Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

argathon dawny demon

331-22
10636
Marshin:
kiedy planujecie uzupełniać luki w itemach? są tak duże braki, że wybierając przedział musisz się kierować tym, czy będziesz miał na niego bronie. używajcie chociaż starych grafik z eventów, czy takich, które już się do niczego nie przydają, albo po prostu zmieniajcie kolory (w kuferkach to nikomu nie przeszkadza) jak dla mnie broń może mieć nawet grafike sztyleciku na 1 lvl, bo wolę taką niż żadną. nie wiem gdzie miałem spytać więc wale tutaj
2018.10.28 18:42:31
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42052506

Aingurth

21330
151
Young Hems:
Oni chyba chcą po prostu uzupełniać luki w broniach licytacjami więc niestety aż tak bym się tego nie spodziewał chociaż słabo, że zwykle raz na ruski rok, jeżeli akurat jakiś heros eventowy, nowo wprowadzony kolos czy też zmiana w tytanie, nie będą miały ich w szablonie, można zaplanować zmianę przedziału w taki sposób by ich brak nie bolał. Co do reszty przedmiotów (mijając tarki, pomki itd bo tutaj zapewne podobna sytuacja będzie miała miejsce), wykluczając już zmiany w tytanach i kolosach, powinno się moim zdaniem stopniowo aktualizować szablony elit, e2 i herosów, i dodatkowo wprowadzać nowe. Warto o tym pisać bo zamienniki są spoko i im więcej możliwości ubioru mamy tym gra jest ciekawsza.
2018.10.28 18:55:07
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42052636

Marshin

821888
3122
Young Hems:
kiedy planujecie uzupełniać luki w itemach?

Uzupełnić mogę w tydzień. Ba, nawet są itemy które leżą na mapie i czekają na release. O lukach zdaję sobie sprawę (Deedo również) i kolejkę przedziałów mam, jednak graficy mają swoje obowiązki i nie mam prawa ot tak zamówić grafik przedmiotów. Nie wydaje mi się, że administracja postanowi użyć do tych celów starych grafik, a czarna torba ze znakiem zapytania chyba też odpada.

Aingurth:
jeżeli akurat jakiś heros eventowy, nowo wprowadzony kolos czy też zmiana w tytanie, nie będą miały ich w szablonie, można zaplanować zmianę przedziału w taki sposób by ich brak nie bolał [...] powinno się moim zdaniem stopniowo aktualizować szablony elit, e2 i herosów

Kolosi i tytani będą mieli przede wszystkim bronie i pomki, bazowania na popularnych przedziałach niestety nie ma, a jedynie dość arbitralne tworzenie nowych. Równoległe uzupełnianie szablonów e2/herosów też byłoby spoko, ale wtedy topka czekałaby na cokolwiek nowego znacznie dłużej, tutaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Pawrael:
Unik do wyrzucenia <rózga 83 licyta 2k14>

Itemów p/w/m z unikiem jest sporo, jeśli wyrzucimy w jednym to czemu by nie w drugim, w konsekwencji z zasady "nie zmieniamy itemów eventowych wcale" mimo że pojawił się rodzynek pokroju tarki z licytki (wtedy był podbijany blok, więc zabranie uniku było krokiem zachowawczym) przejdziemy do "zmieniamy eventówki tak jak nam się podoba".
Druga sprawa - nie chcemy pozbawiać m/w/p wszelkich źródeł uniku, wyrzucamy go jedynie z przedmiotów dedykowanych. Jak ktoś kiedyś zrobił jakąś evetówkę z unikiem no to macie extra źródło bonusu (2 bonusy na przedziale gdzie max jeszcze 2 bonusy z butów, bonus z łap, bonus z pierka, na siłę też 2 bonusy z naszyjnika) co tworzy dodatkowy wariant do budowy.
No i dalej (ja) podtrzymuję zasadę, że eventówki są bez zmian <kropka>.

Koosa:
Przy przedmiotach na samego wojownika jeśli się zdarza w nich że jest unik to nie zamieniajcie go na blok

Unik na wojowniku był przedtem stosowany niemal wyłącznie na profesje dystansowe (mniejsza obniżka uniku, wysoka dysproporcja ciosów, 2 zmienne losowe blokujące cios razem z blokiem), w konsekwencji celem lokowania tego bonusu było większe przystosowanie przedmiotu vs T/H niż przeciw reszcie. Spadek wartości bonusu i presja wyrzucenia uniku nie musi oznaczać jednoznacznego wzmocnienia przedmiotu. Blok został ulokowany jako bonus komplementarny (przeznaczony również vs T/H z jednoczesnym brakiem potencjalnego zastosowania przeciw innym profesjom) nie zmieniając w dużej mierze charakteru przedmiotu. Tam gdzie była potrzeba dany item wzmocnić - został wzmocniony, jeżeli wzmocnienie było nieuzasadnione - unik został zastąpiony blokiem.

blancior gigancior:
dajcie tu trute, ewentualnie zróbcie nową pomkę na 50 od trucizny, bo nie ma żadnej ;v

Typy obrażeń nie są uniwersalne (każde ma szczególne zastosowanie przeciw konkretnej profesji), więc nie można ich dowolnie zmieniać (przykład? Na profesje z redslowem trucizna, szczególnie po nerfach, wyda się zwyczajnie słabsza).
Inna brutalna prawda odnośnie broni/pomek - trzeba mimo wszystko zostawić jakąś furtkę na eventy. I taki był, nawet 2 miesiące temu, ulokowanie po tak krótkim czasie komplementarnej broni to trochę oplucie aktywnych w tym momencie graczy (bez odwołań do przeszłości, ok?).

Cone:
Czy jest tutaj jeden dodatkowy bon w atak? <hero pomka 80 z czaszki>

Tak.
Propozycja ode mnie, 1 bon w atak -> niszczenie pancerza

Trochę na siłę wzmacnianie domyślnie śmieciowego przedmiotu z e2. Przyczyna jest jasna, mogę to zrobić ale po mojemu, żeby pomka full fizyk z Halloween dalej była jednoznacznie lepsza.

Chociaż Chciałbym:
Zamieńcie ochrone przed niszczeniem many,eny
na obnizanie many,eny <tarcza cursed woj>

Obniżanie enomany to nie "bonus przeklęty". Redukcja obniżania do dokładnie 1 bonus, to że jest tam słówko o "redukcji obniżania many" nie znaczy, że wojownik cokolwiek na tym traci (mechanicznie, ale co prawda większą wartość ma ten bonus na profesjach z dwiema staminami). To, że na 70 wartość sprowadza się do redukcji 1 bonusu w energię to wina zaokrągleń i nad tym rzeczywiście można podłubać.
A, i bonus przeklęty jest jednakowy niezależnie od poziomu, to że na 70 nie znajdziesz dla niego zastosowania to nie znaczy, że powyżej 70 też jest bezużyteczny.

Basterfeild:
Będzie szansa na ponowne, bardziej przemyślane rozdanie statystyk w tej zbroi?

Tak. Zbroje będą troszkę zmieniane, pewnie w innym czasie niż reszta przedmiotów, postaramy się uniknąć nerfów jeśli to możliwe, a bardziej szukać wzmocnień (i przede wszystkim omówię dodatkową ofertę legbonów). W podanym przez Ciebie przypadku SA -> slow to było celowe osłabienie zbroi, ma 2x unik, hp, dodatkowe dominowanie z SA mogłoby być przegięciem (przez wygodne, błysk, szybką strzałę), za to slow może się momentami okazać skuteczniejszy (wyprowadź sobie różnicę stosunków SA łowcy do SA spowolnionej profesji bez redslowa, a łowcy z podbitym SA przez 1 bonus do SA profesji niespowolnionej).

Fearle-S:
Obniżanie siły krytyka, na obniżanie niscz.<cursed 100>

Wnioskowanie o wzmocnienie woja/pala na walkach z przedmiotami przeklętymi ma dość sporą wagę (jeśli chodzi o niszczenie pancerza). Wnioskując z testów nie wydaje mi się, by było to konieczne. Jeśli masz obiekcje to uargumentuj logami walk.
Źródła niszczeń many/eny zostaną ograniczone wraz z reworkiem Renegata, ale jeśli mowa o heroikach to trzeba zważać na to, że cursed z kochanki i renegata też mają redukcję niszczeń.

Hulan:
Te buty po nerfie uniku stały się absurdalnie słabe. Ktoś może bronić, że "dobre pod tanka", bo w końcu maja 3 bony w hp i 2 bony w unik, ale w takim wypadku Cios bardzo krytyczny jako bonus jest bezużyteczny.

Przesadnie nie starałbym się wzmacniać jedynych butów na przedziale. Dostęp do uniku jest dla b/h/t kosztem dzielenia typu przedmiotu, z którego każda profa dostaje tyle samo SA. Niszczenie eny/many w żadnym wypadku by puszkom nie pomogło.
1 extra bon w ck do ulokowania byłby dość uzasadniony.

Zbroje się od siebie praktycznie nie różnią, z tym, że ta z persa w większości przypadków jest nieco lepsza. Mimo wszystko, ni to na tanca, ni to na łowce.

No nie, nigdy nie dojdziemy do sytuacji gdzie obie te zbroje będą wymieniane w zależności od profesji z którą walczymy. Dzieli je 15 poziomów, więc nie widzę potrzeby sprowadzania ich do komplementarnych zamienników.

Ok, więc z dzielenia tanc traci unik, łowca SA.
Persową można bardziej ukierunkować vs mag (KO zostaje, bo ciężko o inne źródło tego legbonu) zmieniając skf->slow. Unik zostaje, bo wykorzystywana jest też na słabszym eq do walk dowolnych. [dajcie feedback]

96 natomiast bardziej stricte zwiększając def zostawiając zastosowanie zbroi na słabsze eq, skf -> lowcrit jako bezpośrednie wzmocnienie. [dajcie feedback]

[dygresja]
Tło wydarzeń jest następujące: ktoś kiedyś arbitralnie poustawiał poziomy zbroi (woj 82, pal 83, mag 96, tanc/łowca 96, trop dopiero 106), które celowały w zupełnie inne przedziały. Często też było to konsekwencją lokowania dodatkowego legbonu w czasach kiedy nie było składaków (np trop zbroja 106, mag cbk 113, łowca/trop zbroja z persa, p/w damy tarczę z renka i każdy ma tyle samo dodatkowych legbonów w idealnej sytuacji).
Łatwo wyczuć, że obecnie taki podział sensu nie ma, więc zastosowanie zbrojek sprowadza się tylko do walk na niższym poziomie eq, gdzie dodatkowe bonusy i legbon cokolwiek znaczą. Jedynym wyjściem byłoby w tym przypadku (ale również dla dzielenia itemów p/w) grzebanie w bonusach natywnych, ale przy dostępie do wyłącznie istniejących już bonusów rozwiązanie może być niewystarczającym półśrodkiem.

Panie nie pij pan:
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=285
unik -> hp

Ok. Na przedziale jest dostęp do butów 2x SA, 2x unik 74 więc z gopy można zrobić hp+lt.

Akulele:
nie jest on zbyt chętnie używany już na 157, jeżeli ktoś posiada ten z agii, lub jakiś inny heroiczny eventowy <pier 144 worek>

Pier z e2 mogący znaleźć zastosowanie i to do 13 poziomów w przód. 157 powinien pójść do nerfa.


Anxiety:
Mógłbyś zamienić pancerz w zbrojach za esencję na 70 na jakieś przydatniejsze bonusy?

Tak, tylko Deedo planuje wydać pomniejsze zmiany w zbrojkach jednocześnie, w późniejszym terminie.
 
Edytowany 10:45:42 30.10.2018 przez Marshin
2018.10.29 13:48:41
Ocena: 7
cytuj | ID:42055407

KONTO USUNIĘTE

Marshin:
A co za problem przypisać do nowych itemów stare, bardzo stare grafiki o których starzy gracze prawie zapomnieli, nowi gracze nie znają, a itemy przypisane do tych grafik nie funkcjonują lub praktycznie nie funkcjonują w obrocie (poza starymi privami, albo leżą u graczy off od bardzo dawna) jak np.


My, gracze, mówimy wam, administracji od dawna i podajemy przykład angielskiego margo że tam tak robią. My chcemy nowe itemy i nowe perspektywy do walk, grafiki to drugorzędna sprawa (a jak dobrze pokopać w starych grafikach to nawet się mało kto zorientuje że grafiki już były zużyte).
A jest lista itemów które fajnie byłoby wprowadzić na "już" żeby można było zacząć normalnie grać. Np.:
-biżuteria ok. 40 (na 40 operujemy tylko na 2 bonusach praktycznie dot i or, nie ma sensownych FO, OŚL, Kl.)
-buty ok. 80
-pierki ok.95
-hełm fiz. 150 (heros na berki, do niego łapy z obła, do obła łapy z aty i jeszcze na fiz., atka hełmy i mamy ogarniętą sytuacje 150 lvl)
-buty 165 fiz. i łapy 165 mag.
-buty ok. 175 mt
-buty ok. 290

Jest też masa niewykorzystanych lokacji, gdzie nie ma e2/herosa i aż się prosi żeby wykorzystać te lokacje, a one stoją i nic się nie dzieje tam:
-berki - heros
-furbole- heros
-mahopteki - heros i e2 (i kot na katakumby albo na odwrót, przeniesienie to przecież nie graficy)
-pająki - heros
-ważki - e2
-centaury - e2

Lokacje są, wystarczy postawić moba. No i oczywiście niedlugo kolejne, nowe legbony, ale nowych legend brak i znowu zamieszanie będzie ze zmianami Stare legendy będą zmieniane (bonusy) a nowych ciagle nie będzie.

To takie podstawy do uzupełnień, albo wyrównania jak buty ok.175mt bo pw mają kremy, bh chryzie. I wtedy nam duzo łatwiej walczyć.
"nie wydaje mi się, że administracja postanowi użyć do tych celów starych grafik, a czarna torba ze znakiem zapytania chyba też odpada" - to niech postanowi. To co ja wskazałem to tylko by były legendy na każdym przedziale. Nie wskazuje legend jako zamienników bo to odległa przyszłość.

Wiem że to tak fajnie się pisze, ale tylko wskazuje rzeczy które można w tym momencie wprowadzić z pominięciem pracy grafiki (a przesunąć ją na jego wolny czas i wtedy aktualizować grafiki).
2018.10.29 14:34:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42055566

Faun

3005736
4547
@laseckki w plusie: Lordz ma dużo gotowych grafik, ale mówił o skończeniu bazy ~1000+ gotowych grafik itemów do wykorzystania, gdzie byłaby prawdopodobnie ukończona w ~styczniu.
Fearle-S:
Popieram. Jest tak wiele dziur przedmiotów, gdzie wystarczy lekki recolor danego, rzadszego itemu, by móc go potem zaimplikować do gry. Recolor itemku trwa dosłownie 2-3 minutki i już jest gotową grafiką.
Co do powielania grafik, szczególnie rzadkich - nope. To powoduje problem mylących grafik, toteż recolor jest konieczny.
2018.10.29 15:14:18
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42055707

KONTO USUNIĘTE

Ogólnie moim zdaniem jak dodane są nowe legbony to powinna być aktualizacja opierająca się na dodaniu wielu nowych przedmiotów z nowym bonusem, a nie zmienianie starych, wiadomo w niektórych itemkach jest to zmiana na plus, ale i tak jeżeli ostatnio zostały dodane 2 legbony tzn. oślepienie o oczyszczenie to powinni z tym dodać trochę legend z tymi bonusami, bo aktualnie to słabo moim zdaniem wygląda. Tak samo zmiany bonusów bez jakiejkolwiek komunikacji z Nami czyli graczami, bo zmienianie na tzw. samowolkę jest bezsensowne.
Edytowany 16:28:25 29.10.2018 przez Krystian
2018.10.29 16:26:43
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42056113

Aingurth

21330
151
Marshin:
A na przykład nie można powołać jednego zespołu, który by się zajmował tworzeniem kolosów, kolejnego który by aktualizował tytanów i następnego odpowiedzialnego za wprowadzanie aktualizacji do herosów i e2? Bo tak szczerze to aktualnie nie tylko topka, ale i wszyscy inni czekają. Tam wiadomo, że my niecierpliwi i wszystko naraz chcemy, ale też to co proponuję jest po prostu wygodniejsze i lepsze dla obu storn. Taka inwestycja jedna większa będzie kosztować pewnie podobnie zwłaszcza, że Garmo i tak zatrudnia ludzi w większości na zlecenie (o ile ta informacja jest prawdziwa) a czasowo wyrobią się szybciej, my zadowoleni (w zależności od wyników), Wy macie to z głowy, sam profit.
@+ale no ja nie mam tam "znajomych" w firmie, więc to chyba Ty (ew Mykf) powinniście w naszym imieniu takie pytania zadawać czy tam proponować rozwiązania, które wydają się* lepsze dla obu stron
Edytowany 13:10:12 30.10.2018 przez Aingurth
Edytowany 13:10:40 30.10.2018 przez Aingurth
2018.10.30 13:02:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42059854

KONTO USUNIĘTE

W związku z tym że odchodzimy od lasek, to wklejam kilka, absolutnie priorytetowych lasek do zmiany na różdżkę (oraz w kilku żywioł) tylko te laski które są z przedziałów gdzie nie ma sensownych różdżek, nie tykam tych z tytanów oraz tylko hera dotykam. Na większe zmiany przyjdzie pewnie czas po zmianach w UM, ale te zmiany to niezbędna rzecz, żeby wyrównać sytuacje maga w dostępie do broni względem innych profesji:


http://site.addons.darro.eu/przedmioty/39810/Brzd%C4%99k-zaginionego-miedziaka
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/3680/B%C5%82yskostrza%C5%82-Adariel
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/3731/Laska-pradawnej-zag%C5%82ady (i zmiana na błysk)
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/1946/Piekielna-zag%C5%82ada-Annaniela (zmiana na zimno)
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/2398/Piekielny-gromobij-Zufulusa
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/4913/B%C5%82ysk-maddok%C3%B3w (zmiana na zimno)
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/2471/Pot%C4%99ga-maddok%C3%B3w
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/41480/Konar-preludium-nicestwa
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/3656/Pastora%C5%82-Charkhaam (zimno)


Te zmiany dadzą manewru u maga i nadadzą jakąkolwiek wartość pieniężną.

PS. Część grafiki, ale część tylko linki, bo nr nie działają
Edytowany 15:00:40 30.10.2018 przez Fearle-S
2018.10.30 14:54:24
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42060202

Marshin

821888
3122
Heroiki ze wcześniejszych postów już zmodyfikowałem i pojawią się z resztą poprawek, termin ustali administracja.

Możemy zacząć omawiać poszczególne zmiany w legendach, najlepiej porcjami.
Nie jestem w stanie tworzyć przedmiotów w ekwipunku, więc będę bazował na ss'ach: https://imgur.com/a/YlEtGbD

• Rękawice 226m:
Klątwa -> cbk

Podwójna klątwa z popularnych itemów na przedziale została zmieniona na cbk, blind odrzucony, bo jak na itemy z e2 razem z czapką 218 był zwyczajnie zbyt skuteczny. Zakładamy, że czapka 242 posiada zamiennik, a powyżej 254 istnieje dostęp do innego legbonu z rękawic. Zmiana dość uczciwa zważając również na przedmioty eventowe lokowane w przeciągu roku (mniejsze zastosowanie może mieć pierścień 220, jednak jako że to legenda dla wszystkich profesji można ją ze względu na wszechstronność pominąć).


• Buty 274pw:
Klątwa -> Oślepienie

Dostęp do klątwy dla t/b/h na ogólnodostępnym eq determinuje udostępnienie oślepienia dla p/w, żadna inna legenda raczej na podobną zmianę pozwolić sobie nie może, zmniejszenie dysproporcji ciosów, wprowadzenie inwazyjnego legbonu jednoznacznie wzmacniającego te profy na przedziale.


• Naszyjnik 128:
FO -> OR

Zwiększenie wachlarzu dostępnych legbonów na przedziale, poszerzenie użyteczności przedmiotu, utrzymanie dobrej korelacji legbonu ze statystykami. Między wójtem (OR) a burkiem zostawiam sobie furtkę na naszyjniki.

• Hełm 128:
skf -> 1x ck
skm -> 1x hp

Lekkie zwiększenie defensywy, obecność podzielonych sił ck razem z energią+maną w jednym przedmiocie (na wszystkie profesje) docelowo go osłabia, tutaj zostało to zmienione, Karminówki póki co nie ruszam.


• Rękawice 100:
wszystkie cechy -> slow

Bezpośrednie wzmocnienie zwiększające dysproporcje SA przeciw profesjom bez redukcji spowolnień. Obecność mechaniki ściągającej z postaci wszystkie spowolnienia pozwala trochę mniej oszczędnie tym bonusem dysponować.

To na początek, moim zdaniem w tych przypadkach większych zmian nie potrzeba.

• Mniej istotne:
195 buty z Demonisa: 1x wszystkie cechy -> 1x ck
123 rękawice MT: 1x zręczność -> 1x wszystkie cechy
218 hełm: 1x AC -> 1x SA (ss w galerii)

• Testowane:
175pw KO -> blind
lifting KO 57
lifting CBK 57

• Modyfikacja zbroi tak jak pisałem zaplanowana jest na inny termin.

• Obecne staty dla wygody:




Do wszystkich propozycji (również zachęcających do większych zmian) się odniosę.


Cone:
Przed zmianą działania OŻ nie.
 
Edytowany 15:29:08 31.10.2018 przez Marshin
2018.10.31 13:45:13
Ocena: 7
cytuj | ID:42065144

Arasher

300797
3009

Cbk-> klątwa
Hełmik pod 300 raczej się zalicza bo na 300 bonus działa jak tralala
Zbrojek i eventowych nie liczę

Po zmianiach z łapami mag 220-300 będzie miał 1 pare rękawic cbk(226) 3 hełmy cbk(242,260,285)
Klątwę tylko z naszyja 235 i 252 więc bez szans na 2x kl

Trop 3 hełmy cbk(242,260,285) 1 para rękawic(226)
To samo co mag, 2x klata niemożliwa

Pal 2x cbk z hełmów 242 i 260
Kląwa będzie dostępna tylko z naszyja ze smoka po tym jak już zabierzesz ją z butów z seta


cbk-> ko + lekki reword stat
cbk do 70 jest z złoda,koba,kolosa 63

Dla all do 70 prof Ko jest tylko z koba ale większość ze wględu na niszczenia ubiera cholewy
Z kolei tarmuski są raczej noszone tylko dla podwojenia cbk


tu by sie przydał lekki buff bo cbki biją je na głowe mana,ena,unik np w hp(1 albo 2 bonusy)/obniżanie ck


@Marshin, co byś powiedział żeby dać w łapkach 123 bh które miałby być zmieniane cleanse? Fo od cholery na tym lvlu, oczyszczonka wcale
Edytowany 14:56:38 31.10.2018 przez Arasher
2018.10.31 14:32:47
Ocena: 3
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42065302

Marshin

821888
3122
Arasher:
[242 mtp] Tutaj dylemat czy chcemy udostępniać więcej różnych legbonów czy dawać możliwość ich dowolnego powielania (na co legend w tym momencie jest za mało).
Czapka 242 jest zwyczajnie silna i mtp noszą ją w szczególności zamiast 260 - stąd prawdopodobnie lepszym wyjściem byłoby stworzenie jej innego wariantu niż "załóż jak nie masz legi z 242". W tym przypadku jednak trzeba też ulokować (w przyszłości) cbk najlepiej z czapki dla B/H.

[cbk 45] Jest to jedyna ogólnodostępna legenda z tym bonusem do przedziału Mamlambo, 4 bonusy w SA, 4 bonusy w ck, nie jest przesadnie słaba jak na przedmiot z e2. Ja bym się powstrzymał przed zmianą.
 
Edytowany 14:51:38 31.10.2018 przez Marshin
2018.10.31 14:46:09
Ocena: 2
cytuj | ID:42065358

Faun

3005736
4547
Shlem Gordosti.
Nie widzę tego w spisie legend, więc no, opiszę. Pomimo dodania tam jednego z nowych bonusów, to wciaż item jest piekielnie słaby. Napakowane 4(?) bonusy w HP, działające jak 2 ze względu na 58% siły bonusu powoduje, że ten hełm jest totalnym crapem. Nie wiem, czy już przechodził rozkładanie statystyk, czy nie, ale sugeruję, aby rozłożyć je od nowa - tym razem nie pakując tam tyle bonusów w HP, a rozkładając je na inne staty (crit, mana/ena, armdest, slow lub nawet ene/mana dest, aby uczynić ten hełm użytecznym, a nawet równym mitrze).
2018.10.31 14:58:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42065477

Marshin

821888
3122
Faun:
Legi chciałem podrzucać porcjami, 218 wzmocniłem dość konwencjonalnie jednocześnie zmniejszając impact legbonu: https://gyazo.com/9d30484c698495b0be3caf9045cc4617
(AC -> SA)

Arasher:
@Marshin, co byś powiedział żeby dać w łapkach 123 bh które miałby być zmieniane cleanse? Fo od cholery na tym lvlu, oczyszczonka wcale

[łapy 123 TH] Do nich chcę wrzucić jeden z następnych legbonów, cleanse na łowcy jest potrzebny w podobnym stopniu co OŻ magowi, a łapy maja być wzmacniane.

Sauber:
Nie nazwałbym różnorodności problemem. Z hełmu każdy coś traci - szybsze profesje nie mają źródła uniku, wolne nie mają źródła ck, dostajemy 5 osłabionych bonusów, w tej wartości nie dostaniemy ich z żadnego innego hełmu (co jest zaletą o ile ich potrzebujemy). Nie popadałbym w paranoję upodabniając wszystkich hełmów do jednego schematu, bo tego bym nie chciał, wystarczy by przedmiot oferował cokolwiek w zamian nie zmuszając do wyboru hełmu ponad 20 poziomów "słabszego".
 
Edytowany 16:29:12 31.10.2018 przez Marshin
2018.10.31 15:14:29
Ocena: 4
cytuj | ID:42065576

KONTO USUNIĘTE

Marshin:
cześć, moim zdaniem wszystkie zmiany które przedstawiłeś wyżej są jak najbardziej na plus, poza koroną z Burka. hełm jest legendą na wszystkie postacie, a z siły ck fizycznej/magicznej skorzysta każda postać, może warto by zatem zamiast brać się za te siły ciosów krytycznych wziąć się za unik w koronie z którego już nie skorzysta tak efektywnie taki np. mag. poza tym, OŻ jest bonusem nastawionym typowo pod walki z magami, tudzież paladynami i tropicielami z ogniem, może warto byłoby po prostu dostosować ten hełm do walk z profesjami magicznymi i wrzucić zamiast uniku niszczenie many?
ps. karminówka wymaga zmiany bo jest to legenda z bardzo ,,ogólnymi'' statystykami i przez to na dobrą sprawę nie wyróżnia się kompletnie niczym szczególnym. daje mało sa, nie zwracając tego w defensywie
Arasher:
obniżanie szansy na CK fajnie wkomponowałoby się w buty z KO
2018.10.31 18:27:18
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42066782

Jaki jeżyk wariacie

3202421
6064
Zarządca Świata Prywatnego
Marshin:
W łapach bpw z zagaja na 123 może 1 bonus ze wszystkich cech w siłę? Z siły każdy tak samo skorzysta, a zostanie jeszcze 1 bonus w to.
2018.10.31 18:40:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42066873

Pickelhaube

259610
2933
Marshin:
Na podobnej zasadzie co Ravandol możnaby było zrobić nowe łapy niebieskie z zagaja. Najlepszym pomysłem byłoby zrobienie stricte pod maga tj zmienić bonus na oślepienie i trochę podrasować statystyki. Przy okazji dawny odrzut powinien też iść pod młotek i dostać mocny ofensywny bon, FO w tych łapach za odrzut to był poroniony pomysł, zwłaszcza że wcześniej miały bonus pożądany, dodatkowo łowca dubluje FO kilka razy, gdzie można byłoby wcisnąć lepsze bonusy, których brakuje. Daj znać stanowisko w tej kwestii.
Edytowany 20:52:17 31.10.2018 przez Ciro di Marzio
2018.10.31 20:49:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42067761

Marshin

821888
3122
Ravandol:
Żeby mieć czyściutkie sumienie to powinienem ten bonus we wszystkie cechy usunąć, bo naszyj ma ujemny bonus w odporność na truciznę (niewidzialny) co w konsekwencji przekłada się na oszukaną legę z dodatkowym trzynastym bonusem. Mogę też zamknąć oczy i zapomnieć, że istnieje. ¯\_(ツ)_/¯

Ciro di Marzio:
Dawny odrzut 123 zostanie zmieniony jak już dojdą kolejne legbony.
Sugerowanie natomiast, że KO 123 mt nie jest stricte pod maga tylko dlatego, że posiada 1 bonus w unik jest trochę na wyrost. Póki co oślepienia tam nie wsadzam, itemów z klątwą jest na tym przedziale mało, a jak już są to słabe (hełm 113 i 135).

@Zefiryn:
Nie wiem na jakim etapie jest implementacja tych mechanik do silnika.
­ ­ ­ ­
Edytowany 23:32:36 31.10.2018 przez Marshin
2018.10.31 22:42:51
Ocena: 2
cytuj | ID:42068497

Sauber

3171395
1417
Marshin:
Jest tylko mały problem, że właśnie ten przedmiot oferuje "tyle", że warto ubrać przedmiot według Ciebie "słabszy" o 20 lvli. Weźmy hełmy z muli na profesje fizyczne i magiczne, mitrę, hełm 184w. Jedyne jakie ten hełm ma zastosowanie dla mnie na tancerzu to vs mag. A wydaje mi się, że wszystkie wymienione profesje wybiorą wymienione hełmy, które teoretycznie są "słabsze" o około lub ponad 20 poziomów. Ten hełm to po prostu hero z bonusem. Teraz odrobinę lepszym. Założenie było, że będzie on mega słaby, by nie być lepszym od tego z Maguy. Item z Maguy będzie miał rework i dostanie dodatkowy bon, dlatego ten item powinien być rozdany od nowa, a nie szmintkować ten po prostu syf. Zamiana bonusu jednego nie rozwiązuje problemu i tyle.
2018.10.31 22:52:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42068531

Power I

3691207
641
Witam, śledzę temat od jakiegoś czasu i widzę dużo dobrych zmian dzięki czemu przedmioty stają się bardziej użyteczne.


Ostatnio poruszany był temat pierścienia na 129 b\h, uważam że w aktualnej sytuacji a mianowicie po zmianie wzoru na unik a zarazem zmniejszeniu drastycznie % uniku powinien zostać zabrany 1 bon z obniżania uniku i dodany w unik. Aktualnie b\h na owym przedziale posiadają około 40%- max 45 % uniku z ekwipunkiem typowo pod unik oraz umiejętnościami. Inne postacie typu woj paladyn dostały boosta ponieważ obniżanie procentowe uniku nie zmniejszyło się a unik owszem prawie o połowę, dodatkowo obniżanie u umiejętnościach + z ekwipunku. Sytuacja wygląda w ten sposób że profesjom które bazują na uniku zostaje około 25% uniku lub w skrajnych przypadkach nawet mniej. Zmiana wzmocniłaby nieznacznie tancerza i łowcę, pierścień stałby się bardziej użyteczny typowo pod fizyczne prof(z uwagi na bonus fizyczna osłona główne zastosowanie przeciw prof fiz).


Następnym przedmiotem który wymaga poprawy jest heroiczna tarcza na 160lvl p\w. Nie posiadam nr itemka także wkleję z ,,naszemargo,, http://www.naszemargo.pl/item.php?id=4824 Tarcza ma bardzo wąskie zastosowanie z uwagi na brak bloku przebicia. Jedyna ogólnodostępna tarcza która posiada blok przebicia jest z zoonsa i jest trudna do zdobycia, p\w jest miażdżony przez dystans z uwagi na brak względnej tarczy na około 160 lvl. Proponuję zabrać kilka bonusów np z wszystkich cech lub hp i dodać w blok przebicia. Tarcza stanie się użyteczna a profesje p\w będą mogły rywalizować z dystansem.
2018.11.01 20:10:07
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42073121

KONTO USUNIĘTE

Możnowładca:
Przecież p/w dostały nerf Um obniżania uniku z 17pkt% -> 10pkt% ...
2018.11.01 20:20:12
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42073217

KONTO USUNIĘTE

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/4205/He%C5%82m-szumu-wiatru

Jaki sens ma istnienie trzech, prawie identycznych hełmów na jednym przedziale (wiem, że hełm ze złoda ma inne staty, w sumie to są gorsze, ale ok)? Żaden się niczym nie wyróżnia, statystyki są rozdane w podobny sposób, z tym, że najlepszy jest hełm z orli, bo jest na najwyższy lvl, z czym wiążą się większe wartości statystyk. Nie dałoby się rozdać tych stat inaczej, sprawić, że wszystkie hełmy mogłyby być używane w innych sytuacjach? Na moment obecny hełm ze złoda to syf, niczym do siebie nie zachęca, ponieważ ten z razuglaga jest bardziej atrakcyjny, przez lt i bonusy w hp, a ten z orlicy jest po prostu lepszą wersją tego z razuglaga.
Edytowany 22:01:28 1.11.2018 przez blancior gigancior

@marshin mimo to, helm ze zloda nie ma az tak duzo tego sa, żeby zachęcić do siebie bardziej niż porządna ilość hp i lt, różnica sa między helmami ze zloda i raza wynosi mniej niz 20, to bardzo mało


w sumie, będzie jakieś uzupełnienie tego przedziału? jest tu bardzo dużo braków, np. łuk na łowce od gr i truty (nie wliczam tego ze szczeta, bo to syf, doskonale o tym wiesz), luk na tropa od zimna, 1h na tanca od truty i gr, pomka na tanca od truty i gr, atrakcyjna zbroja na tanca z unikiem, oraz lowce z wiekszym sa, to samo tyczy się chyba każdego, nikt nie ma porządnej zbroi, poza wojkiem, bo zbroja ze szczeta jakos trzyma poziom. jest tego wiecej, napisze ci na discordzie bo nie chce tu robic zamieszania
Edytowany 22:31:51 1.11.2018 przez blancior gigancior
2018.11.01 21:56:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42073879

Shaidan

383955
529
Chciałbym się odnieść co do zmiany Paraliżujących pazurów maddoka (rękawice na maga z pancera 226), otóż moim zdaniem zmiana nie jest potrzebna. Porównując cbki do klątw na ten przedział, posiadamy możliwość JEDNOCZESNEGO założenia:
Wisior z Dema - cbk
Buty z Dema - cbk
Hełm z Dęba - cbk
Zbroja 227 - cbk

Hełm z Mulher - klątwa
Wisior z Silvy - klątwa
Zbroja 227 - klątwa
Rękawice z pancera - klątwa

Tak więc mamy stosunek 4:4 tych bonusów, zamieniając na cbk będzie to już 5:3 na koszt CBK. Wiadomo, nie opłaca się 4-5 tych samych legbonów ubierać gdyż jest to mało efektywne powyżej 2. Nie liczę legend eventowych, gdzie też kilka cbków na przedział by się znalazło, w tym Fangotrzep (rękawice m/t 225 CBK) które miały statystyki wręcz stworzone pod ten bonus, w przeciwieństwie do tych z pancera, moim zdaniem ze statami dobranymi pod obecną klątwę i z uwzględnieniem tych eventowych, by nie wchodziły im w drogę.
Dodatkowo, rola cbk mocno ogranicza się do pvp, gdzie w przypadku zadziałania tego legbonu na magu walka w wielu przypadkach może być zakończona. Klątwa nie zakończy walki, tylko ją wydłuży, co za tym idzie przydaje się nie tylko do pvp, ale też do bicia tytanów, kolosów(tak, w tych przypadkach jej szansa zostanie mocno ograniczona, bądź już do tego doszło), a także walk głównie w pojedynkę z herosami, silnymi e2, tak jak na ten przedział Silvanassus, gdzie te rękawice są w moim przypadku jedyną legendą z owym bonem (tutaj również jest przydatny DA z maddoka a także ogromna ilość resów na ogień, mimo to wciąż jest to silny przeciwnik bez pełnej przewagi poziomowej). Przykład z tego przedziału, ale tak to funkcjonuje na każdym innym.

Proszę o wzięcie pod uwagę tego co napisałem, nie tylko administrację ale również graczy tu wypowiadających się.

Pozdrawiam,
Wojtek
2018.11.01 22:05:38
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42073947

KONTO USUNIĘTE

Chyba jedna z najbardziej oczekiwanych zmian:

Jedyna różnica w nich to WC->LT, to dość marne różnice jak na nasiory zbliżone lvl-owo.
Zmiana jednego z nich i zrobienie go w innym trochę stylu (może wykorzystanie ob.uniku, jakiś niszczeń, obniżania sa, możliwości wiele) ...
Marszin, uruchom wyobraźnie
2018.11.01 22:59:08
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42074266

Podejrzany Człowiek

380183
523
Wymiana siły na wszystkie cechy
Edytowany 08:36:46 2.11.2018 przez Będzie się działo
2018.11.02 08:34:52
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42075092

Jakut IIIIV

3151412
4199
Fearle-S:
Akurat pajęczą bym zostawił w spokoju właśnie przez to, że daje spoko boosta do leka turowego.
Już bardziej bym właśnie zmienił ten z maddoka, bo jego statystyki to takie trochę meh.
2018.11.02 08:46:21
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42075119

KONTO USUNIĘTE

Chciałbym zgłosić do poprawy dwa sklepy za walutę jaką są denary. By zdobyć przedmiot wykonać musimy ponad 100 zadań dziennych (i kilka dozbierać zadaniami niedziennymi, takimi jak przykładowo zakon równowagi). Podzielmy ilość przez 2, daje nam to dwa miesiące robienia 2 zadań w kółko. Zakładając, że jedno zajmuje nam 15 minut (co jest dość szybkim tempem, gracz posiada teleporty) na 1 przedmiot musimy poświęcić około 30-35 godzin.

http://www.naszemargo.pl/npc.php?id=200

Buty - wydają się być dobre, gdybym nie posiadał legendarnych prawdopodobnie bym je zakupił.
Hełm - moim zdaniem nieadekwatny do swej ceny. Hełmy heroiczne pochodzące z mobków ogólnodostępnych deklasują go. Jedyną zaletą jest obniżanie krytyka o 4%, ale to niewiele zmienia, ponieważ postać jest za wolna. Podmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na sa lub obniżanie sa przeciwnika powinno uczynić hełm atrakcyjnym.
Naszyjnik - tak jak buty, dość fajny, gdybym nie miał tego ze smoka zakupiłbym ten za denary.
Pierścienie (niższe poziomowo) - za dużo napakowane jest we wszystkie cechy, danie im hp, może sił krytyków, many/eny (lub ich niszczenia) uatrakcyjniłoby je. Teraz pierścień od różanitów je deklasuje, pierek z bacy/kochanki tak samo.
Pierścienie (wyższe poziomowo) - nie ma do czego się doczepić, bardzo ładne pierki. Jedyne co to można się czepić użyteczności w PvE dla maga, ale to niewiele zmienia, podoba mi się. Gdyby w przyszłości pojawiło się rozszerzenie przedmiotów za denary do 300 brałbym w ciemno nawet mając legendę.
Rękawice - moim zdaniem są klapą. Rozdałbym je na nowo, ewentualnie gdyby nie było takiej opcji podmienił bony z cech w siły ck, może unik, hp lub obniżenie sa. W każdym razie aktualnie nie wyobrażam sobie gorszych łapek.


http://www.naszemargo.pl/npc.php?id=199

Buty - podmiana 1 bonusu z cech w sa.
Hełm - okej, są fajne.
Naszyjniki - ładne.
Łapki - podmiana 2 bonusów z cech w hp.


Proponowane zmiany są moją oceną. Nie są na 100% najlepsze, ktoś się zgodzi, ktoś nie. Jednak przyznać trzeba, że jakiś mały buff przedmiotów za denary by się przydał. Poświęcić musimy dzieści godzin gdy na zdobycie jednego, przy tym zdobywamy doświadczenie za zadania więc ciężej nam jest zostać na przedziale. Na końcu ostatnią niedogodnością jest to, że nie możemy kilka dni poświęcić na przedmiot, musimy to robić dłuższy czas regularnie.

Swoją drogą gdzieś wspomniano o rozbudowie oferty sklepu za denary, być może wraz z uzupełnieniem (takim jak przykładowo dodanie przedmiotów do 300) można temat ten poruszyć.
Edytowany 11:38:58 3.11.2018 przez Tryn Emas
2018.11.03 11:32:52
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42082448

Aoves

333232
521
Chciałem zwrócić uwagę na itemki:

Wybryk starych czasów:

Zbroja pod tanka na unik, ale unik już nikomu nie będzie przydatny, dla łowcy i tropa za mało SA.


Usunąć unik. Tropa zostawmy, ale zróbmy też dla niego z Nimfy jakiś porządny łączony z łowcą pierek. Same plusy.


Cechy -> intelekt


A to co? Odrażające!
Prawdę mówiąc nie wiem po co to istnieje, chyba do wykręcania największej siły ck w rekordach.
Mag potrzebuje SA.
Siła ck -> SA
Siła ck -> lek tur
Ck -> hp
Dlaczego tak? Mag na 274 nie stoi na żadnej e2, tytanie, kolosie. Zróbmy przynajmniej z tego zbroję do expa. Wszystko będzie lepsze od tego.

http://www.naszemargo.pl/item.php?id=6826
Wiecie czego brakuje magowi na 300?
Tarczy łączonej z palem z odpornościami na zimno. Heroicznej.
I tak nikt za tą unikatową tęsknić nie będzie.

Tryn Emas:
A ja bym zrobił szalony koncept:
(Tak tylko do dyskusji dodaje)

Dobry itemek. Bardzo uniwersalny. Zbyt uniwersalny... Zdatny tylko dla tropa.
Zróbmy z niego uniwersalny itemek do podkręcania SA i CK dla wszystkich prof.
Na przykład:
Unik -> hp
Obniżanie uniku -> hp
Siła ck -> obniżanie ck
Siła ck -> Lek tur
Mało prof w tych czasach polega już tylko na CK. Przy podkręceniu wartości jak życie i nadal mocnym CK, naszyj będzie dobry dla maga i pod maga. Pomijając, że do expa stanie się w sam raz.


Czapka fajna, ale można by dać:
Unik -> SA
Powód prosty:
Dla łowcy i tropa 2% to dużo, ale SA kusi bardziej.
Do expa też lepszy, tylu magów jest w końcu, a 2% dla mobka nie robi różnicy.

Wszystkie przedmioty są heroiczne, więc nie powinny budzić poprawki oporu. Szczególnie, że itemki niezbyt popularne.

@Dół:
Nie ma tarczy łączonej mag/pal na 300, a tarcze na maga na 300 przez dokładnie ten lvl mają zawsze odporności na ogień, które nie przydają się w praktyce. W dodatku musi być to mag/pal, ze względu na brak zbroi mag/trop. Dlaczego? Marnują się panc i abs w dużej ilości. Tak poza tym, znasz ideę przedmiotów ogólnodostępnych i eventowych? Eventowe powinny być zamiennikiem, nie jedyną opcją.
Zbroja za denary dla maga. Intelekt jest potrzebny by wyciągać mane/siłę ck/absy, szczególnie absy, bo to zbroja. Na 300 magu widać sporą różnicę między ludźmi co idą w ogólnodostępne itemki z cechami, a między tymi co wybierają wyszczególnioną cechę. Nie muszę mówić kto wychodzi na tym lepiej. Sam zmieniłem przez te umki sporą część eq, by wyciągnąć ten intelekt.
Zbroja setowa. Nikt na +300 nie będzie Ci jej nosił, ze względu na niski lvl (tak 26lvli 274-300 robi różnice) i beznadziejne staty. Każdy wie, że między 271-293 nic nie ma, ale dla 293 są zbroje z questa 290. Ta zbroja powinna być stworzona pod expa, bo nie ma nic innego na tym lvlu.
Dla ludzi co walczą topornie legami, które są tylko po jednej na przedziale takie zmiany wydają się nie mieć sensu, ale dla tych, co żąglują herami i muszą się starać, by z 2 legami można było dorównać tym z 5 ma wielkie.
Każda propozycja tutaj jest przemyślana i logiczna, gdyby tak nie było to bym nawet tutaj nie pisał.


@+ Zgodzę się w przypadku 195 naszyjnika, ale w zbroi już nie

@- Niech o itemach na maga wypowiada się ktoś, kto o tym coś wie.
Mag jest dobry. Bawi mnie ten komentarz. Do kolejnej aktualizacji umek? Może róbmy balans na podstawie dobrych itemków, wielu zamienników i pełnych zestawach, a nie na paru itemkach, gdzie i tak zostaną dodane nowe, które zniszczą komuś wiele godzin pracy nad tym balansem.
@- Bo gram magiem sporo? Widzę czego mu brakuje w itemkach? Jak będzie zmiana umek tylko dla maga, bo będzie niegrywalny też tak stwierdzisz co nie?
@- Wiem, a ty wiesz kiedy zmienią Tanrotha? W II połowie 2019 najprędzej. Do tego czasu mam rozumieć, że ta zbroja ma być wypełniaczem okienka dla graczy.
@- Razzy, jeśli nie wiesz dlaczego z palem, to znaczy, że masz bardzo okrojoną wiedzę o magu i lepiej byś się nie wypowiadał, bo się ośmieszasz.
Edytowany 19:05:45 4.11.2018 przez Aoves
2018.11.03 14:25:39
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42083560

Szuugar Dadi

33055
461
Aoves:
Zbroja za denary na maga jest sztosem, głupotą jest zabieranie cech i dodawnie tam intelektu. Zbroja na 274 z seta na maga można by zabrać 1 bon z siły ck i dodać w SA nic więcej robić tam nie trzeba Tarcza łączona z palem? Masz aktualnie tarki z eventu.
2018.11.04 00:10:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42087296

Lights Out

313473
2702
Gruchałke:
Właśnie, z eventu. Brak jakiejkolwiek dobrej i przede wszystkim ogólnodostępnej alternatywy dla maga poza czasem eventu. Braki w tarczach dla maga, ogólnie braki w itemach są kolosalne. Taka zmiana byłaby dobra. Kiedy wejdą poprawki i uzupełnienia do itemów, tak aby było w czym wybierać? Rok? Dwa lata? To za długo. Uzupełnienie itemów następuje stosunkowo wolno, co miesiąc kolos, który ma xx itemków? Trochę dużo czekania. Tak samo poprawki tytanów, są zbliżone do kolosów więc tym bardziej trochę poczekamy.

Aktualnie mag na poziomach 250+ ma 3 ogólnodostępne tarcze z mobów, ze smoka 282, z węża na 252 i unikatową z arteniusa. 3 są za tytoń, które jedyne czym się różnią to poziomy 260-262 i po 1-3 statystyk. Pozostałe to są eventowe tarcze. Kong 270, waluta eventowa 271 i 300, licytacja 290.
Jeżeli już nie chcą ruszać tej unikatowej tarczy na 300 niech dodadzą alternatywy np. do Neferkar seta, Nymphemonii czy drugą heroiczną tarczę na maga/pala do elit 300. Są też stosunkowo nowe elity na 280. Jednak najbardziej nową tarczę widział bym u elit 300 i Neferkar Seta tak, aby jako-tako wyrównać lukę.
__

- Jak ktoś gdzieś napisał, chyba w ocenie gdzieś wyżej lub w poście. Itemy za walutę mają być uzupełnieniem ekwipunku, a mi chodzi o ogólny brak tarcz dla maga na poziomach 250+. A nawet nie tyle samych tarcz co przedmiotów na każdą profesję, choć tu skupiłem się na magu. Poza tym nie można powiedzieć, że są jak ogólnodostępne z prostego powodu. Pojawiają się co prawda cyklicznie, ale co z tego skoro są przez 2-3 tygodnie do zdobycia i to tylko podczas trwania eventu? To znaczy, że przez pozostały rok nie można już ich zdobyć. Więc argument, że jak się zrobi eventowe zadania za walutę to są jak ogólnodostępne, jest nonsensem.
Edytowany 12:00:27 4.11.2018 przez Solur
2018.11.04 11:19:00
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42088288

Jakut IIIIV

3151412
4199
Solur:
Kolosi nie uzupełniają luk w przedziałach, bo tymi itemami nie da się handlować. Brakuje elit, e2, herosów, z których będzie lecieć mnóstwo niezwiązanych przedmiotów. Zgadzam się, magowi brakuje cholernie dużo tarcz, to samo tyczy się itemów na przedziale 190. Braki są okropne i uzupełniane zbyt wolno. Itemy za walutę nie powinny uzupełniać luk tylko być dodatkiem, który można wykorzystać.

Jeszcze komentarz do minusa Iriana, idź ty se chłop rób questy i kup mózg za tę walutę, bo twoje myślenie woła o pomstę do nieba.
Edytowany 12:06:58 4.11.2018 przez Vise
2018.11.04 12:06:25
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42088567

argathon dawny demon

331-22
10636
wiele przedmitów zostało już poprawionych.
prosze o zamknięcie
2018.11.04 13:35:43
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42089200

KONTO USUNIĘTE

Vise:

Pozwolisz, że poszerzę Twoją wypowiedź o swoje spostrzeżenia.

W pierwszej kolejności zadać musimy sobie pytanie po co magowi jest tarcza? Aktualnie posiada ona umiejętność poboczną zwiększającą dmg wyprowadzany z naszej rózgi o 50% gdy walczymy z mobkami oraz dającą jednocześnie neutralizacje strzały/bełtu. Oznacza to, że według zamysłu twórców tarcza powinna być stosowana w walkach PvE (gracz kontra środowisko w tłumaczeniu) oraz w walkach PvP z łowcą oraz tropicielem. Sam uważam jakoby ustawienie to było zbyt silne.

Przeanalizujmy ogólnodostępne tarcze dla maga godne uwagi (jest ich więcej, ale nie chcę wymieniać takich jak tarcza na 27 poziom z zulusów).

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/44689/Speculum-Lapis - pierwsza godna uwagi tarcza pochodząca z kolosa. Ranga heroiczna, znacznie zwiększa przeżywalność maga. Dzięki 14% odporności na żywioł jakim jest ogień śmiem założyć, że to idealny dodatek do eq na kolosa. Niestety, nie posiada opcji handlu. Czy tarcza jednak występuje? Tak. Umka polepaszająca dostępna jest od 50 poziomu, czyli są to pierwsze poziomy gdzie możemy rozwinąć potencjał. Czy istnieje jednak alternatywa dla niej? Otóż nie. Jedyne co zaobserwować możemy to tarcza z orlicy na 51 poziom. Nie dość, że słabsza to odstająca poziomem. Na wczesnym etapie gdy te 12 poziomów czyni ogromną różnicę. Co za tym idzie dodanie tarczy zdatnej do handlu w przedziale 58-65 jest czymś co by się przydało. Przykładowo dodać ją można do Vonarosa (mag stojący w przejściu do jaskini na trasie Ithan-Andarum), a nawet i Licha, tak jak na angielskim margonem wywalczyłem dodanie jeszcze przed dodaniem kolosa (link do przedmiotów z licha innych względem PL-a https://imgur.com/a/inGMCyG + łapki nie otrzymały znerfienia turowego leczenia).

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/8525/Podr%C3%B3%C5%BCna-os%C5%82ona-zakonnika - druga godna uwagi tarcza, występuje 19 poziomów po poprzedniej. Moim zdaniem bardzo dobra, alternatywa dla tarczy z licytacji 2017. Jedyne co jest niefajnego to ta przepaść 19 poziomów. Jakaś unikatowa tarcza na 75 poziom fajnie by się wpisała, oczywiście nie za silna. Do zdobycia mogłaby być z mnichów Andarum (biblioteka/świątynia).

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/3977/Tarcza-rozpaczliwego-zapomnienia - po tarczy od Pana Seldera mamy tarczę z kochanki. Jest ona zoptymalizowana. Wydaje się być super pod kolosa 90 ze względu na odporności, nie ma czego się czepić. Przepaść od ostatniej to fakt faktem 18 poziomów, ale... jednak selderówka nadrabia statystykami.

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/2531/Hajnicka-tarca-bycka - tarcza z bacy jest czwartą tarczą dla maga godną uwagi. Nie wiem czy opłaca mi się rozpisywać. 13 poziomów różnicy od tej z kochanki, dość fajna. Odporności na błyskawice prawdopodobnie znajdą zastosowanie w walce z kolosem 117. Niestety, po niej następuje luka.

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/591/Mroczny-p%C3%B3%C5%82ksi%C4%99%C5%BCyc - tarcza z jertka wymaga aż 135 poziomu, czyli przepaść między poprzednikiem wynosi aż 22 poziomy. Co za tym idzie w okolicy 125 poziomu nie ma absolutnie nic. Jest to drugie widoczne miejsce do uzupełnienia dla tarcz. Moim zdaniem nadanie przedmiotu poskramiaczowi hydr (elita 2 znajdująca się na zagaju) byłoby tutaj wyjściem. Kwestia tylko czy unikatową czy heroiczną. Sam byłbym za 2 opcjami, heroiczną z odpornością na zimno oraz unikatową z odpornością na błyskawice (bądź na opak). Co do samej tarczy z jertka, uważam ją za fajny przedmiot. Za czasów gdy mag posiadał tak zwany "wyzyw" przy jej pomocy dobijałem 90% odporności by jako mag tankować na arcymagu. Dzięki temu w 4/5 osób nie mając ani jednej legendy potrafiliśmy go pokonać na ogólniaku bez strat.

Tutaj następuje problem. Po tarczy z jertka najbliższą ogólnodostępną tarczą niepochodzącą z zakonu równowagi jest tarcza na 219 poziom. Oznacza to przepaść ponad 80 poziomów! Co za tym idzie uzupełnienie prawdziwe, a przynajmniej najbardziej wymagane jest tutaj. Gdzie, co i kiedy? Cóż, moim zdaniem po jertku coś powinno znaleźć się na 150 poziomie (może mobka na ceneum Demiurg cretula
albo składane z ważek/roślinek), następnie na około 170 poziomie z Fursharga by urozmaicić sk, 185 mniej więcej z Toruni, 200 z Ananiela, a na końcu jakiś unikat w okolicy 215 poziomu z maddoków. To tyle wymaga uzupełnień.

Jak już pisałem, tarczę mamy na 219 poziom godną uwagi po tych 80 poziomach http://site.addons.darro.eu/przedmioty/3735/Tarcza-z-%C5%82uskoo%C5%9Bci i... jest fajna. Może bon w kryta przeniósłbym w hp, ale to moja chora ideologia budowy postaci pod tanków.

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/41531/Ochrona-magicznego-runa - tarcza występuje niedługo po składaku, w miarę jest okej, chodziłem, pasowało mi.

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/908/%C5%81aska-ocalenia-Quetzalcoatl jest tarczą godną uwagi, która znajduje się po tarczy unikatowej z drzewcowego mobka (chyba tak nazwać mogę), jedyne co odstrasza to brak bloku przebicia, ale łączenie z paladynem dostarcza tyle pancerza, że nie zauważa się tego. Dodatkowo ma ogrom leka turowego, a expowiska nie posiadają na tym poziomie aż tak łowców. Na katakumby jestem zwolennikiem tarczy za tytoń z odpornością na błysk ze względu na paladynów/magów tego żywiołu oraz już występujący blok przebicia.

Teraz mamy tarcze tytoniowe, moim zdaniem genialny twór. Są zaspokojeniem potrzeby maga pod sytuacje. Nie wiem kto je wymyślił, ale ma u mnie wiadomy trunek.

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/37301/Puklerz-konduktancji - na katakumby oraz smoka e2 idealne.
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/39640/Ceramiczny-puklerz - pod nową e2 wiedźmę cudo.
http://site.addons.darro.eu/przedmioty/5957/Puklerz-Faetona - polecam serdecznie pod e2 smoka 280 (maga).

http://site.addons.darro.eu/przedmioty/1536/Tarcza-pustynnego-s%C5%82o%C5%84ca - jest ostatnią tarczą dla maga godną uwagi. 282 poziom, ze smoka. Jedyną jej wadą są odporności na ogień. Ale... nie do końca bo na e2 maga 300 się przydaje (bez niej nie ma co się bawić w solowanie na niższym lv, potwierdzone info), a do tego ma wszystko czego mag chce. No, może zamiast cech bym chciał SA bo tarcza licytkowa ją deklasuje, ale... to tarcza licytkowa jest za silna. Aktualna forma jest wyważona.

Czy dodanie tarczy na 300 coś da? Nie. Odpornością będzie ogień. Wolałbym na jakieś okoliczne poziomy, nie wiem, do driady i seta? Chodzi o to bym jako mag posiadał 3 tarcze, z odpornością na ogień, zimno oraz błyskawice.

Tarcze niezdatne do handlu dla mnie nie istnieją (za walutę, z kolosa, z tytana), tak samo te eventowe bo nie są możliwe do zdobycia przez 365/6 dni w roku. Tarcze dla maga są atrakcyjne od niedawna, kilka lat temu przedmioty jak tarcza z azzisa 58 heroiczna uważana była za syf, to samo tarcza 155 mag/pal z gwiazdki 2014. Nie można więc porównywać starych przedmiotów eventowych do dotychczasowych bo raczej Achaja, Deedo, Thinker nie planowali "a dodamy itemki w 2013, które są śmieciem, ale w 2020 będą OP".
Edytowany 12:04:42 6.11.2018 przez Tryn Emas
2018.11.04 14:54:45
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42089815

Possiblee

359566
3647

może i jest to przedmiot eventowy, ale czy nie dało by rady wrzucić tutaj oślepienia, na którym miały skorzystać wolne profy?
2018.11.06 16:06:50
Ocena: -1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42098608

KONTO USUNIĘTE

Dream Selection:
Hełm jest bardzo spoko, nie przesadzaj.
2018.11.06 16:08:31
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42098619

Irian Dragonfly

30018
2073
Falque:
Bardzo spoko? Chyba dla wojownika. Daj mi powód, dla którego miałby go nosić paladyn.

EDIT:

Arasher:
Istnieją hełmy:
- Tanrotha, tytan
- Czerep, z e2
- Hełm z Dębo, z herosa
Dla samego bonusu, który dodatkowo jest efektywny wyłącznie w walce z magiem? Zachęci do ubrania tylko te osoby, które mają już naprawdę za dużo pieniędzy i wezmą drugi hełm na ten sam lvl tylko po to, by ubierać go na jedną profę. Nie twierdzę, że OŻ jest słabe, ale poza walkami z magiem mało pomocne, coś tam daje, ale niewiele, więc w połączeniu z tymi statystykami item jest bardzo nieciekawy.
Edytowany 09:02:44 7.11.2018 przez Irian Dragonfly
2018.11.06 19:34:47
Ocena: -7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42099906

Arasher

300797
3009
Marshin:
Tak rozmawiamy o itemkach ale zapomnieliśmy o jednej ważnej kwestii a mianowicie strzałach

Heroicznych czy nawet w ostateczności unikatowych strzałek jest dosyć niewiele a th tracą trochę, już pół biedy że są na użycia w odróżnieniu od innych pomek. trochę śmieszne jak w większości przedziałów pierwszym wyborem w większości są strzałki za sł

Pomysł? Zmiana niektórych zwykłych strzałek na heroiczne (z elitek/e2), grafiki zostają więc pozostaje kwestia zmiany statystyk. Zmiana myślę że szybka do zrealizowania a byłaby bardzo odczuwalna


----------------------

Zrobicie coś aby przeklęte z herosów,tytanów,kolosów były użyteczne w każdym przypadku?
Edytowany 19:55:27 7.11.2018 przez Arasher
2018.11.06 23:45:28
Ocena: 4
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42101107

KONTO USUNIĘTE

Arasher:

Od X czasu jest mowa o craftingu. Na przestrzeni lat miało to różne nazwy i systemy. Droga Tworzenia na Nerthusie, składanie przedmiotów z ważek, krabów, roślinek, ogników. Teraz mamy jeszcze legendarne zbroje. Aktualnie rozwijany jest po latach system recept mimo, że działa od daaawna (przykład zastosowania na Margonem com). Ja mam nadzieję, że strzały nie będą dropiły z e2/herosów/tytanów, a recepty do ich tworzenia.
2018.11.07 08:11:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42101393

Varl

317925
5580
Irian Dragonfly:
Ta czapa nie jest związana na stałe i nawet z mianem eventowej nie zasługuje na oślepienie, bo byłaby zbyt dzikim itemem. Też nie porównuj go za bardzo do hełmu z TH czy czerepu. Pierwszy jest spokojnie 2 przedziały wyżej, trudno go zdobyć i handel jest niemożliwy, a czerep to item dla wszystkich. Jeśli uważasz go za nieopłacalny, to po prostu wybierz lepszy. Prawda, że z tego czepka wyciągną najwięcej ludzie w pełnych setach, bo po prostu mogą sobie pozwolić na uzupełnienie eq w oż, której w zasadzie nigdzie indziej nie ma. Oślepienie jest zaproponowane z butach z seta ( https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=501249&ps=2#post42065144 ), jest w pierku z Vapora. Z hełmem byłoby to zbyt dużo. Przedziały miały być uzupełnione, a oślepienie najlepiej by zajmowało miejsce klątwy jako odpowiednik dla wolnych prof. Oż nie jest zła i wcale nie sprowadza się tylko do walki z magiem. W tym samym zalinkowanym poście masz również informację, że działanie oż będzie zmienione, więc po prostu poczekaj, bo być może wyjdzie z tego coś dobrego.
2018.11.07 10:22:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42101510

Irian Dragonfly

30018
2073
Promotor:
Zaraz zaraz, czy ja napisałem coś o zmianie bonusu? Nie. Bonus jak najbardziej może zostać. Kwestią jest natomiast fakt, że jest to legenda z herosa eventowego, a kompozycja przedmiotu sprawia, że jest słaby ogólnie, a przydatny wyłącznie sytuacyjnie i o ile nie mówię niczego o bonusie, którego brakuje (szkoda, że luki łatane jedynie eventówkami), to staty by mógł mieć ciekawsze dla paladyna, bo nie jest to hełm na 1 profesję.
2018.11.07 12:53:13
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42101726

Panie nie pij pan

13825
859

co robi blok w czapce dla maga?
Czy grupa testerów to same paladyny?
2018.11.09 16:24:05
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42110015

Jakut IIIIV

3151412
4199
Panie nie pij pan:
Blok w czapce na maga zwiększa mu współczynnik bloku, gdy ten założy tarczę.
2018.11.09 16:47:13
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42110156

KONTO USUNIĘTE

Zmiana na inny typ.
Usunięcie woja i stworzenie wersji alternatywnej dla samego woja. Jest wiele takich broni jeszcze, mowa oczywiście tylko o broniach full fiz.

Edytowany 21:19:35 10.11.2018 przez Fearle-S
Edytowany 21:20:55 10.11.2018 przez Fearle-S
2018.11.09 23:05:27
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42111995

Ferandus

316334
6756
Marshin:
zauważyłem, że w butach z byka testujecie oślepienie, według mnie ko w tych butach powinno zostać, ze względu na to, że czapy można założyć inne sensowne niż czapa z brata, łapy z sk to tylko pal nosi, są dość średnie u woja, co prawda, osoby nie posiadające eventówek mają dość mały wybór w hełmach, ale można też zauważyć, że mało która eventówka ma ko, buty z byka powinny zostać z ko zwłaszcza, że zaczynają wchodzić zmiany w tytanach i oni też biją ck, więc jak najbardziej ko już się staje przydatnym bonusem przy biciu tytanów, a oślepienie to bardziej widzę w takiej koronie z sk, oczywiscie po liftingu statów.
- 1 moc kryta w hp, druga w obniżanie uniku

@- kontra na szybkich, ale co mi po oślepieniu jak padnę na 5 hitów tanca który ma co ture ck? ko jest bardziej przydatne, tak w ogóle dość szybki przeciwnik po oślepieniu traci 1 ture i ma drugą turę więc i tak to jest bez sensowne lekko, a oślepienie już jest w pierścieniu z toruni
Edytowany 12:52:19 10.11.2018 przez Ferandus


@dół buty z ogra m/t/p dotyk, łapy z sata w/p/b/h dotyk, łapy z zufa m/t dotyk, zbroje praktycznie każda profa w zbroi ma dotyki od 144-210, pal, trop, łow, tanc mają w zbroi 144, łow ma w zbroi na 163, tanc i woj w zbroi 180, trop, łow, pal, mag mają w zbroi 190, łow i woj mają w zbroi 210, dodatkowo zbroja m/t z przyzia z tego co pamiętam też ma dotyk, każda profa ma dostęp do dotyku
z statami się zgodzę, choć taki hełm z goonsa już przy niej lepiej wygląda, a jest go jeszcze łatwiej zdobyć.
Edytowany 13:02:34 10.11.2018 przez Ferandus
@dół przy obecnych statach hełmu z burka i karminy, hełm z goonsa na prawdę dobrze wypada
Edytowany 13:45:54 10.11.2018 przez Ferandus
2018.11.10 09:39:03
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42112589

KONTO USUNIĘTE

Ferandus:
Raczej niestety nie.
Dotyk w kornie to jedyny dot od 140 do 218 w itemie na all profy. 150+ powinno dostać jakieś nowe dotyki, a nie je wykluczać z gry. Poza tym item ten jak na to, że jest z SK która jest bardzo oblegana, dostępność do tej legi jest spora, to ma odpowiednie do trudności zdobycia staty.

@góra
Hełm z gonsa wygląda użytecznie przy czapce z gonsa Nie no, karmina też nie nie powala
Edytowany 13:06:52 10.11.2018 przez Fearle-S
2018.11.10 11:56:01
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42113087

The Possessed

33188
157
Deedo:
Mógłbyś się odwołać do tego postu?
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500004&ps=60#post41871287
2018.11.10 17:52:36
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42114974

KONTO USUNIĘTE

tancerz ostrzy do poprawy
2018.11.11 15:48:48
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42119466

KONTO USUNIĘTE

okropnie rozdane statystyki
2018.11.11 17:01:49
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42119984

KONTO USUNIĘTE

Jatai:
Rework tej laski nastąpi na pewno wtedy gdy będzie aktualizowana Tezka
2018.11.11 18:51:09
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42120571

Koserowy

377906
5276
Co za problem już teraz zmienić wszystkie laski z tytanów na różdżki?
2018.11.11 19:08:17
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42120721

Don Austino

300445
743
Koserowy:
Taki, zęby po 2 razy nie robić tego samego. Wszystko niech idzie etapami, nie ma co skakać po pracach, bo nic w końcu nie zobaczymy. Może poprawią działanie lasek? Trzeba czekać i tyle.
2018.11.11 19:28:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42120891

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Dyskusje o przedmiotach

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0