Darrefull
|
Cześć. Temat o dodatkach dostępnych na nowym kliencie (interfejsie).
Instalacja Obecnie nie jest dostępna konsolowe addon/adreset, więc trzeba używać dodatków do przeglądarek typu TamperMonkey. Chrome - https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo?hl=pl Firefox - https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/greasemonkey/ Opera - https://addons.opera.com/pl/extensions/details/tampermonkey-beta/?display=en
Krótka instrukcja Po zainstalowaniu rozszerzenia w przeglądarce w prawym górnym rogu powinien pojawić się czarny łebek małpy ( http://i.imgur.com/LqCpsNQ.png ). Po kliknięciu, otworzy się menu kontekstowe. Wybieramy Dodaj nowy skrypt. W pole tekstowe wklejamy skrypt z linku Następnie zapisujemy - klikając w "czarną dyskietkę". Po wejściu do gry - dodatki powinny działać.
Tworzenie dodatków Obecnie klient udostępnia między innymi obiekty API oraz Engine, które możemy użyć tworząc dodatki. Jeżeli potrzebujesz pomocy - możesz się zapytać poniżej.
------------------------------- Edytowany 22:54:18 1.3.2021 przez Darrefull |
2015.03.15 15:58:20 |
Ocena: 11
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31656752 |
|
|
Jack of all trades
|
Przydatne, plusik. |
2015.03.15 16:02:27 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31656826 |
|
|
Groove Armada
|
Engine.hero.d
Darrefull: Czy to oznacza, że nowy klient to nie tylko interface i trzeba będzie wszyściutkie dodatki przerabiać pod nowe funkcje? 
EDIT: Dobra, już wiem. Fajnie by było mieć dostęp do tego świata, żeby już teraz móc coś tam podziałać...
. Edytowany 16:27:43 15.3.2015 przez Groove Armada |
2015.03.15 16:19:34 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31657124 |
|
|
Jack of all trades
|
Groove Armada: Tak będzie trzeba, ja piszę nowy manager dodatków, i masakra jest z pisaniem wbudowanego API do obsługi dwóch różnych klientów. |
2015.03.15 16:41:47 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31657433 |
|
|
Akechi
|
Oj ludki moje kochane. Nawet połowa nowego klienta nie jest jeszcze skończona, a Wy już chcecie się zabierać za dodatki. Moim zdaniem nie ma to sensu.
Darrefull: Ehhh... I znowu powracamy do punktu wyjścia z naszym "kochanym" setIntervalem.
var old = Engine.hero.updateDATA; Engine.hero.updateDATA = function(data) { var ret = old.call(this, data);
var hero = this.d, exp1 = (hero.lvl-1)*(hero.lvl-1)*(hero.lvl-1)*(hero.lvl-1), exp2 = (hero.lvl)*(hero.lvl)*(hero.lvl)*(hero.lvl), expwymagany = exp2 - exp1, expposiadany = hero.exp - exp1, pexp = parseInt(expposiadany/expwymagany * 100); $("#pexp").html(pexp+"%"); $('.slots.right').html('Exp: '+expposiadany+'/'+expwymagany+' ('+pexp+'%)<br>Wyczerpanie): '+hero.ttl);
return ret; };
Groove Armada: Ee tam.. Praktycznie wszystko jest po staremu. Tylko kod jest bardziej czytelny niż w starym kliencie.  Edytowany 17:19:05 15.3.2015 przez Akechi Yoshiie |
2015.03.15 17:13:53 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31657874 |
|
|
Darrefull
|
Akechi Yoshiie: setInterval, bo nie chciało mi się szukać funkcji i pod nie podpinać. A dodatki robię po to, żeby się poduczyć, jak się je tu w ogóle robi. Poza tym, niektórym mogą się przydać - bo jak widać, niektórzy traktują ten świat, jako kolejny gdzie mogą sobie pograć |
2015.03.15 17:48:11 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31658428 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Nie sądzę żeby było dobrym pomysłem pisanie jakichś większych dodatków w tym momencie. Na pewno wiele się jeszcze zmieni 
Co do waszych pytań. Tak, większość dodatków, szczególnie tych które opierają się na elementach starego interfejsu przestanie działać.
Paski wyczerpania i expa będą w tym tygodniu zaimplementowane. |
2015.03.16 12:07:52 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31664651 |
|
|
Groove Armada
|
Akechi Yoshiie: No jak wszystko jest praktycznie po staremu, to ja nie widzę przeszkód by już zacząć sobie wstępnie kodzić, szukać pomysłów i przerabiać dodatki. Ale pewnie jeszcze ze 2 tygodnie minie, zanim się załapie więcej osób do poboru.
A wie ktoś co będzie z obecnym panelem dodatków? Będzie jeden wspólny dla obu klientów, czy 2 oddzielne?
EDIT: Fajnie, Doceluf mnie uprzedził
. Edytowany 12:14:54 16.3.2015 przez Groove Armada |
2015.03.16 12:13:05 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31664665 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Doceluf: Rozbudujcie konfiguracje zainstalowanych dodatków z poziomu panelu dodatków/konsoli(o ile będzie można przez nią instalować addonset). Fajną opcją byłaby np. możliwość zapisywania dodatków i wyłączania tych, których nie chcemy. |
2015.03.16 17:42:23 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31667597 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Doceluf: Czemu w ImageLoader nie użyliście EventTarget (do callbacków onLoad, onError, onFinish)? Czy będzie w tym kliencie zaimplementowany jakiś odpowiednik g.loadQueue (tu też można użyć EventTarget)?
Akechi Yoshiie: Jak dla mnie kod nowego klienta jest mniej czytelny |
2015.03.17 17:28:12 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31675996 |
|
|
Krzejson
|
Dodatek poprawiający zamykanie walki zaczął wręcz przeszkadzać w zamykaniu. Dosłownie blokuje zamykanie walki. Dodatek interakcji z graczami też przestał dzisiaj działać. Po kliknięciu na postać nie wyświetla się menu. Byłbym baaardzo wdzięczny za poprawienie kodu, bo bez grupowania herosi czują się bezkarni . |
2015.03.25 22:25:34 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31754886 |
|
|
Darrefull
|
Sir Kadiz: Zamykanie usunąłem - zostało to poprawione i dodatek zaczął przeszkadzać. Interakcje - dodałem Rozwiń menu interakcji - nie powinno się psuć |
2015.03.25 22:47:30 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31754993 |
|
|
Krzejson
|
Darrefull: Błyskawiczna reakcja . Bardzo dziękuje, nie tylko w swoim imieniu. Może Kochanka dzisiaj umrze, z dedykacją dla Ciebie. |
2015.03.25 22:50:09 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31755010 |
|
|
Akechi
|
http://addons2.margonem.pl/get/24/24892dev.js Taki tam malutki dodatek ode mnie. Pisany bardziej pod siebie niż pod innych, ale może się komuś przydać więc udostępniam. Służy do porównywania itemków. Nie chce mi się opisywać jak to działa, więc sami zobaczcie: http://i.imgur.com/XwKK9eh.png Pozdrawiam. :-) |
2015.04.11 15:33:59 |
Ocena: 3
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31964520 |
|
|
Darrefull
|
http://addons2.margonem.pl/get/24/24089dev.js Skrót do sklepu z miodami i konfiguracja, skróty klawiszowe: - q - rozmowa z pobliskim NPC - x - atak pobliskiego NPC //prawdopodobnie da się bić e2  - z - zamknięcie walki i zebranie lotu - r - użycie przedmiotu - f - podniesienie przedmiotu Edytowany 13:33:14 12.4.2015 przez Darrefull |
2015.04.11 18:44:09 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31967513 |
|
|
Giordano Bruno
|
Nieaktualne. Jednak błąd w konsoli nie wynika z używanych dodatków. _ Edytowany 10:52:15 12.4.2015 przez zlota gwiazda |
2015.04.12 10:20:21 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31977175 |
|
|
Szara Eminencja
|
zlota gwiazda: Najpierw zaakceptuj łup a dopiero potem zamknij okno walki. To nie błąd dodatku. Ogólnie jest to już zgłoszone, ale w dziale o rozwoju gry.
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=450141&ps=3#post31951310
-------- Edytowany 10:48:51 12.4.2015 przez Szara Eminencja |
2015.04.12 10:48:30 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:31977534 |
|
|
Lai
|
Poda ktoś skrypt do minutnika ,bo jestem zielony w tych tematach ? |
2015.04.16 22:18:28 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32020597 |
|
|
Akechi
|
http://addons2.margonem.pl/get/24/24950dev.js Dodatek dla łowców i tropicieli. Jeżeli posiadacie mniej niż 50 strzał, itemek będzie podświetlony na czerwono. Dodatek stworzony na prośbę gracza.
Jeżeli posiadacie mój poprzedni dodatek i crashuje się Wam gra, dajcie ctrl+R. Powinno pomóc.  Edytowany 11:05:30 18.4.2015 przez Akechi Yoshiie |
2015.04.18 11:03:47 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32029916 |
|
|
Reskiezis
|
ciach /Thinker Edytowany 10:05:05 10.5.2020 przez Perski Kocur |
2015.04.18 13:37:54 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32031794 |
|
|
Szara Eminencja
|
Reskiezis: Są dwie wersje Margonem: aktualna i wersja "Old Margonem". Wszyscy byli przygotowani na tego typu posty dlatego zawsze masz możliwość wrócenia do wersji Old. Natomiast wersja aktualna się cały czas rozwija i zapewne na nowym kliencie nie poprzestanie. Przede wszystkim nie jest to robione dlatego żeby się Thinkerowi podobało tylko jest to po prostu dla nas - graczy. Jeśli konto z którego piszesz post jest twoim pierwszym kontem to masz 267 dni stażu, więc nie grałeś w Margonem od samego początku tak jak np ja - wtedy też się graczom tamta wersja podobała, a wiesz dlaczego? Bo nie grali jeszcze na nowszej. Tak samo ty - jeśli nie masz uprawnień do korzystania z konta ze stażem dni 2k+ to nawet nie wiesz jak chodzi nowy klient, a mogę ci jedynie powiedzieć że chodzi niesamowicie i za żadne pieniądze bym nie wrócił do tego starego |
2015.04.18 15:32:38 |
Ocena: 2
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32033188 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Reskiezis:
ładował się będzie większy obszar gry co będzie powodowało lagi na słabszych komputerach i wolniejszych połączeniach Wręcz przeciwnie. Ładował będzie się taki sam obszar gry jak w aktualnym kliencie, a zastosowanie nowych technologii sprawi, że na słabszych komputerach gra będzie chodzić lepiej. |
2015.04.18 15:43:30 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32033328 |
|
|
Demonicus Di Rao
|
Ja grałem we wszystkie 3 wersje, teraz jak wejdę na którąś poprzednią(old i aktualne) to wręcz mnie odrzuca  Nowa wersja jest o wiele ładniejsza i wręcz nie mogę się doczekać zobaczenia następnych zmian  Jak pograsz to zrozumiesz, że nowa wersja jest zdecydowanie lepsza |
2015.04.18 15:43:34 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32033329 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Darrefull: Można prosić o przerobienie?Był bym wdzięczny.
Skrót do sklepu z miodami i konfiguracja, skróty klawiszowe: - 1 - rozmowa z pobliskim NPC - e - atak pobliskiego NPC //prawdopodobnie da się bić e2 - q - zamknięcie walki i zebranie lotu - r - użycie przedmiotu - 2 - podniesienie przedmiotu
Demonicus Di Rao Owszem wygląda lepiej. Zgodzę się z Tobą tego razu  Edytowany 11:14:46 30.4.2015 przez Harakivax |
2015.04.30 10:55:32 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32146891 |
|
|
Demonicus Di Rao
|
Harakivax: Ale wiesz, że możesz ustawić pod klawiszem r użycie itemków leczniczych? X - atak moba q - rozmowa z npc
Dodatkowo nie ma co przesadzać z nadmiarem klawiszy. Jedynie do "z" dodałbym auto zbieranie lotu skoro już i tak zamyka walkę Edytowany 13:32:19 30.4.2015 przez Demonicus Di Rao |
2015.04.30 11:20:41 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32146976 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Demonicus Di Rao: Głownie chodziło mi o to bym miał atak na "e" zamykanie walki na "q" I tyle |
2015.04.30 23:10:51 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32154717 |
|
|
Szara Eminencja
|
Harakivax: Ilu graczy pytałeś czy zmiany przez ciebie proponowane będą im odpowiadać? Mi się wygodnie jak X atakuje, Q rozmawia z npc, Z zamyka walkę, i co teraz skoro mamy odmienne zdania? Nie można robić wszystkiego pod własne widzimisię |
2015.05.01 00:42:41 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32155225 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Szara Eminencja: Ale chyba przerobienie dla skryptera to nie problem. I nie krzycz bo się bd jąkał . |
2015.05.01 01:04:12 |
Ocena: -1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32155273 |
|
|
Szara Eminencja
|
Harakivax: Jeśli nie wpłynie to na funkcjonowanie aktualnych bindów to możesz Darra prosić o zmiany, tylko żeby te zmiany nie dotyczyły wszystkich. I jak jest noc to zazwyczaj szepczę, więc się nie bój o jąkanie |
2015.05.01 01:45:18 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32155364 |
|
|
KONTO USUNIĘTE
|
Szara Eminencja: http://screenshooter.net/102441661/lwegiwf To była chyba prośba ,tak? Po za tym nie pisze tutaj o zmianie aktualnego skrypta by każdy gracza miał takie ustawienia jak mi pasują. Lecz o zmianę w kodzie i sklejenie go tutaj chociażby za pomocą http://wklej.to/ Archie Di Rao Widać wrogość z Zemyny przekłada się tutaj na forum |
2015.05.01 18:49:19 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32163745 |
|
|
Slavcio
|
W jednym z tych dodatków jest licznik czasu pozostałego do zrespienia. Wszystko byłoby w nim OK, gdyby nie to, że zasłania okienko lootów, co nie pozwala wziąć loota, gdy my padniemy, a koledzy z grupy pokonają herosa. |
2015.05.03 20:12:50 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32188577 |
|
|
Demonicus Di Rao
|
Slavcio: Okienko lotów możesz przecież przesunąć. |
2015.05.03 20:55:05 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32189150 |
|
|
Darrefull
|
http://addons2.margonem.pl/get/25/25754dev.js MargoMapa Ustawienia jak w dodatku Valiusa ze starego interfejsu. Czyli otwieranie pod E. Obecnie konfiguracji nie ma. Brakuje przedmiotów na mapie.
Kilka aktualizacji: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=450141&ps=4#post32225076 ______
Potrzebuję informacji, co powinno znaleźć się jeszcze w (nowym, jeszcze nie wprowadzonym) dodatku Skróty klawisze. Obecnie dodatek posiada: - Ustawianie przedmiotów - http://uploads.socplay.pl/images/98/38/69147.png - Atakuj moba (szybko/turowo) - Atakuj gracza - Rozmawiaj z NPC - Zbierz loot - Zamknij walkę - Zbierz loot i zamknij walkę - Podnieś - Przejdź
Możecie mi napisać od razu standardową konfigurację tych klawiszy, będzie to można oczywiście zmienić. Edytowany 22:44:31 14.5.2015 przez Darrefull |
2015.05.06 21:12:46 |
Ocena: 3
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32215712 |
|
|
Demonicus Di Rao
|
Darrefull: a - zmiana z turowej na szybką |
2015.05.14 22:43:28 |
Ocena: 2
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32289228 |
|
|
The Rec
|
Darrefull: - szybka walka: X - turowa walka: C - atakuj gracza: R - zbierz loot: wg. mnie samo zebranie loota, bez zamknięcia walki - niepotrzebne - zamknij walkę: Z - zbierz loot i zamknij walkę: D - podnieś: F - przejdź: G Dodatkowo: - zmiana celu podczas walki: lewo A, prawo S - odrzucenie loota (jeśli uważacie, że jest potrzebne): Esc - chat zmienić z C na Q (tak jak kiedyś - było wygodnie, a C by się zwolniło na turową )
EDIT: O, i jeszcze sobie przypomniałem ciekawe skróty związane z umkami w walce(używanie, zmienianie), jednak działały one na najstarszym silniku (była ciągle widoczna lista umek), tutaj nie mam pomysłu jak by to można zrobić  Edytowany 13:58:40 15.5.2015 przez Enedian |
2015.05.14 23:11:12 |
Ocena: 4
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32289444 |
|
|
Aethelwulf
|
Mam pytanie co do UM,dodałem sobie chwilę wytchnienia ale nie mogę jej na sobie użyć na tropku bo pojawia się komunikat o złym celu,to z silnika czy z dodatków? |
2015.05.15 11:15:26 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32290756 |
|
|
Giordano Bruno
|
Sir Wolfen: Najpierw sprawdź, czy możesz użyć tej umiejętności bez dodatków i napisz, czy się udało. |
2015.05.15 11:28:56 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32290843 |
|
|
Aethelwulf
|
Bez dodatków nawet umek sie nie da rozłożyć |
2015.05.15 11:44:01 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32290914 |
|
|
Best Electro
|
Poda mi ktoś kod, na zrobienie własnego spisu dodatków? Tak żebym nie musiał ciągle nowych instalować, a i żebym mógł wyłączać i włączać jak będe chciał. Jak i również dawać im nazwy w dodatku. Czyli np. nazwa/link/ ON/OFF |
2015.05.15 15:15:11 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32292527 |
|
|
straszny łowca
|
Enedian: Odrzucenie loota + zamkniecie walki zdecydowanie potrzebne. 
Pierwszy raz na oczy twój nick widzę, bo miałem kilkanaście miesięcy przerwy i mało kogo znam, ale cofnij plusa bo się o knebla za "wymianę repem" obawiam.  Edytowany 16:10:46 15.5.2015 przez straszny łowca |
2015.05.15 15:17:06 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32292562 |
|
|
Aethelwulf
|
A tak w ogóle to fajnie by było jakby w dodatkach pojawiła się w walce energia i mana jakoś widoczna bo teraz nie wiadomo nawet ile sie ma 
Edit: 1410 post- Grunwald,pamiętamy! Edytowany 17:04:49 15.5.2015 przez Sir Wolfen |
2015.05.15 17:03:19 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32293681 |
|
|
Darrefull
|
Cześć wszystkim.
Dodałem dodatek Skróty klawiszowe, zawartość możecie zobaczyć w grze klikając na Puzzle. Możecie tam ustawić zarówno skróty klawiszowe do przedmiotów, jak i kilku funkcji (powoli będę dodawał kolejne). Ten dodatek jak i zarówno MargoMapa jest wbudowana w Interakcje. Żeby wszystko działało poprawnie polecam odświeżyć listę z głównego posta, ctrl+f5 i ewentualnie przeczyścić pamięć przeglądarki.
#Do programistów: Korzystając ze względnie "standardowego" modelu, jest możliwość dodania skrótu klawiszowego do swojego dodatku, który może wyglądać mniej więcej tak:
/* Wywołanie */ require(['ścieżka'], function(){ });
/* Zawartość ścieżki: */ if (typeof requirejs.s.contexts._.config.paths['adds'] === 'undefined') require.config({ paths: { adds: "http://addons2.margonem.pl/get" } }); define(["adds/26/26047dev"], function(Shortcuts) { var q = new(function() { var self = this; Shortcuts.tab['naazwa'] = { desc: "Funkcja", key: 69, function: function() { self.key() } }; this.key = function() { message("HI "); }; })(); return q; });
Edytowany 20:26:30 15.5.2015 przez Darrefull |
2015.05.15 19:54:51 |
Ocena: 4
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32295375 |
|
|
The Rec
|
Darrefull: Nie działa "Zbierz loot" jeśli jest na Z, nie wiem czy tylko u mnie?
EDIT: O już działa  Edytowany 20:50:00 15.5.2015 przez Enedian |
2015.05.15 20:26:15 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32295809 |
|
|
Warlios
|
Dałoby zrobić autoleczenie? |
2015.05.22 00:54:55 |
Ocena: -1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32350909 |
|
|
Aethelwulf
|
Warlios: Bardziej niż autoleczenie które jest w skrótach klawiszowych przydałby się Timer |
2015.05.23 11:31:38 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32361177 |
|
|
The Rec
|
Darrefull: A co sądzisz o dodatku takim jak na starym silniku: Kto tu jest? Ramka pokazująca osoby na mapce, mi to się podobało szczególnie na red mapach po lewej nie ma już miejsca bo okno gry większe, ale np. pod eq zostało pusto
@down Mi pare razy by się przydało, a chyba nie sądzisz że 15 osób online będzie przez cały czas trwania świata? Próg będzie malał z czasem  Edytowany 21:45:31 23.5.2015 przez Therec |
2015.05.23 17:02:33 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32365353 |
|
|
Szara Eminencja
|
Therec: Przydatne, zwłaszcza gdy ilość graczy online średnio wynosi 15 ) |
2015.05.23 18:47:54 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32366479 |
|
|
Atsuyn
|
Może mi ktoś wyjaśnić co dokładnie mam wkleić żeby dodatki działały? Pytam tutaj bo na pierwszej pomocy nie ogarniają też 
Edit: Ja na chromie gram. Kopiuje wszystko na białym tle i tak nie działa nie wiem jak to zrobić  Edytowany 13:09:15 24.5.2015 przez Atsuyn |
2015.05.23 22:25:14 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32369162 |
|
|
The Rec
|
Atsuyn: Wszyściutko na tym białym tle 
EDIT: u mnie np. na mozilli nie działało, musiałem na operze spróbować i dopiero wtedy poszło Edytowany 01:46:46 24.5.2015 przez Therec
straszny łowca: ja tez rok około nie grałem, a nawet nie pomyślałem że mogą karać za takie coś  Edytowany 01:47:48 24.5.2015 przez Therec |
2015.05.23 23:08:21 |
Ocena: 1
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32369633 |
|
|
Fikami
|
Darrefull: Dałbyś radę nagrać jakiś poradnik jak to zainstalować? Sam ogarnąłem po jakimś czasie, ale inni boją się że coś " zepsują".
@UP: Dziękuję. Edytowany 12:36:03 30.5.2015 przez Fikami |
2015.05.30 08:21:02 |
zgłoś |
ignoruj |
cytuj | ID:32421216 |
|
|