Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poradniki > Jak przygotować postać pod Mamlambo?

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Warlios

300313
2775
Ponieważ spora część osób bijących Mamlambo to nowi gracze i brak im doświadczenia w walce z kolosami, wychodzę z pomocą jak przygotować postać pod tego właśnie rywala.


Aby wejść na kolosa Mamlambo należy udać się do Pradawnego Wzgórza Przodków (46,9) i porozmawiać z Fula Gulą. Wejście jest dostępne dla graczy z poziomem 23-49 (jednakże zalecanym poziomem jest 40+).
Dokładna droga: Leśna Przełęcz -> Kryjówka Dzikich Kotów -> Jaskinia Dzikich Kotów -> Tygrysia Polana -> Kryjówka Dzikich Kotów -> Osada Mulusów - Pradawne Wzgórze Przodków.


1. Najbardziej niezbędnymi profesjami na tego kolosa są: wojownik i paladyn. Wojownik używając umiejętności niszczycielski cios w dużych ilościach niszczy pancerz kolosowi, poza tym wojownik jak wiadomo ma najwięcej hp czyli może być tankiem. Biorąc pod uwagę jeszcze ogłuszenie i wytrącenie z równowagi, wojownik jest najbardziej funkcyjną profesją na tego kolosa. Dobra grupa powinna mieć w sobie jednego wojownika tankującego - reszta niech się zajmie ogłuszaniem.
Rola paladyna polega zaś na rzucaniu aury SA i zamrażaniu przy specach. W grupie przyda się dwóch paladynów, którzy razem będą rzucać aurę (sumują się).
Grupie bardzo przyda się również mag i tropiciel. Obie profesje mają również możliwość zamrożenia czyli przerwania ciosu specjalnego, Mag pełni tu rolę uzdrowiciela - posiada umiejętność leczenia ran (leczenie jednej wybranej osoby) i zdrowej atmosfery (leczenie wszystkich w grupie).
Zostali tancerz ostrzy i łowca. Łowca, używając piętna bestii jest w stanie zwiększyć obrażenia zadawane kolosowi. Powinien się on zaopatrzyć w łuk z trucizną.
Tancerz ostrzy nie ma za dużego pola do popisu, by wzmocnić swoją drużynę. Może jednak osłabić samego kolosaa obniżając jego atak i krytyk.



2. Ekwipunek - wiadomo czym lepszy tym lepiej. Nie będę tutaj podawał gotowych zestawów, bo dobór ekwipunku na tym poziomie jest bardzo szeroki, od unikatów po legendy. Warto jednak zwrócić uwagę na obniżanie uniku, pancerza i w przypadku profesji magicznych na obniżanie odporności. Poza tym mana i energia w ubiorze też są mile widziane.

Przedstawię jedynie bronie, które są ogólnodostępne i łatwe do zdobycia:


Wojownik:

Do zdobycia z elity - Wilczej Paszczy
tank:
1,5h

Do zdobycia za głowy zbira


Paladyn:

Do zdobycia za głowy zbira
+

Do zdobycia za PH
lub:

Do zdobycia na PH (zalecane)
lub:

Do zdobycia z herosa - Karmazynowego Mściciela


Mag:

Do zdobycia z elity - Wilczej Jagody


Tropiciel:

Do zdobycia za głowy zbira


Tancerz ostrzy:
1h

Do zdobycia z elity II - Tarmusa Wudena (zalecane)
lub:

Również do zdobycia z Tarmusa Wudena
+

Do zdobycia za głowy zbira
lub:

Do zdobycia z herosa - Karmazynowego Mściciela (zalecane)


Łowca:
- Do zdobycia z elity II - Szczęta aliasa Gładkiego





3. Zestawy umiejętności:

Wojownik: https://grooove.pl/skills/id,346692
https://grooove.pl/skills/id,341073 wersja z wytrąceniem w równowagi (warto ją wybrać jeśli ma się dużą szansę na cios krytyczny - w granicach 20% lub więcej)
tank: https://grooove.pl/skills/id,340065 (wojownik z najniższym lvl)
Paladyn: https://grooove.pl/skills/id,180588?
Mag: https://grooove.pl/skills/id,180780?
Tropiciel: https://grooove.pl/skills/id,240065?
Tancerz ostrzy: https://grooove.pl/skills/id,236810
Łowca: https://grooove.pl/skills/id,295635


4. Jak atakować?

Wojownicy biją niszczycielskim ciosem póki kolos ma pancerz (503pkt.). Następnie używają ogłuszającego ciosu lub zwykłego ataku kontrolując ilość energii - należy pamiętać aby trzymać też energię na przynajmniej dwa ogłuszenia na wypadek ataku specjalnego.
Wojownik tankujący atakuje błyskawicznym ciosem, ale zawsze trzyma w rezerwie 12 energii na dwa wyzywające okrzyki.

Paladyni na początku walki rzucają aurę SA. W przypadku speca używają pchnięcia mrozu, a poza specami gniewu bogów na przemian ze zwykłym atakiem. Gdy rzucający aurę SA wykonają po 8 tur, ponownie należy rzucić aurę SA itd.

Mag atakuje cały czas zwykłym atakiem. Manę trzyma na wypadek speca by zamrozić kolosa oraz na leczenie. Mag przyda się również do spowolnienia kolosa - w tym celu używa szadzi (bonus się sumuje jeśli rzucą go dwie osoby)

Tropiciel atakuje podwójnym trafieniem lub zwykłym gdy brak energii. Lodowej strzały używa gdy ma dużo many. Trzeba pilnować aby mana zawsze była na wypadek speca. Tropiciel może też rzucić aurę SA, aby przyśpieszyć całą drużynę (bonus się sumuje jeśli rzucą go dwie osoby).

Łowca używa zatrutej strzały i wykonuje podwójny strzał na przemian ze zwykłym atakiem. Łowca rzuca również piętno bestii, by na kilka tur zwiększyć obrażenia zadawane kolosowi.

Tancerz ostrzy wykonuje błyskawiczny cios na przemian ze zwykłym atakiem. Ponadto używa co dwie tury kolosa rozpraszającego okrzyku, aby go osłabić.




5. Rady ogólne:
-Warto posiadać ponad 4k życia aby uniknąć strat po wykonaniu Laribe (atak 3-4k),
-Przy ostatnich procentach, gdy wygraną ma się już w kieszeni wszyscy próbują zamrozić/ogłuszyć kolosa, nawet gdy nie wykonuje on ciosu specjalnego,
-Wojownik, który ma najniższy poziom, powinien być zawsze o krok przed graczami z pierwszej linii, by mógł wytankować w razie speca, którego nie dało się przerwać,
-Kolosa atakuje osoba tankująca,
-Do bicia kolosa polecam zainstalować dodatek 'Titan Helper',
-Przygotowane wyżej umiejętności są na 49 poziom (tank na 42). Gdy posiadamy niższy poziom należy zmodyfikować umiejętności tak, aby nie zmieniały one naszej strategii (przykładowo wojownik z 45 poziomem daje wzmocnienie energii 6/10 zamiast 8/10 oraz sprawność fizyczna 2/10 zamiast 3/10).



____________________________________
Edytowany 19:54:04 8.6.2019 przez Kusakercu
Edytowany 12:21:24 19.10.2019 przez Kusakercu
Edytowany 18:28:38 27.11.2019 przez Warlios
2017.12.18 16:49:54
MEDAL Ocena: 20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:40463708

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Pierwsza pomoc do Poradniki i inne pomoce przez moderatora: Hessa.
2017.12.19 22:06:13 ID:40471274

Broniu

235684
2863
Linki do zestawów umiejętności wygasły.
Proszę o aktualizację
2020.03.04 08:44:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43686620

Viirgina

141450
3560
Zaktualizuj Umki
2020.03.27 08:34:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43755935

Maajky

300153
998

Edytowany 11:59:12 5.5.2020 przez Vvs Majky
2020.05.05 11:55:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43932330

Kacper Szef Nexosa

226304
1659
Przy wejściu w linki do umiejętności pokazuje się, że zestawy o takowym ID nie istnieją. Proszę o zrobienie nowych.
2020.05.06 19:29:44
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43937433

Animouse I

31773
1442
zrobi mi ktoś eq na tropa pod mam lambo
2020.05.09 19:55:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43947043

Kacper Szef Nexosa

226304
1659
Animouse I:
To nie jest Pierwsza Pomoc, a po drugie nie znam twojej sakiewki, czy chcesz hero eq, uni.
Ode mnie łap takie coś z unikatów: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/3365,50260,1837,36269,38471,1352,8613,2924
Heroiczne: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/2710,1349,2672,2689,45206,50271,48602,1842 ( jak nie z licytki, to z unikatowego zestawu bronie. )
Z eventowymi: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/2710,49948,49910,50588,45206,50586,48602,49313
Legendarne: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/1075,49078,5946,1635,45206,39152,48602,1140 ( łapki mogą być z karma, a jeśli orientujesz się w eventowych, to pierścień daj z Walking Sama, a naszyjnik z Kłamcy, naszyjnik może być Kapitańska obręcz ). Włożyłbym takie ahh...
Pozdrawiam
2020.05.10 12:01:53
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43948551

KONTO USUNIĘTE

Umki
wojownik
2h - grooove.pl/skills/id,415268
tank - grooove.pl/skills/id,415271 (40lvl)
Mag - https://grooove.pl/skills/id,415272
Paladyn - grooove.pl/skills/id,415273
Łowca grooove.pl/skills/id,415274
Tancerz Ostrzy - grooove.pl/skills/id,415275

Umki rozłożone zostały na 49lvl(Maksymalny lvl Nie wiem jaki dokładnie lvl posiadasz. Jeżeli posiadasz mniejszy lvl lub potrzebujesz pod coś innego, zalecam Poprosić o umki/dobór ekwipunku tutaj

Poszczególna profesja ma własny dział na forum

Mag - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506362
Paladyn - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506363
Tropiciel - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506364
Tancerz ostrzy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506365
Wojownik - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506361
Łowca - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506366
Edytowany 22:40:18 13.8.2020 przez Amfa Fatima
Edytowany 22:40:45 13.8.2020 przez Amfa Fatima
2020.08.13 22:36:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44189008
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poradniki > Jak przygotować postać pod Mamlambo?

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0