprzedzał oblegany wówczas przedział Orlicy

Kot odwrócony ogonem i tyle. Poziom 65 pomógł w tylko dwóch itemach, a tymczasem silne przedmioty heroiczne są na 64 używane przez osoby pchające SŁ w obniżanie wymagań poziomowych. Przykładem idealnym jest ta broń:



Jeśli osobom na 64 bez licyt powiedział, żeby wskazali jedną z najsilniejszych broni, to będzie przeze mnie ta wskazana wyżej.
Sam rework Gnolli obejmie troszkę więcej zmian, zostaną dodane nowe przedmioty legendarne (po 2 dla każdej elity), w miejscach gdzie to konieczne znikną ujemne bonusy do uniku/życia/leczenia oraz udostępnione zostaną bronie wraz z broniami pomocniczymi dla każdej profesji na poziom 65.

Właśnie chyba wprowadzasz ludzi w błąd myśląc, że na te zmiany ktoś się da nabrać. Zaprzeczasz samemu sobie jak w wypowiedzi gracza God Syndrome. Nie zmieniajmy pierścieni z 65 na 64, ale zostawmy heroiczne bronie, z których leci stały dochód.
Owe pierścienie najprawdopodobniej znajdą się w szablonie elit 47-50 i będą posiadały odpowiadające im poziomy.

Jedyna w miarę sensowna propozycja, bo skorzysta na tym nie tylko przedział 64, lecz również 58/59 i 53.
To chyba tyle.

Edycja z powodu literówki
Edytowany 19:20:19 10.1.2022 przez Kacperek Powraca
2022.01.10 19:19:06
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45280876

Dagerar

317365
2744
Marshin:

Jakoś ozdobę z adariel dało się obniżyć pod przedział arcowy bo były braki w naszyjach, buty ady początkowo 154 lvl teraz 150 pod łaźnie, buty z dwk 151 lvl obniżone do 150 pod łaźnie i tu już nie ma dysproporcji między ludźmi 144/150 na łaźni a ludźmi wbijającymi 141 pod lichwę i zagaja?. Co do przedziału 50-64 pierki pod profy są potrzebne jak psu buda, nic by się nie stało jakby owe pierki z gnoli dostały -1lvl kosztem ucięcia niektórych statów, żadna profesja by się nie obraziła bo by dostała w końcu grywalny pier, a gadanie typu ,,ludzie z złoda byli by poszkodowani, bo nie mogą nałożyć tych pierków'' to nic innego jak farmazon wymyślony na rzecz jakiejś retoryki, dlaczego tak uważam? a no dlatego że mało który gracz w secie zostawia sobie 63 lvl i myśli ,,a pobije sobie złoda zarobie sobie szczególnie w czasach boconych 24/7 herosach". U mnie w klanie pod orle każdy gracz wysetowany ma albo 64 albo 59, przedziały pomiędzy tymi lvlami to są ludzie w hero eq co sobie dobijają lvl na e2 i powoli zarabiają na eq 64. Co do wysetowanych ludzi na 64 raczej każdy logicznie myślący wbija 58 pod złoda i karma i tam wystarczy mu hero eq do bicia tych herosów. Wracając jeszcze do dysproporcji o czym my piszemy jaka dysproporcja, jeżeli na 64 otchłani dostaje 76 lvl a teraz nagle dysproporcja między 63 lvl bez fajnego pierka a 64 z możliwością obniżenia kox pierka z gnola.

Reasumując:
Ja jestem za tym żeby te pierki obniżyć i nie czekać 5 lat na uzupełnienie 50-64(okej jestem w stanie przyjąć nerf pierków pod tym względem) i dać graczom większą możliwość na tym przedziale a nie jak teraz to wygląda jak nie masz pierka z 55 herosa albo 50 to mega odstajesz na 64, natomiast gadanie, że kilka graczy (nieliczna społeczność zostająca na 63) będzie pokrzywdzona na rzecz większości która lvlcapuje się na 64 to śmiech na sali
Edytowany 19:35:42 10.1.2022 przez Dagerar
2022.01.10 19:27:30
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:45280889

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0