Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Błędy w dialogach NPC, literówki w itemach

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

MzR

6972439
3171
Temat stworzony do zgłaszania błędów w rozmowach z NPCami. Zgłaszając błąd, należy podać nazwę NPCa oraz fragment dialogu, który pozwoli nam znaleźć błąd. Natomiast sam błąd powinien zostać wytłuszczone komendą: [b]TEKST[/b].

*Dinary są celowe. To nie jest błąd.
*Istnieje takie słowo jak: TRUPA, proszę nie zgłaszać tego jako błędu, to nie ma być GRUPA!
*Flaszeszka jest celowa. To nie jest błąd.
*Istnieje takie słowo jak MIAST i nie powinno być ZAMIAST.
*Proszę nie zgłaszać problemów z datami w opisach przedmiotów.
*Nie będzie poprawiany tryb męski, który używany jest w większości dialogów.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
JESLI MASZ PROBLEM Z QUESTEM DZIENNYM, NIE MOŻESZ GO KONTYNUOWAĆ - UDAJ SIĘ DO ANULISA W KARKA-HAN - ON POZWALA ANULOWAĆ WIĘKSZOŚĆ ZADAŃ DZIENNYCH.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Gdy błąd zostaje poprawiony, gracz otrzymuje plusa, a jego post jest kasowany.

_
Edytowany 19:27:48 12.11.2020 przez Clarion
2015.11.05 09:41:13
cytuj | ID:34013401

Chieef Keef

300218
236
Imo ten temat będzie pasował najbardziej, żeby nie tworzyć niepotrzebnie nowego.
[ZR: 63lvl] Przysługa dla martwych.
Dialog kieruje nas do Cmentarzyska Szerpów, jednakże po aktualizacji z ów mapy usunięto Śnieżne tygrysy.
Proponuję zmianę:
Zabij: Śnieżny tygrys (0/20)
->
Zabij: Śnieżny niedźwiedź (0/20)
2020.12.15 21:50:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44500951

Bowek

320285
535
To samo co kolega wyżej, nie będę tworzył tematu niepotrzebnego.

1. "Obłąkany łowca orków terroryzuje okolice Eder."
Quest co prawda mało popularny, przez 8 lat zrobiłem go bodajże 2 razy. Nagroda nie jest też zła, przedmiot z przydatnymi statystykami do expa. Problemem według mnie jest fakt, że musimy czekać (około 5*15 minut na publiku oraz coś koło 5*5 minut na privie) żeby go ukończyć. Wszystko rozchodzi się o "Zabij: Pogromca wątpliwych (0/5)". Tylko jeden potwór z tego rodzaju pojawia się na wszystkich mapach.

2. "29.Góralska przygoda (105 lvl)" i nie tylko w sumie
Porównując inne questy z ZR robi się go mega długo, mała ilość "zielonych" górali oraz (popraw mnie ktoś jeśli się mylę) czerwonej, damskiej wersji maga sprawia, że quest jest dość żmudny i zabiera sporo czasu. Dodatkowo gęstość mobków nie sprzyja ukończeniu tego questa w zadowalającym czasie. Dałoby się obniżyć (lub zmienić) wymaganą liczbę do zabicia żeby była ona adekwatna do ilości potworów danego typu?

3. Wszystkie questy (ZR) z zakonnikami...
Przykładowo musimy lecieć na ostatni resp jakiegoś zakonnika, wytepamy i nagle respi tytan. W większości wypadków tytan jest jednak ważniejszy niż oddanie questa, który nie wbije nam całego lvl. Jednak gdyby zakonnik nie znikał po wylogowaniu (opcja z dedem niezmienna) to większość graczy raczej by nie narzekała.

4. "Pomóż Tunii w zdobyciu goblińskich przedmiotów." + kilka ZR
Quest na 135 poziom, wbrew pozorom dość trudne mobki do ubicia na tym poziomie w uni/hero eq (ewentualnie z jakimiś zwyklakami). Podniesienie wymaganego poziomu (tym samym wymaganego poziomu nagrody) raczej nie sprawiłoby jakoś specjalnie, że gracze przestaliby wykonywać ten quest. Dodatkowo atrakcyjniejsza nagroda (więcej expa poprzez podniesienie poziomu) może zachęcić ciut bardziej.
Ten sam problem co w pkt 4. w moim odczuciu jest też przy:
- Podziemne korytarze (125 lvl) - problem: Zabij: Golem władca lawy (0/5)
- Las Zadumy (135 lvl) - problem: Zabij: Bezkiełka łaknąca (0/5)
- Grota Drążących Kropli (150 lvl) - problem: tutaj akurat odwrotnie, 159 lvl potwora nie jest aż takim wyzwaniem na 150 lvl (zamiana na jakieś bardziej wymagające potwory?)
Jeszcze kilka takich questów (głównie z ZR), które ucierpiało w skutek "odelicania" expowisk. Poziom misji jest nieadekwatny do wyzwania, jakie stawiają potwory.
//Nie mówię, że się nie da. Czasem jest dużo trudniej coś zrobić ze względu, że nie zawsze może być dostępne lepsze eq niż to posiadane, co za tym idzie czekanie/lootanie przedmiotów może być czasochłonne.


5. To już tak bardziej pod światy prywatne myślę. Różnica lvl aby zaliczyło questa jest nieadekwatna (moim zdaniem) do różnicy lvl w grupie. Odwołując się przykładowo do 1. punktu (quest na 130 lvl). Przy optymistycznym scenariuszu wybijając wszystkie mobki w momencie, jak czekamy na resp potworka wbijemy 133 poziom doświadczenia (przedział 133-190 jeśli mnie pamięć nie myli). Żeby questa oddać musimy mieć szczęście, że akurat ktoś expi w tym samym momencie co my (i mieści się w przedziale zaliczania do questów) albo dobić jakiś sensowny poziom i ubić go solo. Oba scenariusze nie są specjalnie korzystne osobie, która expi i chciałaby ominąć jakieś expowisko lub dobić lvl aby założyć przedmioty.

6. Oko zamieci (lega 115, mt)
Końcówka brzmi dość dziwnie, dużo lepiej byłoby "Zima... Nadchodzi zima." niż Zima... Zima nadchodzi.". Nie wiem, może tylko ja tak mam.

7. Przywołanie na kolosa (napisane jest, że nie działa na mapkach z ograniczonym lvl'em)
Tymczasem można się przywołać dosłownie, 1 kratkę przed mapkę z kolosem. Literówka prawdopodobnie. (większość wolałaby pewnie usunięcie tego wpisu niż jedną mapkę więcej iść)

-
Jak mi się coś przypomni edytuję post
-
Edytowany 02:59:08 4.1.2021 przez Bowek
Edytowany 03:03:37 4.1.2021 przez Bowek

VII. ŚWIADCZENIE USŁUG. REZYGNACJA Z USŁUG
18. Okresowo działanie serwisu będzie przerywane na kilka minut wg następującego Harmonogramu Prac Konserwacyjnych:
a) Codziennie ok. godz. 3:10 - wykonanie kopii bezpieczeństwa baz danych, czas trwania od 3 do 6 minut.
b) Codziennie ok. godz. 5:26 – wykonanie okresowych czynności wymaganych przez system Gry (naliczanie wyczerpania, czyszczenie wynajętych pokojów, questów dziennych itp.), czas trwania od 5 sekund do 1 minuty.

punkt A chyba też nieaktualny

.
Edytowany 22:50:49 11.1.2021 przez Bowek

ZR Śmierdząca robota (190 lvl), Rozwiąż zagadkę tajemniczych zaginięć w Nithal (185 lvl), Niechciani lokatorzy kanałów Nithal (180 lvl). - logiczny powód różnicy 5 i 10 lvl'i?

Pomóż Femestrze rozwiązać problem ożywieńców, którzy grasują w pobliżu Thuzal (177 lvl), Grobowiec arystokratów (180 lvl) - dużo mniejsza różnica ale nadal

.


.
Edytowany 03:30:19 13.1.2021 przez Bowek
2021.01.04 02:43:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44555500
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poprawki i błędy w Margonem > Błędy w dialogach NPC, literówki w itemach

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0